Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Hatseflats
Vedette

Toch meer een centrale middenvelder volgens TM.

Image
Madueke
Legende

Robson de Souza wrote: 15 Aug 2024, 11:31
Madueke wrote: 15 Aug 2024, 11:28
Zijn zaakwaarnemer(sbureau) is in elk geval lekker in het nieuws vandaag :tear:
Hoezo dat?
https://www.ftm.nl/artikelen/nathan-van ... ch-voetbal
  • These users thanked the author Madueke for the post:
    Robson de Souza
    Hatseflats
    Vedette

trouwepsvfan wrote: 15 Aug 2024, 11:30
    Ardbeg wrote: 15 Aug 2024, 11:28

De post waar je op kon wachten. Het is een centrale middenvelder, type Veerman.

-Nee, dat wil niet zeggen dat PSV niet met de verdediging bezig is
    -Nee, ze geven deze positie ook geen voorrang, PSV schakelt voor meerdere posities op hetzelfde moment
    Volgens mij hebben we met Saibari, Land en evt Tillman genoeg smaakjes in huis op dat vlak.

En volgens mij moeten we allemaal wel tegen een beetje sarcasme kunnen
    Dat is niet altijd zo makkelijk bij jou om dat te herkennen :tear:
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    rjg1992
    Ardbeg
    Mister PSV

-Nee, ze geven deze positie ook geen voorrang, PSV schakelt voor meerdere posities op hetzelfde moment
    Volgens mij hebben we met Saibari, Land en evt Tillman genoeg smaakjes in huis op dat vlak.

Buiten het feit dat het voor nu nog een vaag gerucht is, wil je natuurlijk anticiperen op een mogelijk vertrek van een speler want oh wee, anders loopt Stewart achter de feiten aan en gaat hij alleen maar reactief te werk :indexfinger:
    Hatseflats wrote: 15 Aug 2024, 11:33 Toch meer een centrale middenvelder volgens TM.
    Het is inderdaad een spelmaker begrijp ik, na mezelf ingelezen te hebben. Ik lees nu dat Rangers vorig Jaar misgreep.

https://www.footballfancast.com/rangers ... de-bruyne/
    Jur1913
    Internationale topspeler

Als PSV in zee gaat met een rechtsback die graag opkomt en Bakayoko vertrekt dan zou het zomaar kunnen dat ze op rechts meer een halve 10 willen hebben die in de half spaces duikt in plaats van een van de twee aanvallende middenvelders, en dat ze daarvoor die Olaru willen hebben. Dan heb je op het middenveld het vierkant met Tillman/Saibari - Olaru en daar achter Veerman - Schouten
  • These users thanked the author Jur1913 for the post:
    Jeronimo
    MJPSV
    Bankzitter

Robson de Souza wrote: 15 Aug 2024, 11:27 Wellicht gaat Til weg?
    dan hebben we hem nog niet nodig
    M.Delgado
    Vaste waarde in elftal

MJPSV wrote: 15 Aug 2024, 11:40
    Robson de Souza wrote: 15 Aug 2024, 11:27 Wellicht gaat Til weg?
    dan hebben we hem nog niet nodig
    Als Veerman vertrekt wel.
  • These users thanked the author M.Delgado for the post:
    Ardbeg
    Ardbeg
    Mister PSV

1913 forum

*Speler gaat weg* "PSV HAD MOETEN ANTICIPEREN OP EEN MOGELIJK VERTREK! ERNIE OUT!"
    *PSV toont interesse in een speler* "NIET NODIG!!" > Basisspeler dreigt te vertrekken:

Image
    Last edited by Ardbeg on 15 Aug 2024, 11:45, edited 2 times in total.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post (total 14):
    M.DelgadoLeandroBonfimD.MillpantsRikkert1234Boszball1913Robson de SouzaMithrasDeBruyneSensationNilisAlex Rodrigo Dias da CostaWolfSmeets14Bram
    Cas
    Meervoudig international
    Clubvoorkeur: PSV

Misschien kunnen we hierdoor schouten omtoveren tot een vaste CB…..
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Gezien de voorliefde van de club om vooral hard in de voorste twee linies te willen investeren zou het heel erg 'PSV' vinden om in their hour of need achterin er nog maar weer een aanvallende middenvelder bij te halen. Maar zelfs áls van het trio wissels Saibari, Til of Babadi er al iemand weg zou gaan, lijkt me deze transfer verre van waarschijnlijk.
    Handball
    Regelmatige invaller

Bosz heeft natuurlijk begin vorig seizoen wel aangegeven dat zijn ideaal middelveld een 6 is met daarvoor 2 tienen. Iets wat Veerman eigenlijk niet past, en omdat Veerman met zijn huidige kwaliteiten onmisbaar was voor PSV afgelopen seizoen, heeft Bosz daar destijds dus rekening mee gehouden.

Op het moment dat Veerman vertrekt, zal het opzich helemaal niet onlogisch zijn als Bosz toch met 2 tienen wil gaan spelen. Metname Saibari en Tillman lenen zich hier natuurlijk al uitstekend voor.
    Met Saibari/ Tillman/ Til en Babadi heb je momenteel 4 spelers voor deze 2 posities, waarbij Babadi momenteel nog niet weet aan te haken op het benodigde niveau. Opzich niet heel gek dat je hierbij dan een extra aanvullingen bij wil halen.
    Inmiddels heb je met Schouten/Flamingo (en wellicht Land) ook diepte gecreerd op de 6 positie, mits ze niet als CV gebruikt hoeven te worden.
  • These users thanked the author Handball for the post:
    Jeronimo
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

O Goleiro Grande wrote: 15 Aug 2024, 11:51 Gezien de voorliefde van de club om vooral hard in de voorste twee linies te willen investeren zou het heel erg 'PSV' vinden om in their hour of need achterin er nog maar weer een aanvallende middenvelder bij te halen. Maar zelfs áls van het trio wissels Saibari, Til of Babadi er al iemand weg zou gaan, lijkt me deze transfer verre van waarschijnlijk.
    En als het Veerman, Schouten of Baka is?
    Madueke
    Legende

Valentin Barco dan maar huren (met optie tot koop :D )?
    TomPSV
    Legende

Als Veerman vertrekt, dan moet er natuurlijk wel iemand bij. Goed dat ze daar al mee bezig zijn. Saibari is om de haverklap geblesseerd en Babadi kan het niveau (nog) niet aan.
    Maax
    Meervoudig international

TomPSV wrote: 15 Aug 2024, 12:04 Als Veerman vertrekt, dan moet er natuurlijk wel iemand bij. Goed dat ze daar al mee bezig zijn. Saibari is om de haverklap geblesseerd en Babadi kan het niveau (nog) niet aan.
    Vind je dat echt? Je hebt, zonder Veerman, toch al meer dan genoeg opties op je middenveld?
    Hatseflats
    Vedette

Ik vind het heel erg goed dat er gekeken wordt naar een vervanger van Veerman. Tenminste, als we dit gerucht mogen geloven.
    Je wil een goede spelverdeler in je selectie hebben. Een uitstekende passer die het spel kan verleggen/openbreken.

Saibari en Tillman zijn spelers die net iets te veel vooruit willen voetballen.
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
    StandbeeldMaria-Franciscus
    TomPSV
    Legende

Maax wrote: 15 Aug 2024, 12:08
    TomPSV wrote: 15 Aug 2024, 12:04 Als Veerman vertrekt, dan moet er natuurlijk wel iemand bij. Goed dat ze daar al mee bezig zijn. Saibari is om de haverklap geblesseerd en Babadi kan het niveau (nog) niet aan.
    Vind je dat echt? Je hebt, zonder Veerman, toch al meer dan genoeg opties op je middenveld?
    Ja, dat vind ik echt. Veerman is qua kansen creëren en het geven van assists veruit de beste in de Eredivisie en zelfs Europa. Daar moet je iets fatsoenlijks voor terughalen en zo’n type zit niet in de selectie.

Tillman en Schouten zijn zeker van een plekje op het middenveld. Daarachter heb je Til (prima invaller, maar niks voor de basis gezien z’n technische beperkingen) en Saibari (echt heel vaak geblesseerd inmiddels, daar kun je niet op rekenen als vaste basisspeler).

Verder nog de jonge Land, die vooral bij Jong zal spelen en zo nu en dan wat minuutjes gaat maken in PSV-1, en Babadi die op dit moment zelfs moeite heeft met het niveau van Jong PSV. Er is zeker ruimte voor een middenvelder.
  • These users thanked the author TomPSV for the post (total 4):
    HatseflatsSørenFc DenzelJuancho
    Maax
    Meervoudig international

TomPSV wrote: 15 Aug 2024, 12:16
    Maax wrote: 15 Aug 2024, 12:08

Ja, dat vind ik echt. Veerman is qua kansen creëren en het geven van assists veruit de beste in de Eredivisie en zelfs Europa. Daar moet je iets fatsoenlijks voor terughalen en zo’n type zit niet in de selectie.

Tillman en Schouten zijn zeker van een plekje op het middenveld. Daarachter heb je Til (prima invaller, maar niks voor de basis gezien z’n technische beperkingen) en Saibari (echt heel vaak geblesseerd inmiddels, daar kun je niet op rekenen als vaste basisspeler).

Verder nog de jonge Land, die vooral bij Jong zal spelen en zo nu en dan wat minuutjes gaat maken in PSV-1, en Babadi die op dit moment zelfs moeite heeft met het niveau van Jong PSV. Er is zeker ruimte voor een middenvelder.
    Ik reken zelf Saibari eigenlijk bij de spelers die, mits fit, gewoon moeten spelen. Wel eens dat hij redelijk breekbaar is gebleken. Maar als je daarachter nog Til hebt (grotendeels basisspeler geweest laatste 2 jaar) en nog twee jonge, hoog aangeschreven talenten hebt in Babadi en Land die ook aan z'n minuten moeten komen gaan komen vind ik dat je wel redelijk prima zit op deze linie.

Vind het zelf ook wel wat bijzonder dat Babadi (bedoel dit absoluut niet richting jou) al door sommige wordt afgeschreven, terwijl we vorig jaar denk ik met z'n alle 100 pagina's moord en brand hebben geschreeuwd om die jongen hier in Eindhoven te houden. Icey wordt dit seizoen 20, ik denk dat deze prima klaar is om wat meer minuten te gaan maken.

Mits je natuurlijk Tillman als backup voor rechtsbuiten ziet of Babadi wil gaan verhuren, dan zou ik het wel begrijpen. We gaan het zien.
  • These users thanked the author Maax for the post:
    Breur
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Alleen is het cynisme van je en geen sarcasme. :opzijnkop:
  • These users thanked the author Thijs for the post (total 3):
    D.MillpantsArdbegJeronimo
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Het zou totaal onlogisch zijn om nu al een vervanger van een vertrekkende speler te halen in een linie die overstroomt van pure kwaliteit. Op de 6 positie hebben we 3 a 4 keuzes, op de 8 positie misschien wel 4 a 5 en op de 10 positie ook 4 a 5 opties. De enige die absoluut vervangen moet worden bij verkoop is Schouten en de rest mijn inziens niet perse.
    Hatseflats
    Vedette

11 Tinus wrote: 15 Aug 2024, 12:43 Het zou totaal onlogisch zijn om nu al een vervanger van een vertrekkende speler te halen in een linie die overstroomt van pure kwaliteit. Op de 6 positie hebben we 3 a 4 keuzes, op de 8 positie misschien wel 4 a 5 en op de 10 positie ook 4 a 5 opties. De enige die absoluut vervangen moet worden bij verkoop is Schouten en de rest mijn inziens niet perse.
    Er staat ook nergens dat ie al gehaald wordt he. Hier wordt alleen gesuggereerd dat het eventueel de vervanger kan zijn voor Veerman. Voor een andere positie komt ie natuurlijk niet in aanmerking.

En nogmaals. Je moet in het team niet teveel van hetzelfde willen. Als Veerman vertrekt dan heb je geen speler die het spel kan bepalen door een slimme/lange pass te geven en de controle te houden.
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    TomPSV
    DonyellMalen
    Legende

11 Tinus wrote: 15 Aug 2024, 12:43Het zou totaal onlogisch zijn om nu al een vervanger van een vertrekkende speler te halen
    Het is hoogstwaarschijnlijk een warm lijntje waar Earnie op kan schakelen mocht er iemand (bijv Veerman) vertrekken, meer niet.
    Danny03
    Geselecteerd voor Oranje

Sergio Ramos is ook vrij en nog altijd topfit!!
    James Rodriguez
    Regelmatige invaller

Laat maar komen, dan kan Nicu Paleru een keer in de rust optreden, Tuica ipv bier en Roemeense nachten zijn lang.

Hatseflats
    Vedette

Te oud, te traag, geen restwaarde ;)
    Post Reply