Ajax - deel III

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
Danny03
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld wrote: 14 Aug 2024, 18:39 Die Berghuis zal wel goed vallen bij die Farioli. Twee enge mannetjes. Verder toch geen gekke vraag van Willem Vissers? Of mis ik iets?
Snap dat je haat naar Ajax groot is, maar dit doet Farioli gewoon goed
Standbeeld
Mister PSV

Danny03 wrote: 14 Aug 2024, 18:54
Standbeeld wrote: 14 Aug 2024, 18:39 Die Berghuis zal wel goed vallen bij die Farioli. Twee enge mannetjes. Verder toch geen gekke vraag van Willem Vissers? Of mis ik iets?
Snap dat je haat naar Ajax groot is, maar dit doet Farioli gewoon goed
Wat doet hij goed? Mijn reactie ging over deze post:
Heruone wrote: 14 Aug 2024, 17:52 Ik vind dit echt fantastisch. Ook die kouwe blik erbij. Was er ook al eentje waarbij Willem Vissers een vraag stelde en je Berghuis zag kijken.

Ik vind niet dat Vissers een gekke vraag stelt. Hij vraagt wat Farioli vindt van de kritiek van oud-spelers op het spel, toch? Ik snap niet waarom Berghuis daar zo kinderlijk op moet reageren. Berghuis en Farioli zijn gewoon twee engnekken bij elkaar. Veel te grote ego's.
Joenepsv
Legende

Berghuis is gewoon een debiel. Die jongen heeft ze niet alle 24 in het kratje. Hij heeft een hele nare uitstraling.
  • These users thanked the author Joenepsv for the post:
    Paco Casal
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Joenepsv wrote: 14 Aug 2024, 19:02 Berghuis is gewoon een debiel. Die jongen heeft ze niet alle 24 in het kratje. Hij heeft een hele nare uitstraling.
    Kun je nagaan dat hij dit al had vóórdat hij naar Amsterdam kwam. Normaal ontwikkelen spelers en trainers dit pas zodra ze daar zitten. :sick:
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Standbeeld wrote: 14 Aug 2024, 19:00Ik vind niet dat Vissers een gekke vraag stelt. Hij vraagt wat Farioli vindt van de kritiek van oud-spelers op het spel, toch? Ik snap niet waarom Berghuis daar zo kinderlijk op moet reageren. Berghuis en Farioli zijn gewoon twee engnekken bij elkaar. Veel te grote ego's.
    Ik vind het een vrije rare en slecht geformuleerde vraag. Als je het moment krijgt om Berghuis/Farioli een vraag te stellen, dan had je er zo een aantal betere kunnen bedenken.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Standbeeld
    Mister PSV

Heruone wrote: 14 Aug 2024, 19:09
    Standbeeld wrote: 14 Aug 2024, 19:00Ik vind niet dat Vissers een gekke vraag stelt. Hij vraagt wat Farioli vindt van de kritiek van oud-spelers op het spel, toch? Ik snap niet waarom Berghuis daar zo kinderlijk op moet reageren. Berghuis en Farioli zijn gewoon twee engnekken bij elkaar. Veel te grote ego's.
    Ik vind het een vrije rare en slecht geformuleerde vraag. Als je het moment krijgt om Berghuis/Farioli een vraag te stellen, dan had je er zo een aantal betere kunnen bedenken.
    Ongetwijfeld dat je altijd wel met iets beters op de proppen kan komen. Maar die gasten kunnen toch normaal reageren, of niet? Vind dat altijd zo apart. Het is niet zo dat Willem een impertinente vraag stelt.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Tijn
    Menno1
    Legende

Elke andere coach had min of meer hetzelfde gereageerd als Ravioli. Zijn gewoon kut vragen en zeker na een bagger seizoen waar het telkens open huis was, slaat deze vraag nergens op en is het wel erg half leeg. Kan alleen in NL zoiets.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Brael wrote: 14 Aug 2024, 17:07 Ik vind het helemaal geen sterke reactie. De persmomenten zijn er om het journaille kruimels inside information te voeren waar ze tevreden mee zijn, en verder zoveel mogelijk de rust rond je eigen club te garanderen. Niet om je zo uit de tent te laten lokken door een (parodie op een) journalist.
    Als je inhoudelijk vindt dat je een punt hebt (en laten we voor het gemak aannemen dat Farioli dat heeft), dan kan hij er ook voor kiezen om juist iets uitgebreider stil te staan bij waarom hij bepaalde keuzes heeft gemaakt in de wedstrijd tegen Heerenveen. Want inhoudelijk is dat best een valide vraag. De jennerige toon waarop de vraag gesteld wordt, daar moet je als trainer van Ajax toch echt boven kunnen staan. Anders krijg je een zwaar seizoen. En dan gaat het nu al bijna mis bij een reeks overwinninkjes, maar dit wordt bij een teleurstellend resultaat alleen nog maar erger.
    Ik vond het aanvankelijk ook wel een prima reactie, omdat het in principe de juiste reactie is op wéér een onzinnige vraag. Maar dat gevoel gaat dan voorbij aan het feit dat met name de Telegraaf natuurlijk geen enkele waarde hecht aan feiten of goed onderbouwde reacties. Dat gaat puur over onderbuik, over ''gewoon wat iemand vindt''. Dat landschap moet je als Ajax-trainer fatsoenlijk kunnen navigeren, want anders gaat dit heel snel tegen je werken, zeker bij tegenslagen. Hij zet zo'n Verweij nu gewoon voor lul. Daar zal niemand echt moeite mee hebben, maar uiteindelijk is Verweij straks verantwoordelijk voor stukjes en stemmingsmakerij. Hem dan voor lul zetten is niet de meest intelligente zet.

Maar uiteindelijk draait het allemaal om resultaat en dat is bij Ajax momenteel helaas in orde. Tot daar verandering in komt is Farioli de koning, hoewel je je kan afvragen hoelang de verschillende stromingen achter Ajax dit weinig aantrekkelijke voetbal gaan accepteren. Het heeft vooralsnog wat weg van Fronsball en ik kan me moeilijk voorstellen dat dat lang gedoogd wordt.
    Standbeeld
    Mister PSV

Zag net pas de beelden trouwens. Deed het eerder enkel met die tweet van jou. Maar hij had de vraag wel beter kunnen formuleren inderdaad. Ben het met je eens.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Olai
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Huur = weer geen centjes cashen. Dit helpt ze dus niet veel verder uit de financiële penarie. Mooi.

https://www.vi.nl/nieuws/sosa-op-weg-na ... g-bij-ajax
    Pierre
    Lid 2e elftal

Mijn 100e bericht bewaard voor het volgende bericht:

Ajax = kut.
  • These users thanked the author Pierre for the post (total 3):
    TisaltijdwatHeissenberrugBatsu
    Menno1
    Legende

Ykhim wrote: 14 Aug 2024, 23:15
    Brael wrote: 14 Aug 2024, 17:07 Ik vind het helemaal geen sterke reactie. De persmomenten zijn er om het journaille kruimels inside information te voeren waar ze tevreden mee zijn, en verder zoveel mogelijk de rust rond je eigen club te garanderen. Niet om je zo uit de tent te laten lokken door een (parodie op een) journalist.
    Als je inhoudelijk vindt dat je een punt hebt (en laten we voor het gemak aannemen dat Farioli dat heeft), dan kan hij er ook voor kiezen om juist iets uitgebreider stil te staan bij waarom hij bepaalde keuzes heeft gemaakt in de wedstrijd tegen Heerenveen. Want inhoudelijk is dat best een valide vraag. De jennerige toon waarop de vraag gesteld wordt, daar moet je als trainer van Ajax toch echt boven kunnen staan. Anders krijg je een zwaar seizoen. En dan gaat het nu al bijna mis bij een reeks overwinninkjes, maar dit wordt bij een teleurstellend resultaat alleen nog maar erger.
    Ik vond het aanvankelijk ook wel een prima reactie, omdat het in principe de juiste reactie is op wéér een onzinnige vraag. Maar dat gevoel gaat dan voorbij aan het feit dat met name de Telegraaf natuurlijk geen enkele waarde hecht aan feiten of goed onderbouwde reacties. Dat gaat puur over onderbuik, over ''gewoon wat iemand vindt''. Dat landschap moet je als Ajax-trainer fatsoenlijk kunnen navigeren, want anders gaat dit heel snel tegen je werken, zeker bij tegenslagen. Hij zet zo'n Verweij nu gewoon voor lul. Daar zal niemand echt moeite mee hebben, maar uiteindelijk is Verweij straks verantwoordelijk voor stukjes en stemmingsmakerij. Hem dan voor lul zetten is niet de meest intelligente zet.

Maar uiteindelijk draait het allemaal om resultaat en dat is bij Ajax momenteel helaas in orde. Tot daar verandering in komt is Farioli de koning, hoewel je je kan afvragen hoelang de verschillende stromingen achter Ajax dit weinig aantrekkelijke voetbal gaan accepteren. Het heeft vooralsnog wat weg van Fronsball en ik kan me moeilijk voorstellen dat dat lang gedoogd wordt.
    Na zo'n bagger seizoen wordt dat heus wel gedoogd hoor. Supporters van Ajax zijn wat dat betreft niet zoveel anders dan van ons: ze willen ook resultaat zien en dat krijgen ze nu voorlopig, en dat met dezelfde kut selectie van vorig seizoen. Mid-lange termijn gaan ze zich meer zorgen maken om het spel, maar voorlopig zijn ze al lang blij dat ze niet wekelijks voor lul staan.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Grasmat wrote: 15 Aug 2024, 14:27 Huur = weer geen centjes cashen. Dit helpt ze dus niet veel verder uit de financiële penarie. Mooi.

https://www.vi.nl/nieuws/sosa-op-weg-na ... g-bij-ajax
    Geen centjes cashen + salaris delen dus eigenlijk kost hij nog steeds geld. Gaat daar niet presteren, komt eind van het seizoen weer terug. Of speelt daar de sterren van de hemel en verkast voor weer eens veel te weinig, allebei leuk :mrgreen:
  • These users thanked the author Sensation for the post (total 2):
    TijnBoktor
    Den Bondskoots
    Vaste waarde in elftal

Standbeeld wrote: 15 Aug 2024, 07:08

Zag net pas de beelden trouwens. Deed het eerder enkel met die tweet van jou. Maar hij had de vraag wel beter kunnen formuleren inderdaad. Ben het met je eens.
    Ik zou exact zo reageren als Berghuis.

Dit is episode 424 van de aflevering ‘Nederland heeft zeer matige sportjournalisten’
    Jwoeloe
    Moderator

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... -city.html
    Wauwie, 'grote belofte' klinkt het in Amsterdam. Dat klinkt alleen wel een stuk minder positief dan dat 'tobtalent' van afgelopen jaar:
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... -city.html

Edit:

Die hebben ze volgend jaar weer terug dus.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Hahaha die gaan never nooit die 8 miljoen betalen. Vind het al knap dat ze 2,5 miljoen salaris overnemen van iemand die zo'n kutjaar had.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

2,5 miljoen euro verdient zo’n koekenbakker🤣🤣. Wat een idiotie.
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
    Woodenshoes
    Hatseflats
    Vedette

Het doel was 100 mil, toch? Hoe gaan ze dat voor elkaar krijgen? :lol:
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

Tot zover het fabeltje dat die surf duitser al contracten afsloot op EL niveau.
    Al die aankopen zitten dus tussen de 1,5 en 3 miljoen denk ik.
    Standbeeld
    Mister PSV

Vanthaman18 wrote: 15 Aug 2024, 19:47 2,5 miljoen euro verdient zo’n koekenbakker🤣🤣. Wat een idiotie.
    De jongen is international van Kroatië en speelde basis bij Stuttgart. Dan is een salaris van 2.5mln niet zo heel gek. Dat hij er totaal geen zin in had en er met de pet naar gooide bij ajax is een ander verhaal.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
    Grasmatajax
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Standbeeld wrote: 15 Aug 2024, 19:54
    Vanthaman18 wrote: 15 Aug 2024, 19:47 2,5 miljoen euro verdient zo’n koekenbakker🤣🤣. Wat een idiotie.
    De jongen is international van Kroatië en speelde basis bij Stuttgart. Dan is een salaris van 2.5mln niet zo heel gek. Dat hij er totaal geen zin in had en er met de pet naar gooide bij ajax is een ander verhaal.
    Dat die jongen international van Kroatie is, zegt niks. Dat is Sutalo ook. Kan er ook geen klote van. Zulke salarissen voor dit soort spelers is gewoon buitensporig en absurd.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Hatseflats wrote: 15 Aug 2024, 19:50 Het doel was 100 mil, toch? Hoe gaan ze dat voor elkaar krijgen? :lol:
    Nou 0 down en nog 100 miljoen te gaan dan maar.
    Jwoeloe
    Moderator

Sierd in optima forma. Denken dat die Grieken stilvallen van een paar vlaggetjes op de tribune. Die hebben in eigen land werkelijk alles meegemaakt qua gekkenhuis op de tribunes tot voorzitters die met pistolen het veld op komen. Maar wel stil van wat vlaggetjes onder begeleidende muziek van Andre Rieu.
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post (total 2):
    Bossche bolHeissenberrug
    Op weg naar nr 26
    Vedette

Je voelt de koppen al aankomen, Ajax in een CL sfeer naar poulefase of ten onder..
    Ittot
    Internationale topspeler

Hoe dan. 8 miljoen. Wij konden Max niet aan de straatstenen kwijt. En die was vergelijkbaar.
    Post Reply