Jerry St. Juste

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 24 Jul 2024, 11:20 https://www.flightradar24.com/GL5T/364cbcda

Gaat deze naar Lissabon? :mrgreen:
Prima. Zolang die maar niet terugkomt😬
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Hij is toch nog wel even geblesseerd he? Anders zou dit natuurlijk een onverstandige vervanger voor Teze kunnen zijn. Beetje hetzelfde profiel en PSV die het in hem ziet zitten. Nooit fit maar wel NL dus had ze het nog wel zien doen.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik schrok toen dit topic werd gebumpt. Aub niet.
These users thanked the author DonyellMalen for the post:
Leon77M
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik mag hopen dat er in het boekje van Earnie een dikke streep door deze speler is gegaan.
These users thanked the author Juancho for the post (total 2):
EindhovenvoetbalGrasmat
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Haha ja laten we nog een verdediger toevoegen die nooit fit is. En daar nog 10+ miljoen voor betalen ook. Kan me niet voorstellen dat dit ooit een serieuze optie geweest is. Absoluut een goede speler, maar echt van glas.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 04 Aug 2024, 11:14 Ik mag hopen dat er in het boekje van Earnie een dikke streep door deze speler is gegaan.
Jerry Streep Juste.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Olai wrote: 07 Aug 2024, 09:13St Juste is in beeld als vervanger van Teze, en wat ik gehoord heb (pin me er niet op vast) kan het weleens huur met koopoptie worden (Sporting wil van St Juste af).
Ik heb verder geen zin in een discussie of iets wel of niet betrouwbaar is maar dit was van vorige week. Waarom ik denk dat het zou kunnen kloppen:

- Teze nu al bijna 2 weken zeer serieus in beeld bij Monaco waarbij er volgens de media zelfs al een kant en klaar bod van 10 a 12 miljoen lag.
- PSV heeft zeer intensief contact gehad met St.Juste rond de winterse transferperiode. Toen wisten ze ook dat hij blessuregevoelig was.
- Het ED heeft ook diverse keren aangegeven dat PSV nog steeds informeerde bij het management en club.
- Hij is nu licht geblesseerd, dus wellicht wachten ze daar nog op? Sporting lijkt er wel klaar mee te zijn.
- Als je echt Teze 1 op 1 wil vervangen dan kan ik na Geertruida geen betere vergelijkbare speler noemen dan (een topfitte) St.Juste.
- Qua blessures echt een grote red flag, maarja dat is bij Mauro/Obispo ook en daar schrikt PSV ook niet van af.
- We weten inmiddels allemaal welke markt voor Earnie/Bosz de voorkeur heeft.
- Huur met optie is dan wel een mogelijkheid om een relatief goedkoop gokje te nemen. Ik mag hopen dat er dan ook nog een 2e speler bij komt.

Laat ik voorop stellen dat ik het een heel en heel slecht idee zou vinden omdat mijn irritatie met betrekking tot blessures bij PSV ongekend hoog is. En ik vertrouw er niet op dat wij het voor elkaar krijgen om hem fit te houden. Zoals ook bijna iedereen erover eens lijkt te zijn dat een fitte St.Juste een geweldige aankoop zou zijn.

Toch denk ik dat PSV het als zeer serieuze optie ziet.
Last edited by 11 Tinus on 15 Aug 2024, 14:55, edited 2 times in total.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Nee nee nee. sint-juttemis hadden we hier al doorgestreept. Gaan we niet doen. Klaar. Punt.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
FOOTB_REM_S: No

Halve hartverzakking toen ik dit topic weer bovenaan zag staan joh
Post Reply