Transferwindow 2024/25
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Zouden jullie een bod van Brighton van 10 miljoen + Wieffer acceptabel vinden?
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
-
- Bankzitter
Ik wil der een ding nog over kwijt
Ik wil hier niet de insider zijn of wat dan ook. Daar ben ik totaal niet op uit !!! Ik deel deze info over hem omdat ik toevallig een bron heb dicht bij hem zelf.
Ik weet van die zelfde bron dat hij als droom heeft in de pl spelen. Ook wist ik gisteren als dat zijn zaakwaarnemer vandaag dus naar Eindhoven zou komen.
Verder mijn excuses voor mijn Dyslexie waardoor schrijven en werken met punten en hoofdletters lastig vind. Maar beoordeel iemand nooit op deze dingen of zijn of haar info op waarheid berust. We willen allemaal dat ons clubje snel compleet is met nieuwe spelers etc en weinig vertrekkers
Ik wil hier niet de insider zijn of wat dan ook. Daar ben ik totaal niet op uit !!! Ik deel deze info over hem omdat ik toevallig een bron heb dicht bij hem zelf.
Ik weet van die zelfde bron dat hij als droom heeft in de pl spelen. Ook wist ik gisteren als dat zijn zaakwaarnemer vandaag dus naar Eindhoven zou komen.
Verder mijn excuses voor mijn Dyslexie waardoor schrijven en werken met punten en hoofdletters lastig vind. Maar beoordeel iemand nooit op deze dingen of zijn of haar info op waarheid berust. We willen allemaal dat ons clubje snel compleet is met nieuwe spelers etc en weinig vertrekkers
- These users thanked the author vak kk 1988 for the post (total 49):
- Grasmat • TomPSV • Joenepsv • Frank • SKERLA • Sensation • 11 Tinus • D.Millpants • Vanthaman18 • Jeronimo • Breur • StratumZuid • robert_94 • Araavos • Standbeeld • Eindhovenvoetbal • Kingfisher • Tjompie • Bram • EesEes • De Realist • Captain(C) • Robson de Souza • Boktor • Hatseflats • NotoriousBIG046 • DoubleUCoolman • Vogelund • DeBruyne • Noosa • Riffii • Zezima • Jbeans • DaveB • Frisian1913 • Alex Rodrigo Dias da Costa • ruuddevil • Ren Höek • Smeets14 • Jordi • Doperwt11 • Il Youri • dannyPSV • ParkJiSung • Juancho • Yoghurt • Persepolis • Stefan1913 • Arouna Koné
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Helaas kan het tegenwoordig haast niet meer, maar Oli is toch zo'n speler die je het liefst nog jaren bij je hebt spelen. Heeft alle kwaliteiten om een uithangbord van PSV te worden. Band overnemen als Luuk ermee kapt en dan nog jarenlang de lijntjes uitzetten, letterlijk en figuurlijk. Mag dan van mij ook een absolute grootverdiener zijn in de selectie.Grasmat wrote: ↑15 Aug 2024, 21:52Jup, zoals ik al na de wedstrijd tegen RKC zei: stop Oli's zakken maar helemaal bomvol euro's. Als hij maar bijtekent.Vanthaman18 wrote: ↑15 Aug 2024, 21:51 Voor Boscagli (en zaakwaarnemer) komt dit natuurlijk ook erg goed uit. Kunnen deze case evt gebruiken om een sterk verbeterd contract te krijgen en een hoge tekenbonus. Iets wat hij overigens ook verdient.
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Daarom zei ik, laat mensen gewoon hun ding zeggen.FieseFriedrich wrote: ↑15 Aug 2024, 21:54 Wat een belachelijke bedragen zeg goeiendag.
@vak kk 1988 excuus voor de argwaan, je hebt in deze gelijk.
Als het klopt achteraf is het alleen maar mooier.
- These users thanked the author NotoriousBIG046 for the post (total 4):
- SKERLA • Kingfisher • De Realist • Doperwt11
We can't change the world until we change ourselves.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Oke, jij moet je excuses natuurlijk niet maken omdat je dyslexie hebt, maar ik. Ik zal in het vervolg niet meer afgeven op taal en spelling. Me culpa.vak kk 1988 wrote: ↑15 Aug 2024, 21:56 Ik wil der een ding nog over kwijt
Edit: als zijn droom spelen in de PL is, dan is dit wel heel kut ja..
Last edited by Vanthaman18 on 15 Aug 2024, 22:01, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 3):
- Joenepsv • Kingfisher • Eindjebal
-
- Lid 2e elftal
Nou Boscagli zal wel gaan, net als Teze..eigenlijk weet je dat PSV voor Baka wilt cashen..nu zie ik in Schouten niet echt een werkweigeraar, maar als er een bod komt van Atalanta , Villa of iets dergelijks op Veerman dan brengt hij sowieso ook de boel aan het schijten. Dan is dit niet eens een tussenjaar maar gewoon overleven.
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
20 miljoen en Van Hecke die de omgekeerde weg bewandelt en er valt misschien te praten
Last edited by Buitenspelgoal on 15 Aug 2024, 22:01, edited 1 time in total.
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Je bedoelt, mea culpa?Vanthaman18 wrote: ↑15 Aug 2024, 21:59Oke, jij moet je excuses natuurlijk niet maken omdat je dyslexie hebt, maar ik. Ik zal in het vervolg niet meer afgeven op taal en spelling. Me culpavak kk 1988 wrote: ↑15 Aug 2024, 21:56 Ik wil der een ding nog over kwijt
- These users thanked the author D.Millpants for the post:
- vak kk 1988
- Grasmat
- Lid van verdienste
Lief dat je dan op het laatst zelf ook nog een spelfoutje maakt. Dat verbroedert hè?Vanthaman18 wrote: ↑15 Aug 2024, 21:59 Oke, jij moet je excuses natuurlijk niet maken omdat je dyslexie hebt, maar ik. Ik zal in het vervolg niet meer afgeven op taal en spelling. Me culpa
- Grasmat
- Lid van verdienste
Barco en Verbruggen daar ook nog bij en dan hameren we het af op 5 miljoen euro.Buitenspelgoal wrote: ↑15 Aug 2024, 22:0020 miljoen en Van Hecke die de omgekeerde weg bewandelt en er valt misschien te praten
-
Pff, Teze en Boscagli kan je dus eigenlijk al wegstrepen. Dan moet je dus vier, eigenlijk zelfs vijf verdedigers halen in de komende 2,5 week. Een volledig nieuwe basis achterin. Wat pakt dit slecht uit zeg, eer dat dat op elkaar ingespeeld is...
-
- Veelbelovend talent
- Favoriete speler: Luuk
1 ding lijkt me zeker, PSV zal deze onderhandelingen over het weekend heen tillen zodat ze beide nog kunnen spelen.
- Joenepsv
- Legende
Ik weet wel vrij zeker dat Stewart niet met Brighton om te tafel gaat voor ze met een grote mannen bod komen. En dan moet je echt denken aan 20-25 miljoen voordat PSV gaat buigen. Boscagli is veel te belangrijk. Ik hoop uiteraard dat ze er met Boscagli en zijn zaakwaarnemer uitkomen en dat hij zijn contract verlengd. Heb er ook wel hoop op overigens. Vind Boscagli wel een jongen van de club, al zegt dat niet altijd alles. Maar die jongen kan hier uitgroeien tot clubicoon. Zijn voeten in de walk of fame, wie wil dat nou niet?Leeuwarden1964 wrote: ↑15 Aug 2024, 22:07 1 ding lijkt me zeker, PSV zal deze onderhandelingen over het weekend heen tillen zodat ze beide nog kunnen spelen.
- These users thanked the author Joenepsv for the post (total 3):
- Leeuwarden1964 • MusicMaikel • Grasmat
- Grasmat
- Lid van verdienste
Je weet dat wat er uit Marcels mond komt tijdens transferperiodes met een hele dikke vette grote korrel zout genomen moet worden hè?
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ja ik weet het niet hoor. Als Boscagli perse naar de PL wil en PSV laat de deal klappen dan gaat Boscagli toch niet verlengen? Je gooit letterlijk je eigen ruiten in.Joenepsv wrote: ↑15 Aug 2024, 22:12Ik weet wel vrij zeker dat Stewart niet met Brighton om te tafel gaat voor ze met een grote mannen bod komen. En dan moet je echt denken aan 20-25 miljoen voordat PSV gaat buigen. Boscagli is veel te belangrijk.Leeuwarden1964 wrote: ↑15 Aug 2024, 22:07 1 ding lijkt me zeker, PSV zal deze onderhandelingen over het weekend heen tillen zodat ze beide nog kunnen spelen.
En als het dan de afweging wordt 20 miljoen nu, 10 miljoen in de winter of 0 miljoen in juni dan weet ik wel welk deurtje PSV kiest. En daar hebben wij als supporters geen zak aan maar wij hebben die verantwoordelijkheid ook niet.
-
- Jeugdspeler
Compleet eens met je. Ik denk echt niet dat Boscagli zo maar gaat, zeker niet in de situatie waar in PSV zich nu verkeerd. Daarnaast, is Brighton nou echt zó interessant voor hem? Hij heeft In ieder geval van Hecke en Dunk voor zich en bij PSV speelt hij Champions League onder een coach waar hij als een van de eerste op het wedstrijdformulier staat. Nee, ik ben niet zo bang dat Oli zo maar de deur uit loopt.Joenepsv wrote: ↑15 Aug 2024, 22:12Ik weet wel vrij zeker dat Stewart niet met Brighton om te tafel gaat voor ze met een grote mannen bod komen. En dan moet je echt denken aan 20-25 miljoen voordat PSV gaat buigen. Boscagli is veel te belangrijk. Ik hoop uiteraard dat ze er met Boscagli en zijn zaakwaarnemer uitkomen en dat hij zijn contract verlengd. Heb er ook wel hoop op overigens. Vind Boscagli wel een jongen van de club, al zegt dat niet altijd alles. Maar die jongen kan hier uitgroeien tot clubicoon. Zijn voeten in de walk of fame, wie wil dat nou niet?Leeuwarden1964 wrote: ↑15 Aug 2024, 22:07 1 ding lijkt me zeker, PSV zal deze onderhandelingen over het weekend heen tillen zodat ze beide nog kunnen spelen.
-
- Bankzitter
Maar dan heb ik nu een vraag aan de mensen hier. Stel deze deal gaat er komen met onze Franse opbouwer.
Zouden we dan niet van hecken deze kant op kunnen laten komen. Met wat geld van uit hun der bij dan
Zouden we dan niet van hecken deze kant op kunnen laten komen. Met wat geld van uit hun der bij dan
-
Die kost inmiddels zeker 40 miljoen verwacht ik. Ben erg benieuwd of Boscagli dit doet. Van Hecke en Dunk zijn onomstreden daar.vak kk 1988 wrote: ↑15 Aug 2024, 22:29 Maar dan heb ik nu een vraag aan de mensen hier. Stel deze deal gaat er komen met onze Franse opbouwer.
- Hatseflats
- Vedette
Prima ruil dan toch?Eindhovenvoetbal wrote: ↑15 Aug 2024, 22:30Die kost inmiddels zeker 40 miljoen verwacht ik. Ben erg benieuwd of Boscagli dit doet. Van Hecke en Dunk zijn onomstreden daar.vak kk 1988 wrote: ↑15 Aug 2024, 22:29 Maar dan heb ik nu een vraag aan de mensen hier. Stel deze deal gaat er komen met onze Franse opbouwer.
- ruuddevil
- Legende
Je zat hier dus ongeveer goed.vak kk 1988 wrote: ↑15 Aug 2024, 19:03 Transfer van olie zal nog veel water door de rijn moeten lopen wil dit rond komen. Eerste bod was 5 miljoen. En het is vandaag verhoogd naar 10. Dus er zit nu een verschil van plus min 10 miljoen in vraag en aanbod
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... eague.html