En dan binnen 27 minuten zelf maar liefst 5 berichten posten over dat iemand wel/niet gelijk heeft?
Dan ben je wel een ontzettende clown zeg, pffff
En dan binnen 27 minuten zelf maar liefst 5 berichten posten over dat iemand wel/niet gelijk heeft?
Soms geen zin om alles terug te lezen…Standbeeld wrote: ↑15 Aug 2024, 22:36Goedemorgen!ruuddevil wrote: ↑15 Aug 2024, 22:35
Je zat hier dus ongeveer goed.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... eague.html
Paniek? Nee, op het forum is alles rustig momenteel.ArdaMattaveld wrote: ↑15 Aug 2024, 23:37 Even samenvattend: de kans dat Boscgali weg gaat/wil is best aanwezig, ondertussen hebben we nog niemand gehaald en hebben we voor een zo goed als compleet nieuwe defensie (die er binnen een paar weken dan ook allemaal moeten staan) iets minder dan twee weken.
Ook voor de mensen die alle vertrouwen hebben/hadden, dit is toch wel enigszins reden tot een klein beetje paniek?
Nee joh, de competitie is nog niet begonnen en iedereen is fit en in vorm, laatste dagen dat de transfermarkt open is nog even de huurlijn bellen.. komt allemaal goed !ArdaMattaveld wrote: ↑15 Aug 2024, 23:37 Ook voor de mensen die alle vertrouwen hebben/hadden, dit is toch wel enigszins reden tot een klein beetje paniek?
Met alle respect, maar als er één hele grote clown op dit forum rondloopt, dan ben jij dat wel. En geloof mij, ik heb er hier voldoende gezien. En er lopen er ook voldoende rond.
Zag die van broddelby net voorbij jagen hierDe Realist wrote: ↑15 Aug 2024, 23:53Ik denk dat ze ergens anders naar penalty nemers aan het zoeken zijn ipv verdedigers
Het lijkt me duidelijk dat er nog veel moet gebeuren in een vrij korte periode. En ook had ik graag gezien dat er al eerder iemand was gehaald in de verdediging (buiten Flamingo, Dest). Maar ik ben meer van de balans op maken na de transferdeadline. Of ik mij er hier druk om maak, verandert namelijk niks aan de hele situatie. Dus kan ik het net zo goed rustig afwachten en daarna wel of geen kritiek uiten op het beleid van PSV/Stewart als we weten hoe de definitieve selectie is (niet dat dat wel nut heeft, maar goed, daar is een forum nou eenmaal voor).ArdaMattaveld wrote: ↑15 Aug 2024, 23:37
Ook voor de mensen die alle vertrouwen hebben/hadden, dit is toch wel enigszins reden tot een klein beetje paniek?
Sepp binnenharken zou zeker wat rust geven.Riffii wrote: ↑16 Aug 2024, 00:56 Volgens mij was de boodschap dat Teze zo goed als weg is, alleen laat PSV hem definitief vertrekken pas als er een vervanger is aangetrokken.
Zodra die aangetrokken is dan is Teze direct weg.
Bij Olly heb ik het idee dat Earnie erg ver gaat en alsnog een verlenging uithaalt incl aanvullende afspraken richting Olly.
Ervaring leert ons dat er niets lekt tenzij PSV dat bewust doet. En dat dus ook de 3 verdedigers out of the blue zullen worden gepresenteerd. Terwijl hier de meeste alles aan t affakkelen zijn.
Ik heb met dit technisch hart echt geeen enkele zorgen. Zou wel fijn voor de gemoedsrust om die Rooie uit lilpool eens binnen te harken.