Transferwindow 2024/25
-
- Vedette
In elk geval zal een nieuwe aankoop niet op de Herdgang komen voordat bekend is dat het rond is, omdat daar de Otten Cup is. Dus als er al iets komt verwacht ik dat de contractondertekeningen en dergelijke zeker in het Philips Stadion zullen zijn.
- These users thanked the author Robson de Souza for the post:
- FieseFriedrich
-
- Internationale topspeler
Haastige spoed is zelden goed.vak kk 1988 wrote: ↑16 Aug 2024, 08:18Dat is ook allemaal waar wat je zegt ze zullen der niet sneller of beter door gaan werken. Maar ik verwacht wel wat spoedD.Millpants wrote: ↑16 Aug 2024, 08:03
Omdat men het niet zelf kan veranderen, je hebt er geen invloed op en naast voetbal zijn er m.i. belangrijkere zaken om je zorgen om te maken. Maar dat is mijn bescheiden mening.
Natuurlijk is PSV 1 van de grootste hobbies, maar me serieus zorgen maken over de selectie...dat gaat wat ver. Ik support het elftal wat er uiteindelijk staat en vind er dan wat van, maar ik heb niet het idee dat wanneer wij ons heel erg druk gaan maken dat er sneller en beter gewerkt wordt door de directie.
Ik verwacht dat Stewart druk is met het versterken van de,selectie zodanig dat op 3 september de best mogelijke selectie er staat. En wanneer die spelers dan precies worden gepresenteerd, zal me aan mijn reet roesten. Vandaag is leuk, maar op de laatste dag van de transferwindow kan ik ook prima mee leven. Zolang het resultaat er maar is.
- These users thanked the author loginnaam for the post (total 3):
- Johann Vogelaar • vak kk 1988 • TomV23
-
- Regelmatige invaller
Meestal gunt PSV de PSV watchers hun ''primeurtje' en mogen ze dag van te voren al soort van aankondiging doen. Dan volgt de medische keuring etc. en maakt PSV zelf alles bekend. Dit is volgens mij nooit op wedstrijddag dus je kan er alweer je klok op gelijk zetten dat er ook vandaag en morgen heel weinig te wachten staat (inkomend)...
- Ardbeg
- Mister PSV
Dat hoeft helemaal niet zo zijn. Vaker zo geweest dat het stil bleef en een van de eerste berichten was dat de speler onderweg was voor de keuring.DoelbewustProvoceren wrote: ↑16 Aug 2024, 09:09 Meestal gunt PSV de PSV watchers hun ''primeurtje' en mogen ze dag van te voren al soort van aankondiging doen. Dan volgt de medische keuring etc. en maakt PSV zelf alles bekend. Dit is volgens mij nooit op wedstrijddag dus je kan er alweer je klok op gelijk zetten dat er ook vandaag en morgen heel weinig te wachten staat (inkomend)...
-
- Legende
Op het moment dat Teze en Boscagli, die allebei ongeveer de langstzittende spelers van de selectie zijn, een contractverlenging voorgeschoteld krijgen en willen afwachten hoe deze transferzomer verloopt dan wordt het Stewart lastig om snel en adequaat te reageren. Voor de RCV zet PSV hoog in en dat duurt dus ook langer. Dest en Flamingo waren zonder zelf grote verkopen te doen al tijdig binnengehaald. Mauro en in mindere mate Obispo in de voorbereiding er langere tijd uit helpt ook niet.
Het is meer de samenloop van omstandigheden waar PSV in zit waardoor het er achterin nu zo ruk uitziet zowel kwalitatief als kwantitatief dan dat er flink gefaald is. PSV heeft geen minimaal 150 miljoen TV geld zoals elke club in de PL. Komende weken zal moeten uitwijzen hoe PSV met deze situatie is omgegaan en welke transfers binnen de selectie wel of niet gevallen zullen zijn.
Het is verre van ideaal op dit moment en heel prettig dat er geen voorrondes in Europa gespeeld hoeft te worden, maar Stewart zit in een pakket dat hij wat mij betreft niet heel erg debet aan is. Dat zal pas in positieve of negatieve zin over een paar weken kunnen zijn.
Het is meer de samenloop van omstandigheden waar PSV in zit waardoor het er achterin nu zo ruk uitziet zowel kwalitatief als kwantitatief dan dat er flink gefaald is. PSV heeft geen minimaal 150 miljoen TV geld zoals elke club in de PL. Komende weken zal moeten uitwijzen hoe PSV met deze situatie is omgegaan en welke transfers binnen de selectie wel of niet gevallen zullen zijn.
Het is verre van ideaal op dit moment en heel prettig dat er geen voorrondes in Europa gespeeld hoeft te worden, maar Stewart zit in een pakket dat hij wat mij betreft niet heel erg debet aan is. Dat zal pas in positieve of negatieve zin over een paar weken kunnen zijn.
Last edited by Massimo on 16 Aug 2024, 09:56, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Massimo for the post (total 8):
- Maria-Franciscus • Robson de Souza • Joenepsv • Hatseflats • Ardbeg • Noosa • SomeOne • ShovingNE2
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Ik krijg oorlogsflashbacks naar die keren dat PSV duidelijk versterkingen nodig had, met name achterin, en dan maar op social media de gemankeerde achterhoede ging ophypen, gevolgd door uitspraken van de trainer als "Ik heb vertrouwen in de huidige spelers / we gaan het met deze spelers doen".Eenhoopjob wrote: ↑16 Aug 2024, 07:35 Straks een tweetje van PSV met een foto van vier gasten in een PSV shirt met de tekst:
Say hi to our new defence.
#letscreateadefencetogether
BAM, allemaal tegelijk!
-
-
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
-
- Asterix
- Meervoudig international
- De Realist
Hoe zat dat nou ook weer met die puntjes? Twee was sarcasme toch? Dus er staat een keuring gepland?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Bankzitter
Lastige puzzel voor Earnest & co met veels te veel bewegende onderdelen en zaken die nét verkeerd lijken te vallen (het gokken op Sep, de contractverlengingen). Ervan uitgaande dat zowel Teze en Boscagli vertrekken en we zo'n 25 a 30 miljoen cashen:
Linksback:
Zal me niks verbazen als van Aanholt volgende week wordt gepresenteerd. Niet de beste optie, maar kijkend naar het grotere plaatje heb je minimaal 25 miljoen nodig om een LCV, RCV en RB te halen en moet je ergens concessies doen. Met Mauro (mits fit) en Dest vanaf februari/maart is dit dé positie waar je een eventueel risico kan veroorloven.
RCV:
Waar we eerst gingen voor een zekerheidje op RCV, lijkt me een speler in de categorie Zeno van den Bosch nu meer aannemelijk: jong en talentvol, defensiever ingesteld dan onze huidige RCV en qua kosten zo tussen de 6-8. Ik denk niet dat PSV het geld heeft om voor zowel LCV als RCV bedragen van 12 miljoen neer te leggen, wetende dat je ook nog een RB voor de basis moet halen. Hoeft niet per se Zeno te zijn overigens, puur als voorbeeld.
LCV:
Misschien wel de lastigste positie om in te vullen. Linkspoot, voetballend sterk en moet in principe een geheel nieuwe verdediging leiden. Ik heb stiekem nog hoop op Oosterwolde. Fenerbahce blaast wel vaker hoog van de toren qua vraagprijs, o.a. met Kim twee jaar geleden. Die moest ook rond de 30/40 miljoen kosten en ging toen voor 'maar' 19 miljoen naar Napoli. 15 miljoen + Bars
RB:
Als we rekenen op Flamingo en een ander jong talent op RCV, dan heb je op RB een vrij stabiele kracht nodig, geen jong talent. In Peter's huidig systeem kan je eventueel ook kijken naar RCV's met een goede rechterpoot, dat maakt de zoektocht wellicht wat makkelijker.
Overige posities:
Waar we het voorheen nog hadden over het vinden van een toekomstig vervanger van Lozano kunnen we er nu wel ervan uitgaan dat dat niet meer gaat gebeuren. En gemakshalve gaan we er ook maar vanuit dat Johan, Joey en Jerdy blijven
Linksback:
Zal me niks verbazen als van Aanholt volgende week wordt gepresenteerd. Niet de beste optie, maar kijkend naar het grotere plaatje heb je minimaal 25 miljoen nodig om een LCV, RCV en RB te halen en moet je ergens concessies doen. Met Mauro (mits fit) en Dest vanaf februari/maart is dit dé positie waar je een eventueel risico kan veroorloven.
RCV:
Waar we eerst gingen voor een zekerheidje op RCV, lijkt me een speler in de categorie Zeno van den Bosch nu meer aannemelijk: jong en talentvol, defensiever ingesteld dan onze huidige RCV en qua kosten zo tussen de 6-8. Ik denk niet dat PSV het geld heeft om voor zowel LCV als RCV bedragen van 12 miljoen neer te leggen, wetende dat je ook nog een RB voor de basis moet halen. Hoeft niet per se Zeno te zijn overigens, puur als voorbeeld.
LCV:
Misschien wel de lastigste positie om in te vullen. Linkspoot, voetballend sterk en moet in principe een geheel nieuwe verdediging leiden. Ik heb stiekem nog hoop op Oosterwolde. Fenerbahce blaast wel vaker hoog van de toren qua vraagprijs, o.a. met Kim twee jaar geleden. Die moest ook rond de 30/40 miljoen kosten en ging toen voor 'maar' 19 miljoen naar Napoli. 15 miljoen + Bars
RB:
Als we rekenen op Flamingo en een ander jong talent op RCV, dan heb je op RB een vrij stabiele kracht nodig, geen jong talent. In Peter's huidig systeem kan je eventueel ook kijken naar RCV's met een goede rechterpoot, dat maakt de zoektocht wellicht wat makkelijker.
Overige posities:
Waar we het voorheen nog hadden over het vinden van een toekomstig vervanger van Lozano kunnen we er nu wel ervan uitgaan dat dat niet meer gaat gebeuren. En gemakshalve gaan we er ook maar vanuit dat Johan, Joey en Jerdy blijven
- Balinho
Elon Musk heeft die bal al geclaimd, aangezien hij inmiddels in een baan rond de aarde beland is. Space Brobb 1 is 'ie gedoopt.
-
- Bankzitter
Ik hoop eigenlijk dat PSV toch nog eens een lijntje gaat uitgooien naar nemanja gudelj van Sevilla. 32 jaar waarde 3,5 miljoen
-
vak kk 1988 wrote: ↑16 Aug 2024, 12:03 Ik hoop eigenlijk dat PSV toch nog eens een lijntje gaat uitgooien naar nemanja gudelj van Sevilla. 32 jaar waarde 3,5 miljoen
- These users thanked the author Jur1913 for the post (total 5):
- Leeuwarden1964 • Mithras • Kingfisher • Ren Höek • psvgouda
-
- Ballenjongen
"Bronnen dicht bij de 21-jarige rechtspoot laten aan Voetbalzone weten dat de Deense club een transfersom verlangt die tussen de twaalf en vijftien miljoen euro ligt." Ik weet niet of dit al bekend was maar dit gaat over Nagalo. Flinke som geld ook weer.
- StratumZuid
- Vedette
Is dit realiteit waarde kk?vak kk 1988 wrote: ↑16 Aug 2024, 12:03 Ik hoop eigenlijk dat PSV toch nog eens een lijntje gaat uitgooien naar nemanja gudelj van Sevilla. 32 jaar waarde 3,5 miljoen
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Dat is ook fors aan de prijs. Maar als hij zowel links als rechts kan is dat wel een interessant profiel.Frankyboy040 wrote: ↑16 Aug 2024, 12:04 "Bronnen dicht bij de 21-jarige rechtspoot laten aan Voetbalzone weten dat de Deense club een transfersom verlangt die tussen de twaalf en vijftien miljoen euro ligt." Ik weet niet of dit al bekend was maar dit gaat over Nagalo. Flinke som geld ook weer.
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Chucky Lozano
Waarom? Is prima suggestie en uitstekende verdediger. Brabantse jongen en gif in zijn flikker.Jur1913 wrote: ↑16 Aug 2024, 12:04vak kk 1988 wrote: ↑16 Aug 2024, 12:03 Ik hoop eigenlijk dat PSV toch nog eens een lijntje gaat uitgooien naar nemanja gudelj van Sevilla. 32 jaar waarde 3,5 miljoen
-
- Basisspeler
Dan hoop ik dat hij struikelt over dat lijntjevak kk 1988 wrote: ↑16 Aug 2024, 12:03 Ik hoop eigenlijk dat PSV toch nog eens een lijntje gaat uitgooien naar nemanja gudelj van Sevilla. 32 jaar waarde 3,5 miljoen
- M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
Hopen doe je maar op de WC, kun je meteen die flapdrol van een Gudelj doorspoelen, wat moeten we daar mee?vak kk 1988 wrote: ↑16 Aug 2024, 12:03 Ik hoop eigenlijk dat PSV toch nog eens een lijntje gaat uitgooien naar nemanja gudelj van Sevilla. 32 jaar waarde 3,5 miljoen
-