Ajax - deel III

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

En daan gaan die mongolen in het publiek weer wie niet springt die is een jood zingen. Ze doen het zelf en vragen er zelf om. Kut jeauden.
koetje
Legende

Brian Stam/ Seedorf dit.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Bedankt Brobbel. Bal ontvangen in Cebu.
Balinho
Internationale topspeler

RIO wrote: 16 Aug 2024, 01:41 Hahaha. Dat was een field goal.
Image
ruuddevil
Legende

Ongelooflijk wat een amateur die Brobbel. En als hij dan 2 keer scoort tegen RKC dan roepen de media dat ie 100 mln waard is. Die gast kan er geen klote van, mislukt bij iedere club over de grens. Dat ie het verstand van een tuinkabouter heeft helpt niet. Ik zou hem aanvoerder maken.
Maax
Meervoudig international

ruuddevil wrote: 16 Aug 2024, 08:12 Ongelooflijk wat een amateur die Brobbel. En als hij dan 2 keer scoort tegen RKC dan roepen de media dat ie 100 mln waard is. Die gast kan er geen klote van, mislukt bij iedere club over de grens. Dat ie het verstand van een tuinkabouter heeft helpt niet. Ik zou hem aanvoerder maken.
Doe ff beetje respectvol tov tuinkabouters aub.
Gerard Karnemelk
Veelbelovend talent
Clubvoorkeur: PSV

Ik had de wedstrijd gemist, maar heb net even de penaltyserie integraal nagekeken. Kijktip 👌
Robson de Souza
Vedette

Zullen ze nog steeds vinden dat Farioli-ball gaat werken. Tegen zo'n slechte tegenstander al zoveel kansen tegen krijgen...
Zo'n Rensch en Henderson bijvoorbeeld, die zijn verdedigend behoorlijk instabiel. En het is niet zo dat er iemand zich nu in de kijker heeft gespeeld gisteren...
Laat ze maar lekker aanmodderen!
  • These users thanked the author Robson de Souza for the post:
    MC Hammer
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

En ik maar denken dat van den Boomen vorig jaar en Traoré dit jaar de absolute verlossers waren. Hoe kan het dan zo zijn dat ze beide een 5 krijgen van VI?

https://www.vi.nl/nieuws/ajax-op-rappor ... voldoendes

Maar goed, dat ze zoveel moeite hebben tegen een team als Panathinaikos spreekt boekdelen, de ontlading na de wedstrijd is wel verklaarbaar maar vooral vanuit het diepe dal waar ze uit denken te komen
    Hatseflats
    Vedette

Robson de Souza wrote: 16 Aug 2024, 08:48 Zullen ze nog steeds vinden dat Farioli-ball gaat werken. Tegen zo'n slechte tegenstander al zoveel kansen tegen krijgen...
    Zo'n Rensch en Henderson bijvoorbeeld, die zijn verdedigend behoorlijk instabiel. En het is niet zo dat er iemand zich nu in de kijker heeft gespeeld gisteren...
    Laat ze maar lekker aanmodderen!
    Er wordt al hard geroepen om Gaaey voor Rensch en Mannsvarken voor De Wijzer. :mrgreen: Potato, potato.
    Pasveer hoeft ook nooit meer de goal uit, want o, o, o, wat was hij goed!
    Maikel
    Site Admin

Weer dat geflaneer met nummer 34.
    Bah
    Prof_napo
    Internationale topspeler

In navolging van mijn vorige bericht, ( en eerder ) maar krijgen de redacteurs bij VI betaald per artikel?

Een gemiddelde van meer dan 1 artikel per uur
    Image
    Prof_napo
    Internationale topspeler

Maikel wrote: 16 Aug 2024, 09:09 Weer dat geflaneer met nummer 34.
    Bah
    Valt mee dat Gaeei dat niet heeft gespint dat hij speciaal voor Nouri hem wilde maken
    Momfer
    Vaste waarde in elftal

Sws dat Gaaei gepijp alsof hij nu ineens compleet terug is. Gewoon een erg matige back, daar doet deze pingel weinig aan af. Overigens allebei van hem slecht ingeschoten, typisch half hoog half in de hoek, had geluk dat de keeper twee keer in een andere hoek zat.

Voor de rest was het een heerlijke apotheose. Pasveer de absolute held van de avond, hij schoot zijn eigen pingel ook nog eens zo'n beetje het beste in van alle Ajacieden, ondanks dat hij vanuit buiten de zestien zowat al door telefoneerde dat hij hem rechts zou schieten, onhoudbaar.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Wat vooral leuk blijft is de ontwrichting waarvan al langere tijd sprake is en die prima wordt tegengewerkt door de Europese campagne die nog eens extra ontwrichtend werkt bij het verkrijgen van een min of meer 'normaal' ritme. Hebben wij ook een tijdje mogen meemaken, nu voelen zij dat ook al twee seizoenen. In dat opzicht blijven de twee mindere Europese toernooien monstrueus, maar nu eens in hun nadeel en in ons voordeel. Blijft bijvoorbeeld afwachten hoe komend weekeinde tegen NAC gaat worden na die slopende gisteravond, al verwacht ik van Breda op zich niet heel veel. Het is als die loopoefening met een elastieken band om je middel: je weet dat je harder zou moeten kunnen maar die band weerhoudt je ervan :mrgreen: En dat gaat zo nog even door... Er lijkt weliswaar iets meer stabiliteit te komen met Fabiola, was ook geen heel hoge doelstelling na de chaos van vorig seizoen, maar met de kwaliteit van de huidige spelers, het zwaardere Europese programma en de financiële situatie blijft het een zware opdracht natuurlijk. Derde of vierde (vijfde?) zullen ze wel worden, maar het zou mij zeer verbazen als het lek überhaupt goed naar boven zal komen, ze zullen nog even in de vicieuze cirkel blijven ronddraaien. Volgend seizoen of 2025-26 zal wellicht wat beter worden, natuurlijk afhankelijk van de 1. kwaliteit van aan- en verkopen, 2. aanblijven staf en 3. vooral rust op bestuurlijk vlak. Allemaal geen hogere wiskunde. Mooi dat de grootste concurrenten ook in lastige situaties zitten, het maakt ons probleem met de verdediging voorlopig ietwat dragelijker, al gaat de tijd wel dringen, zeker als die acht Europese wedstrijden eraan komen
    Jur1913
    Internationale topspeler

Poehee. Net pas bijgekomen van het lachen

Comedycapers Amsterdam
    DonyellMalen
    Legende

Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Het is ook nu even hosanna bij de Ajacieden omdat ze weer eens wedstrijden winnen, maar die gaan het echt niet slikken als tot de kerst elke uitslag 1-0, 0-1 of 0-0 wordt
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    Psv_fan
    mr.top
    Internationale topspeler

Sensation wrote: 16 Aug 2024, 09:36 Het is ook nu even hosanna bij de Ajacieden omdat ze weer eens wedstrijden winnen, maar die gaan het echt niet slikken als tot de kerst elke uitslag 1-0, 0-1 of 0-0 wordt
    Dat roepen jij en vele anderen nu al heel lang. Maar dat gaat echt wel meevallen. Natuurlijk zitten er een paar tussen die zich ook schamen voor de vertoning van gisterenavond.

Honger maakt rauwe bonen zoet. En als ze aan het einde van dit seizoen zowaar in de top twee eindigen dan is er geen een supporter daar die zou klagen.

Voordat ik het vergeet: ik heb gisterenavond de penaltyserie gemist maar wel genoten van het commentaar hier zojuist.
    Prof_napo
    Internationale topspeler

Sensation wrote: 16 Aug 2024, 09:36 Het is ook nu even hosanna bij de Ajacieden omdat ze weer eens wedstrijden winnen, maar die gaan het echt niet slikken als tot de kerst elke uitslag 1-0, 0-1 of 0-0 wordt
    De 1-0 of 0-1 zie ik ze nog wel accepteren mocht het voetbal goed zijn. Probleem is dat het voetbal ook gewoonweg niet om aan te zien is.

Het bijzondere is dat de grootspraak in de afgelopen twee jaar redelijk afgebouwd is maar het komt bijzonder snel weer terujg. :wall:
    Psv_fan
    Lid 2e elftal

Jammer dat ze door zijn maar wat was het weer matig. Een paar individuele acties (bv schot Berghuis) maar verder; met de juiste tactiek en een beetje goeie ploeg walst hier toch gewoon overheen?
    Tisaltijdwat
    Veelbelovend talent

Prof_napo wrote: 16 Aug 2024, 09:09 In navolging van mijn vorige bericht, ( en eerder ) maar krijgen de redacteurs bij VI betaald per artikel?

Een gemiddelde van meer dan 1 artikel per uur
    Image
    Wat een helden lopen er toch rondt in de arena.... :huh:
    Thoresen
    Nationale topspeler

Ik kijk nooit Ajax maar ik begrijp dat het defensieve blok goed wordt neergezet. Ik verwacht dat ze gewoon mee gaan doen voor kampioenschap. Sterke verdediging en Berghuis en Brilobbey daar kom je inde ED een heel eind mee denk ik.

Maar die hossanastemming in media en bij de aanhang ongelofelijk. Daarom heb ik een teringhekel aan die gasten. Het is meteen zo hyper hyper zou Scooter zeggen.
    Ardbeg
    Mister PSV

Thoresen wrote: 16 Aug 2024, 09:49 Ik kijk nooit Ajax maar ik begrijp dat het defensieve blok goed wordt neergezet. Ik verwacht dat ze gewoon mee gaan doen voor kampioenschap. Sterke verdediging en Berghuis en Brilobbey daar kom je inde ED een heel eind mee denk ik.
    Die gaan nog niet mee doen met het kampioenschap al hadden ze het graag :lol:
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    Grasmat
    Massimo
    Legende

Hoe leuk het ook is om Ajax te zien verliezen, vind ik het wel goed dat ze door zijn gegaan omdat die punten broodnodig zijn om Portugal nog een jaartje extra voor ons te houden en om ook niet België opeens ons in te zien halen als het seizoen 21/22 wegvalt.

Ze vieren gisteravond alsof ze een groots succes hebben behaald, maar ze hebben mede ook door de loting bij verlies tegen Lens, vooral te vieren dat het geen grote deceptie werd met een eventuele uitschakeling in Europa al eind augustus met bijbehorende schade.

Uiteindelijk was het een dubbeltje op zijn kant en het is de goede kant opgevallen. Mogen ze heel opgelucht over zijn, maar dat vind ik een andere emotie dan blijdschap. En het maken een aantal strafschopnemers ook niet opeens goede voetballers.

Verder zegt mr.top het denk ik wel goed. Honger maakt rauwe bonen zoet.
  • These users thanked the author Massimo for the post (total 4):
    DE MADERA 76Koenjomr.topJuancho
    Post Reply