Olivier Boscagli
-
- Meervoudig international
Dat lijkt me heel naïef. De zaakwaarnemer kan ook naar Eindhoven komen om duidelijk te maken dat Bosca echt weg wil en dat PSV naar de meewerkende stand moet overschakelen. Voor de zaakwaarnemer is een transfer waarschijnlijk veel lucratiever dan een contractverlenging.
-
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Ik geloof dat Boscagli echt hart heeft voor onze club, dat heeft hij zelf ook aangegeven, dat hij niet zomaar weg gaat. Het lullige is dat Brighton wel echt een leuke club is voor hem. Als nou pakweg Fulham of Everton was gekomen dan hadden we waarschijnlijk een stuk betere zaak gehad.
Enige dat in ons voordeel spreekt is dat ze zo'n achterlijk laag openingsbod hebben gedaan, als het klopt, dat ik het niet meer goed zie komen in de onderhandelingen.
Enige dat in ons voordeel spreekt is dat ze zo'n achterlijk laag openingsbod hebben gedaan, als het klopt, dat ik het niet meer goed zie komen in de onderhandelingen.
- Hatseflats
- Vedette
Dat Brighton zo'n bod doet, dan weet je als speler ook wel dat ze jou dan gewoon voor erbij willen hebben. Dus als bankzitter. Als speler zijnde zou ik mij gewoon beledigd voelen.
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
- De Realist • ruuddevil
- mr.top
- Internationale topspeler
Het hangt er heel erg vanaf wat de jongen wil. Wil hij zich helemaal binnenspelen dan snap ik dat hij naar Engeland gaat. Zelfs al is het om daar op de bank te zitten. Als hij een rol van betekenis wil spelen dan zie ik hem eerder het seizoen uitzitten en daarna lekker zijn transfervrije status verzilveren.
Ik geloof niet dat hij gaat verlengen en waarom zou hij ook? Hij heeft hier vijf jaar gespeeld, vijf jaar gepresteerd en zich ook nog eens goed gedragen. Boscagli is PSV wat dat betreft niets verplicht.
Ik geloof niet dat hij gaat verlengen en waarom zou hij ook? Hij heeft hier vijf jaar gespeeld, vijf jaar gepresteerd en zich ook nog eens goed gedragen. Boscagli is PSV wat dat betreft niets verplicht.
-
- Ballenjongen
Heb het nog niet gelezen hier . Maar Feijenoord en Brighton zijn op dit moment erg close met elkaar . Zou de tip niet komen van Kroeze die alles op alles zet om het PSV moeilijk te maken . Zie ook bij driehoek, jeugd spelers etc. Is een straatvechter . Dat zijn mijn gedachten ......
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Jonges...
Kroes = Ajax
Te Kloese = Feyenoord
Kroes = Ajax
Te Kloese = Feyenoord
- These users thanked the author Fanatic-U-s for the post (total 2):
- Ardbeg • LucNilisLegend
Ex unitate vires
-
- Ballenjongen
Lopen hier wat wijsneuzen rond die steeds reageren op schrijffouten. Dat vind je irritant?
Nou ik vindt die reacties ook irritant.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Ik vind*60yearsofglory wrote: ↑16 Aug 2024, 10:00 Lopen hier wat wijsneuzen rond die steeds reageren op schrijffouten. Dat vind je irritant?
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- Franciscus
- Ardbeg
- Mister PSV
Vind*60yearsofglory wrote: ↑16 Aug 2024, 10:00 Lopen hier wat wijsneuzen rond die steeds reageren op schrijffouten. Dat vind je irritant?
-
- Ballenjongen
Weet je ben bijna 80. Al 70 jaar PSV supporter. Volg nog altijd alles van onze club . Maar de reacties zijn soms schrijnend. Het gaat jullie goed .
- These users thanked the author 60yearsofglory for the post (total 13):
- BadShaker • Eindjehoger • Gerard Karnemelk • AlexDeTank4 • LucNilisLegend • StratumZuid • Brabander • ZwarteCapuchon1913 • Het Kanon • danko-lazovic • Alex Rodrigo Dias da Costa • 29.04.2007 • Tjompie
- Ardbeg
- Mister PSV
Het zijn maar grapjes, beste heer. Maak je niet zo druk. Niemand is er op uit om je echt te vervelen. Je bent van harte welkom en we horen graag over de PSV dagen van weleer!60yearsofglory wrote: ↑16 Aug 2024, 10:05 Weet je ben bijna 80. Al 70 jaar PSV supporter. Volg nog altijd alles van onze club . Maar de reacties zijn soms schrijnend. Het gaat jullie goed .
- These users thanked the author Ardbeg for the post:
- Vanthaman18
- Trixm
- Vedette
Leuk dat je er bent! Probeer gewoon wat aandacht te besteden aan je posts, dat maakt het lezen en reageren erop ook wat makkelijker. Iedereen maakt verder schrijffouten, dat is verder geen probleem.60yearsofglory wrote: ↑16 Aug 2024, 10:05 Weet je ben bijna 80. Al 70 jaar PSV supporter. Volg nog altijd alles van onze club . Maar de reacties zijn soms schrijnend. Het gaat jullie goed .
- These users thanked the author Trixm for the post:
- Gerard Karnemelk
Saibari is underrated.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Is wat met die -oe- klank. Hebben wij gelukkig niet. Oh wacht eens: Stjoewart
- These users thanked the author psvgouda for the post:
- Leeuwarden1964
-
- Legende
Het heeft zo'n 7 jaar geduurd, maar eindelijk hebben we een lid dat hier niet de hele dag in de baas z'n tijd rond hangt.60yearsofglory wrote: ↑16 Aug 2024, 10:05 Weet je ben bijna 80. Al 70 jaar PSV supporter. Volg nog altijd alles van onze club . Maar de reacties zijn soms schrijnend. Het gaat jullie goed .
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post (total 4):
- Gerard Karnemelk • Balinho • IvanNielsen • ParkJiSung
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Bankzitter
Gezien de huidige bezetting achterin zou Boscagli hier natuurlijk perfect passen. Van Hecke en Dunk erbij, prima achterhoede.During Hürzeler’s first full season with St Pauli, his side averaged 57.4 per cent possession, the second-highest figure in Germany’s second division (2. Bundesliga). Their deeper build-up often involved shifting from three centre-backs – in an initial 3-4-3 shape – to just two. The middle of the trio – Eric Smith – moved into a pivot role, off the ball. As Smith has spent the majority of his career as a defensive midfielder, Hürzeler’s conversion of the Swede still gave his side a solid passing base, once he was in midfield, to progress up the pitch (below). Whenever Smith was unavailable, Hürzeler persisted with this tactical idea, moving Hauke Wahl into midfield, instead.
-
- Meervoudig international
Las in een artikel dat ‘de speler zelf wel oren heeft naar een transfer’. Waar zullen ze dit op baseren en zou dat echt zo zijn? Als dat zaadje echt geplant is dan zie ik het somber in. Als Boscagli en Teze beide vertrekken dan zie ik het toch wel heel, heel somber in hoor. Maakt niet eens zozeer uit wie je dan haalt maar dan moet je echt weer helemaal opnieuw bouwen
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Luc Nilis
Die kan ik wel voor je beantwoorden, Oli zijn droom is de Premier League dus als hij die kans krijgt zal hij die willen pakken.Kezmania wrote: ↑16 Aug 2024, 10:35 Las in een artikel dat ‘de speler zelf wel oren heeft naar een transfer’. Waar zullen ze dit op baseren en zou dat echt zo zijn? Als dat zaadje echt geplant is dan zie ik het somber in. Als Boscagli en Teze beide vertrekken dan zie ik het toch wel heel, heel somber in hoor. Maakt niet eens zozeer uit wie je dan haalt maar dan moet je echt weer helemaal opnieuw bouwen
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
- Hatseflats
- Vedette
Dan kende wel bekant 80 zijn, maar het is wel een beetje kinderachtig dat je meteen wegloopt bij een heel klein beetje tegenspraak. Tabee en het ga je goed!60yearsofglory wrote: ↑16 Aug 2024, 10:05 Weet je ben bijna 80. Al 70 jaar PSV supporter. Volg nog altijd alles van onze club . Maar de reacties zijn soms schrijnend. Het gaat jullie goed .
- StratumZuid
- Vedette
Gaat verder dan het forum beste mania, de maatschappij is verrot. Wen er maar aan
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- mr.top
En waar baseer je dat op ?Eindjehoger wrote: ↑16 Aug 2024, 10:36Die kan ik wel voor je beantwoorden, Oli zijn droom is de Premier League dus als hij die kans krijgt zal hij die willen pakken.Kezmania wrote: ↑16 Aug 2024, 10:35 Las in een artikel dat ‘de speler zelf wel oren heeft naar een transfer’. Waar zullen ze dit op baseren en zou dat echt zo zijn? Als dat zaadje echt geplant is dan zie ik het somber in. Als Boscagli en Teze beide vertrekken dan zie ik het toch wel heel, heel somber in hoor. Maakt niet eens zozeer uit wie je dan haalt maar dan moet je echt weer helemaal opnieuw bouwen