Olivier Boscagli

Spelers A-selectie.
Post Reply
AlexDeTank4
Bankzitter
Clubvoorkeur: PSV

Mooi kut, maar was zeker te verwachten. Ik mag wel hopen dat Stewart hem pas laat gaan bij het aantrekken van een nieuwe verdediger voor in de basis (voor een conforme transfersom). Je kan niet bij een volgende wedstrijd aan komen kakken met de verdediging die er nu staat. Ook niet tegen laagvliegers.
DE MADERA 76
Regelmatige invaller

Deal met Barco en adequate bijbetaling, teken ervoor
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Robson de Souza wrote: 16 Aug 2024, 14:19 Ik snap dat hij wil vertrekken. Hij heeft al een bepaalde leeftijd en een grote blessure achter de rug en kan nu in een topcompetitie zijn bankrekening vullen. Iemand met zijn instelling gun ik dat van harte. De pech die PSV gewoon heeft is dat zowel Brighton als Monaco niet al eerder op de stoep konden met biedingen.
Heel begrijpelijk daarom ook dat PSV hoop hield op verlengingen.
Nja hoop of wanhoop? Als Monaco al het hoofd van Teze op hol kan brengen dan had je wel kunnen aanvoelen dat er clubs zouden komen voor hem. En PSV weet hoe goed Boscagli is dus daar idem dito. Nu zullen er geen 40 clubs zijn geweest die hem los hadden kunnen weken maar 20 a 25 wel denk ik. En dat zijn vooral kapitaal krachtige clubs die 15 s 20 miljoen uitgeven aan een voorgerecht.
Robson de Souza
Vedette

11 Tinus wrote: 16 Aug 2024, 14:24
Robson de Souza wrote: 16 Aug 2024, 14:19 Ik snap dat hij wil vertrekken. Hij heeft al een bepaalde leeftijd en een grote blessure achter de rug en kan nu in een topcompetitie zijn bankrekening vullen. Iemand met zijn instelling gun ik dat van harte. De pech die PSV gewoon heeft is dat zowel Brighton als Monaco niet al eerder op de stoep konden met biedingen.
Heel begrijpelijk daarom ook dat PSV hoop hield op verlengingen.
Nja hoop of wanhoop? Als Monaco al het hoofd van Teze op hol kan brengen dan had je wel kunnen aanvoelen dat er clubs zouden komen voor hem. En PSV weet hoe goed Boscagli is dus daar idem dito. Nu zullen er geen 40 clubs zijn geweest die hem los hadden kunnen weken maar 20 a 25 wel denk ik. En dat zijn vooral kapitaal krachtige clubs die 15 s 20 miljoen uitgeven aan een voorgerecht.
Teze riep twee weken terug nog dat hij zeker op de elftalfoto zou staan. Ik neem aan dat hij zelf ook overtuigd was dat hij zou blijven.
DonyellMalen
Legende

DE MADERA 76 wrote: 16 Aug 2024, 14:24 Deal met Barco en adequate bijbetaling, teken ervoor
Ik ben voor. Los je direct een probleem al op met een prima speler. Die jongen is 2e/3e linksback daar.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Robson de Souza wrote: 16 Aug 2024, 14:25
11 Tinus wrote: 16 Aug 2024, 14:24

Teze riep twee weken terug nog dat hij zeker op de elftalfoto zou staan. Ik neem aan dat hij zelf ook overtuigd was dat hij zou blijven.
Kan nog steeds. Gelukkig hebben we anders Photoshop nog
Frisian1913
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid

Ontbijtkoek wrote: 16 Aug 2024, 14:10 Waarom wil na Teze onze Bosscagli ook graag vertrekken? Geld?
Speelt hier al 5 jaar. Alles gewonnen, CL gespeeld. Dan lonkt de PL ja ik snap hem wel.
  • These users thanked the author Frisian1913 for the post (total 4):
    OntbijtkoekDE MADERA 76Hipster4LifeDribble
    nilssonH
    Moderator

Tuurlijk wilt Boscagli naar Brighton, dat is volkomen logisch. Beetje naïef om te denken dat hij hier nog jaren zou rondlopen. Maar het begint een aardige monsterklus te worden die laatste weken.
  • These users thanked the author nilssonH for the post:
    Hipster4Life
    Madueke
    Legende

DonyellMalen wrote: 16 Aug 2024, 14:26
    DE MADERA 76 wrote: 16 Aug 2024, 14:24 Deal met Barco en adequate bijbetaling, teken ervoor
    Ik ben voor. Los je direct een probleem al op met een prima speler. Die jongen is 2e/3e linksback daar.
    Denk dat huur het maximale is, die gaan ze echt niet verkopen nu al.

Dan maar net zo'n dealtje als Feyenoord. Wij kopen jullie speler en dan mogen jullie daarna een willekeurige speler huren.
    Rickskeg
    International

Wel een echte clubman geworden.. ondanks het eerste jaar onder Mark
    DonyellMalen
    Legende

Madueke wrote: 16 Aug 2024, 14:32Dan maar net zo'n dealtje als Feyenoord. Wij kopen jullie speler en dan mogen jullie daarna een willekeurige speler huren.
    Voor de linksback heb ik daar wel vrede mee, we hebben met Dest al een topper daar. En als de andere drie vacatures aankopen worden is dat prima te overzien.
    Mick Jagger
    Lid van verdienste

Boscagli zou gek zijn als hij deze stap niet zou willen zetten.
  • These users thanked the author Mick Jagger for the post:
    Hipster4Life
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Johann Vogel
    Vedette

Logisch standpunt van Boscagli. Ontzettend jammer als hij daadwerkelijk vertrekt, zal een hele opgave worden om hem te vervangen. Maar voor hem is dit natuurlijk een interessante stap financieel gezien.
  • These users thanked the author Johann Vogel for the post:
    Hipster4Life
    Koenjo
    Meervoudig international

Frisian1913 wrote: 16 Aug 2024, 14:30
    Ontbijtkoek wrote: 16 Aug 2024, 14:10 Waarom wil na Teze onze Bosscagli ook graag vertrekken? Geld?
    Speelt hier al 5 jaar. Alles gewonnen, CL gespeeld. Dan lonkt de PL ja ik snap hem wel.

Ik ook, en Brighton is wel een mooie club dat attractief voetbal speelt. Vanuit het oogpunt van PSV zou ik hem gewoon aan zijn contract houden.
    ''Top level''
    ''1000% penalty''
    ''Give the cup to Ajax!''
    Madueke
    Legende

Goed dat Marcel daar staat. Earnie heeft geen tijd voor interviews en de Otten Cup. :mrgreen:

Nvm, zit gewoon op de tribune blijkbaar.
    Hipster4Life
    Talent

Oké, lichte paniek hier. Dit begint wel zorgwekkend te worden. Los van het feit dat je vast wel nieuwe spelers kan kopen, je hele defensie ineens vervangen is meer dan onwenselijk.

Bovendien kan PSV zich wel snoeihard opstellen, maar als dat resulteert in twee ontevreden spelers in je team is dat dodelijk voor de teamgeest. Buiten beschouwing van wat dat met andere spelers doet.
    DoelbewustProvoceren
    Regelmatige invaller

mr.top wrote: 16 Aug 2024, 11:19
    Eindjehoger wrote: 16 Aug 2024, 10:36

Die kan ik wel voor je beantwoorden, Oli zijn droom is de Premier League dus als hij die kans krijgt zal hij die willen pakken.
    En waar baseer je dat op ?
    Altijd maar mensen die alleen iets geloven als het met inkt gedrukt in de krant staat. Hoe vaak zijn er nou al niet dingen hier op het forum gezegd door Eindjehoger, die volledig werden afgebrand maar gewoon waar bleken te zijn. Laatste keer met de blessure van Saibari bijvoorbeeld ook.
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Madueke wrote: 16 Aug 2024, 14:42 Goed dat Marcel daar staat. Earnie heeft geen tijd voor interviews en de Otten Cup. :mrgreen:

Komt omdat de markt toch nog op stoom moet komen. Heb begrepen van sommige hier dat we nu nog amper aankopen kunnen doen. Is niet hoe de markt werkt. Dus kan daar best zitten.
  • These users thanked the author danko-lazovic for the post (total 2):
    11 TinusTomPSV
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

danko-lazovic wrote: 16 Aug 2024, 14:39
    Is dit filmpje van 17 seconden (en de bijbehorende geschreven tekst) het enige, of kom ik weer eens niet door de doornstruiken van ESPN?
    danko-lazovic
    Meervoudig international

SKERLA wrote: 16 Aug 2024, 14:48
    Is dit filmpje van 17 seconden (en de bijbehorende geschreven tekst) het enige, of kom ik weer eens niet door de doornstruiken van ESPN?
    Is nu inderdaad een filmpje van 17 seconde. Zie nog geen langer fragment staan maar verwacht dat die wel later vandaag komt.
  • These users thanked the author danko-lazovic for the post:
    SKERLA
    Kingfisher
    Meervoudig international
    Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Zoals ik al eerder zei. Geen verrassing dat dit gebeurt. Echter nog altijd geen paniek voordat we zeker weten dat zowel hij als Teze weg zijn en wie ervoor in de plaats komt. Heb nog even geduld tot 2 september. Daarna alle tijd om te bekritiseren wanneer blijkt dat de lijstjes niet op orde waren of er te laat is gehandeld.
  • These users thanked the author Kingfisher for the post:
    Hatseflats
    DonyellMalen
    Legende

Als we de klassieke Brands-tactiek toepassen is ‘ie dus al verkocht. Laat dat dit keer maar een keer niet zo zijn.
    Hatseflats
    Vedette

danko-lazovic wrote: 16 Aug 2024, 14:48
    Madueke wrote: 16 Aug 2024, 14:42 Goed dat Marcel daar staat. Earnie heeft geen tijd voor interviews en de Otten Cup. :mrgreen:

Komt omdat de markt toch nog op stoom moet komen. Heb begrepen van sommige hier dat we nu nog amper aankopen kunnen doen. Is niet hoe de markt werkt. Dus kan daar best zitten.
    Hij is nu gewoon aan het kijken of er spelers gehaald kunnen worden voor jong PSV. ;)
    Misschien hij is wel aan het wachten op 2 verdedigers die onderweg zijn. Of even pauze, hij is ook maar een mens. Of hier het forum nog een keertje doorspitten naar interessante namen.
    Weet jij veel.
    Zuc0
    Nationale topspeler

Klote. Sleutelspeler. In de vorm van vorig jaar een directe verzwakking als hij vertrekt. Het gemis aan de opbouwende kwaliteiten, passing, gevoel voor ruimte, kopduels, en het spelinzicht van Boscagli in dit PSV vang je niet zomaar op met een transfer.
    Post Reply