Lijkt me ook sterk. Maar ik zie wel argumenten dat het zo zou kunnen zijn. Een korte blik op het jaarverslag samen met de kennis van de reeds gedane transfers doen mij toch het gevoel bekruipen dat we weinig slagkracht hebben.Ykhim wrote: ↑16 Aug 2024, 15:12 Het lijkt me sterk dat PSV een bod van 15 miljoen doet, terwijl ze het geld nu niet hebben, maar ooit misschien wellicht een keer zouden kunnen uitgeven. Dat is niet des PSV's. Ik zie ook geen argumenten voor het tegenovergestelde punt, behalve dat het zo lang zou duren, maar dat is niet per definitie een financiële kwestie.
De verklaring is volgens mij veel minder zorgelijk: PSV wil verdedigers halen, maar dan wel spelers die voldoen aan de hoge standaard. Geen middelmaat, maar serieuze versterking. Dat kost geld, tijd en energie, en bovendien komt de voetbalwereld niet om van goede, talentvolle, betaalbare verdedigers die naar PSV willen.
Zoals Comp stelt, is Lozano in de tussentijd wel 'verkocht'. Al balt hij nog steeds gewoon in ons shirt op dit moment. Wij kunnen niet beoordelen of daar al wat voor binnengekomen is. Misschien wel, misschien niet.
Ik denk dat er nog geld is voor één gerichte basiswaardige CV van tussen de 10 en 15 miljoen. En de rest zal direct vervangen moeten worden bij verkoop. Teze weg? Directe vervanger erbij. Boscagli weg, directe vervanger van het beschikbare geld.