Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
johan derksen
Meervoudig international

Benieuwd of ze die Amerikaan wel nog gaan halen (deze winter dan waarschijnlijk)

Johann Vogelaar
Jeugdspeler
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Romario

Robson de Souza
Vedette

Die zal dan wel naar Ajax gaan nog.
  • These users thanked the author Robson de Souza for the post:
    LucNilisLegend
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    Old name: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

PsvBmg wrote: 16 Aug 2024, 17:30
    Mr. Spock wrote: 16 Aug 2024, 16:25
    Götze bij Dortmund, de op 1 na grootste club in de BL. 21 duels in zijn laatste seizoen. Kon naar een hele rits clubs in heel Europa. Koos PSV
    Baumgartl en Schwaab waren meen ik basisspelers bij Stuttgart, Max basisklant bij Freiburg en Koch was 1e doelman bij Düsseldorf.
    Het klopt dat Stuttgart ergens onderaan bungelde, maar BMG eindigde als 14e. Een speler van de nummer 14 van de BL die al jaren geen europees voetbal speelt naar een topclub in NL die jaarlijks om de prijzen speelt én al decennia lang europees speelt zou bij voorbaat vrijwel onhaalbaar zijn?
    Alleen gotze kreeg geen verlenging, rest bij mindere ploegen dan BMG. Ze kunnen het proberen maar die gaat echt niet onder de 20 miljoen weg.
    De laatste titel van BMG is van 1977. Sindsdien heeft Stuttgart 3 BL titels gewonnen en een UEFA cup finale gespeeld.
    Beide clubs ook 1 DFB Pokal en een 2e Liga titel.
    Stuttgart werd afgelopen seizoen 2e en heeft meer toeschouwers dan BMG. https://www.footballwebpages.co.uk/germ ... /2023-2024
    Ik zou die niet als minder dan BMG bestempelen.
    Paulus1913
    Regelmatige invaller

Juancho wrote: 16 Aug 2024, 16:42 Het grote probleem wordt nu eerder dat je straks dus idd 4 nieuwe verdedigers in de basis hebt staan die allemaal ook nog moeten wennen aan elkaar, aan de andere spelers, aan het spelletje van Bosz, acclimatiseren etc. Je kan wel hopen dat op 2 september alles daadwerkelijk goed is afgelopen maar ook dan begint er nog een periode van veel onzekerheid omdat er simpelweg te veel ineens moet.

Daar maak ik me ondertussen nog meer zorgen over dan het uitblijven van versterkingen terwijl onze laatste 2 goede verdedigers weg willen en ook wel weg zullen gaan.

Aangezien er 4 nieuwe verdedigers komen is het volkomen logisch dat we alleen maar Nederlandse namen horen als ‘targets’, dat zal het samensmedingsproces vereenvoudigen, maar het blijft wel billenknijpen dit. Wanneer krijgen we een doorbraak, ben echt benieuwd, de dagen vliegen voorbij🥶
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    Old name: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

PSV 24/25:
    Image
  • These users thanked the author Mr. Spock for the post (total 8):
    RemontadaNilisZuc0WijnaldinhoTacticalReliable0946351DezoonvanAadLucNilisLegend
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Mr. Spock wrote: 16 Aug 2024, 18:39 PSV 24/25:
    Image

Image
    Thoresen
    Nationale topspeler

Die Bosz wordt de grootste visionair allertijden. Nadat Cruijff ooit serieus overwoog om zonder keeper te starten, toept Peet Scheefbril over: hij wil zonder verdediging gaan voetballen💪🏻
    De Realist
    Internationale topspeler

0-6-4!!!
  • These users thanked the author De Realist for the post:
    LucNilisLegend
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    PsvBmg
    Vaste waarde in elftal

Mr. Spock wrote: 16 Aug 2024, 17:50
    PsvBmg wrote: 16 Aug 2024, 17:30

Alleen gotze kreeg geen verlenging, rest bij mindere ploegen dan BMG. Ze kunnen het proberen maar die gaat echt niet onder de 20 miljoen weg.
    De laatste titel van BMG is van 1977. Sindsdien heeft Stuttgart 3 BL titels gewonnen en een UEFA cup finale gespeeld.
    Stuttgart werd afgelopen seizoen 2e en heeft meer toeschouwers dan BMG. https://www.footballwebpages.co.uk/germ ... /2023-2024

BMG is een echte roemruchte traditions verein, een club die in heel Duitsland fans heeft zitten itt een Stuttgart, Freiburg of Mainz bv. Vanuit BMG zijn grote sterren opgestaan en zal altijd een van de grootste clubs van Duitsland blijven, zelfs al spelen ze in de 2e BL.
    Stuttgart heeft bv totaal die aantrekkingskracht niet.

Nogmaals ze kunnen bij BMG aankloppen voor Itakura ( ik denk echt niet dat hij PSV zal gaan kiezen boven BMG ) en dan nog zal 20 miljoen echt niet genoeg zijn, dan kan je beter vd Berg halen die jonger is.
  • These users thanked the author PsvBmg for the post:
    Amadeus
    EesEes
    Lid 2e elftal

PsvBmg wrote: 16 Aug 2024, 19:27
    Mr. Spock wrote: 16 Aug 2024, 17:50 De laatste titel van BMG is van 1977. Sindsdien heeft Stuttgart 3 BL titels gewonnen en een UEFA cup finale gespeeld.

BMG is een echte roemruchte traditions verein, een club die in heel Duitsland fans heeft zitten itt een Stuttgart, Freiburg of Mainz bv. Vanuit BMG zijn grote sterren opgestaan en zal altijd een van de grootste clubs van Duitsland blijven, zelfs al spelen ze in de 2e BL.
    Stuttgart heeft bv totaal die aantrekkingskracht niet.

Nogmaals ze kunnen bij BMG aankloppen voor Itakura ( ik denk echt niet dat hij PSV zal gaan kiezen boven BMG ) en dan nog zal 20 miljoen echt niet genoeg zijn, dan kan je beter vd Berg halen die jonger is.
    Ik vind dat je BMG wel wat overschat in deze. Het laatste jaar vechten ze tegen degradatie en houdt het echt niet over. Ik kom er zelf ook af en toe en het team is er niet sterker op geworden.

Als je dan ook kijkt naar de uitgaande transfers dan hebben ze pas 3 keer een speler voor meer dan 20 miljoen verkocht (bron Transfermarkt). Dan lijkt het me wel erg overdreven dat de spelers niet haalbaar zouden zijn. Het zijn ook geen overdreven talenten a la Wirtz of Brandt destijds die hier genoemd worden. Of deze spelers in de Eredivisie willen spelen is inderdaad de vraag, maar ze lijken me wel haalbaar voor PSV mocht PSV echt graag iemand willen halen.
  • These users thanked the author EesEes for the post:
    Mr. Spock
    Ittot
    Internationale topspeler

Natuurlijk. PSV is als club aantrekkelijker dan BMG. Alleen de BL is een overweging voor spelers. Verder heeft PSV betere spelers en heeft het Europees een betere positie omdat je je als PSV zijnde gegarandeerd Europees speelt.
  • These users thanked the author Ittot for the post:
    Mr. Spock
    ShovingNE2
    Site Admin

Juancho wrote: 16 Aug 2024, 16:42Daar maak ik me ondertussen nog meer zorgen over
    No shit. Hoe onverwacht.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Smeets14
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    danko-lazovic
    Meervoudig international

ShovingNE2 wrote: 16 Aug 2024, 19:38
    Juancho wrote: 16 Aug 2024, 16:42Daar maak ik me ondertussen nog meer zorgen over
    No shit. Hoe onverwacht.
    Je gaat wel weer lekker richting Juancho hè? Laatste 5 reacties die ik van jou voorbij zie komen zijn allemaal redelijk aanvallend richting hem.
  • These users thanked the author danko-lazovic for the post:
    De Realist
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

danko-lazovic wrote: 16 Aug 2024, 19:42

No shit. Hoe onverwacht.
    Je gaat wel weer lekker richting Juancho hè? Laatste 5 reacties die ik van jou voorbij zie komen zijn allemaal redelijk aanvallend richting hem.
    Ben je nieuw hier? :lol:
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

danko-lazovic wrote: 16 Aug 2024, 19:42

No shit. Hoe onverwacht.
    Ik vind hem nog een erge softie hoor, ShovingNE2
    ShovingNE2
    Site Admin

danko-lazovic wrote: 16 Aug 2024, 19:42Je gaat wel weer lekker richting Juancho hè? Laatste 5 reacties die ik van jou voorbij zie komen zijn allemaal redelijk aanvallend richting hem.
    Gek hé als hij rare dingen roept. Hij is voor de honderdste keer uitermate bezorgd. Brands is een leugenaar. Terwijl ieder normaal mens snapt wat Brands daar uitdraagt. Etc. Etc.

Dan krijg je weerstand. Boeien.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Menno1
    Legende

ShovingNE2 wrote: 16 Aug 2024, 19:48
    danko-lazovic wrote: 16 Aug 2024, 19:42Je gaat wel weer lekker richting Juancho hè? Laatste 5 reacties die ik van jou voorbij zie komen zijn allemaal redelijk aanvallend richting hem.
    Gek hé als hij rare dingen roept. Hij is voor de honderdste keer uitermate bezorgd. Brands is een leugenaar. Terwijl ieder normaal mens snapt wat Brands daar uitdraagt. Etc. Etc.

Doe eens lievvvvv

verder nog wat gebeurd vandaag? 8)
    Hatseflats
    Vedette

Menno1 wrote: 16 Aug 2024, 20:01

Doe eens lievvvvv

Nope
    Cas
    Meervoudig international

Menno1 wrote: 16 Aug 2024, 20:01

Doe eens lievvvvv

Boscagli heeft z’n vertrekwens naar buiten aangekondigd
    milansandro
    Legende

Kenny Tete in de basis bij Man United tegen Fulham..
    Even kijken wat hij nog kan..
    Activism is a way for useless people to feel important
    — Thomas Sowell
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

milansandro wrote: 16 Aug 2024, 20:56 Kenny Tete in de basis bij Man United tegen Fulham..
    Is ie overgelopen net voor de wedstrijd?
  • These users thanked the author Thijs for the post:
    SKERLA
    milansandro
    Legende

Thijs wrote: 16 Aug 2024, 21:00
    milansandro wrote: 16 Aug 2024, 20:56 Kenny Tete in de basis bij Man United tegen Fulham..
    Nope, nog steeds bij Fulham..
    Activism is a way for useless people to feel important
    — Thomas Sowell
    StratumZuid
    Vedette

Is gratis te zien op kanaal 19 wanneer je KPN hebt
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    1913PSV.
    Vaste waarde in elftal

milansandro wrote: 16 Aug 2024, 21:04
    Thijs wrote: 16 Aug 2024, 21:00

Nope, nog steeds bij Fulham..
    Schiet bijna een bal van 30 meter in de kruising😂. Prima begin.
    Post Reply