Keuken Kampioen Divisie Algemeen
-
- Moderator
- Clubvoorkeur: PSV
Het lijkt dit seizoen qua promotieplekken helemaal open te liggen. Van de drie clubs die gedegradeerd zijn springt er niet één echt bovenuit, om verschillende redenen. Terwijl clubs als ADO, De Graafschap & Roda ook een jasje hebben uitgedaan. Gaat weer genoeg spektakel opleveren in ieder geval.
-
- Legende
Echt kansen voor FC Eindhoven dit seizoen zou je denken. Die maakten ook een prima indruk.nilssonH wrote: ↑12 Aug 2024, 22:10 Het lijkt dit seizoen qua promotieplekken helemaal open te liggen. Van de drie clubs die gedegradeerd zijn springt er niet één echt bovenuit, om verschillende redenen. Terwijl clubs als ADO, De Graafschap & Roda ook een jasje hebben uitgedaan. Gaat weer genoeg spektakel opleveren in ieder geval.
-
- Moderator
-
- Meervoudig international
Excelsior bulkt wel van het geld voor Eerste Divisie begrippen, die zullen nog wel wat gaan doen lijkt me.nilssonH wrote: ↑12 Aug 2024, 22:10 Het lijkt dit seizoen qua promotieplekken helemaal open te liggen. Van de drie clubs die gedegradeerd zijn springt er niet één echt bovenuit, om verschillende redenen. Terwijl clubs als ADO, De Graafschap & Roda ook een jasje hebben uitgedaan. Gaat weer genoeg spektakel opleveren in ieder geval.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Daarover gesproken, fun fact: Helmond Sport speelde tegen Cambuur in de laatste wedstrijd in hun oude stadion èn in de eerste wedstrijd in hun nieuwe stadion.
En ze wisten beide feestjes te verstoren.
En ze wisten beide feestjes te verstoren.
- billyboy
- Bankzitter
Ja bizar, maar wat de jong teams op maandag opstellen slaat natuurlijk ook nergens op. Dat helpt niet mee in verwachtingen scheppen
-
- Veelbelovend talent
- Favoriete speler: Luuk
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Eens, en de haperende langspeelplaat: Vaste selecties ook voor Jong-teams
- Maikel
- Site Admin
- Maikel
- Site Admin
Stond ik achter haha
Heel fijn doekje
Graafschap is qua support CL niveau
- These users thanked the author Maikel for the post (total 2):
- nilssonH • Johann Vogelaar
-
- Lid scoutingsteam
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- Maikel
- Site Admin
Ik woon om de hoek van het stadion en sta daar al meerdere jaren, naar mijn weten common knowlegde hier.
PSV is veruit mijn nummer 1, maar heb zeker warme gevoelens voor De Graafschap.
Maar denk dat wij dat allemaal hebben Vooral na 2016
Meeste op de tribune weten ook dat ik PSV’er ben. Staan ook veel ajacieden. Vandaag nog even een Ajacied getreiterd met de transferperiode van Ajax.
Eerlijk, ik kan ieder van jullie aanraden een keer mee te gaan. Jullie zouden het heerlijk vinden op de Spinnekop en daarna de kantine
- Johann Vogelaar
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Romario
De mooiste clubs van Nederland!
- These users thanked the author Johann Vogelaar for the post:
- Maikel
-
- Basisspeler
Woon zelf op 30 min rijden. Vroeger aantal keren geweest met de voetbal en bevriende graafschap supporters, mooie regio club, prima stadion. Gewoon lekker normaal. Zou mooi zijn als ze weer een keer terug keren naar de eredivisie.Maikel wrote: ↑06 Sep 2024, 22:53Ik woon om de hoek van het stadion en sta daar al meerdere jaren, naar mijn weten common knowlegde hier.
PSV is veruit mijn nummer 1, maar heb zeker warme gevoelens voor De Graafschap.
Maar denk dat wij dat allemaal hebben Vooral na 2016
Meeste op de tribune weten ook dat ik PSV’er ben. Staan ook veel ajacieden. Vandaag nog even een Ajacied getreiterd met de transferperiode van Ajax.
Eerlijk, ik kan ieder van jullie aanraden een keer mee te gaan. Jullie zouden het heerlijk vinden op de Spinnekop en daarna de kantine
- These users thanked the author Schnitzel2023 for the post:
- Maikel