Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
milansandro
Legende

PSV speelt the waiting game..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
FC Bracke
Bankzitter

De Realist wrote: 16 Aug 2024, 23:09
Cas wrote: 16 Aug 2024, 22:14

Nee nee nee, dat zijn dan altijd 11 uur tweetjes, 10 uur is nog te vroeg
Nondeju ook niet.
Iemand heeft de betekenis van Transfer Friday verneukt want er gebeurt niks meer 🤣
We hebben er nog 2 voor het einde van de tramsferperiode :nuts:
  • These users thanked the author FC Bracke for the post:
    Oldworld
    Buitenspelgoal
    Vaste waarde in elftal
    Clubvoorkeur: PSV

Tete zal in ieder geval niet meer komen, mocht iemand die illusie gehad hebben. Wat was hij goed tegen Man United zeg.
  • These users thanked the author Buitenspelgoal for the post:
    Tyyne
    Fonzerilli
    Jeugdinternational

Buitenspelgoal wrote: 16 Aug 2024, 23:17 Tete zal in ieder geval niet meer komen, mocht iemand die illusie gehad hebben. Wat was hij goed tegen Man United zeg.
    Net bij Viaplay zei hij dat hij bij Fulham op zijn plek zit en toen de vraag of hij contact heeft gehad met PSV moest hij lachen maar herhaalde hij dat hij bij Fulham op zijn plek zit.
  • These users thanked the author Fonzerilli for the post:
    DonyellMalen
    Jordi
    Basisspeler
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
    Favoriete speler: Joey Veerman

Fonzerilli wrote: 16 Aug 2024, 23:24
    Buitenspelgoal wrote: 16 Aug 2024, 23:17 Tete zal in ieder geval niet meer komen, mocht iemand die illusie gehad hebben. Wat was hij goed tegen Man United zeg.
    Net bij Viaplay zei hij dat hij bij Fulham op zijn plek zit en toen de vraag of hij contact heeft gehad met PSV moest hij lachen maar herhaalde hij dat hij bij Fulham op zijn plek zit.
    Kwam wel een flinke, verdachte, grijns op z’n gezicht toen de journalist over PSV begon :think:
  • These users thanked the author Jordi for the post:
    Maria-Franciscus
    DonyellMalen
    Legende

Haha, ja die heeft 100% contact gehad met Peet en Earnie. Maar die komt inderdaad niet; niet haalbaar, realistisch gezien.
    Juancho
    Mister PSV

milansandro wrote: 16 Aug 2024, 23:16 PSV speelt the waiting game..
    Niet handig als ik Bosz hoor... 🤔😬😏
    Het is voor iedereen logisch dat naarmate de transferperiode vordert, spelers steeds duurder worden en het steeds lastiger wordt om nieuwe spelers te halen. Dat is ook een stuk marktwerking.
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    Sander11
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Omaatje zit nog eventjes vast in de kooi vrees ik...
    DonyellMalen
    Legende

Captain(C)
    Vaste waarde in elftal

Juancho wrote: 16 Aug 2024, 23:33
    Het is voor iedereen logisch dat naarmate de transferperiode vordert, spelers steeds duurder worden en het steeds lastiger wordt om nieuwe spelers te halen. Dat is ook een stuk marktwerking.
    Dit is feitelijk ook gewoon juist. Behalve bij clubs die 40 spelers onder contract hebben staan
    Koekoek!
    ping
    Ballenjongen

Captain(C) wrote: 16 Aug 2024, 23:47
    Juancho wrote: 16 Aug 2024, 23:33
    [/quote

Dit is feitelijk ook gewoon juist. Behalve bij clubs die 40 spelers onder contract hebben staan
    Behalve dat het dan bij de betreffende clubs gaat om spelers met een veel dikker salaris dan bij PSV zal worden geboden. Die gaan dan bij een doorlopend contract echt geen stap terug zetten.
    Op weg naar nr 26
    Vedette

De verdediging van Jong hield goed stand aldus Rik dus ik denk dat we het seizoen afmaken met wat we nu hebben, opgelost :-)
    vak kk 1988
    Bankzitter

DonyellMalen wrote: 16 Aug 2024, 23:40
    Hij lijkt zich ongemakkelijk te voelen op die vraag en lacht het daarom weg. En ja hij zegt daarna dat ie op zen plek zit maar hij gaat niet voor de camera roepen wil daar nu meteen naar toe. We zullen het moeten afwachten of PSV hier een vinger achter kan krijgen.
  • These users thanked the author vak kk 1988 for the post:
    Maria-Franciscus
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

DonyellMalen wrote: 16 Aug 2024, 23:32 Haha, ja die heeft 100% contact gehad met Peet en Earnie. Maar die komt inderdaad niet; niet haalbaar, realistisch gezien.
    Ik denk het inderdaad ook niet maar het hangt ook van zijn ambitie af natuurlijk, salaris en PL kunnen wij niet bieden maar spelen om prijzen en CL wel.

Ik heb niet het idee dat er een hogere club uit de PL voor hem komt dus wie weet.
    Noosa
    Meervoudig international

Jeronimo wrote: 17 Aug 2024, 00:22
    DonyellMalen wrote: 16 Aug 2024, 23:32 Haha, ja die heeft 100% contact gehad met Peet en Earnie. Maar die komt inderdaad niet; niet haalbaar, realistisch gezien.
    Ik denk het inderdaad ook niet maar het hangt ook van zijn ambitie af natuurlijk, salaris en PL kunnen wij niet bieden maar spelen om prijzen en CL wel.

Ik heb niet het idee dat er een hogere club uit de PL voor hem komt dus wie weet.
    Precies dat. Kiest hij voor PL en bijbehorend salaris of heeft hij zijn avontuur in het buitenland wel gehad en wil hij ook nog prijzen pakken en CL spelen. Dan blijft natuurlijk nog de vraag wat Fulham voor hem wil hebben en of wij dat kunnen betalen.
    Søren
    Meervoudig international

Noosa wrote: 17 Aug 2024, 00:49
    Jeronimo wrote:
    Haha, ja die heeft 100% contact gehad met Peet en Earnie. Maar die komt inderdaad niet; niet haalbaar, realistisch gezien.

Precies dat. Kiest hij voor PL en bijbehorend salaris of heeft hij zijn avontuur in het buitenland wel gehad en wil hij ook nog prijzen pakken en CL spelen. Dan blijft natuurlijk nog de vraag wat Fulham voor hem wil hebben en of wij dat kunnen betalen.
    Dat klinkt zeker leuk vanuit een PSV supporter bezien.
    Maar Tete heeft net zoveel met PSV als met Lens of AA Gent of Trabzonspor.
    En vanuit dat perspectief is het lastig concurreren met Fullham ben ik bang.
  • These users thanked the author Søren for the post:
    Grasmat
    ForestForest
    Bankzitter
    Favoriete speler: Jerdynho

Er komen maximaal 2 verdedigers, waarschijnlijk gehuurd in de laatste dagen. Hopelijk heb ik het fout, maar godver wat moeizaam zeg.
    Popcorn
    :kwijl:
    Doperwt11
    Regelmatige invaller

Er wordt hier regelmatig om een Zuid-Amerikaanse slager geroepen als nieuwe CV.
    Ik zit daar persoonlijk niet zo op te wachten tenzij het de nieuwe Alex is natuurlijk.
    Ze spreken de taal niet en zijn opbouwend vaak een stuk minder. Magallan was best een dure flop bv. Staan ook wel wat goeie tegenover moet ik zeggen.

Ik ga ze niet allemaal opnoemen, maar het is ongekend hoeveel goeie Nederlandse verdedigers de laatste jaren zijn doorgebroken die allemaal bij grote Europese clubs spelen en niet meer haalbaar zijn.
    Stewart zoekt al in de hollandse vijver en dat vind ik voor verdedigers prima.
    Zeker omdat communicatie erg belangrijk is en we niet zoveel tijd hebben om onze verdedigers in te passen.

We moeten proberen om de Nederlandse talentvolle verdedigers (Blokzijl bv) heel vroeg op te pikken en te stallen bij jong PSV zoals we ooit bij Jetro Willems gedaan hebben.
    Een vd Ven had je toch bij Volendam weg kunnen halen. Dat is echt een beest nu.
    Eenhoopjob
    Basisspeler

TRANSFERSATURDAY!
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

Søren wrote: 17 Aug 2024, 00:56
    Noosa wrote: 17 Aug 2024, 00:49 Precies dat. Kiest hij voor PL en bijbehorend salaris of heeft hij zijn avontuur in het buitenland wel gehad en wil hij ook nog prijzen pakken en CL spelen. Dan blijft natuurlijk nog de vraag wat Fulham voor hem wil hebben en of wij dat kunnen betalen.
    Dat klinkt zeker leuk vanuit een PSV supporter bezien.
    Maar Tete heeft net zoveel met PSV als met Lens of AA Gent of Trabzonspor.
    En vanuit dat perspectief is het lastig concurreren met Fullham ben ik bang.
    Ik bedoelde dus dat PSV wel degelijk een verhaal en perspectief heeft voor zo’n speler, dat het lastig wordt is wel duidelijk.
  • These users thanked the author Jeronimo for the post:
    Noosa
    Hatseflats
    Vedette

ForestForest wrote: 17 Aug 2024, 02:34 Er komen maximaal 2 verdedigers, waarschijnlijk gehuurd in de laatste dagen. Hopelijk heb ik het fout, maar godver wat moeizaam zeg.
    Duim?
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    NotoriousBIG046
    vak kk 1988
    Bankzitter

Je ken der eigenlijk vergif op in nemen dat er ook vandaag niks nieuws naar buiten komt net zo als dat er morgen weinig nieuws naar buiten komt. Op zen vroegst zal er maandag wat gebeuren
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

Ik voel het, vandaag gaat het gebeuren. 🙌
  • These users thanked the author AddoCultheld for the post:
    vak kk 1988
    vak kk 1988
    Bankzitter

AddoCultheld wrote: 17 Aug 2024, 07:52 Ik voel het, vandaag gaat het gebeuren. 🙌
    Ik zou graag met je mee hopen en 🙏 en waar zit je dan aan te denken cv en een back of alleen een back of cv
    DonyellMalen
    Legende

DonyellMalen wrote: 16 Aug 2024, 23:40
    Post Reply