Het is mij wel duidelijk dat er meer speelt. Het is alleen een hele dure klant. Daardoor twijfel ik of een transfer op dit moment daadwerkelijk mogelijk is voor PSV.
Transferwindow 2024/25
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- Klapstoel
- Basisspeler
Ik verwacht dat het na de wedstrijd van morgen los gaat. Ik verwacht dat we zowel Teze en Boscagli niet meer zien tegen Almere
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Dat verwachtte ik ook na Feyenoord en RKC Maar goed, de deadline nadert nu wel rap.
- These users thanked the author Buitenspelgoal for the post:
- Tijn
- Klapstoel
- Basisspeler
Haha dat klopt! Maar met de deadline in zicht zou je verwachten dat er beweging in komt.Buitenspelgoal wrote: ↑17 Aug 2024, 08:56Dat verwachtte ik ook na Feyenoord en RKC Maar goed, de deadline nadert nu wel rap.
Als Tête de vervanger van Teze wordt zou ik dit een positieve zaak vinden overigens. Monamay als talent erachter (en eventueel Flamingo) dan ben je op rechts klaar
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Kan iemand met PRO in 1 zin het antwoord geven op deze vraag?
https://www.vi.nl/pro/waarom-de-nederla ... -toplanden
https://www.vi.nl/pro/waarom-de-nederla ... -toplanden
-
- Ballenjongen
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Tete op rechts zou wel absoluut een verbetering zijn tov Teze. Lijkt me alleen erg lastig met zijn PL salaris. Misschien eerst huur met optie tot koop? Net als met Dest. Verschil is bnatuurlijk wel dat Dest op de bank zat en Tete basis speelt…
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Als ik onderstaande uitleg lees lijkt mij dat ook. Niet in het weekend lijkt me niet zo zwaarwegend, clubs zijn toch 24/7 bezig.
Maar helemaal prima dit. Mogen ze altijd wel doen, prima bescherming van een kleinere competitie.
- Hatseflats
- Vedette
Tete heeft een contract tot 2025. Dus huur en koopoptie zit er niet in.Vanthaman18 wrote: ↑17 Aug 2024, 09:11 Tete op rechts zou wel absoluut een verbetering zijn tov Teze. Lijkt me alleen erg lastig met zijn PL salaris. Misschien eerst huur met optie tot koop? Net als met Dest. Verschil is bnatuurlijk wel dat Dest op de bank zat en Tete basis speelt…
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Oh my bad, wist ik niet. Nog een jaar contract dus, ik zou 5 miljoen biedenHatseflats wrote: ↑17 Aug 2024, 09:13Tete heeft een contract tot 2025. Dus huur en koopoptie zit er niet in.Vanthaman18 wrote: ↑17 Aug 2024, 09:11 Tete op rechts zou wel absoluut een verbetering zijn tov Teze. Lijkt me alleen erg lastig met zijn PL salaris. Misschien eerst huur met optie tot koop? Net als met Dest. Verschil is bnatuurlijk wel dat Dest op de bank zat en Tete basis speelt…
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- koetje
-
- Talent
- Old name: Mevogoat
Basisspeler bij een PL club, een transferwaarde van 14 miljoen en een contract tot 2025. Totaal niet realistisch om te denken dat hij richting PSV zal komen. Maar dromen mag natuurlijkVanthaman18 wrote: ↑17 Aug 2024, 09:14Oh my bad, wist ik niet. Nog een jaar contract dus, ik zou 5 miljoen biedenHatseflats wrote: ↑17 Aug 2024, 09:13
Tete heeft een contract tot 2025. Dus huur en koopoptie zit er niet in.
Last edited by Wolf on 17 Aug 2024, 09:24, edited 1 time in total.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Paar jaar terug maakte de KNVB de fout om het hier juist eerder te laten stoppen. Ik denk dat ze nu erop gericht zullen zijn om elke keer iets later te zijn, tenzij er een algehele vaste deadline komt voor alle competities. Maar zeker prima, dan heb je nog enige kans om een vervanger te halen als op de laatste dag een Engelse club een groot bedrag biedt op Bakayoko of zo.
- ruuddevil
- Legende
Tete verdient bij Fulham waarschijnlijk net zoveel als Teze bij Monaco kan verdienen. Het is totaal onlogisch om Teze te vervangen door een speler zonder restwaarde en met een PL salaris. Maar Teze het salaris van Tete geven als hij dan wil blijven kan ook niet want dan krijg je Ajax taferelen. We zouden jonge spelers moeten hebben die kunnen doorstromen en gasten die net zijn doorgebroken in Nederland moeten halen. Ik zie in beide categorieën geen spelers en dat is een probleem want je kan niet 4 verdedigers halen met een salaris aan de bovenkant van ons salarishuis en daar ga je wel heen als je mikt op jongens als Gosens en Tete.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Dit klinkt wel realistisch, maar aan de andere kant: tegenover de kleine €25m die we voor Driouech, Flamingo, Tillman en (transfervrije) Dest uitgaven staat met de verkoop van Van Duiven en Lozano ook een aardig tegengewicht van €15m inkomsten. Na een goed seizoen als dat van vorig jaar zal dit ‘verlies’ op de rekening toch makkelijk op te vangen zijn én de nodige speelruimte beschikbaar blijven om nog wat extra krachten op te halen?Søren wrote: ↑16 Aug 2024, 15:43 PSV heeft het beschikbare geld uitgegeven aan Driouech, Flamingo, Dest, Tillman, en nog 10-15 mln beschikbaar voor een RCV.
Bijna alles wat daarbuiten nog uitgegeven wordt zal uit (grote) transfers moeten komen (+/- 60% daarvan kan geherinvesteerd worden).
Dus zolang die (grote) transfers niet plaatsvinden gaat er helaas ook niet veel gebeuren, hooguit nog uit het beschikbare RCV potje van 10-15 mln, of huur/transfervrij.
- ruuddevil
- Legende
Ik denk dat het in de praktijk het leven alleen maar ingewikkelder maakt. Want stel er komt een hoog bod op Baka op het laatste moment. Normaal zou je dan denken nu is het te laat dus nee. Nu heb je nog een paar dagen dus ga je misschien toch nadenken. Maar wat kan je doen als clubs buiten Nederland al dicht zijn. Die zullen niet willen verkopen of je betaalt de hoofdprijs. Voor ingewikkelde transfers zoals in Zuid-Amerika is het nu eigenlijk al te laat, dus laat staan als je nog 2 dagen hebt. M.a.w. ik zie niet in wat je in die dagen nog kan doen.Thijs wrote: ↑17 Aug 2024, 09:23Paar jaar terug maakte de KNVB de fout om het hier juist eerder te laten stoppen. Ik denk dat ze nu erop gericht zullen zijn om elke keer iets later te zijn, tenzij er een algehele vaste deadline komt voor alle competities. Maar zeker prima, dan heb je nog enige kans om een vervanger te halen als op de laatste dag een Engelse club een groot bedrag biedt op Bakayoko of zo.
-
- Jeugdspeler
Jp van hecke hier al genoemd als optie?
Verdediger, premier league ervaring en Nederlander.
Ook opgeroepen voor NL elftal
Volgens mij kunnen er dan aardig wat dingen afgevinkt worden.
Geen idee qua contract. Contact leggen kan altijd:)
Verdediger, premier league ervaring en Nederlander.
Ook opgeroepen voor NL elftal
Volgens mij kunnen er dan aardig wat dingen afgevinkt worden.
Geen idee qua contract. Contact leggen kan altijd:)
-
- Veelbelovend talent
Ik denk dat dat nog wel meevalt. Tete werkte gisteren erg hard. Won op inzet een aantal goede duels. Echter, aan de bal vond ik hem weinig toevoegen. Ook dat schotje van hem was niet geweldig en als hij wat sneller handelde had hij hem makkelijk af kunnen geven.Vanthaman18 wrote: ↑17 Aug 2024, 09:11 Tete op rechts zou wel absoluut een verbetering zijn tov Teze. Lijkt me alleen erg lastig met zijn PL salaris. Misschien eerst huur met optie tot koop? Net als met Dest. Verschil is bnatuurlijk wel dat Dest op de bank zat en Tete basis speelt…
Ik zou het overigens een prima opvolger van Teze vinden hoor, omdat we behoefte hebben aan zekerheidjes op dit moment. Maar denk dat we er niet echt op vooruit gaan. Zeker voetballend niet. En dan laat ik de kosten/baten nog buiten beschouwing.