Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen wrote: 16 Aug 2024, 23:40
Het is mij wel duidelijk dat er meer speelt. Het is alleen een hele dure klant. Daardoor twijfel ik of een transfer op dit moment daadwerkelijk mogelijk is voor PSV.
Klapstoel
Basisspeler

AddoCultheld wrote: 17 Aug 2024, 07:52 Ik voel het, vandaag gaat het gebeuren. 🙌
Ik verwacht dat het na de wedstrijd van morgen los gaat. Ik verwacht dat we zowel Teze en Boscagli niet meer zien tegen Almere
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal

Klapstoel wrote: 17 Aug 2024, 08:50
AddoCultheld wrote: 17 Aug 2024, 07:52 Ik voel het, vandaag gaat het gebeuren. 🙌
Ik verwacht dat het na de wedstrijd van morgen los gaat. Ik verwacht dat we zowel Teze en Boscagli niet meer zien tegen Almere
Dat verwachtte ik ook na Feyenoord en RKC (A) Maar goed, de deadline nadert nu wel rap.
  • These users thanked the author Buitenspelgoal for the post:
    Tijn
    Ivicii
    Bankzitter

Uiteindelijk is het nog steeds dik 2 weken voordat de deadline er is. Ik denk dat het pas echt begint als de deadline van de grote competities er bijna is. Dus niet eens komende week maar zelfs de week erna
    Klapstoel
    Basisspeler

Buitenspelgoal wrote: 17 Aug 2024, 08:56
    Klapstoel wrote: 17 Aug 2024, 08:50

Dat verwachtte ik ook na Feyenoord en RKC (A) Maar goed, de deadline nadert nu wel rap.
    Haha dat klopt! Maar met de deadline in zicht zou je verwachten dat er beweging in komt.

Als Tête de vervanger van Teze wordt zou ik dit een positieve zaak vinden overigens. Monamay als talent erachter (en eventueel Flamingo) dan ben je op rechts klaar
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Kan iemand met PRO in 1 zin het antwoord geven op deze vraag?

https://www.vi.nl/pro/waarom-de-nederla ... -toplanden
    ComeOnPSV
    Vedette

Kan het stuk niet lezen, maar wat zijn de redenen?
    XaviPSV
    Ballenjongen

'De deadline is op 2 september gesteld omdat wij het logischer vonden om na het weekend op maandag de deadline te stellen in plaats van in het weekend'
  • These users thanked the author XaviPSV for the post:
    Grasmat
    Wholesome
    Ballenjongen

De KNVB vond het logischer om de deadline na het weekend te stellen ipv in het weekend
  • These users thanked the author Wholesome for the post:
    Grasmat
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Verkapte manier om Nederlandse clubs een voordeeltje te geven, toch?
  • These users thanked the author Thijs for the post (total 2):
    TijnNoosa
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Tete op rechts zou wel absoluut een verbetering zijn tov Teze. Lijkt me alleen erg lastig met zijn PL salaris. Misschien eerst huur met optie tot koop? Net als met Dest. Verschil is bnatuurlijk wel dat Dest op de bank zat en Tete basis speelt…
    Grasmat
    Lid van verdienste

Thijs wrote: 17 Aug 2024, 09:09 Verkapte manier om Nederlandse clubs een voordeeltje te geven, toch?
    Als ik onderstaande uitleg lees lijkt mij dat ook. Niet in het weekend lijkt me niet zo zwaarwegend, clubs zijn toch 24/7 bezig.

Maar helemaal prima dit. Mogen ze altijd wel doen, prima bescherming van een kleinere competitie.
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    ComeOnPSV
    Hatseflats
    Vedette

Vanthaman18 wrote: 17 Aug 2024, 09:11 Tete op rechts zou wel absoluut een verbetering zijn tov Teze. Lijkt me alleen erg lastig met zijn PL salaris. Misschien eerst huur met optie tot koop? Net als met Dest. Verschil is bnatuurlijk wel dat Dest op de bank zat en Tete basis speelt…
    Tete heeft een contract tot 2025. Dus huur en koopoptie zit er niet in.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Hatseflats wrote: 17 Aug 2024, 09:13
    Vanthaman18 wrote: 17 Aug 2024, 09:11 Tete op rechts zou wel absoluut een verbetering zijn tov Teze. Lijkt me alleen erg lastig met zijn PL salaris. Misschien eerst huur met optie tot koop? Net als met Dest. Verschil is bnatuurlijk wel dat Dest op de bank zat en Tete basis speelt…
    Oh my bad, wist ik niet. Nog een jaar contract dus, ik zou 5 miljoen bieden
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
    koetje
    Wolf
    Talent
    Old name: Mevogoat

Vanthaman18 wrote: 17 Aug 2024, 09:14
    Hatseflats wrote: 17 Aug 2024, 09:13

Oh my bad, wist ik niet. Nog een jaar contract dus, ik zou 5 miljoen bieden
    Basisspeler bij een PL club, een transferwaarde van 14 miljoen en een contract tot 2025. Totaal niet realistisch om te denken dat hij richting PSV zal komen. Maar dromen mag natuurlijk 😜
    Last edited by Wolf on 17 Aug 2024, 09:24, edited 1 time in total.
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Grasmat wrote: 17 Aug 2024, 09:12
    Thijs wrote: 17 Aug 2024, 09:09 Verkapte manier om Nederlandse clubs een voordeeltje te geven, toch?
    Als ik onderstaande uitleg lees lijkt mij dat ook. Niet in het weekend lijkt me niet zo zwaarwegend, clubs zijn toch 24/7 bezig.

Maar helemaal prima dit. Mogen ze altijd wel doen, prima bescherming van een kleinere competitie.
    Paar jaar terug maakte de KNVB de fout om het hier juist eerder te laten stoppen. Ik denk dat ze nu erop gericht zullen zijn om elke keer iets later te zijn, tenzij er een algehele vaste deadline komt voor alle competities. Maar zeker prima, dan heb je nog enige kans om een vervanger te halen als op de laatste dag een Engelse club een groot bedrag biedt op Bakayoko of zo.
  • These users thanked the author Thijs for the post:
    Tijn
    ruuddevil
    Legende

Tete verdient bij Fulham waarschijnlijk net zoveel als Teze bij Monaco kan verdienen. Het is totaal onlogisch om Teze te vervangen door een speler zonder restwaarde en met een PL salaris. Maar Teze het salaris van Tete geven als hij dan wil blijven kan ook niet want dan krijg je Ajax taferelen. We zouden jonge spelers moeten hebben die kunnen doorstromen en gasten die net zijn doorgebroken in Nederland moeten halen. Ik zie in beide categorieën geen spelers en dat is een probleem want je kan niet 4 verdedigers halen met een salaris aan de bovenkant van ons salarishuis en daar ga je wel heen als je mikt op jongens als Gosens en Tete.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Van mij mag de UEFA gewoon een inschrijf deadline stellen op dezelfde dag voor elke club die Europees speelt. Na 1 september 00.00 gewoon geen inschrijvingen meer.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Søren wrote: 16 Aug 2024, 15:43 PSV heeft het beschikbare geld uitgegeven aan Driouech, Flamingo, Dest, Tillman, en nog 10-15 mln beschikbaar voor een RCV.
    Bijna alles wat daarbuiten nog uitgegeven wordt zal uit (grote) transfers moeten komen (+/- 60% daarvan kan geherinvesteerd worden).
    Dus zolang die (grote) transfers niet plaatsvinden gaat er helaas ook niet veel gebeuren, hooguit nog uit het beschikbare RCV potje van 10-15 mln, of huur/transfervrij.
    Dit klinkt wel realistisch, maar aan de andere kant: tegenover de kleine €25m die we voor Driouech, Flamingo, Tillman en (transfervrije) Dest uitgaven staat met de verkoop van Van Duiven en Lozano ook een aardig tegengewicht van €15m inkomsten. Na een goed seizoen als dat van vorig jaar zal dit ‘verlies’ op de rekening toch makkelijk op te vangen zijn én de nodige speelruimte beschikbaar blijven om nog wat extra krachten op te halen?
    ruuddevil
    Legende

Thijs wrote: 17 Aug 2024, 09:23
    Grasmat wrote: 17 Aug 2024, 09:12

Paar jaar terug maakte de KNVB de fout om het hier juist eerder te laten stoppen. Ik denk dat ze nu erop gericht zullen zijn om elke keer iets later te zijn, tenzij er een algehele vaste deadline komt voor alle competities. Maar zeker prima, dan heb je nog enige kans om een vervanger te halen als op de laatste dag een Engelse club een groot bedrag biedt op Bakayoko of zo.
    Ik denk dat het in de praktijk het leven alleen maar ingewikkelder maakt. Want stel er komt een hoog bod op Baka op het laatste moment. Normaal zou je dan denken nu is het te laat dus nee. Nu heb je nog een paar dagen dus ga je misschien toch nadenken. Maar wat kan je doen als clubs buiten Nederland al dicht zijn. Die zullen niet willen verkopen of je betaalt de hoofdprijs. Voor ingewikkelde transfers zoals in Zuid-Amerika is het nu eigenlijk al te laat, dus laat staan als je nog 2 dagen hebt. M.a.w. ik zie niet in wat je in die dagen nog kan doen.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post:
    Thijs
    floss0182
    Jeugdspeler

Jp van hecke hier al genoemd als optie?

Verdediger, premier league ervaring en Nederlander.
    Ook opgeroepen voor NL elftal

Volgens mij kunnen er dan aardig wat dingen afgevinkt worden.

Geen idee qua contract. Contact leggen kan altijd:)
    ruuddevil
    Legende

Te duur.
    Grasmat
    Lid van verdienste

En die wil zelf niet. Die heeft geen enkele reden om terug te komen naar Nederland.
    Trixm
    Vedette

Alleen spelers op de bank in de premier League zijn doorgaans haalbaar voor PSV.
    Saibari is underrated.
    Gerard Karnemelk
    Veelbelovend talent

Ik denk dat dat nog wel meevalt. Tete werkte gisteren erg hard. Won op inzet een aantal goede duels. Echter, aan de bal vond ik hem weinig toevoegen. Ook dat schotje van hem was niet geweldig en als hij wat sneller handelde had hij hem makkelijk af kunnen geven.

Ik zou het overigens een prima opvolger van Teze vinden hoor, omdat we behoefte hebben aan zekerheidjes op dit moment. Maar denk dat we er niet echt op vooruit gaan. Zeker voetballend niet. En dan laat ik de kosten/baten nog buiten beschouwing.
    Post Reply