Olivier Boscagli

Spelers A-selectie.
Post Reply
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

DonyellMalen wrote: 17 Aug 2024, 11:00
RIO wrote: 17 Aug 2024, 10:58Dan mag ie volgend seizoen vertrekken voor 15 miljoen.
Maak er 20 miljoen van en ik heb met jouw geschetste situatie prima vrede.
Ja, 20 miljoen zal idd wel kloppen, hij zal zelf dan 5 miljoen pakken en wij 15. 3 Jaar contract en met deze clausule/deal erin.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

RIO wrote: 17 Aug 2024, 10:58Dan mag ie volgend seizoen vertrekken voor 15 miljoen.
Volgend jaar voor 15 miljoen in plaats van nu voor 20 zou ik zo voor tekenen hoor.
  • These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
    Vanthaman18DonyellMalen
    RIO
    Legende

SKERLA wrote: 17 Aug 2024, 11:06

Volgend jaar voor 15 miljoen in plaats van nu voor 20 zou ik zo voor tekenen hoor.
    PSV gaat echt geen 20 miljoen accepteren dit jaar. Brighton zal echt heel veel moeten lappen om hem te halen en Ollie gaat geen stennis schoppen. Veels te veel een familie man en PSV is zijn familie.
  • These users thanked the author RIO for the post (total 2):
    SKERLAloginnaam
    SKERLA
    Legende

RIO wrote: 17 Aug 2024, 10:58 Hoeft het voor het geld niet echt te doen om heel eerlijk te zijn (komt ook uit een goede familie). Het is meer de uitdaging van iets nieuws proberen maar het is gewoon 1 jaar te vroeg. PSV heeft hem nodig en dat weet ie en dus gaat ie verlengen. Dit is allemaal onderdeel van het spel, zeker voor ons, de buitenwacht, is het even schrikken en er is onzekerheid maar ik ga er nog steeds vanuit dat het goedkomt en dat ie bijtekent. Dan mag ie volgend seizoen vertrekken voor 15 miljoen.
    Maak me gek.
    RIO
    Legende

SKERLA wrote: 17 Aug 2024, 11:10
    RIO wrote: 17 Aug 2024, 10:58 Hoeft het voor het geld niet echt te doen om heel eerlijk te zijn (komt ook uit een goede familie). Het is meer de uitdaging van iets nieuws proberen maar het is gewoon 1 jaar te vroeg. PSV heeft hem nodig en dat weet ie en dus gaat ie verlengen. Dit is allemaal onderdeel van het spel, zeker voor ons, de buitenwacht, is het even schrikken en er is onzekerheid maar ik ga er nog steeds vanuit dat het goedkomt en dat ie bijtekent. Dan mag ie volgend seizoen vertrekken voor 15 miljoen.
    Maak me gek.
    Hawk tuah!
    Chucky
    Vedette

Waarom probeer jij toch altijd de insider te spelen? Het was toch al akkoord vorige week volgens jou?
  • These users thanked the author Chucky for the post (total 5):
    trouwepsvfanTjompieFonzerilliRicopsvTrixm
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Boscagli wil naar Brighton, Brighton heeft het geld en PSV wil liever niet verkopen maar die willen vooral dat Boscagli hier wil spelen (en verlengen). Het staat in de sterren geschreven dat hij binnen 2 weken weg is.

Worst case scenario is dat Brighton, of een andere club, straks tegen het einde terug komt met een bedrag wat PSV heeft aangegeven en dat je het niet tegen kunt houden.
    DonyellMalen
    Legende
    Clubvoorkeur: PSV

Haha :mrgreen:

StratumZuid
    Vedette

Denk dat RIO gelijk gaat krijgen, sommige mensen kunnen nou eenmaal met beperkte data werken. Is lastig om te vatten voor velen
    Bier
  • These users thanked the author StratumZuid for the post:
    Lorenzo von Matterhorn
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    RIO
    Legende

Chucky wrote: 17 Aug 2024, 11:15
    Waarom probeer jij toch altijd de insider te spelen? Het was toch al akkoord vorige week volgens jou?
    Ik probeer geen insider te spelen en als je zo enorm veel last hebt van me dan hoef je niet te reageren of blokkeer me, ben het een beetje zat. Ik heb je al een tijdje geblokkeerd omdat je alleen maar negatief reageert en loopt te zuigen. Je bent nog erger dan die Filipijnse hoer van gisteravond. Zuigen zuigen zuigen. Je mag geloven wat je wilt en ik mag posten wat ik wilt. Voor dat akkoord moeten we wachten tot 2 sep, als morgen een club komt die 30 neertelt dan gaan we hem verkopen, maar hoe dan ook hij gaat niet transfervrij weg en ik ben er zeker van dat niemand 30 miljoen gaat betalen en dus gaat ie blijven en verlengen. Is logisch.
  • These users thanked the author RIO for the post (total 8):
    WijnaldinhoMC HammerDutch CowboyGewitwelJur1913JoosthNoosaIl Youri
    RIO
    Legende

En voor de duidelijkheid, ik ben hier voor mn lol, tis niet mn werk of mn leven (PSV is wel mn leven) en jullie zijn allemaal mijn vrienden, ongeacht of we het eens of oneens met elkaar zijn. Laten we het leuk houden.

En nu ga ik mn ballen scheren want hier in Cebu houden ze niet van haar op de ballen. :hartjes:
  • These users thanked the author RIO for the post (total 8):
    DeEintovenaarMC HammerDonyellMalenLeandroBonfimVanthaman18De RealistShovingNE2Voormalig KG
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler

Wat een keurige man ben je toch RIO.
    Love
    Søren
    Meervoudig international

RIO wrote: 17 Aug 2024, 11:09
    SKERLA wrote:

PSV gaat echt geen 20 miljoen accepteren dit jaar. Brighton zal echt heel veel moeten lappen om hem te halen en Ollie gaat geen stennis schoppen. Veels te veel een familie man en PSV is zijn familie
    Voor 15-20mln is Ollie gewoon weg hoor, let maar op.
    Tis idd een super leuke kerel, met clubliefde, maar zoals jij het schetst werkt het helaas niet, dat is wel heel naïef.
    StratumZuid
    Vedette

On Fire!
  • These users thanked the author StratumZuid for the post:
    Lorenzo von Matterhorn
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    DonyellMalen
    Legende

Søren wrote: 17 Aug 2024, 12:07Voor 15-20mln is Ollie gewoon weg hoor, let maar op.
    PSV schat Boscagli duidelijk hoger in dan Teze. Men wil voor Teze 15 miljoen, dus de vraagprijs voor Boszcagli is dan ongetwijfeld hoger. ;)
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
    TomPSVkoetje
    De Realist
    Internationale topspeler

RIO wrote: 17 Aug 2024, 11:49 En voor de duidelijkheid, ik ben hier voor mn lol, tis niet mn werk of mn leven (PSV is wel mn leven) en jullie zijn allemaal mijn vrienden, ongeacht of we het eens of oneens met elkaar zijn. Laten we het leuk houden.

En nu ga ik mn ballen scheren want hier in Cebu houden ze niet van haar op de ballen. :hartjes:
    Waarom zou je in vredesnaam vrijwillig in Cebu gaan zitten. Op het eiland Cebu snap ik dan weer wel, maar die stad, brrrrr....
  • These users thanked the author De Realist for the post:
    RIO
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Asterix
    Meervoudig international

RIO wrote: 17 Aug 2024, 11:49 En voor de duidelijkheid, ik ben hier voor mn lol, tis niet mn werk of mn leven (PSV is wel mn leven) en jullie zijn allemaal mijn vrienden, ongeacht of we het eens of oneens met elkaar zijn. Laten we het leuk houden.

Topper. Wat zijn zo’n beetje de prijzen daar?
    Ich liebe gegenpressung
    Voijke
    Internationale topspeler

Scheren kan pijnlijk zijn.
    Tip: https://www.amazon.nl/Veet-Men-Ontharin ... 5ae14e930c

Enjoy the process
    Sangaré, le Roi du PSV :strong:
    Kezmania
    Meervoudig international

Ik vind dat PSV nu al naar buiten moet communiceren dat Boscagli en Teze onder geen beding mogen vertrekken komend seizoen. Dan trek je de voordeur dicht en ga je achter de voordeur met beide een plan schetsen waarin zij volgend jaar mogelijk wel weg kunnen onder voorwaarden die beider belangen dient.

Paal en perk stellen is gewenst want we hebben juist meer verdedigers nodig dan minder. Niks ten nadelen van de jongens maar in de Champions League met Ledezma en Oppegard dat wordt natuurlijk niets. Gas erop graag.
    Asterix
    Meervoudig international

Kezmania wrote: 17 Aug 2024, 12:22 Ik vind dat PSV nu al naar buiten moet communiceren dat Boscagli en Teze onder geen beding mogen vertrekken komend seizoen. Dan trek je de voordeur dicht en ga je achter de voordeur met beide een plan schetsen waarin zij volgend jaar mogelijk wel weg kunnen onder voorwaarden die beider belangen dient.

Paal en perk stellen is gewenst want we hebben juist meer verdedigers nodig dan minder. Niks ten nadelen van de jongens maar in de Champions League met Ledezma en Oppegard dat wordt natuurlijk niets. Gas erop graag.
    Dan gaan ze volgend jaar transfervrij weg inclusief nog wat lekker tekengeld ergens.
  • These users thanked the author Asterix for the post:
    Tijn
    Ich liebe gegenpressung
    SKERLA
    Legende

Asterix wrote: 17 Aug 2024, 12:16

Topper. Wat zijn zo’n beetje de prijzen daar?
    Gemiddeld zo'n 10 PHP per bal.
    ruuddevil
    Legende

Zou RIO Peter Hyballa zijn?
  • These users thanked the author ruuddevil for the post:
    Lorenzo von Matterhorn
    Søren
    Meervoudig international

DonyellMalen wrote: 17 Aug 2024, 12:09
    Søren wrote:Voor 15-20mln is Ollie gewoon weg hoor, let maar op.
    PSV schat Boscagli duidelijk hoger in dan Teze. Men wil voor Teze 15 miljoen, dus de vraagprijs voor Boszcagli is dan ongetwijfeld hoger. ;)
    Voor Teze gaan ze ook geen 15 mln krijgen.😉
    Jij hebt het over vraagprijzen, da’s iets anders dan de koopprijs.
    Tijn
    Internationale topspeler

Kezmania wrote: 17 Aug 2024, 12:22 Ik vind dat PSV nu al naar buiten moet communiceren dat Boscagli en Teze onder geen beding mogen vertrekken komend seizoen. Dan trek je de voordeur dicht en ga je achter de voordeur met beide een plan schetsen waarin zij volgend jaar mogelijk wel weg kunnen onder voorwaarden die beider belangen dient.

Zowel Texel als Boscagli waren onder Van Nistelrooij niet dusdanig dat de contracten toen al verlengd moesten worden, waarbij Boscagli ook nog terugkwam van een blessure. Nu hebben ze na een goed seizoen nog 1 jaar contract en kan je niet zomaar paal en perk stellen. Beide aan het contract houden klinkt ook stoer, maar dat kost je ruim 20-25 miljoen en dan moet je beide spelers vervangen zonder inkomsten. Zeker voor Teze moet je voor 7 a 8 miljoen toch wel een vervanger kunnen vinden.

Voor Boscagli zal een vervanger duurder zijn, maar als je daar 15 voor kan krijgen moet je hem ook haast wel laten gaan.
    SKERLA
    Legende

Tijn wrote: 17 Aug 2024, 12:50Zowel Texel als Boscagli waren onder Van Nistelrooij niet dusdanig dat de contracten toen al verlengd moesten worden
    Eensch, maar dat het contract van Terschelling en Vlieland destijds niet verlengd is is puur wanbeleid ;)
    Post Reply