Robson de Souza wrote: ↑15 Aug 2024, 09:49
Overigens is het morgen exact een jaar geleden dat Schouten naar PSV kwam.
Wel mooi als de komst van Sepp op dezelfde wijze wordt afgedwongen en dan ook nog op dezelfde datum plaats gaat vinden.
Verder waren de meeste aankopen afgelopen seizoen ook pas later:
Tillman kwam op 10 augustus.
Schouten op 16 augustus.
Dest kwam op 21 agustus.
Lozano en Bella op 2 september.
En toen speelden we nota bene voorronde CL.
Vorig jaar werd ook eerst flink geklaagd volgens mij dat alles zo lang duurde, maar doordat het allemaal voltreffers waren is iedereen dat weer vergeten.
Ajax had al eerder spelers verkocht en aangekocht, maar die haalden alleen maar rommel.
Je krijg geen 60m netto voor Baka. Je krijgt het bruto. Daarnaast weet je niet wat voor afspraken er zijn mbt inkomsten uit transfers richting financiers.
Je KAN dus hebben dat een transfer van 10miljoen bruto kan meer bijdragen aan de pot om spelers te kopen dan eentje van 60miljoen. En ligt dus allemaal aan voorwaarden en regels en kosten enz enz.
Helaas vermoord bovenstaande de romantiek van supporter zijn, maar laten we lekker verder dromen
Dat bruto/netto verhaal snap ik. Verder is Baka natuurlijk een eigen jongen, dat is wat anders dan een speler uit Brazilië met schimmige mensen om zich heen die allemaal een puntje van de taart willen .
Verder gaat het mij niet om exacte bedragen maar om de opmerking of PSV vd Berg zou kunnen kopen voor 20 miljoen. Zullen ze niet gaan doen want dat is nog een trede te hoog, maar misschien zouden ze het financieel gezien wel kunnen. En dat je daarom eens kan denken aan huur met koopoptie en hoe je dat dan vorm kan geven om Sepp alsnog te halen. Maar verder idd wel supporterspraat van mij
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Positie 12-16 moeten spelers zijn die in principe ook gewoon onder positie 1-11 geschaard kunnen worden, dus ik ben het er niet mee eens dat die zomaar eerder gehaald kunnen worden. En voor positie 17-20 hebben we al spelers, of ook al gehaald, zoals Driouech.
Dus eigenlijk stel je dat Earnie eigenlijk gewoon lekker lang op vakantie kon gaan en pas op 26 augustus weer aan het werk hoeft te gaan aangezien in die laatste week alles gebeurt voor PSV?
Nee, want zijn werk bestaat uit meer dan alleen handtekeningen zetten wanneer de deal helemaal rond is.
Dan te bedenken dat Joe Gomez ook niet bij de selectie zit, omdat die ook wil vertrekken. Ook die staat nog voor Sepp in de pikorde. Zit er nog niet eens tegenaan dus.
Maar jongens het is toch duidelijk dat deze gozer helemaal niet in de plannen voorkomt van liverpool?
Ze willen gewoon het onderste uit de kan hebben en hebben daarom ook de ‘poot stijf’ houding aangenomen.
Want die 15 miljoen krijgen ze ook wel aan t einde van de transfermarkt in het ergste geval. De grootste vraag is gaat onze Ernie hierop wachten en dus Risico lopen?
Mijn gevoel is dat we All-in gaan voor hem omdat hij simpelweg bij de meeste vereiste vakjes van Bosz aanvinkt.
15 miljoen blijft 15 miljoen, als dat niet genoeg is dan ga je naar nummer 2 op het lijstje. Een paar miljoen erbij klappen omdat de hele (basis)verdediging wegloopt lijkt niet alsof je het allemaal op orde hebt.
Sneu voor Sepp wel, al kon iedereen zelfs voor de voorbereiding al weten dat hij in Liverpool totaal geen toekomst heeft.
These users thanked the author Madueke for the post:
Madueke wrote: ↑17 Aug 2024, 12:50
15 miljoen blijft 15 miljoen, als dat niet genoeg is dan ga je naar nummer 2 op het lijstje. Een paar miljoen erbij klappen omdat de hele (basis)verdediging wegloopt lijkt niet alsof je het allemaal op orde hebt.
Sneu voor Sepp wel, al kon iedereen zelfs voor de voorbereiding al weten dat hij in Liverpool totaal geen toekomst heeft.
Nee. Ik zie PSV 18m lappen. Waarom? De chaos gaat anders te groot worden. Die 3m extra. Of 4m. Zijn de best besteedde euro’s als je een NL talige kracht kunt hebben, zonder veel aanpassingsproblemen, die er direct staat en in het plaatje past.
Zeker als er dermate veel jongens in verdediging/as vertrekken.
Die nr 2 / doorschakelen, is een mooi riedeltje. Maar die nr 2 komt uit het buitenland. Spreekt de taal niet, moet wellicht wennen aan land en speelstijl etc. Niet bevorderlijk wanneer er in de verdediging zoveel mutaties zijn.
Last edited by Armada on 17 Aug 2024, 13:01, edited 2 times in total.
These users thanked the author Armada for the post (total 8):
Denk dat hij nog steeds de nummer 1 target is voor de RCV positie. Is het mogelijk dat Nagalo als vervanger van Teze wordt gehaald? Die kan dan als 3e centrale verdediger spelen
Madueke wrote: ↑17 Aug 2024, 12:50
Nee. Ik zie PSV 18m lappen. Waarom? De chaos gaat anders te groot worden. Die 3m extra. Of 4m. Zijn de best besteedde euro’s als je een NL talige kracht kunt hebben, zonder veel aanpassingsproblemen, die er direct staat en in het plaatje past.
Die nr 2 / doorschakelen, is een mooi riedeltje. Maar die nr 2 komt uit het buitenland. Spreekt de taal niet, moet wellicht wennen aan land en speelstijl etc. Niet bevorderlijk wanneer er in de verdediging zoveel mutaties zijn.
Alleen dan ben je er nog niet, Liverpool wil verlengen en anders minimaal 23 miljoen euro, die hoeven niet te zakken want er komen anders echt nog wel Engelse clubs die dat willen betalen
Alleen dan ben je er nog niet, Liverpool wil verlengen en anders minimaal 23 miljoen euro, die hoeven niet te zakken want er komen anders echt nog wel Engelse clubs die dat willen betalen
Weet U niet. Dit is altijd een spel. 20m euro/pond ook een eigen leventje gaan leiden. Sepp heeft ook een wil, zeker in verlengen… wat hij niet gaat doen.
Daarnaast is er nog zoiets als doorverkoopclausule. Terugkoopclausule. Etc.
Ik verwacht dat PSV vrij ver wil gaan. Echter niet ten koste van alles.
En nu gaat het echte spel pas beginnen want de PL is begonnen. Team vdBerg weet nu echt waar het staat en kan intern aangeven dat ze alleen naar PSV willen.
Menno1 wrote: ↑17 Aug 2024, 14:17
Tussen de regels geeft Elfrink een indicatie dat PSV voor hem gaat terug komen..
De lichten gaan aan in het Philips Stadion , de transferperiode is voor PSV definitief van start. Er kunnen - ijs en weder dienende - versterkingen worden verwacht.