Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Smeets14
Nationale topspeler

SKERLA wrote: 17 Aug 2024, 23:13
ComeOnPSV wrote: 17 Aug 2024, 23:09

Transfervrij vertrek voor Boscagli dus absoluut geen optie?

Dat zou heel mooi zijn.
Als in nu weg ja. Dat is dan weer niet zo mooi.
Volgens het artikel heeft de voorkeur inderdaad vertrekken maar het alternatief is verlengen. Waar ComeOnPSV op doelt is dat transfervrij vertrekken voor Boscagli absoluut geen optie is. Mocht Brighton niet doorkomen met 20-25 miljoen dan denk ik dat Boscagli gaat verlengen met een afkoopsom in zijn contract voor volgende zomer.
vak kk 1988
Bankzitter
Clubvoorkeur: PSV

Ontbijtkoek wrote: 17 Aug 2024, 23:05
DonyellMalen wrote: 17 Aug 2024, 23:03
'De meeste kandidaten worden als ‘onhaalbaar’ gezien, maar onder druk van de naderende transferdeadline (in de grote competities al op 30 augustus) kan nog heel veel veranderen.'

Oh, apart
Precies dat ik vond dat ook heel raar om te lezen. Voor mijn gevoel zelfs een beetje zorgelijk want als je der dadelijk 4 op de korel hebt en der gaan er 3 niet door heb je een nieuwe verdediger. Schiet mijn maar lek
Ontbijtkoek
International
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

vak kk 1988 wrote: 17 Aug 2024, 23:17

'De meeste kandidaten worden als ‘onhaalbaar’ gezien, maar onder druk van de naderende transferdeadline (in de grote competities al op 30 augustus) kan nog heel veel veranderen.'

Oh, apart
Precies dat ik vond dat ook heel raar om te lezen. Voor mijn gevoel zelfs een beetje zorgelijk want als je der dadelijk 4 op de korel hebt en der gaan er 3 niet door heb je een nieuwe verdediger. Schiet mijn maar lek
Juist, lijkt me een gekke strategie wat gebasseerd is op pure hoop.
ComeOnPSV
Vedette

DonyellMalen wrote: 17 Aug 2024, 23:03

Oh, apart
Zoals Earnie altijd zegt: alles wordt vloeibaar.

Is wel de realiteit.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
    Ontbijtkoek
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Smeets14 wrote: 17 Aug 2024, 23:15
    SKERLA wrote: 17 Aug 2024, 23:13

Als in nu weg ja. Dat is dan weer niet zo mooi.
    Volgens het artikel heeft de voorkeur inderdaad vertrekken maar het alternatief is verlengen. Waar ComeOnPSV op doelt is dat transfervrij vertrekken voor Boscagli absoluut geen optie is. Mocht Brighton niet doorkomen met 20-25 miljoen dan denk ik dat Boscagli gaat verlengen met een afkoopsom in zijn contract voor volgende zomer.
    Ik denk niet dat RikElfrink dat in zijn artikel bedoelde.

Hij is er nu toch, misschien kan hij even duidelijk scheppen :dokter: :mrgreen:
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    Bossche bol
    Smeets14
    Nationale topspeler

Volgens mij bedoelt Rik dat de eerste keuzes nu onhaalbaar blijken. Maar PSV schaakt op meerdere borden en daar zitten waarschijnlijk opties tussen die een stuk makkelijker haalbaar zijn, maar waarschijnlijk ook met minder kwaliteit. Ik denk dat Stewart/PSV wel een afweging kunnen maken of ze kunnen wachten op een speler en of die haalbaar nog wel komt of niet.
    Chucky
    Vedette

Ok, dus op basis van de huidige odds blijft Benitez, maar is de kans vrij groot dat Teze en Boscagli toch echt gaan vertrekken. Succes Earnie…
    Smeets14
    Nationale topspeler

SKERLA wrote: 17 Aug 2024, 23:20
    Smeets14 wrote: 17 Aug 2024, 23:15

Ik denk niet dat @RikElfrink dat in zijn artikel bedoelde.

Hij is er nu toch, misschien kan hij even duidelijk scheppen :dokter: :mrgreen:
    Waarom zou hij dat niet bedoelen als hij letterlijk zegt dat volgend jaar transfervrij vertrekken voor hem op dit moment helemaal geen optie is?
    SKERLA
    Legende

Smeets14 wrote: 17 Aug 2024, 23:21 Volgens mij bedoelt Rik dat de eerste keuzes nu onhaalbaar blijken. Maar PSV schaakt op meerdere borden en daar zitten waarschijnlijk opties tussen die een stuk makkelijker haalbaar zijn, maar waarschijnlijk ook met minder kwaliteit. Ik denk dat Stewart/PSV wel een afweging kunnen maken of ze kunnen wachten op een speler en of die haalbaar nog wel komt of niet.
    Wat betreft Boszcagli (want daar ging het over) is het eerder sowieso weg, dus ook niet transfervrij over een jaar.
    Zo begrijp ik de zin.
    Smeets14
    Nationale topspeler

Chucky wrote: 17 Aug 2024, 23:21 Ok, dus op basis van de huidige odds blijft Benitez, maar is de kans vrij groot dat Teze en Boscagli toch echt gaan vertrekken. Succes Earnie…
    Kans bij Teze lijkt groot. Boscagli stuk kleiner gezien het verschil tussen de vraagprijs en de biedingen van Brighton. Dan moet het bod meer dan verdubbelt worden. Zie ik niet snel gebeuren…
    Smeets14
    Nationale topspeler

SKERLA wrote: 17 Aug 2024, 23:23
    Smeets14 wrote: 17 Aug 2024, 23:21 Volgens mij bedoelt Rik dat de eerste keuzes nu onhaalbaar blijken. Maar PSV schaakt op meerdere borden en daar zitten waarschijnlijk opties tussen die een stuk makkelijker haalbaar zijn, maar waarschijnlijk ook met minder kwaliteit. Ik denk dat Stewart/PSV wel een afweging kunnen maken of ze kunnen wachten op een speler en of die haalbaar nog wel komt of niet.
    Wat betreft Boszcagli (want daar ging het over) is het eerder sowieso weg, dus ook niet transfervrij over een jaar.
    Zo begrijp ik de zin.
    Ik lees hem als in dat nu vertrekken de voorkeur heeft voor Boscagli, verlengen als een mindere optie wordt gezien en dat transfervrij vertrekken sowieso geen optie is. Eigenlijk wat er staat zeg maar.
    SKERLA
    Legende

Smeets14 wrote: 17 Aug 2024, 23:26
    SKERLA wrote: 17 Aug 2024, 23:23

Zo begrijp ik de zin.
    Ik lees hem als in dat nu vertrekken de voorkeur heeft voor Boscagli, verlengen als een mindere optie wordt gezien en dat transfervrij vertrekken sowieso geen optie is. Eigenlijk wat er staat zeg maar.
    Geef mij wat van jouw optimisme, maar ik zie dit echt anders:
    Boscagli zelf wil per se vertrekken en ziet het verlengen van zijn contract, met een aantal clausules, als een veel mindere optie. Volgend jaar transfervrij weggaan is op dit moment helemaal geen optie voor hem.
    Smeets14
    Nationale topspeler

SKERLA wrote: 17 Aug 2024, 23:29
    Smeets14 wrote: 17 Aug 2024, 23:26

Boscagli zelf wil per se vertrekken en ziet het verlengen van zijn contract, met een aantal clausules, als een veel mindere optie. Volgend jaar transfervrij weggaan is op dit moment helemaal geen optie voor hem.
    Dan zou Rik de volgende keer het stukje ‘voor hem’ weg moeten laten. Dan was het wat mij betreft duidelijker geweest. Nu staat het er alsof hij zelf transfervrij vertrekken niet als optie ziet. En in dat geval is het dus of nu vertrekken of verlengen met clausules.
    Jwoeloe
    Moderator

Ik zie het net als SKERLA. Boscagli wilt gewoon vertrekken, liever dan verlengen. Hij zit nu nog niet met een transfervrij vertrek in zijn hoofd, maar dat betekent niet dat het geen optie gaat worden na deze zomer.
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post:
    Ontbijtkoek
    SKERLA
    Legende

Smeets14 wrote: 17 Aug 2024, 23:34
    SKERLA wrote: 17 Aug 2024, 23:29

Dan zou Rik de volgende keer het stukje ‘voor hem’ weg moeten laten. Dan was het wat mij betreft duidelijker geweest. Nu staat het er alsof hij zelf transfervrij vertrekken niet als optie ziet. En in dat geval is het dus of nu vertrekken of verlengen met clausules.
    De eerste zin zegt toch genoeg?
    Smeets14
    Nationale topspeler

SKERLA wrote: 17 Aug 2024, 23:39
    Smeets14 wrote: 17 Aug 2024, 23:34

Heeft volgens mij weinig met opportunisme te maken maar goed het zal wel. Want ik zie het eigenlijk helemaal niet opportunistisch in. Hij wil weg en Brighton heeft geld. Vraag me alleen af of Brighton wil bieden wat PSV vraagt.
    Armada
    Internationale topspeler

Smeets14 wrote: 17 Aug 2024, 23:40
    SKERLA wrote: 17 Aug 2024, 23:39

Heeft volgens mij weinig met opportunisme te maken maar goed het zal wel. Want ik zie het eigenlijk helemaal niet opportunistisch in. Hij wil weg en Brighton heeft geld. Vraag me alleen af of Brighton wil bieden wat PSV vraagt.
    Ga er maar vanuit dat hij voor rond de 15 weg is. Of we dat leuk vinden of niet.
  • These users thanked the author Armada for the post:
    Søren
    Hammer
    Bankzitter
    Favoriete speler: Tim van den Heuvel

vak kk 1988 wrote: 17 Aug 2024, 23:17

Oh, apart
    Ik ga je niet lek schieten. Ten eerste weet ik niet waar je bent. Ten tweede voel ik de behoefte ook helemaal niet.
  • These users thanked the author Hammer for the post (total 2):
    Fanatic-U-sBadShaker
    Support in difficult times
    Søren
    Meervoudig international

Maakt niet uit hoe Rik het opschrijft, we weten het hier altijd wel weer zo te draaien dat het misschien toch meevalt, nog goedkomt, clubliefde, kampioenschap, CL, dat soort.
    Boscagli en Teze zijn officieus al lang weg, officieel nog niet.
  • These users thanked the author Søren for the post:
    Wolf
    Smeets14
    Nationale topspeler

Søren wrote: 17 Aug 2024, 23:53 Maakt niet uit hoe Rik het opschrijft, we weten het hier altijd wel weer zo te draaien dat het misschien toch meevalt, nog goedkomt, clubliefde, kampioenschap, CL, dat soort.
    Jij weet het hier ook altijd zo te draaien dat je er altijd iets over te søren hebt.
  • These users thanked the author Smeets14 for the post (total 4):
    GrasmatYkhimDen Bondskoots10. Nilis
    Ittot
    Internationale topspeler

Søren wrote: 17 Aug 2024, 23:53 Maakt niet uit hoe Rik het opschrijft, we weten het hier altijd wel weer zo te draaien dat het misschien toch meevalt, nog goedkomt, clubliefde, kampioenschap, CL, dat soort.
    Dit gevoel heb ik dus ook. EN dat valt me eigenlijk vies tegen van deze gasten, dat ze bij de eerste de beste mogelijkheid niet weten hoe snel ze weg moeten. Beschamend voor ons en voor hun.

Ik snap Boscagli zelf ook niet. Heeft hij geen eer in zijn donder? De club die ff 40 en 30m neer legt voor Minteh en WIeffer biedt 5m voor hem? Gaat er dan nergens een belletje rinkelen hoe ze naar hem kijken?
  • These users thanked the author Ittot for the post:
    De Realist
    Mvogoat
    Basisspeler

Boscagli al wegschrijven terwijl Brighton nog niet half heeft geboden wat PSV wil is we heel erg negatief. Ook Teze zie ik nog zomaar klappen, denkt Monaco ook even goedkoop te regelen.
    Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Ittot
    Internationale topspeler

Mvogoat wrote: 18 Aug 2024, 00:16 Boscagli al wegschrijven terwijl Brighton nog niet half heeft geboden wat PSV wil is we heel erg negatief. Ook Teze zie ik nog zomaar klappen, denkt Monaco ook even goedkoop te regelen.
    Did not age well
  • These users thanked the author Ittot for the post (total 6):
    AsterixWolfJohann VogelaarAddoCultheldFieseFriedrichBram
    Massimo
    Legende

Dit ging al deze kant op. Van Boscagli is er ook een kans op vertrek en daar zou ik wel meer de balen van hebben. Verder is het afwachten wat er nog allemaal gaat gebeuren. Dat zijn pas open deuren.
    Post Reply