Volgens het artikel heeft de voorkeur inderdaad vertrekken maar het alternatief is verlengen. Waar ComeOnPSV op doelt is dat transfervrij vertrekken voor Boscagli absoluut geen optie is. Mocht Brighton niet doorkomen met 20-25 miljoen dan denk ik dat Boscagli gaat verlengen met een afkoopsom in zijn contract voor volgende zomer.
Transferwindow 2024/25
-
- Nationale topspeler
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
Precies dat ik vond dat ook heel raar om te lezen. Voor mijn gevoel zelfs een beetje zorgelijk want als je der dadelijk 4 op de korel hebt en der gaan er 3 niet door heb je een nieuwe verdediger. Schiet mijn maar lekOntbijtkoek wrote: ↑17 Aug 2024, 23:05'De meeste kandidaten worden als ‘onhaalbaar’ gezien, maar onder druk van de naderende transferdeadline (in de grote competities al op 30 augustus) kan nog heel veel veranderen.'
Oh, apart
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Juist, lijkt me een gekke strategie wat gebasseerd is op pure hoop.vak kk 1988 wrote: ↑17 Aug 2024, 23:17Precies dat ik vond dat ook heel raar om te lezen. Voor mijn gevoel zelfs een beetje zorgelijk want als je der dadelijk 4 op de korel hebt en der gaan er 3 niet door heb je een nieuwe verdediger. Schiet mijn maar lekOntbijtkoek wrote: ↑17 Aug 2024, 23:05
'De meeste kandidaten worden als ‘onhaalbaar’ gezien, maar onder druk van de naderende transferdeadline (in de grote competities al op 30 augustus) kan nog heel veel veranderen.'
Oh, apart
- ComeOnPSV
- Vedette
Zoals Earnie altijd zegt: alles wordt vloeibaar.Ontbijtkoek wrote: ↑17 Aug 2024, 23:05'De meeste kandidaten worden als ‘onhaalbaar’ gezien, maar onder druk van de naderende transferdeadline (in de grote competities al op 30 augustus) kan nog heel veel veranderen.'
Oh, apart
Is wel de realiteit.
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
- Ontbijtkoek
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ik denk niet dat RikElfrink dat in zijn artikel bedoelde.Smeets14 wrote: ↑17 Aug 2024, 23:15Volgens het artikel heeft de voorkeur inderdaad vertrekken maar het alternatief is verlengen. Waar ComeOnPSV op doelt is dat transfervrij vertrekken voor Boscagli absoluut geen optie is. Mocht Brighton niet doorkomen met 20-25 miljoen dan denk ik dat Boscagli gaat verlengen met een afkoopsom in zijn contract voor volgende zomer.
Hij is er nu toch, misschien kan hij even duidelijk scheppen
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- Bossche bol
-
- Nationale topspeler
Volgens mij bedoelt Rik dat de eerste keuzes nu onhaalbaar blijken. Maar PSV schaakt op meerdere borden en daar zitten waarschijnlijk opties tussen die een stuk makkelijker haalbaar zijn, maar waarschijnlijk ook met minder kwaliteit. Ik denk dat Stewart/PSV wel een afweging kunnen maken of ze kunnen wachten op een speler en of die haalbaar nog wel komt of niet.
-
- Nationale topspeler
Waarom zou hij dat niet bedoelen als hij letterlijk zegt dat volgend jaar transfervrij vertrekken voor hem op dit moment helemaal geen optie is?SKERLA wrote: ↑17 Aug 2024, 23:20Ik denk niet dat @RikElfrink dat in zijn artikel bedoelde.Smeets14 wrote: ↑17 Aug 2024, 23:15
Volgens het artikel heeft de voorkeur inderdaad vertrekken maar het alternatief is verlengen. Waar ComeOnPSV op doelt is dat transfervrij vertrekken voor Boscagli absoluut geen optie is. Mocht Brighton niet doorkomen met 20-25 miljoen dan denk ik dat Boscagli gaat verlengen met een afkoopsom in zijn contract voor volgende zomer.
Hij is er nu toch, misschien kan hij even duidelijk scheppen
- SKERLA
- Legende
Wat betreft Boszcagli (want daar ging het over) is het eerder sowieso weg, dus ook niet transfervrij over een jaar.Smeets14 wrote: ↑17 Aug 2024, 23:21 Volgens mij bedoelt Rik dat de eerste keuzes nu onhaalbaar blijken. Maar PSV schaakt op meerdere borden en daar zitten waarschijnlijk opties tussen die een stuk makkelijker haalbaar zijn, maar waarschijnlijk ook met minder kwaliteit. Ik denk dat Stewart/PSV wel een afweging kunnen maken of ze kunnen wachten op een speler en of die haalbaar nog wel komt of niet.
Zo begrijp ik de zin.
-
- Nationale topspeler
Kans bij Teze lijkt groot. Boscagli stuk kleiner gezien het verschil tussen de vraagprijs en de biedingen van Brighton. Dan moet het bod meer dan verdubbelt worden. Zie ik niet snel gebeuren…
-
- Nationale topspeler
Ik lees hem als in dat nu vertrekken de voorkeur heeft voor Boscagli, verlengen als een mindere optie wordt gezien en dat transfervrij vertrekken sowieso geen optie is. Eigenlijk wat er staat zeg maar.SKERLA wrote: ↑17 Aug 2024, 23:23Wat betreft Boszcagli (want daar ging het over) is het eerder sowieso weg, dus ook niet transfervrij over een jaar.Smeets14 wrote: ↑17 Aug 2024, 23:21 Volgens mij bedoelt Rik dat de eerste keuzes nu onhaalbaar blijken. Maar PSV schaakt op meerdere borden en daar zitten waarschijnlijk opties tussen die een stuk makkelijker haalbaar zijn, maar waarschijnlijk ook met minder kwaliteit. Ik denk dat Stewart/PSV wel een afweging kunnen maken of ze kunnen wachten op een speler en of die haalbaar nog wel komt of niet.
Zo begrijp ik de zin.
- SKERLA
- Legende
Geef mij wat van jouw optimisme, maar ik zie dit echt anders:
Boscagli zelf wil per se vertrekken en ziet het verlengen van zijn contract, met een aantal clausules, als een veel mindere optie. Volgend jaar transfervrij weggaan is op dit moment helemaal geen optie voor hem.
-
- Nationale topspeler
Dan zou Rik de volgende keer het stukje ‘voor hem’ weg moeten laten. Dan was het wat mij betreft duidelijker geweest. Nu staat het er alsof hij zelf transfervrij vertrekken niet als optie ziet. En in dat geval is het dus of nu vertrekken of verlengen met clausules.SKERLA wrote: ↑17 Aug 2024, 23:29Geef mij wat van jouw optimisme, maar ik zie dit echt anders:
Boscagli zelf wil per se vertrekken en ziet het verlengen van zijn contract, met een aantal clausules, als een veel mindere optie. Volgend jaar transfervrij weggaan is op dit moment helemaal geen optie voor hem.
-
- Moderator
Ik zie het net als SKERLA. Boscagli wilt gewoon vertrekken, liever dan verlengen. Hij zit nu nog niet met een transfervrij vertrek in zijn hoofd, maar dat betekent niet dat het geen optie gaat worden na deze zomer.
- These users thanked the author Jwoeloe for the post:
- Ontbijtkoek
- SKERLA
- Legende
De eerste zin zegt toch genoeg?Smeets14 wrote: ↑17 Aug 2024, 23:34Dan zou Rik de volgende keer het stukje ‘voor hem’ weg moeten laten. Dan was het wat mij betreft duidelijker geweest. Nu staat het er alsof hij zelf transfervrij vertrekken niet als optie ziet. En in dat geval is het dus of nu vertrekken of verlengen met clausules.
-
- Nationale topspeler
Heeft volgens mij weinig met opportunisme te maken maar goed het zal wel. Want ik zie het eigenlijk helemaal niet opportunistisch in. Hij wil weg en Brighton heeft geld. Vraag me alleen af of Brighton wil bieden wat PSV vraagt.SKERLA wrote: ↑17 Aug 2024, 23:39De eerste zin zegt toch genoeg?Smeets14 wrote: ↑17 Aug 2024, 23:34
Dan zou Rik de volgende keer het stukje ‘voor hem’ weg moeten laten. Dan was het wat mij betreft duidelijker geweest. Nu staat het er alsof hij zelf transfervrij vertrekken niet als optie ziet. En in dat geval is het dus of nu vertrekken of verlengen met clausules.
- Armada
- Internationale topspeler
Ga er maar vanuit dat hij voor rond de 15 weg is. Of we dat leuk vinden of niet.
- Hammer
- Bankzitter
- Favoriete speler: Tim van den Heuvel
Ik ga je niet lek schieten. Ten eerste weet ik niet waar je bent. Ten tweede voel ik de behoefte ook helemaal niet.vak kk 1988 wrote: ↑17 Aug 2024, 23:17Precies dat ik vond dat ook heel raar om te lezen. Voor mijn gevoel zelfs een beetje zorgelijk want als je der dadelijk 4 op de korel hebt en der gaan er 3 niet door heb je een nieuwe verdediger. Schiet mijn maar lekOntbijtkoek wrote: ↑17 Aug 2024, 23:05
'De meeste kandidaten worden als ‘onhaalbaar’ gezien, maar onder druk van de naderende transferdeadline (in de grote competities al op 30 augustus) kan nog heel veel veranderen.'
Oh, apart
- These users thanked the author Hammer for the post (total 2):
- Fanatic-U-s • BadShaker
Support in difficult times
-
- Meervoudig international
Maakt niet uit hoe Rik het opschrijft, we weten het hier altijd wel weer zo te draaien dat het misschien toch meevalt, nog goedkomt, clubliefde, kampioenschap, CL, dat soort.
Boscagli en Teze zijn officieus al lang weg, officieel nog niet.
Boscagli en Teze zijn officieus al lang weg, officieel nog niet.
-
- Nationale topspeler
Jij weet het hier ook altijd zo te draaien dat je er altijd iets over te søren hebt.
-
Dit gevoel heb ik dus ook. EN dat valt me eigenlijk vies tegen van deze gasten, dat ze bij de eerste de beste mogelijkheid niet weten hoe snel ze weg moeten. Beschamend voor ons en voor hun.
Ik snap Boscagli zelf ook niet. Heeft hij geen eer in zijn donder? De club die ff 40 en 30m neer legt voor Minteh en WIeffer biedt 5m voor hem? Gaat er dan nergens een belletje rinkelen hoe ze naar hem kijken?
- These users thanked the author Ittot for the post:
- De Realist
-
- Basisspeler
Boscagli al wegschrijven terwijl Brighton nog niet half heeft geboden wat PSV wil is we heel erg negatief. Ook Teze zie ik nog zomaar klappen, denkt Monaco ook even goedkoop te regelen.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
-
Did not age well
- These users thanked the author Ittot for the post (total 6):
- Asterix • Wolf • Johann Vogelaar • AddoCultheld • FieseFriedrich • Bram