Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Ontbijtkoek
International
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Asterix wrote: 18 Aug 2024, 00:29 Dit was onvermijdelijk. Erg benieuwd of er nu snel een vervanger komt.
Was dat niet het plan? Eerst een vervanger vinden en dan pas Teze verkopen?
  • These users thanked the author Ontbijtkoek for the post:
    DeefPeef
    GakpoEINDHOVENAAR
    Ballenjongen
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Ik mag er nu wel van uit gaan dat ze erg ver zijn met een nieuwe rechtsback nu dit rond is. Maar laat het aub geen Karsdorp worden.
    DonyellMalen
    Legende

Rik bevestigt het nu ook:

Daanpsv22
    Talent
    Favoriete speler: Xavi simons

karsdorp zeker
    Massimo
    Legende

Geen verrassing nu het verschil overbrugbaar was. Benieuwd wie zijn vervanger gaat worden. Heeft van een paar redelijke seizoenen vorig jaar een goed seizoen gehad op een plek waar vrijwel iedereen hem had afgeschreven. Hopelijk weet PSV Boscagli nog wel een jaar in Eindhoven te behouden.
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

GakpoEINDHOVENAAR wrote: 18 Aug 2024, 00:33 Ik mag er nu wel van uit gaan dat ze erg ver zijn met een nieuwe rechtsback nu dit rond is. Maar laat het aub geen Karsdorp worden.
    Als dat laatstgenoemde waar is, vreet ik m'n schoen op. Dat zou echt een horrorscenario zijn
    slowflow
    Basisspeler

Hoe goed Teze zich ook ontwikkeld heeft het afgelopen jaar, deze jongen is makkelijk vervangbaar. Een overeenkomst tussen PSV en Monaco betekent ook dat PSV erg ver is met een vervanger (misschien al wel rond). Denk dat het zomaar is een naam kan worden die wij hier überhaupt nog niet gehoord hebben. Het ga je goed Jordan, jongen van de club!
    Josef Dettelbacher
    Legende

GakpoEINDHOVENAAR wrote: 18 Aug 2024, 00:33 Ik mag er nu wel van uit gaan dat ze erg ver zijn met een nieuwe rechtsback nu dit rond is. Maar laat het aub geen Karsdorp worden.
    Teze out, Tete in
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
    DeefPeef
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    TomPSV023
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Messi

Voor 10 miljoen kan je een goede vervanger vinden neem ik aan
    Kezmania
    Meervoudig international

Milan van Ewijk incoming..
  • These users thanked the author Kezmania for the post:
    DeefPeef
    Smeets14
    Nationale topspeler

Kezmania wrote: 18 Aug 2024, 00:53 Milan van Ewijk incoming..
    Niet concreet in beeld volgens Elfrink. Ik denk eerder Tete of een buitenlandse optie.
    Doperwt11
    Regelmatige invaller

Massimo wrote: 18 Aug 2024, 00:46 Geen verrassing nu het verschil overbrugbaar was. Benieuwd wie zijn vervanger gaat worden. Heeft van een paar redelijke seizoenen vorig jaar een goed seizoen gehad op een plek waar vrijwel iedereen hem had afgeschreven. Hopelijk weet PSV Boscagli nog wel een jaar in Eindhoven te behouden.
    Precies wat je zegt.
    Ik had al een paar jaar twijfels of we niet moesten doorselecteren op Teze totdat hij ineens een uitstekend seizoen had afgelopen jaar.
    Het is voor Teze een zege dat Bosz zijn trainer werd. Die heeft hem een spiegel voorgehouden en gezegd dat hij veel meer moet doen in een wedstrijd.
    Ik vraag me dan ook af of dat hij dat kan doortrekken zonder Bosz. Het kwam blijkbaar niet uit hemzelf.
    Al met al nu zonde dat hij vertrekt maar logisch en moet makkelijk vervangbaar zijn.
    Teze bedankt!!
    Drommels
    Bankzitter

Ik heb nog eens goed nagedacht tijdens een avondje zuipen maar Earnie heeft toch allang een vervanger klaar staan die volgende week instroomt. Calma calma, vertrouwen in onze earnie.
    Hartig Woordje
    Bankzitter

Die vervanger komt er vast wel. Voor nu vind ik het vooral mooi dat een jongen van de club uitvliegt (zonder dat zijn achternaam dit flauw maakt). Hard aan zichzelf gewerkt, ons mooie momenten gegeven al het het einde wat netter mogen zijn. Jordan, het gaat je goed jongen, maak ons trots en schop wat van die PSG geldscheppers over de boarding. #thankingJordanTogether
    FritskePhilips
    Nationale topspeler

Here we go!

#transfergeweld
  • These users thanked the author FritskePhilips for the post:
    DeefPeef
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik vind het ook een mooie beloning voor hem en onze opleiding. Heeft 1 goed seizoen gehad onder Roger waar hij een openbaring was als CV en vorig seizoen onder Boss enorm belangrijk als slot op de deur met zn snelheid. We kunnen nu de RB positie upgraden naar een nog hoger niveau (CL niveau) en hij mag cashen en lekker in Zuid Frankrijk leven met zn familie. Win-win.
  • These users thanked the author RIO for the post:
    DeefPeef
    DeefPeef
    Veelbelovend talent

Teze weg naar Monaco.
    Betekent dus dat PSV ook rond is met een nieuw back... Zou het dan toch? Tete incoming?
  • These users thanked the author DeefPeef for the post (total 2):
    PiotrmatysRIO
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Wat fijn voor hem. Het gaat je goed Jordan!
  • These users thanked the author Voormalig KG for the post (total 2):
    RIONotoriousBIG046
    Joenepsv
    Legende

Zat eraan te komen natuurlijk. Ik neem aan dat nu er een akkoord is dat de vervanger op de stoep staat. Ben erg benieuwd wie dat gaat worden.

Gun Teze deze stap van harte. De timing is wat ongelukkig maar daar kan hij ook weinig aan doen. Jongen van de club die na 17 jaar iets anders gaat doen. Denk dat we als supporters trots mogen zijn op spelers die een dergelijk traject doorlopen, kampioen worden en ook nog 12 miljoen opleveren.
  • These users thanked the author Joenepsv for the post (total 2):
    DeefPeefNotoriousBIG046
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

Joenepsv wrote: 18 Aug 2024, 06:37 Zat eraan te komen natuurlijk. Ik neem aan dat nu er een akkoord is dat de vervanger op de stoep staat. Ben erg benieuwd wie dat gaat worden.

Gun Teze deze stap van harte. De timing is wat ongelukkig maar daar kan hij ook weinig aan doen. Jongen van de club die na 17 jaar iets anders gaat doen. Denk dat we als supporters trots mogen zijn op spelers die een dergelijk traject doorlopen, kampioen worden en ook nog 12 miljoen opleveren.
    De vervanger op de stoep, als ik dan dat stuk van Rik lees, dan vraag ik me af of dat zo is. " PSV probeert nu een nieuwe rechtsback te halen". Dat klinkt nou niet echt heel overtuigend.
    FTS
    Regelmatige invaller

Hartig Woordje wrote: 18 Aug 2024, 03:03 Die vervanger komt er vast wel. Voor nu vind ik het vooral mooi dat een jongen van de club uitvliegt (zonder dat zijn achternaam dit flauw maakt). Hard aan zichzelf gewerkt, ons mooie momenten gegeven al het het einde wat netter mogen zijn. Jordan, het gaat je goed jongen, maak ons trots en schop wat van die PSG geldscheppers over de boarding. #thankingJordanTogether
    "ff enkeltje vatten van die gasten" zoals hij zelf zou zeggen.

Bedankt Jordan! :logoo:
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Het is vooral wensdenken dat de vervanger er al zou zijn. Feitelijk ben je nu ruim 2 weken verder en heeft Teze 1x met tegenzin gespeeld, 1x ingevallen omdat Ledezma geen 90 min kan spelen en wellicht vandaag al niet eens meer mee is. En vandaag is mijn inziens de laatste horde voor het einde van de deadline waarbij we het zwaar zouden kunnen krijgen zonder Teze en/of vervanger. Dus als hij er vandaag wel bij is dan valt de puzzel prima in elkaar (mits er voor pakweg woensdag een nieuwe RB is) en dan heb ik niets gezegd maar anders is de timing erg ongelukkig.

Het bedrag dat Monaco 2 weken geleden bood en wat er nu blijkbaar ligt verschilt ook amper. Het is geen hoofdprijs zeg maar.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Zullen wel een deadline gesteld hebben, dus moest PSV wel akkoord gaan 😉
    Hatseflats
    Vedette

PSV heeft aangegeven eerst een vervanger te willen halen, dus dat zal dan ook rond zijn. Maar wie? Spannend!
    29.04.2007
    Nationale topspeler

AddoCultheld wrote: 18 Aug 2024, 07:17
    Joenepsv wrote: 18 Aug 2024, 06:37 Zat eraan te komen natuurlijk. Ik neem aan dat nu er een akkoord is dat de vervanger op de stoep staat. Ben erg benieuwd wie dat gaat worden.

De vervanger op de stoep, als ik dan dat stuk van Rik lees, dan vraag ik me af of dat zo is. " PSV probeert nu een nieuwe rechtsback te halen". Dat klinkt nou niet echt heel overtuigend.
    Ik mag hopen dat er een vervanger klaar staat, maar met je eens; ik vraag me af of we vandaag/morgen ineens de naam van de vervanger zullen horen.
    Post Reply