Karsdorp komt gewoon uit Nederland hoorTeletubby wrote: ↑18 Aug 2024, 09:23 Er is toch niemand die gelooft dat we onze enige rechtsback verkopen zonder dat er begin volgende week een vervanger is gepresenteerd toch? Earnie heeft het gewoon gerekt tot die nieuwe rechtsback (vrijwel) zeker binnen is. En aangezien we nog geen flauw benul hebben wie het zou kunnen zijn, lijkt het mij voor de hand liggen dat het gaat om een buitenlandse speler. Ik ben benieuwd.
Transferwindow 2024/25
-
- Internationale topspeler
- Lorenzo von Matterhorn
- Clubvoorkeur: PSV
Liever Tete dan Karsdorp.
- These users thanked the author Lorenzo von Matterhorn for the post:
- basp89
-
- Nationale topspeler
Die gaat het echt niet worden.AddoCultheld wrote: ↑18 Aug 2024, 09:27Karsdorp komt gewoon uit Nederland hoorTeletubby wrote: ↑18 Aug 2024, 09:23 Er is toch niemand die gelooft dat we onze enige rechtsback verkopen zonder dat er begin volgende week een vervanger is gepresenteerd toch? Earnie heeft het gewoon gerekt tot die nieuwe rechtsback (vrijwel) zeker binnen is. En aangezien we nog geen flauw benul hebben wie het zou kunnen zijn, lijkt het mij voor de hand liggen dat het gaat om een buitenlandse speler. Ik ben benieuwd.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Laat mij maar de enige zijn dan. En ook al is het dinsdag of woensdag rond dan vind ik het nog te laat. Tenzij Teze gewoon mee doet vandaag en we op wat voor manier dan ook de 3 punten veilig stellen.
-
- Vaste waarde in elftal
Elvedi: heb vanmorgen op het BMG forum gezeten, Elvedi wilde 2 jaar geleden al vertrekken, toen was o.a. Nice en Wolverhampton geïnteresseerd. Elvedi is voor ongeveer 2 weken uitgeschakeld door een blessure, veel fans willen vernieuwing achterin en Elvedi die in het begin sterk begon willen ze nu als eerste zien gaan, in juli had Wolverhampton zich gemeld maar wilde de transfersom niet betalen wat BMG wilde hebben. Elvedi heeft de eerste jaren erg goed gespeeld ondanks zijn trage snelheid ( behoor bij de minst snelste BL centrale verdedigers ), maar de fans zijn iig klaar met hem.....SlothtinPowers wrote: ↑18 Aug 2024, 00:56 Okay tin foil hat theorie: Teze deal dus nu akkoord voor praktisch dezelfde deal die al een tijdje speelt. Wat nou als het het doorslaggevende vandaag was dat de vervanger van Teze ook rond is? En laat die Zahavi nou potentieel op de Herdgang gespot zijn vandaag. Mijn theorie: de vervanger van Teze is Elvedi, en is praktisch binnen. Ook een speler die zowel als RB als CB kan spelen, die dus ook qua speelwijze Teze kan gaan vervangen
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Traag en geblesseerd, topper...PsvBmg wrote: ↑18 Aug 2024, 09:31Elvedi: heb vanmorgen op het BMG forum gezeten, Elvedi wilde 2 jaar geleden al vertrekken, toen was o.a. Nice en Wolverhampton geïnteresseerd. Elvedi is voor ongeveer 2 weken uitgeschakeld door een blessure, veel fans willen vernieuwing achterin en Elvedi die in het begin sterk begon willen ze nu als eerste zien gaan, in juli had Wolverhampton zich gemeld maar wilde de transfersom niet betalen wat BMG wilde hebben. Elvedi heeft de eerste jaren erg goed gespeeld ondanks zijn trage snelheid ( behoor bij de minst snelste BL centrale verdedigers ), maar de fans zijn iig klaar met hem.....SlothtinPowers wrote: ↑18 Aug 2024, 00:56 Okay tin foil hat theorie: Teze deal dus nu akkoord voor praktisch dezelfde deal die al een tijdje speelt. Wat nou als het het doorslaggevende vandaag was dat de vervanger van Teze ook rond is? En laat die Zahavi nou potentieel op de Herdgang gespot zijn vandaag. Mijn theorie: de vervanger van Teze is Elvedi, en is praktisch binnen. Ook een speler die zowel als RB als CB kan spelen, die dus ook qua speelwijze Teze kan gaan vervangen
-
- Veelbelovend talent
Net als die Sildillia. Dat lijkt me ook een hele goede aankoop. Volgens mij is Diakite meer een centrale verdediger. Dus haal ze dan maar allebei
Maar niet heel erg realistisch vrees ik
-
- Nationale topspeler
Ah heerlijk zo een geluiden waren er ook toen we Timo ophaalden in Duitsland. Lekker laten zitten dus...PsvBmg wrote: ↑18 Aug 2024, 09:31Elvedi: heb vanmorgen op het BMG forum gezeten, Elvedi wilde 2 jaar geleden al vertrekken, toen was o.a. Nice en Wolverhampton geïnteresseerd. Elvedi is voor ongeveer 2 weken uitgeschakeld door een blessure, veel fans willen vernieuwing achterin en Elvedi die in het begin sterk begon willen ze nu als eerste zien gaan, in juli had Wolverhampton zich gemeld maar wilde de transfersom niet betalen wat BMG wilde hebben. Elvedi heeft de eerste jaren erg goed gespeeld ondanks zijn trage snelheid ( behoor bij de minst snelste BL centrale verdedigers ), maar de fans zijn iig klaar met hem.....SlothtinPowers wrote: ↑18 Aug 2024, 00:56 Okay tin foil hat theorie: Teze deal dus nu akkoord voor praktisch dezelfde deal die al een tijdje speelt. Wat nou als het het doorslaggevende vandaag was dat de vervanger van Teze ook rond is? En laat die Zahavi nou potentieel op de Herdgang gespot zijn vandaag. Mijn theorie: de vervanger van Teze is Elvedi, en is praktisch binnen. Ook een speler die zowel als RB als CB kan spelen, die dus ook qua speelwijze Teze kan gaan vervangen
- billyboy
- Bankzitter
Krijg meer en meer het gevoel dat earnie een kogelvis aan het bereiden is en dat het zomaar ook is mis kan gaan
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Vaste waarde in elftal
Elvedi is echt wel veel beter dan Baumgartl echter de laatste 2 jaar is het een stuk minder geworden, daarvoor was hij een absolute meerwaarde voor BMG.Teletubby wrote: ↑18 Aug 2024, 09:38Ah heerlijk zo een geluiden waren er ook toen we Timo ophaalden in Duitsland. Lekker laten zitten dus...PsvBmg wrote: ↑18 Aug 2024, 09:31
Elvedi: heb vanmorgen op het BMG forum gezeten, Elvedi wilde 2 jaar geleden al vertrekken, toen was o.a. Nice en Wolverhampton geïnteresseerd. Elvedi is voor ongeveer 2 weken uitgeschakeld door een blessure, veel fans willen vernieuwing achterin en Elvedi die in het begin sterk begon willen ze nu als eerste zien gaan, in juli had Wolverhampton zich gemeld maar wilde de transfersom niet betalen wat BMG wilde hebben. Elvedi heeft de eerste jaren erg goed gespeeld ondanks zijn trage snelheid ( behoor bij de minst snelste BL centrale verdedigers ), maar de fans zijn iig klaar met hem.....
-
Nog niet zo lang geleden … de vervanger van Vertessen zou ook klaarstaan. Dus ik ben wat gereserveerder; eerst zien dan geloven. Met een snelle presentatie van een topper als opvolger van Teze geef je direct een signaal af naar trainer, selectie en fans.
- Tjompie
https://www.vi.nl/nieuws/teze-maakt-toc ... -as-monacoTechnisch directeur Earnest Stewart wil snel een nieuwe rechtsback presenteren. Dat zou bijvoorbeeld Kenny Tete wel eens kunnen worden. Zijn naam wordt veel genoemd in het Philips Stadion.
-
- Nationale topspeler
Ik zou Tete wel een beetje een Schouten achtige aankoop vinden.Tjompie wrote: ↑18 Aug 2024, 10:03https://www.vi.nl/nieuws/teze-maakt-toc ... -as-monacoTechnisch directeur Earnest Stewart wil snel een nieuwe rechtsback presenteren. Dat zou bijvoorbeeld Kenny Tete wel eens kunnen worden. Zijn naam wordt veel genoemd in het Philips Stadion.
Volgens Marco Timmer is de prijs die Monaco gaat betalen dus 12 miljoen excl. bonussen.
-
- Nationale topspeler
-
- Nationale topspeler
Daar lijkt PSV te mikken op een jonge speler die gehuurd moet worden met een koop optie. Gezien de geruchten over Wanner, Prestianni en Doan en ik las hier op het forum dat ook Ângelo van Chelsea in beeld zou zijn. Ik verwacht dat die transfer er wel gaat komen maar wel pas in de laatste dagen.
- Koenjo
Werd Tete destijds niet op de bank gezet door Bosz bij Ajax? Weet even niet of het bij Lyon wel een gelukkig huwelijk is geweest. En werd Tete niet vooral geroemd om zijn verdedigenden kwaliteiten?
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Precies dit: denk aan de voordelen voor de PSV shop: met ėén letter en de strijkbout in de aanslag kunnen ze de shirtjes zo goed als laten hangen, win win. Maar eveneens serieus: de PL volg ik minder en minder, dus een echt goed beeld van Tete heb ik niet (meer), maar i zijn ajax tijd was hij toch een verdedigend meer dan solide rb, aanvallend wel behoorlijk flets en dan doe je toch niet echt mee. Wordt in dat opzicht natuurlijk ruimschoots gecompenseerd door onze Amerikaanse vleugelflitser aan de overkant. Het 'lachje' van Tete op de vraag of er wat speelt zegt misschien wat, misschien niet. Van mij mag ie komen, mits de prijs niet onredelijk is
-
- Vedette
- DonyellMalen
- Legende
- DonyellMalen
- Legende
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf