Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Hou toch op over Karsdorp. We spelen geen Conference League hé, we spelen Champions League.

Teze, zoals verwacht, op de bank straks.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Razzaa
    Joenepsv
    Legende

NotoriousBIG046 wrote: 18 Aug 2024, 10:41
    Joenepsv wrote: 18 Aug 2024, 10:34

Promes ook? Spelers zijn ook buiten het veld in dienst van een club en een soort reclame. Het hoeven echt niet allemaal koorknaapjes te zijn maar vind een bepaalde uitstraling wel prettig.
    Promes is een andere tak van sport, zulke types vind ik niet bij onze club passen, daarbij mogen Noa en Promes niet in een zelfde zin genoemd worden.
    Voor mij is dit appels met peren vergelijken, Noa zul je niet zulke dingen zien doen, die heeft een hart van goud ondanks zijn tattoos en uitstraling.
    Vind ik ook hoor. Maar reageer op je opmerking dat spelers op het veld beoordeeld moeten worden en waar trek je dan de grens. Ik vind Noa een prima mannetje en hij past beter bij PSV dan ik had verwacht. Maar ik hoef hem niet te horen praten om eerlijk te zijn. Wat tattoos etc betreft eens.
  • These users thanked the author Joenepsv for the post:
    NotoriousBIG046
    StratumZuid
    Vedette

Zeggen dat mensen met tattoo's per definitie niet zo intelligent en Tokkie zijn is hetzelfde als beweren dat alle vrouwen geen auto kunnen rijden, erg dom
  • These users thanked the author StratumZuid for the post (total 4):
    RIONotoriousBIG046Voormalig KGMaria-Franciscus
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    loginnaam
    Internationale topspeler

Joenepsv wrote: 18 Aug 2024, 10:22
    loginnaam wrote: 18 Aug 2024, 10:02

We hebben met Mauro en Dest al twee andere spelers in de A-selectie op de payroll staan die rechtsback kunnen spelen. En Flamingo zou dat op een vergelijkbare manier als Teze ook nog wel kunnen. Dus we hebben meer dan genoeg spelers in de selectie die indien nodig op rechtsback kunnen spelen. Jij neemt nu echter een uitzonderlijke situatie als uitgangspunt om aan te geven dat PSV de zaakjes niet op orde zou hebben. Het argument dat we nu een aanvallende middenvelder op rechtsback hebben staan is zelfs zeer zwak. 2,5 jaar geleden nog heeft Mauro succesvol de stap van aanvallende middenvelder, waar hij tekort kwam, naar back gemaakt (links en rechts!). In het verleden heeft o.a. Arthur Numan die stap gemaakt. Dus wen maar vast aan het idee dat Ledezma wel eens de tweede rechtsback van dit seizoen kan gaan worden. En daar dan de technische staf en leiding voor te prijzen, dat ze ook het maximale uit de huidige spelers proberen te halen. In plaats van maar continu te roepen dat ze hun zaakjes niet goed voor elkaar lijken te hebben, omdat de output die jij ziet niet naar je wens is, en je tegelijkertijd nul-komma-nul besef hebt wat er achter de schermen nu echt gaande is.
    Net als jij bedoel je? Jij hebt net als de rest op dit forum geen idee wat er speelt, al doe je met dat hautaine toontje alsof je een kantoor naast Earnie hebt. De output die ik en de rest zien is ook het enige waar we een mening over kunnen vormen. Ik vind op basis van de output en de huidige stand van zaken in de defensie dat het te karig is en jij vind het blijkbaar prima.
    Ik wacht dan ook tot het transferwindow echt gesloten is in plaats van nu al voorbarig de conclusie te trekken dat Stewart zijn zaakjes niet voor elkaar heeft. Zou jij ook eens kunnen proberen.
    Persepolis
    Vedette

StratumZuid wrote: 18 Aug 2024, 10:48 Zeggen dat mensen met tattoo's per definitie niet zo intelligent en Tokkie zijn is hetzelfde als beweren dat alle vrouwen geen auto kunnen rijden, erg dom
    Denkt iemand dat echt? Heeft diegene de afgelopen 30 jaar onder een steen geleefd?
    trouwepsvfan
    Vedette

loginnaam wrote: 18 Aug 2024, 10:50

Net als jij bedoel je? Jij hebt net als de rest op dit forum geen idee wat er speelt, al doe je met dat hautaine toontje alsof je een kantoor naast Earnie hebt. De output die ik en de rest zien is ook het enige waar we een mening over kunnen vormen. Ik vind op basis van de output en de huidige stand van zaken in de defensie dat het te karig is en jij vind het blijkbaar prima.
    Ik wacht dan ook tot het transferwindow echt gesloten is in plaats van nu al voorbarig de conclusie te trekken dat Stewart zijn zaakjes niet voor elkaar heeft. Zou jij ook eens kunnen proberen.
    Het punt is dat de competitie allang begonnen is. Steward wordt in feite gered door de KNVB die PSV echt een ongelofelijk makkelijk pisprogramma gegeven heeft in September. Voor hetzelfde geld hadden we tegen Feyenoord, Twente en Utrecht moeten aantreden. En dan hadden we met deze prut verdediging gewoon zomaar puntverlies kunnen oplopen.
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

TomPSV wrote: 18 Aug 2024, 09:24
    DonyellMalen wrote: 18 Aug 2024, 09:12

12 miljoen is het totaalpakket. Dus is een deel daarvan zijn (haalbare) bonussen, volgens Romano. Als die 12 miljoen gehaald wordt kan ik er prima mee leven ja. Alles daaronder vind ik erg mager.
    ‘Het bedrag beloopt tien miljoen euro vast, een miljoen aan makkelijk haalbare bonussen en een miljoen aan extra bonussen, zo is eerder gemeld.’, aldus Elfrink. Heel mager.
    Tja, als we er meer voor hadden willen krijgen had PSV vorig jaar maar op verlengen moeten aansturen, idem dito voor Boscagli. Dat is een koe in de kont kijken en achteraf mooi wonen, want er waren best verzachtende omstandigheden om dat destijds; Boscagli die terugkwam van een blessure en Teze die tot de komst van Bosz niet wist te overtuigen. Neemt niet weg dat je de prijs voor die verstandigheid nu voelt in dit soort transfersommen.

Begrijp overigens niet wat Teze bij Monaco te zoeken heeft anders dan geld, zon en belastingvoordelen. Monaco heeft met Vanderson toch een prima back? Ik vrees dus de tweede viool voor Teze.
    D.Millpants
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Van Nistelrooij

NotoriousBIG046 wrote: 18 Aug 2024, 10:27 Het ga je goed vriend! Bedankt voor de prachtige jaren.
    Vooral de laatste 1.5 jaar enorm van genoten.

Au revoir.
    1.5 van de 17...Dan was ie niet van 't Tempo team denk ik... :mrgreen:
    Carnelito
    Lid 2e elftal

StratumZuid wrote: 18 Aug 2024, 10:48 Zeggen dat mensen met tattoo's per definitie niet zo intelligent en Tokkie zijn is hetzelfde als beweren dat alle vrouwen geen auto kunnen rijden, erg dom
    Je probeert te zeggen dat er vrouwen zijn die auto kunnen rijden?

On: Succes in Monaco, Jordan. Het ga je goed en wellicht tot ooit
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

trouwepsvfan wrote: 18 Aug 2024, 10:59

Het punt is dat de competitie allang begonnen is. Steward wordt in feite gered door de KNVB die PSV echt een ongelofelijk makkelijk pisprogramma gegeven heeft in September. Voor hetzelfde geld hadden we tegen Feyenoord, Twente en Utrecht moeten aantreden. En dan hadden we met deze prut verdediging gewoon zomaar puntverlies kunnen oplopen.
    Het punt is dat het nog geen 2 september is... (A) StewarT wordt op geen enkele manier gered door de KNVB, PSV maakt gebruik van de mogelijkheden die er zijn omdat het competitie begin rustig is (als dat niet het geval zou zijn geweest, zou er wellicht anders worden gehandeld? We zullen het nooit weten, maar...). Dat de verdediging op dit moment suboptimaal is, zoals dat dan eufemistisch heet, lijkt mij verder geen punt van discussie. Echter, het gaat nog steeds om de wat langere termijn...
  • These users thanked the author psvgouda for the post (total 5):
    De RealistBreurmpk276DonyellMalenloginnaam
    Standbeeld
    Mister PSV

Stewart*
    trouwepsvfan
    Vedette

Standbeeld wrote: 18 Aug 2024, 11:03

Stewart*
    Sorry dat doet mijn autocorrect steeds
    D.Millpants
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Van Nistelrooij

Maar...hoe zijn de statistieken in deze? Zijn de slechte chauffeurs vaker vrouw dan man? Hebben domme mensen en Tokkies vaker een tattoo dan een slimme en niet Tokkie persoon?

Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk...Of is er vaker wel rook en dus ook vuur?
    psvgouda
    Vedette

trouwepsvfan wrote: 18 Aug 2024, 11:04
    Standbeeld wrote: 18 Aug 2024, 11:03
    Stewart*
    Sorry dat doet mijn autocorrect steeds
    Blijft een lastige assistent. Die je overigens uit kunt zetten, moet je wel wat meer zelf typen ja :grin:
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Stewart.

Edit: Oh, dat gaat snel hier, ttransferwindow is open zeker!
    Joenepsv
    Legende

Want je mag tijdens een transferwindow niet een mening hebben over wat er tot dan toe is gedaan? Ik vind de start van de competite een vrij belangrijk meetpunt van de staat van de selectie. Jij geeft waarschijnlijk ook je mening over het hele voetbalseizoen na 34 wedstrijden? Ik zeg trouwens ook nergens dat Earnie een koekenbakker is die er niks van kan. Ik vind dat op basis wat er juist gebeurt dat het lijkt alsof hij zijn zaakjes niet op orde heeft.
  • These users thanked the author Joenepsv for the post:
    TomPSV
    DonyellMalen
    Legende

Joenepsv wrote: 18 Aug 2024, 11:09Ik vind dat op basis wat er juist gebeurt dat het lijkt alsof hij zijn zaakjes niet op orde heeft.
    Maffe conclusie. Hoe lang volg je het voetbal nou al? Op 3 september je oordeel vellen, dat is wel zo fair naar Earnie. Je weet toch hoe de transfermarkt werkt? Wij zijn geen bepaler, zitten niet aan de top van de piramide zoals een Real Madrid dat wel zit.. Daar hebben we mee te dealen.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
    SKERLAloginnaam
    TheoTheoTheo
    Jeugdspeler
    Favoriete speler: Theo Lucius

Kezmania wrote: 18 Aug 2024, 09:39 In jouw verdediging; ik heb ook moeite om naar Noa te luisteren maar onze spelers uitmaken voor debieltjes gaat zelfs controversiele yours truly een tikkeltje te ver.
    Als jij het al gerechtvaardigd vind om een zogenaamd clownspoppetje te plaatsen bij een vrij valide standpunt, dan mag ik een 25 jarige man die praat en articuleert als een 13 jarige zonnebloempit-spugende nektasjesdrager ook een debieltje noemen, ook al speelt ie voor mijn favoriete voetbalclub.
    psvgouda
    Vedette

Sommige supporters hier mogen hun zaakjes ook wel wat beter op orde hebben zeg, tjonge jonge...
  • These users thanked the author psvgouda for the post (total 4):
    KingfisherDonyellMalenSmeets14Maria-Franciscus
    Joenepsv
    Legende

DonyellMalen wrote: 18 Aug 2024, 11:15
    Joenepsv wrote: 18 Aug 2024, 11:09Ik vind dat op basis wat er juist gebeurt dat het lijkt alsof hij zijn zaakjes niet op orde heeft.
    Maffe conclusie. Hoe lang volg je het voetbal nou al? Op 3 september je oordeel vellen, dat is wel zo fair naar Earnie. Je weet toch hoe de transfermarkt werkt? Wij zijn geen bepaler, zitten niet aan de top van de piramide zoals een Real Madrid dat wel zit.. Daar hebben we mee te dealen.
    Ik vel ook geen oordeel over de gehele transferperiode zoals beweert maar als je de selectie en de hele transferwindow in ogenschouw neemt op dit moment mag je toch concluderen dat de defensie niet bepaald op sterkte is? Vind dat geen maffe conclusie. Ik volg het voetbal namelijk wel zo lang om te beweren dat de staat van de defensie op 18 augustus tijdens het seizoen zelden zo zwak is geweest als nu.
    Captain(C)
    Vaste waarde in elftal

Fijn dat het rond is! Het is hem echt gegund. Een jongen van de club.
    Een bedrag van minimaal € 12.000.000 Met daarop nog wat bonussen is prima met een eenjarig contract. Wel erg benieuwd wie de vervanger gaat worden.
  • These users thanked the author Captain(C) for the post (total 2):
    DeefPeefMaria-Franciscus
    Koekoek!
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

trouwepsvfan wrote: 18 Aug 2024, 09:45 Zoiets ja.

Overigens is Lang een prima voetballer maar nog steeds absoluut niet mijn persoonlijkheid. Zijn gedrag in die docuserie daar heb ik als vrouw werkelijk van gewalgd.
    En van Karsdorp weet je dat hij ook zo doet? En dat Guus Til, Luuk de Jong niet zo doen tegen hun vrouw?

Bijzonder… iemand die zich zo uitspreekt tegen bepaalde vooroordelen blijkt dan zelf toch ook wel erg sterke vooroordelen te hebben…
  • These users thanked the author Thijs for the post (total 2):
    Smeets14milansandro
    psvgouda
    Vedette

SKERLA wrote: 18 Aug 2024, 11:07

Stewart.

Edit: Oh, dat gaat snel hier, ttransferwindow is open zeker!
    DDransferwindow 8)
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Maar het programma was bekend voor het beleid werd uitgezet. Dus het kan goed zijn dat er andere keuzes waren gemaakt als dat het programma was geweest. Er is genoeg om je over druk te maken, je hoeft er geen dingen bij te verzinnen. ;)
    trouwepsvfan
    Vedette

Thijs wrote: 18 Aug 2024, 11:34
    trouwepsvfan wrote: 18 Aug 2024, 09:45 Zoiets ja.

Overigens is Lang een prima voetballer maar nog steeds absoluut niet mijn persoonlijkheid. Zijn gedrag in die docuserie daar heb ik als vrouw werkelijk van gewalgd.
    En van Karsdorp weet je dat hij ook zo doet? En dat Guus Til, Luuk de Jong niet zo doen tegen hun vrouw?

Bijzonder… iemand die zich zo uitspreekt tegen bepaalde vooroordelen blijkt dan zelf toch ook wel erg sterke vooroordelen te hebben…
    Voor iemand die altijd overal sarcastisch op reageert neem je mijn post wel echt ongelofelijk serieus zeg, jeetje.

Ik bedoelde gewoon te zeggen dat Karsdorp een beetje in het rijtje enfant terrible zit waar Noa Lang ook in zit.

Ik heb niks gezegd over hoe Karsdorp omgaat met zijn vrouw. Dat verzin iij er nu allemaal zelf bij…
    Post Reply