Weer zo een insider ophouden hoor
Transferwindow 2024/25
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Nationale topspeler
Ik ben absoluut geen insider. Maar deel wat ik hoor. Kan onzin zijn maar wie weet.
- trouwepsvfan
- Vedette
Ik stel voor dat berichten van al die (nep)insiders alleen nog maar geplaatst worden in dat niet-reageren topic voor (onzin)geruchten
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
- Ykhim
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Trixm
- Vedette
-
- Internationale topspeler
Als je er niet tegen kunt dan lees je dit topic gewoon NIET. Sommigen zijn net kleuters. Als ze een ijsje beloofd worden en ze krijgen het niet gaan ze pruilen.trouwepsvfan wrote: ↑18 Aug 2024, 11:09 Ik stel voor dat berichten van al die (nep)insiders alleen nog maar geplaatst worden in dat niet-reageren topic voor (onzin)geruchten
-
- Legende
- MC Hammer
- International
Terecht toch? Beloof dan geen ijs.guus wrote: ↑18 Aug 2024, 11:42Als je er niet tegen kunt dan lees je dit topic gewoon NIET. Sommigen zijn net kleuters. Als ze een ijsje beloofd worden en ze krijgen het niet gaan ze pruilen.trouwepsvfan wrote: ↑18 Aug 2024, 11:09 Ik stel voor dat berichten van al die (nep)insiders alleen nog maar geplaatst worden in dat niet-reageren topic voor (onzin)geruchten
Hammertime!
- Trixm
- Vedette
Als jij fake nieuws wil horen verwijs ik je toch ook niet door naar het platform van Trump?guus wrote: ↑18 Aug 2024, 11:42Als je er niet tegen kunt dan lees je dit topic gewoon NIET. Sommigen zijn net kleuters. Als ze een ijsje beloofd worden en ze krijgen het niet gaan ze pruilen.trouwepsvfan wrote: ↑18 Aug 2024, 11:09 Ik stel voor dat berichten van al die (nep)insiders alleen nog maar geplaatst worden in dat niet-reageren topic voor (onzin)geruchten
Saibari is underrated.
-
- Meervoudig international
Volgens mij is dit geen politieke punt, maar meer common sense haha
-
- Nationale topspeler
Hier is toch niks Politieks aan? Gaat over nepnieuws, is een feit.
-
- Vedette
Hup Earnest, even naar Freo.nl en haal er 4 deze week. En fitte graag, geen chronische probleemgevallen
- Hatseflats
- Vedette
Ruiksteen. Die gast die iedereen voor de gek hield? Dat ie gewoon aan z'n kleine pik gaat sjorren. Dit gaan we toch nooit serieus nemen mag ik hopen?
Ps: het is weekend, dus ik weet niks
-
Nee, dat is jouw mening, aangezien jij het vermogen en kennis niet hebt om in te schatten wat echt en wat nep is op dat level.
Sangaré, le Roi du PSV
-
Ook jij hebt het vermogen niet om dit te bepalen. Je hebt alleen met gelijkgestemden besloten dat jullie gelijk hebben en alle anderen liegen/dom zijn/ etc
- These users thanked the author Voijke for the post (total 2):
- De Realist • TheoTheoTheo
Sangaré, le Roi du PSV
-
En wie gaat er bepalen wie een echte insider is?trouwepsvfan wrote: ↑18 Aug 2024, 11:09 Ik stel voor dat berichten van al die (nep)insiders alleen nog maar geplaatst worden in dat niet-reageren topic voor (onzin)geruchten
Aangezien jij net als ik zelf nul inzicht hebt in wat echt is en wat niet, zijn wij het iig niet.
We kunnen Stewart vragen, aangezien je dan zeker bent.
- These users thanked the author Voijke for the post (total 3):
- milansandro • guus • Paco Casal
Sangaré, le Roi du PSV
-
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Noa lang
Toch schandalig dat PSV niet het contact van Boscagli eerder heeft verlengd.
Nu hebben ze defensieve problemen. Ramalho, Teze en Boscagli weg.
Sepp vd berg snel halen vh geld van teze. Waarom sambo verkopen als je geen reserve rechtsback hebt en van aanholt weg doen zonder vervanger dest.
Marcel en ernie wat hebben jullie gedaan in april, mei, juni, juli. Lekker op vakantie geweest ofzo.
Nu hebben ze defensieve problemen. Ramalho, Teze en Boscagli weg.
Sepp vd berg snel halen vh geld van teze. Waarom sambo verkopen als je geen reserve rechtsback hebt en van aanholt weg doen zonder vervanger dest.
Marcel en ernie wat hebben jullie gedaan in april, mei, juni, juli. Lekker op vakantie geweest ofzo.
-
- Meervoudig international
>Wil er geen politiek punt van maken
>Is zelf de enige die er een politiek punt van maakt
Pro tip; als alles en iedereen die je tegenkomt ‘dom’ is in jouw optiek, dan ben je het meestal zelf…..
-
Waar zeg ik dat er iemand dom is?
- These users thanked the author Voijke for the post (total 3):
- SKERLA • Kingfisher • Paco Casal
Sangaré, le Roi du PSV
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Ze hebben een heel slim systeem ontwikkeld zodat Peter zo min mogelijk verklapt over transfers, namelijk: 'Daarvoor moet je echt bij Earnest zijn.'
- These users thanked the author Ontbijtkoek for the post (total 2):
- De Realist • dannyPSV
- De Realist
Wel lekker meer kans op speelminuten voor de nog overeind staande poppetjes met zo'n smalle selectie. Helemaal als je bereid bent je om te laten scholen tot verdediger.
Nee alle gekheid op een stokje: morgen Transfer Monday om 11:00 verwacht ik een verlossende tweet van RikElfrink
Nee alle gekheid op een stokje: morgen Transfer Monday om 11:00 verwacht ik een verlossende tweet van RikElfrink
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt