Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
OnsPSV
Meervoudig international

Bij Hector Herrera moet ik vooral denken aan een extreme duw/vechtpartij tegen de kiwi’s van Ryan Thomas
Joenepsv
Legende

Flaporen of niet, Herrera is een fantastische middenvelder.
Revolinho
Internationale topspeler

Mexicaanse agressie hebben we wel nodig momenteel, want we hebben momenteel alleen een droge taco in de selectie.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Laten we dat aspect trouwens niet overdrijven. Het is een winnaar, maar op een andere manier dan Guardado dat was. Herrera is overall een ijzersterke middenvelder zonder echte zwakke punten of specialiteiten. Maar je zal hem niet snel zoals Guardado een heel stadion zien opfokken, of een aantal Ajacieden uit de wedstrijd schoppen. Niet voor niets is Guardado de aanvoerder van het Mexicaanse team, en niet hun beste speler Herrera, want wat mij betreft is hij de beste Mexicaanse voetballer.

Dat gezegd hebbende denk ik dat we nu pas beseffen hoe belangrijk Guardado was. En dan te denken dat er mensen waren die blij waren dat 'ie ging, want Hendrix kon hem echt wel makkelijk vervangen. Mijn hart huilt nog steeds.
Ardbeg
Mister PSV

Ykhim wrote: 14 May 2021, 16:42 Laten we dat aspect trouwens niet overdrijven. Het is een winnaar, maar op een andere manier dan Guardado dat was. Herrera is overall een ijzersterke middenvelder zonder echte zwakke punten of specialiteiten. Maar je zal hem niet snel zoals Guardado een heel stadion zien opfokken, of een aantal Ajacieden uit de wedstrijd schoppen. Niet voor niets is Guardado de aanvoerder van het Mexicaanse team, en niet hun beste speler Herrera, want wat mij betreft is hij de beste Mexicaanse voetballer.

Dat gezegd hebbende denk ik dat we nu pas beseffen hoe belangrijk Guardado was. En dan te denken dat er mensen waren die blij waren dat 'ie ging, want Hendrix kon hem echt wel makkelijk vervangen. Mijn hart huilt nog steeds.
Speaking of which. Ik kan zo echt niet iemand bedenken qua type Guardado die haalbaar is voor PSV. Heb jij een idee of 2?
Josef Dettelbacher
Legende

Ardbeg wrote: 14 May 2021, 16:47
Ykhim wrote: 14 May 2021, 16:42 Laten we dat aspect trouwens niet overdrijven. Het is een winnaar, maar op een andere manier dan Guardado dat was. Herrera is overall een ijzersterke middenvelder zonder echte zwakke punten of specialiteiten. Maar je zal hem niet snel zoals Guardado een heel stadion zien opfokken, of een aantal Ajacieden uit de wedstrijd schoppen. Niet voor niets is Guardado de aanvoerder van het Mexicaanse team, en niet hun beste speler Herrera, want wat mij betreft is hij de beste Mexicaanse voetballer.

Speaking of which. Ik kan zo echt niet iemand bedenken qua type Guardado die haalbaar is voor PSV. Heb jij een idee of 2?
Ruudje Vormer
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Ardbeg
Mister PSV

Josef Dettelbacher wrote: 14 May 2021, 16:58

Ruudje Vormer
Image
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Je wilde een haalbare naam. Je was niet echt specifiek over benodigde voetbalkwaliteiten hè. :piraat:
Balinho
Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 14 May 2021, 13:34 Operatie gehad:

https://preview.redd.it/2b5ygh8y70j31.j ... 45be1ff755
Of gewoon een keer de wind van voren.
Ardbeg
Mister PSV

Grasmat wrote: 14 May 2021, 17:21 Je wilde een haalbare naam. Je was niet echt specifiek over benodigde voetbalkwaliteiten hè. :piraat:
Vanzelfsprekend he
Massimo
Legende

Op Vormer na toch wel weer leuke en/of interessante namen die hier voorbij komen.
Josef Dettelbacher
Legende

Ardbeg wrote: 14 May 2021, 17:09
Josef Dettelbacher wrote: 14 May 2021, 16:58

Ruudje Vormer
Image
Tonny Vilhena
Menno1
Legende

Hendrix
Josef Dettelbacher
Legende

Menno1 wrote: 14 May 2021, 19:26

Hendrix
Verschil tussen die twee vind ik toch wel dat Guardado de ploeg vaak op sleeptouw nam, en Hendrix vaak de zwakste schakel was in topwedstrijden.

Maar wellicht heb ik last van een selectief geheugen..
Menno1
Legende

Was meer een grap tov de post van Ykhim ;) al vond ik het idee om Jorrit als vervanger te zien van Papi destijds niet eens zo slecht. My bad 😬
Ykhim
Lid scoutingsteam

Zeg je nou dat je iets fout gezien hebt?!

Ik moet [mention]ShovingNE2[/mention] taggen denk ik. Die heeft achter de schermen 532 kratten bier beloofd voor degene die het voor elkaar kreeg. Ik zie ze wel komen, baas.
Chucky
Vedette

Josef Dettelbacher wrote: 14 May 2021, 19:52
Menno1 wrote: 14 May 2021, 19:26

Hendrix
Verschil tussen die twee vind ik toch wel dat Guardado de ploeg vaak op sleeptouw nam, en Hendrix vaak de zwakste schakel was in topwedstrijden.

Maar wellicht heb ik last van een selectief geheugen..
Ajax-uit 2015 staat op m’n netvlies, toen was hij echt heel erg goed. Mede dankzij Papi trouwens.
Revolinho
Internationale topspeler

Ykhim wrote: 14 May 2021, 16:42 En dan te denken dat er mensen waren die blij waren dat 'ie ging, want Hendrix kon hem echt wel makkelijk vervangen. Mijn hart huilt nog steeds.
Ehm... wacht ff... er waren mensen blij omdat papi weg ging?? Want Hendrix kon hem vervangen. Dat moet ik dan compleet gemist hebben, want dan was ik er net zoals in het Malen-topic met gestrekt been in gegaan. Guardado is een legendarische 6 en dat was ie al meteen in zijn eerste seizoen. Jongens, Guardado en Wijnaldum op 1 middenveld. Wat een luxe.

Een nieuwe Guardado moet je niet zoeken, iedere speler is uniek. Zo’n Herrera zie ik graag komen. Een pitbull op het middenveld, een slager achterin en een echte killer voorin. Alleen daarmee word je als geheel al beter.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Mocht Dumfries voor een mooie prijs vertrekken dan zie ik graag een van deze Bundesliga tijgers komen.

Mijn gedachte is het volgende:
Dumfries is een leider, aanjager, iemand die altijd 100% geeft. Graag zie ik er een ervaren kwaliteitespeler voor terug, aan wie de jeugdige talenten als Oppergård, Sambo en ook Teze op rechtsback zich kunnen optrekken.
Het liefste zie ik ook Arias terugkeren, maar aangezien hij geblesseerd is en flink wat moet kosten vraag ik mij af of dit gaat lukken.

De wingback moet over paardenlongen beschikken, voetballend vermogen, discipline en snelheid. Dit soort spelers zijn in Frankrijk en Duitsland wel te vinden. Als ze daar het kunnen laten zien, dan lukt dat in de eredivisie ook.

De naam is Jonathan Schmid van Freiburg.

Een kind van de club, hij is na jaren bij Hoffenheim en Augsburg terug gekeerd naar zijn oude club.
Het zou kunnen dat hij nog om de prijzen zou willen spelen. Deze speler is eenzelfde type als Dumfries, alleen met zachte voetjes en een stuk kleiner van stuk.

Hij is intussen 30 jaar oud, heeft een uitstekende trap in zijn rechterbeen en kan ook links prima gebruiken. Zijn vrijetrappen en voorzetten zorgen ervoor dat hij door de jaren een de belangrijkste speler was als het ging om kansen creëren bij alle teams waar hij heeft gespeeld.
Ook kan hij een mannetje uitspelen en heeft hij oog voor medespelers, alsmede neusje voor de goal, wanneer hij in positie komt.

Hij kan uit de voeten op rechtsbuiten, rechtsachter, rechtsmidden, linksbuiten en ook heeft hij als schaduwspits, linksmidden en linksachter gefunctioneerd.
In het spel van Roger Schmidt spelen Max en Dumfries eigenlijk als een links- en rechtmidden/buiten.
Dit is Jonathan op zijn lijf geschreven.

Hij heeft samen met Max gespeeld, wellicht kan Philip een goed woordje doen.

Roger Schmid en John de Jong zullen deze man wel kennen, als Max bij beide ook al jaren in beeld was. Hij brengt gif, ervaring en kwaliteit met zich mee..

Ps: jep hij staat op mijn lijstje.
Menno1
Legende

O.a. PSV interesse in deze knakker:
Heissenberrug
Internationale topspeler

Concureren met Bayern Monaco, dat gaan we niet winnen lijkt me.
Voijke
Internationale topspeler

Juve lijkt m te hebben
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Menno1
Legende

Jammer, maar past wel in de categorie toptalenten waarin PSV nu rondspeurt: 16 jaar en de wereldtop heeft interesse. Mooie ontwikkeling.
ShovingNE2
Site Admin

Ykhim wrote: 14 May 2021, 20:15 Zeg je nou dat je iets fout gezien hebt?!

Ik moet @ShovingNE2 taggen denk ik. Die heeft achter de schermen 532 kratten bier beloofd voor degene die het voor elkaar kreeg. Ik zie ze wel komen, baas.
Onderweg!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
OnsPSV
Meervoudig international

Ogen op volendam-talent Micky Van De Ven. Vind dat toch wel een jonge speler met echt veel potentie, met Obispo en Boscagli heeft PSV voor volgend seizoen eigenlijk de LCV positie al bezet, maar zou VD Ven nu opkopen voor paar miljoen en verhuren aan ED club.
Post Reply