Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
mr.top
Internationale topspeler

D.Millpants wrote: 18 Aug 2024, 11:05
StratumZuid wrote: 18 Aug 2024, 10:48 Zeggen dat mensen met tattoo's per definitie niet zo intelligent en Tokkie zijn is hetzelfde als beweren dat alle vrouwen geen auto kunnen rijden, erg dom
Maar...hoe zijn de statistieken in deze? Zijn de slechte chauffeurs vaker vrouw dan man? Hebben domme mensen en Tokkies vaker een tattoo dan een slimme en niet Tokkie persoon?

Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk...Of is er vaker wel rook en dus ook vuur?
Het is natuurlijk vooral anekdotisch bewijs. En het hangt ook deel af van je voorkeur en de cultuur waarin in je opgroeide. Mijn grootmoeder van 91 lentes jong vindt tatoeages nog steeds voor hoeren en zeelui. Dat was in haar tijd een prima opvatting

Ondertussen is het ook tijd voor een compliment aan onze geliefde technisch directeur. Het bedrag waarvoor Jordan is verkocht lijkt mij prima.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Thijs wrote: 18 Aug 2024, 11:42
trouwepsvfan wrote: 18 Aug 2024, 10:59

Het punt is dat de competitie allang begonnen is. Steward wordt in feite gered door de KNVB die PSV echt een ongelofelijk makkelijk pisprogramma gegeven heeft in September. Voor hetzelfde geld hadden we tegen Feyenoord, Twente en Utrecht moeten aantreden. En dan hadden we met deze prut verdediging gewoon zomaar puntverlies kunnen oplopen.
Maar het programma was bekend voor het beleid werd uitgezet. Dus het kan goed zijn dat er andere keuzes waren gemaakt als dat het programma was geweest. Er is genoeg om je over druk te maken, je hoeft er geen dingen bij te verzinnen. ;)
Exact. Als we een moeilijk programma hadden, of zoals vorig seizoen voorronde CL, dan was er ook anders op geacteerd. Er is meermaals door Elfrink aangegeven dat men het risico neemt om te wachten op de toptargets/prijsdalingen vanwege het makkelijke programma.
trouwepsvfan
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Dat is wel erg wishful thinking. Er wordt hier altijd geroepen dat we allemaal maar geduld moeten hebben omdat we onderaan de pyramide zitten en de transfermarkt nog niet op gang is gekomen.

Alsof die argumenten ineens niet meer opgaan als we een moeilijk programma hadden.
  • These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 2):
    TomPSVMC Hammer
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

trouwepsvfan wrote: 18 Aug 2024, 11:58 Dat is wel erg wishful thinking. Er wordt hier altijd geroepen dat we allemaal maar geduld moeten hebben omdat we onderaan de pyramide zitten en de transfermarkt nog niet op gang is gekomen.

Alsof die argumenten ineens niet meer opgaan als we een moeilijk programma hadden.
    Maar dan was je dus in een lager segment spelers gaan halen. Meer risico of het een succes wordt, maar wel meer mogelijkheden om zo iemand voor ene goede prijs snel te kunnen halen.
    Thijs
    Lid van verdienste

trouwepsvfan wrote: 18 Aug 2024, 11:55
    Thijs wrote: 18 Aug 2024, 11:34

En van Karsdorp weet je dat hij ook zo doet? En dat Guus Til, Luuk de Jong niet zo doen tegen hun vrouw?

Bijzonder… iemand die zich zo uitspreekt tegen bepaalde vooroordelen blijkt dan zelf toch ook wel erg sterke vooroordelen te hebben…
    Voor iemand die altijd overal sarcastisch op reageert neem je mijn post wel echt ongelofelijk serieus zeg, jeetje.

Ik bedoelde gewoon te zeggen dat Karsdorp een beetje in het rijtje enfant terrible zit waar Noa Lang ook in zit.

Ik heb niks gezegd over hoe Karsdorp omgaat met zijn vrouw. Dat verzin iij er nu allemaal zelf bij…
    Je maakt toch zelf de vergelijking tussen Karsdorp en Lang? En als je daarop bevraagd wordt haal je toch zelf dat gebeuren van Lang en zijn vrouw erbij? Ik snap dat je je hieruit kunt advocaten, maar in dat geval heb je dus precies niks gezegd over wat je nu bedoelde…
  • These users thanked the author Thijs for the post:
    KW1913
    trouwepsvfan
    Vedette

Thijs wrote: 18 Aug 2024, 12:05
    trouwepsvfan wrote: 18 Aug 2024, 11:58 Dat is wel erg wishful thinking. Er wordt hier altijd geroepen dat we allemaal maar geduld moeten hebben omdat we onderaan de pyramide zitten en de transfermarkt nog niet op gang is gekomen.

Maar dan was je dus in een lager segment spelers gaan halen. Meer risico of het een succes wordt, maar wel meer mogelijkheden om zo iemand voor ene goede prijs snel te kunnen halen.
    Dat weet je dus helemaal niet. Dat is een inschatting die jij nu maakt die ook niet te verifiëren is. Voor hetzelfde geldt had Stewart dan gedacht: een keer puntverlies is een ingecalculeerd risico en ik verwacht dat we dat weer inlopen als onze selectie op orde is gemaakt.
    Thijs
    Lid van verdienste

trouwepsvfan wrote: 18 Aug 2024, 12:08
    Thijs wrote: 18 Aug 2024, 12:05

Dat weet je dus helemaal niet. Dat is een inschatting die jij nu maakt die ook niet te verifiëren is. Voor hetzelfde geldt had Stewart dan gedacht: een keer puntverlies is een ingecalculeerd risico en ik verwacht dat we dat weer inlopen als onze selectie op orde is gemaakt.
    Volgens mij ben je nu bezig mijn punt te bewijzen, toch? Ik zei dat jij dingen erbij verzon (dus dat het hetzelfde was gelopen bij een zwaarder programma en het dan onacceptabel was geweest), die er niet toe doen en als ik daarop reageer zeg jij datzelfde tegen mij…

Wel complimenten van het omzeilen van je auto-correct. :mrgreen:
    Maria-Franciscus
    Jeugdspeler

Ja het is een risico, tot het laatste moment wachten op je top-target. Maar anders moet PSV gewoon met minder genoegen nemen. Stewart wil stappen zetten en ik denk dat het dat goed is dat ie dat doet, ook als het de kans op een verliespartij in de eerste weken vergroot. Maar dit zijn niet de weken dat de competitie beslist wordt natuurlijk (ook al denken sommigen daar anders over).
    Verder: de KNVB plant nooit 2 topwedstrijden in de eerste 3 speelrondes, dus wat dat betreft valt het risico mee. Tenslotte kan je als PSV niet incalculeren dat 2 verdedigers er weer meteen wekenlang uit liggen nog voor er een wedstrijd is gespeeld... Ja, het zijn brekebenen maar ze staan wel gewoon onder contract en PSV kan niet gaan stapelen, dus voor de zekerheid maar een 3e/4e lcv/lb aankopen.
    trouwepsvfan
    Vedette

Thijs wrote: 18 Aug 2024, 12:07
    trouwepsvfan wrote: 18 Aug 2024, 11:55

Voor iemand die altijd overal sarcastisch op reageert neem je mijn post wel echt ongelofelijk serieus zeg, jeetje.

Ik bedoelde gewoon te zeggen dat Karsdorp een beetje in het rijtje enfant terrible zit waar Noa Lang ook in zit.

Ik heb niks gezegd over hoe Karsdorp omgaat met zijn vrouw. Dat verzin iij er nu allemaal zelf bij…
    Je maakt toch zelf de vergelijking tussen Karsdorp en Lang? En als je daarop bevraagd wordt haal je toch zelf dat gebeuren van Lang en zijn vrouw erbij? Ik snap dat je je hieruit kunt advocaten, maar in dat geval heb je dus precies niks gezegd over wat je nu bedoelde…
    Ik zeg letterlijk dat de enkele bedoeling was dat Karsdorp in het rijtje past van enfant terrible imago, net als Noa Lang daar in zit.

Dat ik later benoem dat ik persoonlijk niks heb met Noa Lang onder andere door die docu serie zegt toch helemaal niks over wat ik precies van Karsdorp vind en hoe die zijn vrouw behandelt
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Thijs wrote: 18 Aug 2024, 12:10Wel complimenten van het omzeilen van je auto-correct.
    Net niet helemaal toch:
    trouwepsvfan wrote: 18 Aug 2024, 12:08Voor hetzelfde geldt had Stewart
    🙃😉
    Jwoeloe
    Moderator

Keurige invalbeurt. Als hij altijd speelt zoals hij vandaag inviel, is het wel echt zonde dat hij gaat.
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post:
    Bossche bol
    Bram
    Nationale topspeler

Dankjewel Jordan
  • These users thanked the author Bram for the post:
    TheoTheoTheo
    DC_PSV
    Vedette

Keurig afscheid, ging er vol in.
    #simplythebest
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

Speelde goed inderdaad, je ziet wel hoe hij gegroeid is als rechtsback óók in het herkennen van de aanvallende momenten. Ledezma ook prima, maar niet de aanwezigheid van Teze. Hopelijk kan hij bij Monaco nog een volgende stap maken, zou een uitstekende ambassadeur weer zijn van de jeugdopleiding.
    TomPSV
    Legende

Goede invalbeurt ja. Fijne speler geworden de afgelopen seizoenen.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Jwoeloe wrote: 18 Aug 2024, 14:13 Keurige invalbeurt. Als hij altijd speelt zoals hij vandaag inviel, is het wel echt zonde dat hij gaat.
    Dat (=zonde) was het toch al een tijdje? Niet alleen nu pas. Maar he tis zoals het is
    Jwoeloe
    Moderator

psvgouda wrote: 18 Aug 2024, 14:28
    Jwoeloe wrote: 18 Aug 2024, 14:13 Keurige invalbeurt. Als hij altijd speelt zoals hij vandaag inviel, is het wel echt zonde dat hij gaat.
    Dat (=zonde) was het toch al een tijdje? Niet alleen nu pas. Maar he tis zoals het is
    Dat ligt eraan wat je ervoor terughaalt. Het is voor PSV begrippen een heel degelijke speler, maar in mijn ogen niet onmisbaar omdat hij niet continu dit niveau haalt. Vandaag zat hij er lekker fel bovenop en was defensief alles voor hem. Tegenstander niet gevaarlijk geweest. Ook in de opbouw zag je het verschil direct.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Daarmee onderschat je Teze echt hoor. Het is juist in deze specifieke rol waarom zijn waarde zo groot is. Vandaag keurig gedaan en fijn dat hij beschikbaar was.
    Bubba Gump
    Meervoudig international

Helpt ons vandaag hoogstpersoonlijk uit de brand. Wat mij betreft een afscheid door de voordeur van deze held.
  • These users thanked the author Bubba Gump for the post:
    TylerDurdn
    TomPSV
    Legende

Leuk interview. Hoopt ooit nog terug te keren. Gaat voor 5 jaar tekenen bij Monaco.
  • These users thanked the author TomPSV for the post:
    TylerDurdn
    Kritischepsver
    Regelmatige invaller
    Old name: kritischepsver

Monaco’s Stond als nummer 1 op z’n lijstje bijzonder haha
    trouwepsvfan
    Vedette

Op z’n belastinglijstje zeker
  • These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
    Ontbijtkoek
    Johann Vogel
    Vedette

Mooi voor Teze dat hij zo’n stap kan zetten. Qua club stelt het niks voor maar Monaco zal qua leven en financieel een prachtige bestemming zijn. Van ideale twaalfde man uitgegroeid tot vaste basisspeler en belangrijke speler. Hij heeft zich mooi stapje voor stapje omhoog gewerkt en dit is een mooie beloning. Hopelijk zien we hem over een aantal jaar weer terug bij onze club.
    PCGC
    Vedette

Gemiddelde attendance van 9.900. Gezellig daar. Zat gisteren tegen St. Etienne ook alles behalve vol.

Gaat natuurlijk alleen voor de centen.

Houdoe. En door nu…
  • These users thanked the author PCGC for the post:
    Eindhovenvoetbal
    #FreeGeneratie4
    DonyellMalen
    Legende

Vorige week was het niet veel (hoogstwaarschijnlijk door alle commotie), maar vandaag weer prima.
    Post Reply