Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Is dat interview ergens te zien?
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

ESPN neem ik aan? Heb je daar de wedstrijd niet gekeken net?
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Eindhovenvoetbal wrote: 18 Aug 2024, 15:01 Is dat interview ergens te zien?
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

SKERLA wrote: 18 Aug 2024, 15:03 ESPN neem ik aan? Heb je daar de wedstrijd niet gekeken net?
Jawel, maar interview gemist. Zag hem nog niet op hun website of iets.
TomPSV
Legende

Monaco op 1 is overigens wel een bijzondere uitspraak. Even later zegt hij dat het stadion wel wat minder is.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Eindhovenvoetbal wrote: 18 Aug 2024, 15:08
SKERLA wrote: 18 Aug 2024, 15:03 ESPN neem ik aan? Heb je daar de wedstrijd niet gekeken net?
Jawel, maar interview gemist. Zag hem nog niet op hun website of iets.
Dan even terugkijken toch? Doe ik straks ook, na de finale van de Ottencup.
iam
International
Favoriete speler: 12e man

“ Ik ben er twee keer geweest. Twee keer voor een wedstrijd met PSV. Het stadion kan beter, maar het zijn mooie wedstrijden die daar zijn gespeeld. Ik heb de stad niet verkent."”

Maar stond wel op nr1 van clubs waar die heen wilde gaan.

Wat een clown.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

iam wrote: 18 Aug 2024, 15:26 “ Ik ben er twee keer geweest. Twee keer voor een wedstrijd met PSV. Het stadion kan beter, maar het zijn mooie wedstrijden die daar zijn gespeeld. Ik heb de stad niet verkent."”

Maar stond wel op nr1 van clubs waar die heen wilde gaan.

Wat een clown.
Wat je zegt ben je zelf
Chucky
Vedette

Hoe kun je nou Monaco op voorhand op nummer 1 zetten? Of is het zo’n Dagobert Duck dat hij zo min mogelijk belasting wil betalen?
TomPSV
Legende

Chucky wrote: 18 Aug 2024, 15:31 Hoe kun je nou Monaco op voorhand op nummer 1 zetten? Of is het zo’n Dagobert Duck dat hij zo min mogelijk belasting wil betalen?
Misschien is hij fan van Max Verstappen. Kan hij eindelijk een handtekening scoren.
Standbeeld
Mister PSV

Via deze weg wens ik Teze heel veel succes bij Monaco. Fijn voor hem dat het rond lijkt te zijn en dat hij binnen de kortste tijd aan kan sluiten bij de club die hij op 1 had staan voor de volgende stap.
DonyellMalen
Legende

Ik vond het beetje een raar interview juist. De interviewer doet echt alsof Monaco een club als Bayern München is ofzo, vind het maar vreemd. Sowieso stoor ik mij aan het ophemelen van deze transfer. Het is absoluut een mooie transfer, maar kom op, sommigen (met de media voorop) doen hier en daar echt alsof hij naar de top van Europa gaat, dat is niet zo. Als wij onze selectie straks compleet hebben zijn we op zijn minst gelijkwaardig aan Monaco.
ShovingNE2
Site Admin

Cambo wrote: 18 Aug 2024, 09:26 Zou toch weer een flater zijn als ze nog gewn cervanger hebben, of dat die transfer niet doorgaat wb Teze al de deur uit is.

Zal denk ik een van deze drie worden Tete, v ewijk, Karsdorp.

Karsdorp past niet bij PSV
Weert je wat een flater is?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Jur1913
Internationale topspeler

Een speler die zegt dat zijn toekomstige club geweldig is. Poehpoeh

Zou bijna denken dat hij dat zegt om de Monaco supporters even wat te vleien ipv dat dit is wat hij echt vindt
Riffii
Geselecteerd voor Oranje

Wel een beetje gênante uitspraak vond ik van Teze om Monaco als Droomclub op 1 te bestempelen. Zal wel meer geweest zijn om wat goodwill bij de Monaco achterban te krijgen. Er zijn geloof ik wel meerdere subtoppers in mooiere competities waar hij meer een droomclub had kunnen vinden 🤣.

Maar tis m vergeven, hij zal gewoon euforisch en opgelucht zijn vanwege het definitief doorgaan van de transfer. Tis je gegund Jordan voor alle jaren die je gestreden hebt bij ons clubke!
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Smeets14
Nationale topspeler

Riffii wrote: 18 Aug 2024, 16:55 Wel een beetje gênante uitspraak vond ik van Teze om Monaco als Droomclub op 1 te bestempelen. Zal wel meer geweest zijn om wat goodwill bij de Monaco achterban te krijgen. Er zijn geloof ik wel meerdere subtoppers in mooiere competities waar hij meer een droomclub had kunnen vinden 🤣.

Maar tis m vergeven, hij zal gewoon euforisch en opgelucht zijn vanwege het definitief doorgaan van de transfer. Tis je gegund Jordan voor alle jaren die je gestreden hebt bij ons clubke!
Ik denk niet dat Monaco zijn droomclub is maar hij zal een lijstje hebben gemaakt met clubs waarvan hij denkt dat hij daarvoor in aanmerking komt. Dat Monaco dan hoog op zijn lijstje staat snap ik wel.

Mooie stad, prima club, prima competitie, jaarlijks Europees voetbal.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Bedankt Jordan. Jammer dat we vandaag niet echt afscheid van je hebben kunnen nemen, oké vorige week een beetje. Hopelijk komt dat nog. Enne, veel succes daar in het zuiden!
Riffii
Geselecteerd voor Oranje

Smeets14 wrote: 18 Aug 2024, 16:57
Riffii wrote: 18 Aug 2024, 16:55 Wel een beetje gênante uitspraak vond ik van Teze om Monaco als Droomclub op 1 te bestempelen. Zal wel meer geweest zijn om wat goodwill bij de Monaco achterban te krijgen. Er zijn geloof ik wel meerdere subtoppers in mooiere competities waar hij meer een droomclub had kunnen vinden 🤣.

Ik denk niet dat Monaco zijn droomclub is maar hij zal een lijstje hebben gemaakt met clubs waarvan hij denkt dat hij daarvoor in aanmerking komt. Dat Monaco dan hoog op zijn lijstje staat snap ik wel.

Mooie stad, prima club, prima competitie, jaarlijks Europees voetbal.
Mooie stad, land waar zn moedertaal gesproken wordt en belastingparadijs. Dus die aspecten snap ik wel, competitie staat bij mij echt niet op t kopje ‘prima’ maar speelt in ieder geval voor geen enkele prijs.

Maar goed ik snap dat er voor hem een aantal dikke redenen zijn om erheen te gaan.
  • These users thanked the author Riffii for the post:
    Fc Denzel
    Sanga are u dead ???? NO MAN!
    DonyellMalen
    Legende

Smeets14 wrote: 18 Aug 2024, 16:57Ik denk niet dat Monaco zijn droomclub is maar hij zal een lijstje hebben gemaakt met clubs waarvan hij denkt dat hij daarvoor in aanmerking komt.
    Yep, dat zegt hij hier letterlijk zelfs. (op 2:50)

Op weg naar nr 26
    Vedette

Ik snap hem wel, prima competitie, dito salaris en je betaalt vrij weinig belasting. Hele jaar door prima weer en in gezelschap van veel sporters.
    Have fun Jordan.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Frans is niet zijn moedertaal, hij verstaat het maar spreekt het niet vloeiend is mij verteld. Nederlands is zijn moedertaal.

De Ligue 1 is een saaie kut competitie in een kut land. Alleen het geld en geen belasting is mooi. Prima.

Veel succes jongen, het is je gegund. Niet teveel red bull zuipen.
    Johann Vogelaar
    Jeugdspeler
    Favoriete speler: Romario

Op weg naar nr 26 wrote: 18 Aug 2024, 17:03 Ik snap hem wel, prima competitie, dito salaris en je betaalt vrij weinig belasting. Hele jaar door prima weer en in gezelschap van veel sporters.
    Have fun Jordan.
    Nihil inkomstenbelasting in Monaco, voor veel topsporters zoals Max Verstappen is Monaco een slimme manier om belasting te ontwijken.Sad but true.
    Jwoeloe
    Moderator

Je kan hem de stap niet kwalijk nemen. Niet per se de mooiste competitie of mooiste/meest gevulde stadion, maar wel een club die altijd Europees speelt, waar het heerlijk wonen is en met een mooi (belasting)klimaat. Je ziet ook genoeg, al dan niet over-the-top, spelers naar een club als Como gaan deze zomer. Dan heeft een keuze voor Monaco nog iets van sportieve ambities.
    Armada
    Internationale topspeler

RIO wrote: 18 Aug 2024, 17:07 Frans is niet zijn moedertaal, hij verstaat het maar spreekt het niet vloeiend is mij verteld. Nederlands is zijn moedertaal.

De Ligue 1 is een saaie kut competitie in een kut land. Alleen het geld en geen belasting is mooi. Prima.

Veel succes jongen, het is je gegund. Niet teveel red bull zuipen.
    Die jongen pakt hiermee definitief zekerheid voor zijn verdere leven. Prima klimaat en fiscaal… ik snap het wel!

Heel eerlijk: ik denk dat hij zijn beste seizoen uit zijn carriere afgelopen jaar reeds gespeeld heeft.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Haha welke achterban trouwens? Handvol miljonairs en belastingontduikers zit daar nu handenwrijvend kennis te nemen van Teze's leugentje. Nog een week en ze zien Teze in de kleedkamer tegen een Monegask 'Monaco is my life' schreeuwen voor ie belooft een clubtattoo te gaan zetten. ;)
    Post Reply