Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Armada wrote: 18 Aug 2024, 17:13
RIO wrote: 18 Aug 2024, 17:07 Frans is niet zijn moedertaal, hij verstaat het maar spreekt het niet vloeiend is mij verteld. Nederlands is zijn moedertaal.

De Ligue 1 is een saaie kut competitie in een kut land. Alleen het geld en geen belasting is mooi. Prima.

Veel succes jongen, het is je gegund. Niet teveel red bull zuipen.
Die jongen pakt hiermee definitief zekerheid voor zijn verdere leven. Prima klimaat en fiscaal… ik snap het wel!

Heel eerlijk: ik denk dat hij zijn beste seizoen uit zijn carriere afgelopen jaar reeds gespeeld heeft.
Is ie toch niet zo dom als we denken dat ie is. Cashen op zijn hoogtepunt, ik bedoel vertrekken.
  • These users thanked the author RIO for the post:
    Armada
    Gomes92
    Vaste waarde in elftal
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Chucky Lozano

iam wrote: 18 Aug 2024, 15:26 “ Ik ben er twee keer geweest. Twee keer voor een wedstrijd met PSV. Het stadion kan beter, maar het zijn mooie wedstrijden die daar zijn gespeeld. Ik heb de stad niet verkent."”

Maar stond wel op nr1 van clubs waar die heen wilde gaan.

Wat een clown.
    Twee jaar geleden was Lyon nog zijn nr1 club waar hij heen wilde gaan. Niets is zo hypocriet als een voetballer.
    ShovingNE2
    Site Admin

Johann Vogelaar wrote: 18 Aug 2024, 17:10voor veel topsporters zoals Max Verstappen is Monaco een slimme manier om belasting te ontwijken.Sad but true.
    Wat zullen ze balen in België dat Max in Monaco woont.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Johann Vogelaar
    Jeugdspeler
    Favoriete speler: Romario

ShovingNE2 wrote: 18 Aug 2024, 17:18
    Johann Vogelaar wrote: 18 Aug 2024, 17:10voor veel topsporters zoals Max Verstappen is Monaco een slimme manier om belasting te ontwijken.Sad but true.
    Wat zullen ze balen in België dat Max in Monaco woont.
    Of de schatkist van België of Nederland wordt benadeeld is niet relevant, het blijft belastingontwijking.
    Op weg naar nr 26
    Vedette

Joh ontduiken, hoe je het ook noemen wil. 10 miljoen schoon in 5 jaar, ik zou morgen ook gaan.
    ShovingNE2
    Site Admin

Johann Vogelaar wrote: 18 Aug 2024, 17:21Of de schatkist van België of Nederland wordt benadeeld is niet relevant, het blijft belastingontwijking.
    Nee. Hij werkt letterlijk over de hele wereld. Waarom zou hij niet over de hele wereld mogen wonen?

Hoezo moet hij in België of Nederland belasting betalen dan?
    trouwepsvfan
    Vedette

ShovingNE2 wrote: 18 Aug 2024, 17:28
    Johann Vogelaar wrote: 18 Aug 2024, 17:21Of de schatkist van België of Nederland wordt benadeeld is niet relevant, het blijft belastingontwijking.
    Nee. Hij werkt letterlijk over de hele wereld. Waarom zou hij niet over de hele wereld mogen wonen?

Het punt is nu juist dat hij nu nergens belasting betaalt en dat is vanuit moreel oogpunt gewoon fout.
  • These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 3):
    René1978Johann VogelaarPSV90
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Maax
    Meervoudig international

Een Red Bull voor een wedstrijd vind ik echt iets heel anders dan een broodje kroket in de rust.
  • These users thanked the author Maax for the post:
    Smeets14
    trouwepsvfan
    Vedette

Maax wrote: 18 Aug 2024, 17:34 Een Red Bull voor een wedstrijd vind ik echt iets heel anders dan een broodje kroket in de rust.
    Van Red Bull krijg je na een energiekick juist een enorme dip. Dat heb je bij een kroket niet. Sterker nog, het broodje geeft nog wat koolhydraten.
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Maax
    Meervoudig international

trouwepsvfan wrote: 18 Aug 2024, 17:35
    Maax wrote: 18 Aug 2024, 17:34 Een Red Bull voor een wedstrijd vind ik echt iets heel anders dan een broodje kroket in de rust.
    Van Red Bull krijg je na een energiekick juist een enorme dip. Dat heb je bij een kroket niet. Sterker nog, het broodje geeft nog wat koolhydraten.
    Van een pre workout of een hele fles RedBull kan je misschien een dipje krijgen. Mij maak je niet wijs dat Teze, die rond 10.00 waarschijnlijk aan de pasta zat voor de koolhydraten, een energiedip krijgt van èèn Red Bulltje.

Wel mee eens dat het een beetje onnodig is om mee de bank op te nemen. Drink hem dan lekker in de kleedkamer op.
    Armada
    Internationale topspeler

Maax wrote: 18 Aug 2024, 17:39
    trouwepsvfan wrote: 18 Aug 2024, 17:35

Van een pre workout of een hele fles RedBull kan je misschien een dipje krijgen. Mij maak je niet wijs dat Teze, die rond 10.00 waarschijnlijk aan de pasta zat voor de koolhydraten, een energiedip krijgt van èèn Red Bulltje.

Wel mee eens dat het een beetje onnodig is om mee de bank op te nemen. Drink hem dan lekker in de kleedkamer op.
    Depay werd hier ook op “aangesproken” tijdens het EK. Maar nogmaals, is dit nu echt schadelijk? Of sterker nog wellicht bevorderlijk?

Nevermind:
    Tijdens het sporten is het belangrijk dat je vochthuishouding in balans blijft en dat je voldoende energie hebt. Sportdranken zijn ontwikkeld om de prestatie te verbeteren door het lichaam beter te hydrateren. Deze bestonden oorspronkelijk uit een combinatie van water, koolhydraten en elektrolyten. Tegenwoordig worden er naast die koolhydraten en elektrolyten nog andere bestanddelen aan toegevoegd. Dat doen de producenten omdat ze er een prestatieverbeterende werking aan toeschrijven. Hiertoe behoren onder andere cafeïne en taurine. Taurine wordt toegevoegd omdat het zou goed zijn voor hart en hersenen van de sporter, en zo sportieve prestaties kan vergroten. Er is echter hier nog geen bewijs voor geleverd. Cafeïne heeft een licht stimulerend effect op het centraal zenuwstelsel, wat resulteert in verhoogde concentratie en alertheid.

Eén blikje energydrink bevat 400 mg cafeïne. Wat vier keer zoveel is als in een gemiddelde kop koffie, en tien keer zoveel als in thee of cola. Cafeïne in overmatige hoeveelheden kan leiden tot rusteloosheid, beven, duizeligheid, suizende oren en hartkloppingen. De stof cafeïne veroorzaakt een tijdelijke, lichte stijging van de bloeddruk.
    Je hart moet tijdens inspanning al extra hard werken. Als je dan ook nog eens als gevolg van een flinke hoeveelheid cafeïne een hogere bloeddruk hebt dan normaal, vergroot je jouw kans op het krijgen van hartritmestoornissen.

Uit onderzoek is gebleken dat het drinken van water volstaat. Sporters die gewoon water dronken hadden minder last van opspelend maagzuur en winderigheid, terwijl hun prestaties in het geheel niet onderdeden voor die van de sportdrank-drinkers.

Ja, het is echt niet goed om vóór het sporten energydrink te consumeren. Drink gewoon water!
    Over energiedrank wordt vaak gezegd dat het een aanslag is op de gezondheid (hart en bloedvaten). Uit Australisch onderzoek bleek dat al na één suikervrij blikje van 250 ml Red Bull de "kleverigheid" van de bloedplaatjes toenam, waardoor het risico van stolselvorming toeneemt.
    Last edited by Armada on 18 Aug 2024, 17:46, edited 1 time in total.
    Maax
    Meervoudig international

Armada wrote: 18 Aug 2024, 17:42
    Maax wrote: 18 Aug 2024, 17:39

Depay werd hier ook op “aangesproken” tijdens het EK. Maar nogmaals, is dit nu echt schadelijk? Of sterker nog wellicht bevorderlijk?
    Wanneer je af en toe een Red Bull pakt is dit niet schadelijk. Het gaat meer om de suikers en dat wanneer je (zoals de gemiddelde havo 3 student) een hele tray in je locker hebt staan dat het niet zo goed is voor je cholesterol.

Red Bull is daarintegen wel degelijk bevorderlijk voor korte termijn inspanningen. Het heeft invloed op o.a. je energie en concentratievermogen.
    ShovingNE2
    Site Admin

trouwepsvfan wrote: 18 Aug 2024, 17:31Het punt is nu juist dat hij nu nergens belasting betaalt en dat is vanuit moreel oogpunt gewoon fout.
    Jouw moreel is niet leidend hé. Je bent niet de maat der dingen.

Maar iedereen die in Monaco woont is moreel een fout persoon dus. Weet je hoeveel landen geen belasting heffen. Hoeveel Staten in de VS geen belasting betalen?

Waar moet hij dan gaan wonen volgens jou? En waarom?
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Demenkovets
    Armada
    Internationale topspeler

Maax wrote: 18 Aug 2024, 17:46
    Armada wrote: 18 Aug 2024, 17:42

Wanneer je af en toe een Red Bull pakt is dit niet schadelijk. Het gaat meer om de suikers en dat wanneer je (zoals de gemiddelde havo 3 student) een hele tray in je locker hebt staan dat het niet zo goed is voor je cholesterol.

Red Bull is daarintegen wel degelijk bevorderlijk voor korte termijn inspanningen. Het heeft invloed op o.a. je energie en concentratievermogen.
    Zie hierboven. Edit.
    nilssonH
    Moderator

Red Bull is de hoofdsponsor van de Otten Cup. Het is mij net iets te toevallig dat het juist in datzelfde weekend over hun drankje gaat. Lijkt mij een vrij simpel een-tweetje, daar zijn ze qua marketing slim genoeg voor.
  • These users thanked the author nilssonH for the post (total 3):
    ShovingNE2DribbleHeruone
    Asterix
    Meervoudig international

trouwepsvfan wrote: 18 Aug 2024, 17:31
    ShovingNE2 wrote: 18 Aug 2024, 17:28

Het punt is nu juist dat hij nu nergens belasting betaalt en dat is vanuit moreel oogpunt gewoon fout.
    Dat vindt jij. Hij hoeft dat mijns inziens aan helemaal niemand te verantwoorden.
  • These users thanked the author Asterix for the post:
    Demenkovets
    Ich liebe gegenpressung
    ruuddevil
    Legende

ShovingNE2 wrote: 18 Aug 2024, 17:46
    trouwepsvfan wrote: 18 Aug 2024, 17:31Het punt is nu juist dat hij nu nergens belasting betaalt en dat is vanuit moreel oogpunt gewoon fout.

Maar iedereen die in Monaco woont is moreel een fout persoon dus. Weet je hoeveel landen geen belasting heffen. Hoeveel Staten in de VS geen belasting betalen?

Ik vind dat die duurbetaalde taxichauffeur best belasting mag betalen. Het is een basisprincipe van onze beschaving. Iedereen draagt bij. Als sommige mensen met privileges zich daaraan onttrekken gaat dat ten koste van de minder bedeelden.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post (total 2):
    GrasmatJohann Vogelaar
    ShovingNE2
    Site Admin

Maar waarom en waar?

Mensen met een koophuis trekken de rente ook van de belasting af. Das ook oneerlijk.

Het is aan Monte Carlo om de begroting rond te krijgen. Zij doen dat op andere manieren waaraan inwoners ook aan meebetalen.
    Armada
    Internationale topspeler

ruuddevil wrote: 18 Aug 2024, 17:56
    ShovingNE2 wrote: 18 Aug 2024, 17:46

Ik vind dat die duurbetaalde taxichauffeur best belasting mag betalen. Het is een basisprincipe van onze beschaving. Iedereen draagt bij. Als sommige mensen met privileges zich daaraan onttrekken gaat dat ten koste van de minder bedeelden.
    Laten we dan beginnen met de multinationals in NL. En de absolute wereldspelers met brievenbusfirma’s in NL.
  • These users thanked the author Armada for the post:
    ShovingNE2
    ruuddevil
    Legende

ShovingNE2 wrote: 18 Aug 2024, 17:57 Maar waarom en waar?

Mensen met een koophuis trekken de rente ook van de belasting af. Das ook oneerlijk.

Het is aan Monte Carlo om de begroting rond te krijgen. Zij doen dat op andere manieren waaraan inwoners ook aan meebetalen.
    Waarom is omdat het een basisprincipe is. Je ziet de verschillen tussen arm en rijk steeds groter worden en de top 1 procent heeft alle middelen om zo weinig mogelijk bij te dragen. Dat werkt de verschillen alleen maar verder in de hand. Als ik Max Verstappen zou zijn dan zou ik graag belasting betalen. Want of ik nou 100 of 120 mln op de bank heb staan dat maakt mij niks uit. Het antwoord op waar heb ik niet, maar is een makkelijke oplossing niet te vinden in je paspoort?
  • These users thanked the author ruuddevil for the post (total 2):
    Johann VogelaarAlex RDDC
    ShovingNE2
    Site Admin

Men vroeg hier hoe men in Monaco aankeek tegen de transfer.

• These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Grasmat
    ruuddevil
    Legende

Armada wrote: 18 Aug 2024, 18:03
    ruuddevil wrote: 18 Aug 2024, 17:56

Laten we dan beginnen met de multinationals in NL. En de absolute wereldspelers met brievenbusfirma’s in NL.
    Daarvoor geldt hetzelfde.
    Asterix
    Meervoudig international

nilssonH wrote: 18 Aug 2024, 17:49 Red Bull is de hoofdsponsor van de Otten Cup. Het is mij net iets te toevallig dat het juist in datzelfde weekend over hun drankje gaat. Lijkt mij een vrij simpel een-tweetje, daar zijn ze qua marketing slim genoeg voor.
    Mocht dat zo zijn dan vind ik dat erg teleurstellend van PSV. Wat is het volgende, Bosz met een pilsje op de bank? De camping stoelen waren er vandaag in ieder geval wel.
    Ich liebe gegenpressung
    Armada
    Internationale topspeler

ruuddevil wrote: 18 Aug 2024, 18:07
    Armada wrote: 18 Aug 2024, 18:03

Daarvoor geldt hetzelfde.
    Mwa. Dat probleem is groter aangezien wij het hier zekf toelaten want weRkGeleGenHeid. Daarnaast gaat het om gigantische bedragen, miljarden.
    Maax
    Meervoudig international

Armada wrote: 18 Aug 2024, 17:47
    Maax wrote: 18 Aug 2024, 17:46

Zie hierboven. Edit.
    Het vervelende in deze is dat er volgensmij ook (wetenschappelijke) artikelen bestaan waaruit blijkt dat het wel bevorderlijk kan zijn. Lig echter met een Leffe Blond de topper NAC ajax te kijken, dat ik je bij deze geloof. 🙃
    Post Reply