Almere City - PSV I Eredivisie (24/08/2024)
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
Almere City - PSV
Zaterdag 24 augustus 2024, 20.00 uur
Yanmar Stadion, Almere
Eredivisie
Speelronde 3 van 34
Na de eerste twee wedstrijden gewonnen te hebben, hoopt PSV dat ook de derde wedstrijd van het seizoen gewonnen wordt.
Almere City
De ploeg van nieuwbakken hoofdtrainer Hedwiges Maduro, die succestrainer Alex Pastoor opvolgde, is het seizoen slecht begonnen. Niet alleen is er nog geen punt gepakt, ook hebben de Flevolanders nog geen doelpunten weten te maken.
Eerdere ontmoetingen
2023/24: Almere City - PSV 0-4
Last edited by Mick Jagger on 18 Aug 2024, 19:41, edited 1 time in total.
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Hmmm, nadat PSV de kleuren van het logo verneukt gaan supporters dat ook doen?
Met de nieuwe aanwinsten wordt dat een stabiele 0-6
Met de nieuwe aanwinsten wordt dat een stabiele 0-6
-
- Meervoudig international
0-4
2x Til
Veltman
Wijndal
2x Til
Veltman
Wijndal
- These users thanked the author johan derksen for the post:
- MC Hammer
- StratumZuid
- Vedette
- trouwepsvfan
- Vedette
Met de penalty van Oppergard voorspel ik 1-4
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Legende
Mag hopen dat die niet meer start. Die eerste R hoort trouwens niet in z’n naam. Stel Dams maar op.
-
- Legende
Ledezma - Flamingo - Boscagli? - Oppegard/Dams..
Zoals het er nu voor staat..
Zoals het er nu voor staat..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Vedette
- DonyellMalen
- Legende
Saibari lijkt weer fit, dus dan kan Schouten achterin. Ik verwacht eigenlijk wel dat Brighton aan de vraagprijs van PSV gaat voldoen en dat Boscagli er niet meer bij is.
-
- Nationale topspeler
Almere heeft nog 2 schorsingen door die 1e wedstrijd tegen AZ.
'Almere City FC kan de komende twee competitiewedstrijden niet beschikken over Baptiste Guillaume en Ricardo Visus. De Belgische aanvaller en Spaanse verdediger kregen zaterdag in de met 1-0 verloren thuiswedstrijd tegen AZ allebei een directe rode kaart. De onafhankelijke tuchtcommissie betaald voetbal veroordeelde beide spelers maandag tot een uitsluiting van drie wedstrijden, waarvan één wedstrijd voorwaardelijk.'
Ondanks dat we zonder een fatsoenlijke verdediging spelen winnen we wel.
'Almere City FC kan de komende twee competitiewedstrijden niet beschikken over Baptiste Guillaume en Ricardo Visus. De Belgische aanvaller en Spaanse verdediger kregen zaterdag in de met 1-0 verloren thuiswedstrijd tegen AZ allebei een directe rode kaart. De onafhankelijke tuchtcommissie betaald voetbal veroordeelde beide spelers maandag tot een uitsluiting van drie wedstrijden, waarvan één wedstrijd voorwaardelijk.'
Ondanks dat we zonder een fatsoenlijke verdediging spelen winnen we wel.
-
- Nationale topspeler
Schouten liever op het middenveld. Tegen Almere durf ik het ook wel aan met Dams en Flamingo als Bosca niet speelt.DonyellMalen wrote: ↑20 Aug 2024, 17:23 Saibari lijkt weer fit, dus dan kan Schouten achterin. Ik verwacht eigenlijk wel dat Brighton aan de vraagprijs van PSV gaat voldoen en dat Boscagli er niet meer bij is.
In dat geval:
Bennie
Ledezma - Flamingo - Dams - Mauro (? ), anders Oppegaard
Schouten - Veerman
Til
Baka - Luuk - Noano
Last edited by René1978 on 20 Aug 2024, 17:35, edited 1 time in total.
- DonyellMalen
- Legende
Dit kan je Flamingo niet aandoen. Dan zet je gewoon Schouten centraal. Zou overigens Dams linksback zetten, die doet het stuk beter dan Oppegard.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Hatseflats
-
- Nationale topspeler
Dams is van nature een LCV, ik durf dat wel aan. Robinet is ook nog eens geblesseerd geloof ik. Met Til in de basis wordt de verdediging ook ontlast.DonyellMalen wrote: ↑20 Aug 2024, 17:30Dit kan je Flamingo niet aandoen. Dan zet je gewoon Schouten centraal. Zou overigens Dams linksback zetten, die doet het stuk beter dan Oppegard.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Voor Mauro komt deze nog te vroeg, lijkt mij... Dus: Oppegård, tja, dat moet dan maar, kennie anders. Voor Dams is 90' wellicht nog veel, maar ik zou het durven wagen, die jongen deed geen gekke dingen en kwam geconcentreerd genoeg over tijdens zijn invalbeurten. Even ietwat off topic: Schouten en Veerman krijgen wat extra rust ivm het voorbije EK. Komt op mij als verstandig over, hopelijk wreekt zich de zomerse inspanning niet later alsnog