Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Josef Dettelbacher
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Gomes92 wrote: 18 Aug 2024, 16:08
Mvogoat wrote: 18 Aug 2024, 15:53

Interessant doenerij zoals we verwachten van een Spccernews journalist🙄😴
Ik snap niet eens wat hij heeft opgeschreven. Het zijn wel woorden, maar geen zinnen. Mag hopen dat hij zichzelf geen journalist noemt.
Dat doet ie dus wel, en hij heeft hier ongetwijfeld een account als Helmonder/transfer"journalist"
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Cocu~Cola
Ballenjongen

O Goleiro Grande wrote: 18 Aug 2024, 16:16 Vitik is gisteren buiten de selectie gelaten voor Sparta Praags treffen met Jablonec en naar het lijkt niet vanwege een blessure… Earnie, what’s coockin’ good lookin’? 👨‍🍳
Nagalo deed ook niet mee met Nordsjaelland tegen Silkeborg. Meteen met 4-1 verloren, die moet dus wel echt goed zijn.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Cocu~Cola wrote: 18 Aug 2024, 16:40
O Goleiro Grande wrote: 18 Aug 2024, 16:16 Vitik is gisteren buiten de selectie gelaten voor Sparta Praags treffen met Jablonec en naar het lijkt niet vanwege een blessure… Earnie, what’s coockin’ good lookin’? 👨‍🍳
Nagalo deed ook niet mee met Nordsjaelland tegen Silkeborg. Meteen met 4-1 verloren, die moet dus wel echt goed zijn.
Maar die is ook geblesseerd.
Chucky
Vedette

ShovingNE2 wrote: 18 Aug 2024, 16:14
Chucky wrote: 18 Aug 2024, 16:10Boscagli was onder Schmidt ook gewoon al erg sterk. Daarom was tijdens zijn blessure (zomer 2022) een mooi en makkelijk moment geweest om zijn contract te verlengen, omdat je als club zijnde dan een sterke onderhandelingspositie hebt. Hoe langer je wacht, hoe sterker de positie van de speler in ieder geval.
Net daarvoor zijn contract verlengd. En je wil dan tijdens een zware blessure waarvan je geen idee hebt hoe hij terugkomt verlengen terwijl hij nog drie jaar heeft te gaan. Totaal onnodig.

Ruud verknalde het. Die nam hem kwalijk dat hij niet op kunstgras wilde spelen. Boscagli wilde weg onder Ruud en zeker niet verlengen. Maar dat is lastig te begrijpen voor sommigen. Het is immers altijd de schuld van PSV als ze niet verlengen.
PSV wil een geblesseerde Obispo ook verlengen, terwijl we Dest ook vastleggen als hij net zijn kruisband heeft gescheurd. Een blessure is geen reden om een contract niet te willen verlengen vind ik. Dat hij onder Ruud weg wilde snap ik overigens wel, maar ik vond dat eigenlijk al (te) laat.
  • These users thanked the author Chucky for the post:
    Menno1
    ShovingNE2
    Site Admin

Dest is totaal onvergelijkbaar. Ik benoem notabene nog 'met drie jaar op contract'.

Snap je het verschil?
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    DoubleUCoolman
    Talent
    Favoriete speler: Pepi

trouwepsvfan wrote: 18 Aug 2024, 16:03
    Captain(C) wrote: 18 Aug 2024, 16:02 Ik ben erg benieuwd wat nu precies het plan is. Een aantal weken geleden is vanuit PSV bij monde van Bosz gedurende het trainingskamp) aangeven dat de selectie compleet is, na het invullen van de vacature van één centrale verdediger.
    PSV wilde dus zonder back-up rechtsback en met Oppegard als back-up de Champions League in. Ik kan haast niet geloven dat dat echt waar is.
    Misschien ligt Dest wel voor op schema 🙃 en is de overbruggingstijd veel korter dan verwacht.
    1913PSV.
    Vaste waarde in elftal

O Goleiro Grande wrote: 18 Aug 2024, 16:42
    Cocu~Cola wrote: 18 Aug 2024, 16:40

Maar die is ook geblesseerd.
    Ideaal. Welkom Nagalo!
  • These users thanked the author 1913PSV. for the post:
    Psvamsterdam1913ab
    Paulus1913
    Regelmatige invaller

Los van de defensieve malaise werd vandaag duidelijk waarom we uiteindelijk zo blij kunnen zijn met Driouech. Dat is toch wel een enorm gevaarlijke aanvaller en die gaat ons nog hele mooie momenten brengen.
  • These users thanked the author Paulus1913 for the post (total 2):
    Psvamsterdam1913abGerard Karnemelk
    Nilis
    Regelmatige invaller

DoubleUCoolman wrote: 18 Aug 2024, 17:13

PSV wilde dus zonder back-up rechtsback en met Oppegard als back-up de Champions League in. Ik kan haast niet geloven dat dat echt waar is.
    Misschien ligt Dest wel voor op schema 🙃 en is de overbruggingstijd veel korter dan verwacht.
    Kan mij niet voorstellen dat PSV daar op ‘gokt’. Terugslag komt enorm vaak voor bij herstel van kruisbandblessure.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Paulus1913 wrote: 18 Aug 2024, 19:14 Los van de defensieve malaise werd vandaag duidelijk waarom we uiteindelijk zo blij kunnen zijn met Driouech. Dat is toch wel een enorm gevaarlijke aanvaller en die gaat ons nog hele mooie momenten brengen.
    Ja, dit is de Vertessen-rol waar hij voor gekomen is. 'Kopie' van Vitesse-uit vorig seizoen.
    trouwepsvfan
    Vedette

Uiteindelijk denk ik dat het best lekker zou zijn als we Baka of Veerman voor tientallen miljoenen verkopen. Omdat die posities redelijk goed op te vangen zijn en je daarmee op meerdere plekken goede basisspelers of backups kan halen.
  • These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 2):
    ShovingNE2DE MADERA 76
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Hatseflats
    Vedette

trouwepsvfan wrote: 18 Aug 2024, 19:21 Uiteindelijk denk ik dat het best lekker zou zijn als we Baka of Veerman voor tientallen miljoenen verkopen. Omdat die posities redelijk goed op te vangen zijn en je daarmee op meerdere plekken goede basisspelers of backups kan halen.
    Veerman moet je altijd willen houden. Zeker nu Boscagli vrijwel zeker weggaat.
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 13):
    KingfisherEllermanJBoemBoemTheoLeon77MJoenepsvAsterixPsvamsterdam1913abComeOnPSVVanthaman18guusDaveBRemontadaNotoriousBIG046
    Asterix
    Meervoudig international

trouwepsvfan wrote: 18 Aug 2024, 19:21 Uiteindelijk denk ik dat het best lekker zou zijn als we Baka of Veerman voor tientallen miljoenen verkopen. Omdat die posities redelijk goed op te vangen zijn en je daarmee op meerdere plekken goede basisspelers of backups kan halen.
    Vorig seizoen was het bijna armoe troef zonder Veerman.
    Ich liebe gegenpressung
    trouwepsvfan
    Vedette

Tja, maar anders zit je volgend seizoen weer met allerlei 1-jarige contracten. Je zult toch iets moeten verkopen om iets van cashflow te blijven genereren.
    TomPSV
    Legende

Ja, laten we naast onze gehele verdediging ook nog even 2 van onze beste spelers verkopen. Lijkt me idd een heel strak plan. Not.
    Revolinho
    Internationale topspeler

Mijn gevoel zegt dat er vanavond wat beweging gaat komen. Peter gaat vanavond helemaal uit z’n plaat tegen Earnie, die toch gaat lappen voor Sepp vd Berg en Tete samen. Ollie blijft en er komt een linksback bij, nog geen idee wie.
    ShovingNE2
    Site Admin

Hatseflats wrote: 18 Aug 2024, 19:22Veerman moet je altijd willen houden. Zeker nu Boscagli vrijwel zeker weggaat.
    Geloof nooit dat Brighton drie keer zoveel gaat bieden. Als Boscagli blijft ben ik het eens met TPF.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    PSVMar
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Klapstoel
    Basisspeler

Sam Planting noemt bij Voetbal International de 22-jarige Fransman Kiliann Sildillia van Freiburg als mogelijke opvolger van Teze.

Hij schetst een optie. "In de huidige Bundesliga's is de interessantste jonge rechtsachter Kiliann Sildillia. De 22-jarige Fransman brak in de eerste maanden van 2022/23 door in de hoofdmacht van SC Freiburg, en is sindsdien een van de meest constante spelers van die club."

"Wat Sildillia ontbeert aan pure snelheid, maakt hij goed op andere vlakken. Vooral de 'saaie' defensieve dingen voert de Freiburg-back uit alsof hij een doorgewinterde veteraan is. Sildillia staat vaak op de juiste plek, beschikt over keurig voetenwerk en schuwt harde duels niet",

https://www.transfermarkt.nl/kiliann-si ... ler/548348
  • These users thanked the author Klapstoel for the post:
    Smeets14
    trouwepsvfan
    Vedette

TomPSV wrote: 18 Aug 2024, 19:44 Ja, laten we naast onze gehele verdediging ook nog even 2 van onze beste spelers verkopen. Lijkt me idd een heel strak plan. Not.
    Ik weet niet hoor, maar we hebben al 20+ miljoen uitgegeven. We kunnen niet zomaar even Tete, Van den Berg en ook nog linker verdedigers gaan halen zonder knaken.
    johan derksen
    Meervoudig international

DoubleUCoolman wrote: 18 Aug 2024, 17:13

Is alweer in training.

Image
    Smeets14
    Nationale topspeler

trouwepsvfan wrote: 18 Aug 2024, 19:47
    TomPSV wrote: 18 Aug 2024, 19:44 Ja, laten we naast onze gehele verdediging ook nog even 2 van onze beste spelers verkopen. Lijkt me idd een heel strak plan. Not.
    Ik weet niet hoor, maar we hebben al 20+ miljoen uitgegeven. We kunnen niet zomaar even Tete, Van den Berg en ook nog linker verdedigers gaan halen zonder knaken.
    Maar hoezo zonder knaken? Je weet dat er gewoon een transfersom betaald wordt voor Teze en eventueel voor Boscagli? Daarnaast is ook Lozano verkocht en had PSV al een potje voor transfers zonder verkopen.
  • These users thanked the author Smeets14 for the post (total 2):
    TomPSVShovingNE2
    TomPSV
    Legende

Smeets14 wrote: 18 Aug 2024, 19:49
    trouwepsvfan wrote: 18 Aug 2024, 19:47

Maar hoezo zonder knaken? Je weet dat er gewoon een transfersom betaald wordt voor Teze en eventueel voor Boscagli? Daarnaast is ook Lozano verkocht en had PSV al een potje voor transfers zonder verkopen.
    Scheelt weer typen, dank
  • These users thanked the author TomPSV for the post:
    Smeets14
    trouwepsvfan
    Vedette

We weten niet of het geld voor Lozano al binnen is. Daarnaast hebben we inderdaad een transferpotje maar we hebben dus ook al 23 miljoen uitgegeven.

Uiteindelijk is een grote verkoop van 30 miljoen euro voor PSV gewoon belangrijk om financieel stabiel te blijven, wat reserve op te bouwen en spelers van het kaliber Van der Berg te kunnen blijven halen.
  • These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
    Søren
    Smeets14
    Nationale topspeler

trouwepsvfan wrote: 18 Aug 2024, 19:54 We weten niet of het geld voor Lozano al binnen is. Daarnaast hebben we inderdaad een transferpotje maar we hebben dus ook al 23 miljoen uitgegeven.

Uiteindelijk is een grote verkoop van 30 miljoen euro voor PSV gewoon belangrijk om financieel stabiel te blijven, wat reserve op te bouwen en spelers van het kaliber Van der Berg te kunnen blijven halen.
    Uiteraard zou een grote verkoop fijn zijn. Maar sportieve zekerheid is nog fijner. En of dat geld al binnen is geen idee maar dat gaat hoe dan ook komen. Daarnaast is Driouech gehaald van het geld van Vertessen.
  • These users thanked the author Smeets14 for the post:
    Maria-Franciscus
    Josef Dettelbacher
    Legende

Zo, nog 15 dagen. Ik ken een Duitser die daarbinnen nog hendig 12 spelers weet te fixen
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post (total 2):
    HeissenberrugVanAnkeren
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Post Reply