Irritante auto-correct op de telefoon
Olivier Boscagli
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Eiland uiteraard. Shangri-la mocht je een biertje willen.De Realist wrote: ↑17 Aug 2024, 12:13Waarom zou je in vredesnaam vrijwillig in Cebu gaan zitten. Op het eiland Cebu snap ik dan weer wel, maar die stad, brrrrr....RIO wrote: ↑17 Aug 2024, 11:49 En voor de duidelijkheid, ik ben hier voor mn lol, tis niet mn werk of mn leven (PSV is wel mn leven) en jullie zijn allemaal mijn vrienden, ongeacht of we het eens of oneens met elkaar zijn. Laten we het leuk houden.
En nu ga ik mn ballen scheren want hier in Cebu houden ze niet van haar op de ballen.
-
- Legende
Gratis als je eruit ziet zoals ik )Asterix wrote: ↑17 Aug 2024, 12:16Topper. Wat zijn zo’n beetje de prijzen daar?RIO wrote: ↑17 Aug 2024, 11:49 En voor de duidelijkheid, ik ben hier voor mn lol, tis niet mn werk of mn leven (PSV is wel mn leven) en jullie zijn allemaal mijn vrienden, ongeacht of we het eens of oneens met elkaar zijn. Laten we het leuk houden.
En nu ga ik mn ballen scheren want hier in Cebu houden ze niet van haar op de ballen.
En anders rond de 1000 pesos? Geen flauw idee.
Hawk tuah!
-
- Legende
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- De Realist
Ah, vliegveld ok. Voorlopig geen trip naar de Filippijnen gepland helaas maar dankjeRIO wrote: ↑17 Aug 2024, 13:37Eiland uiteraard. Shangri-la mocht je een biertje willen.De Realist wrote: ↑17 Aug 2024, 12:13
Waarom zou je in vredesnaam vrijwillig in Cebu gaan zitten. Op het eiland Cebu snap ik dan weer wel, maar die stad, brrrrr....
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Geselecteerd voor Oranje
Tuurlijk wel.als Brighton 12 miljoen biedt + 15% doorverkooppercentage is ie gewoon weg. En laten we wel wezen, als hij zo speelt als vandaag, gaan we hem niet missen.
-
- Meervoudig international
Ja mooi verhaal, is onze beste verdediger en mag onder geen beding vertrekken. Kom op hoor, vandaag is geen leidraad.
- DonyellMalen
- Legende
- Standbeeld
- Mister PSV
Wat zijn de verwachtingen dan van Veerman mbt de toekomst van Boscagli? Ik zie Boscagli geen basis spelen bij een club in de absolute top. In dat perspectief kan Brighton een ideale stap zijn sinds de kans op een basisplek groot is. Dan speel je basis bij een redelijk stabiele PL club waar goed beleid wordt gevoerd. Tel daarbij op dat je een gigantische stap maakt in salaris. Ik snap Boscagli wel. Maar onder aan de streep denk ik dat Joey Boscagli ook wel snapt, maar dat hij gewoon liever heeft dat hij blijft aangezien het voor PSV een hele goede speler is.
- mr.top
Joey suggereert duidelijk dat hij beter kan. Bovendien geeft hij hem tussen de regels door de tip om te profiteren van de transfervrije status die Bosca aan het einde van het seizoen heeft.Standbeeld wrote: ↑18 Aug 2024, 15:22 Wat zijn de verwachtingen dan van Veerman mbt de toekomst van Boscagli? Ik zie Boscagli geen basis spelen bij een club in de absolute top. In dat perspectief kan Brighton een ideale stap zijn sinds de kans op een basisplek groot is. Dan speel je basis bij een redelijk stabiele PL club waar goed beleid wordt gevoerd. Tel daarbij op dat je een gigantische stap maakt in salaris. Ik snap Boscagli wel. Maar onder aan de streep denk ik dat Joey Boscagli ook wel snapt, maar dat hij gewoon liever heeft dat hij blijft aangezien het voor PSV een hele goede speler is.
- Standbeeld
- Mister PSV
Jouw interpretatie van wat Joey zegt deel ik niet. Maar ik heb alleen de de tekst gelezen in de link die DonyellMalen gedeeld heeft. Heb het filmpje niet bekeken.mr.top wrote: ↑18 Aug 2024, 15:28Joey suggereert duidelijk dat hij beter kan. Bovendien geeft hij hem tussen de regels door de tip om te profiteren van de transfervrije status die Bosca aan het einde van het seizoen heeft.Standbeeld wrote: ↑18 Aug 2024, 15:22 Wat zijn de verwachtingen dan van Veerman mbt de toekomst van Boscagli? Ik zie Boscagli geen basis spelen bij een club in de absolute top. In dat perspectief kan Brighton een ideale stap zijn sinds de kans op een basisplek groot is. Dan speel je basis bij een redelijk stabiele PL club waar goed beleid wordt gevoerd. Tel daarbij op dat je een gigantische stap maakt in salaris. Ik snap Boscagli wel. Maar onder aan de streep denk ik dat Joey Boscagli ook wel snapt, maar dat hij gewoon liever heeft dat hij blijft aangezien het voor PSV een hele goede speler is.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Toch maar even terugkijken danStandbeeld wrote: ↑18 Aug 2024, 15:31Jouw interpretatie van wat Joey zegt deel ik niet. Maar ik heb alleen de de tekst gelezen in de link die DonyellMalen gedeeld heeft. Heb het filmpje niet bekeken.
mr.top schrijft het goed. Hij geeft aan dat Boszcagli hier wel CL kan spelen en nog een jaar contract heeft.
- Persepolis
- Vedette
Ik denk dat het best naief is om te denken dat Boscagli niet geïnteresseerd zou moeten zijn in een PL subtopper/middenmoter op zijn 26e na 5 jaar PSV. Het is niet dat de beste spelers van de Eredivisie tegenwoordig massaal rechtstreeks naar de top gaan, de meesten gaan gewoon naar clubs van het niveau Brighton (Sangaré, Wieffer, Alvarez, Kudus, Sinisterra etc. etc.). Het zijn enkel de uitzonderingen zoals Gakpo die rechtstreeks naar een topclub gaan. En zelfs hij was bijna naar Leeds gegaan.
-
- Vedette
- These users thanked the author Robson de Souza for the post (total 3):
- Eindhovenvoetbal • Tutti Frutti • De Realist
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Klinkt goed, een spectaculair verbeterd bod. Die RIO kan nog wel eens gelijk hebben met een vraagprijs van 25-30 miljoen.
- DonyellMalen
- Legende
- Joenepsv
- Legende
Vind dat ook een logische vraagprijs eigenlijk. Boscagli is zo belangrijk voor ons dat het voordeliger is om hem een jaar te houden dan een bod van 10-15 miljoen te accepteren.Vanthaman18 wrote: ↑18 Aug 2024, 20:27 Klinkt goed, een spectaculair verbeterd bod. Die @RIO kan nog wel eens gelijk hebben met een vraagprijs van 25-30 miljoen.
-
- Jeugdinternational
Net bij dit was het weekend zei Jan Joost dat PSV Boscagli 3 keer een aanbieding heeft gedaan maar dat hij dat steeds heeft geweigerd en echt weg wil.
-
- Nationale topspeler
Jan Joost weet alleen vrij weinig. Die blijft samen met Perez volhouden dat PSV Flamingo heeft gehaald als basis cv en Sepp van den Berg nu uit paniek wil kopen…Fonzerilli wrote: ↑18 Aug 2024, 20:36 Net bij dit was het weekend zei Jan Joost dat PSV Boscagli 3 keer een aanbieding heeft gedaan maar dat hij dat steeds heeft geweigerd en echt weg wil.
-
- Regelmatige invaller
25 miljoen en geen cent minder.
- These users thanked the author Nilis for the post:
- Tutti Frutti
-
- Lid 2e elftal
Perez zei daarin tegen wel eindelijk iets nuttigs. Boscagli tekende zelf zijn contract , PSV staat in zin recht alles te weigeren. Ja hij heeft hier een staat van dienst en respect verdiend hij voor zijn prestaties. Lekker jaartje CL en dan volgend jaar maar gratis naar een grotere club dan Brighton.
-
- Vaste waarde in elftal
RikElfrink heb ik hoger zitten dan deze veredelde ajacied.Fonzerilli wrote: ↑18 Aug 2024, 20:36 Net bij dit was het weekend zei Jan Joost dat PSV Boscagli 3 keer een aanbieding heeft gedaan maar dat hij dat steeds heeft geweigerd en echt weg wil.