Olivier Boscagli

Spelers A-selectie.
Post Reply
Tijn
Internationale topspeler

SKERLA wrote: 17 Aug 2024, 12:54
Tijn wrote: 17 Aug 2024, 12:50Zowel Texel als Boscagli waren onder Van Nistelrooij niet dusdanig dat de contracten toen al verlengd moesten worden
Eensch, maar dat het contract van Terschelling en Vlieland destijds niet verlengd is is puur wanbeleid ;)
Irritante auto-correct op de telefoon 😂
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

De Realist wrote: 17 Aug 2024, 12:13
RIO wrote: 17 Aug 2024, 11:49 En voor de duidelijkheid, ik ben hier voor mn lol, tis niet mn werk of mn leven (PSV is wel mn leven) en jullie zijn allemaal mijn vrienden, ongeacht of we het eens of oneens met elkaar zijn. Laten we het leuk houden.

En nu ga ik mn ballen scheren want hier in Cebu houden ze niet van haar op de ballen. :hartjes:
Waarom zou je in vredesnaam vrijwillig in Cebu gaan zitten. Op het eiland Cebu snap ik dan weer wel, maar die stad, brrrrr....
Eiland uiteraard. Shangri-la mocht je een biertje willen.
RIO
Legende

Asterix wrote: 17 Aug 2024, 12:16
RIO wrote: 17 Aug 2024, 11:49 En voor de duidelijkheid, ik ben hier voor mn lol, tis niet mn werk of mn leven (PSV is wel mn leven) en jullie zijn allemaal mijn vrienden, ongeacht of we het eens of oneens met elkaar zijn. Laten we het leuk houden.

En nu ga ik mn ballen scheren want hier in Cebu houden ze niet van haar op de ballen. :hartjes:
Topper. Wat zijn zo’n beetje de prijzen daar?
Gratis als je eruit ziet zoals ik ;))

En anders rond de 1000 pesos? Geen flauw idee.
Hawk tuah!
  • These users thanked the author RIO for the post:
    Asterix
    RIO
    Legende

SKERLA wrote: 17 Aug 2024, 12:30
    Asterix wrote: 17 Aug 2024, 12:16

Topper. Wat zijn zo’n beetje de prijzen daar?
    Gemiddeld zo'n 10 PHP per bal.
    Sheena aan de bar hier is een topper. En het is echt een she…
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV

She? Nah
    De Realist
    Internationale topspeler

RIO wrote: 17 Aug 2024, 13:37
    De Realist wrote: 17 Aug 2024, 12:13

Waarom zou je in vredesnaam vrijwillig in Cebu gaan zitten. Op het eiland Cebu snap ik dan weer wel, maar die stad, brrrrr....
    Eiland uiteraard. Shangri-la mocht je een biertje willen.
    Ah, vliegveld ok. Voorlopig geen trip naar de Filippijnen gepland helaas maar dankje 😅
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Kezmania
    Meervoudig international

Ik lees veel mensen die zeggen dat hij op het strand van Brighton zit maar Oli gaat niet echt weg toch? Kan me niet voorstellen.
    Sparts
    Geselecteerd voor Oranje

Kezmania wrote: 18 Aug 2024, 13:34 Ik lees veel mensen die zeggen dat hij op het strand van Brighton zit maar Oli gaat niet echt weg toch? Kan me niet voorstellen.
    Tuurlijk wel.als Brighton 12 miljoen biedt + 15% doorverkooppercentage is ie gewoon weg. En laten we wel wezen, als hij zo speelt als vandaag, gaan we hem niet missen.
    Kezmania
    Meervoudig international

Sparts wrote: 18 Aug 2024, 13:43
    Kezmania wrote: 18 Aug 2024, 13:34 Ik lees veel mensen die zeggen dat hij op het strand van Brighton zit maar Oli gaat niet echt weg toch? Kan me niet voorstellen.
    Tuurlijk wel.als Brighton 12 miljoen biedt + 15% doorverkooppercentage is ie gewoon weg. En laten we wel wezen, als hij zo speelt als vandaag, gaan we hem niet missen.
    Ja mooi verhaal, is onze beste verdediger en mag onder geen beding vertrekken. Kom op hoor, vandaag is geen leidraad.
    DonyellMalen
    Legende

Standbeeld
    Mister PSV

Wat zijn de verwachtingen dan van Veerman mbt de toekomst van Boscagli? Ik zie Boscagli geen basis spelen bij een club in de absolute top. In dat perspectief kan Brighton een ideale stap zijn sinds de kans op een basisplek groot is. Dan speel je basis bij een redelijk stabiele PL club waar goed beleid wordt gevoerd. Tel daarbij op dat je een gigantische stap maakt in salaris. Ik snap Boscagli wel. Maar onder aan de streep denk ik dat Joey Boscagli ook wel snapt, maar dat hij gewoon liever heeft dat hij blijft aangezien het voor PSV een hele goede speler is.
    mr.top
    Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 18 Aug 2024, 15:22 Wat zijn de verwachtingen dan van Veerman mbt de toekomst van Boscagli? Ik zie Boscagli geen basis spelen bij een club in de absolute top. In dat perspectief kan Brighton een ideale stap zijn sinds de kans op een basisplek groot is. Dan speel je basis bij een redelijk stabiele PL club waar goed beleid wordt gevoerd. Tel daarbij op dat je een gigantische stap maakt in salaris. Ik snap Boscagli wel. Maar onder aan de streep denk ik dat Joey Boscagli ook wel snapt, maar dat hij gewoon liever heeft dat hij blijft aangezien het voor PSV een hele goede speler is.
    Joey suggereert duidelijk dat hij beter kan. Bovendien geeft hij hem tussen de regels door de tip om te profiteren van de transfervrije status die Bosca aan het einde van het seizoen heeft.
    Standbeeld
    Mister PSV

mr.top wrote: 18 Aug 2024, 15:28
    Standbeeld wrote: 18 Aug 2024, 15:22 Wat zijn de verwachtingen dan van Veerman mbt de toekomst van Boscagli? Ik zie Boscagli geen basis spelen bij een club in de absolute top. In dat perspectief kan Brighton een ideale stap zijn sinds de kans op een basisplek groot is. Dan speel je basis bij een redelijk stabiele PL club waar goed beleid wordt gevoerd. Tel daarbij op dat je een gigantische stap maakt in salaris. Ik snap Boscagli wel. Maar onder aan de streep denk ik dat Joey Boscagli ook wel snapt, maar dat hij gewoon liever heeft dat hij blijft aangezien het voor PSV een hele goede speler is.
    Joey suggereert duidelijk dat hij beter kan. Bovendien geeft hij hem tussen de regels door de tip om te profiteren van de transfervrije status die Bosca aan het einde van het seizoen heeft.
    Jouw interpretatie van wat Joey zegt deel ik niet. Maar ik heb alleen de de tekst gelezen in de link die DonyellMalen gedeeld heeft. Heb het filmpje niet bekeken.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Standbeeld wrote: 18 Aug 2024, 15:31
    mr.top wrote: 18 Aug 2024, 15:28

Jouw interpretatie van wat Joey zegt deel ik niet. Maar ik heb alleen de de tekst gelezen in de link die DonyellMalen gedeeld heeft. Heb het filmpje niet bekeken.
    Toch maar even terugkijken dan ;)

mr.top schrijft het goed. Hij geeft aan dat Boszcagli hier wel CL kan spelen en nog een jaar contract heeft.
    Persepolis
    Vedette

Ik denk dat het best naief is om te denken dat Boscagli niet geïnteresseerd zou moeten zijn in een PL subtopper/middenmoter op zijn 26e na 5 jaar PSV. Het is niet dat de beste spelers van de Eredivisie tegenwoordig massaal rechtstreeks naar de top gaan, de meesten gaan gewoon naar clubs van het niveau Brighton (Sangaré, Wieffer, Alvarez, Kudus, Sinisterra etc. etc.). Het zijn enkel de uitzonderingen zoals Gakpo die rechtstreeks naar een topclub gaan. En zelfs hij was bijna naar Leeds gegaan.
    Robson de Souza
    Vedette

• These users thanked the author Robson de Souza for the post (total 3):
    EindhovenvoetbalTutti FruttiDe Realist
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Klinkt goed, een spectaculair verbeterd bod. Die RIO kan nog wel eens gelijk hebben met een vraagprijs van 25-30 miljoen.
    DonyellMalen
    Legende

Als Rik dat zegt, dan weet je dat dat bod ook gaat komen.
    Joenepsv
    Legende

Vanthaman18 wrote: 18 Aug 2024, 20:27 Klinkt goed, een spectaculair verbeterd bod. Die @RIO kan nog wel eens gelijk hebben met een vraagprijs van 25-30 miljoen.
    Vind dat ook een logische vraagprijs eigenlijk. Boscagli is zo belangrijk voor ons dat het voordeliger is om hem een jaar te houden dan een bod van 10-15 miljoen te accepteren.
    Fonzerilli
    Jeugdinternational

Net bij dit was het weekend zei Jan Joost dat PSV Boscagli 3 keer een aanbieding heeft gedaan maar dat hij dat steeds heeft geweigerd en echt weg wil.
    Smeets14
    Nationale topspeler

Fonzerilli wrote: 18 Aug 2024, 20:36 Net bij dit was het weekend zei Jan Joost dat PSV Boscagli 3 keer een aanbieding heeft gedaan maar dat hij dat steeds heeft geweigerd en echt weg wil.
    Jan Joost weet alleen vrij weinig. Die blijft samen met Perez volhouden dat PSV Flamingo heeft gehaald als basis cv en Sepp van den Berg nu uit paniek wil kopen…
    Nilis
    Regelmatige invaller

25 miljoen en geen cent minder.
  • These users thanked the author Nilis for the post:
    Tutti Frutti
    RWeindhoven16
    Lid 2e elftal

Perez zei daarin tegen wel eindelijk iets nuttigs. Boscagli tekende zelf zijn contract , PSV staat in zin recht alles te weigeren. Ja hij heeft hier een staat van dienst en respect verdiend hij voor zijn prestaties. Lekker jaartje CL en dan volgend jaar maar gratis naar een grotere club dan Brighton.
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

Fonzerilli wrote: 18 Aug 2024, 20:36 Net bij dit was het weekend zei Jan Joost dat PSV Boscagli 3 keer een aanbieding heeft gedaan maar dat hij dat steeds heeft geweigerd en echt weg wil.
    RikElfrink heb ik hoger zitten dan deze veredelde ajacied.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

DonyellMalen wrote: 18 Aug 2024, 20:28 Als Rik dat zegt, dan weet je dat dat bod ook gaat komen.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    mateja
    Post Reply