RikElfrink heeft toch ook al duidelijk gezegd dat Boscagli erg graag wil vertrekken? Logisch dat hij dan aanbiedingen weigert nu. Dus wat is precies het verschil met Jan Joost?PSVTOPOss wrote: ↑18 Aug 2024, 20:41@RikElfrink heb ik hoger zitten dan deze veredelde ajacied.Fonzerilli wrote: ↑18 Aug 2024, 20:36 Net bij dit was het weekend zei Jan Joost dat PSV Boscagli 3 keer een aanbieding heeft gedaan maar dat hij dat steeds heeft geweigerd en echt weg wil.
Olivier Boscagli
-
- Vedette
-
- Vaste waarde in elftal
- Boktor
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Dat Jan Joost een Ajaxhoofd heeft.
- These users thanked the author Boktor for the post (total 2):
- Eindhovenvoetbal • nilis80
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- Klapstoel
- Basisspeler
Ik verwacht ergens rond de 16/18 miljoen plus bonussenVanthaman18 wrote: ↑18 Aug 2024, 21:15En in welke richting moeten we dan denken qua bedrag? 30 miljoen?
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Als Bosca echt wil dan gaat het m.i. hoe dan ook gebeuren. Wel echt jammer weer, wat een klasse gast is dat zeg. Maar daardoor is 't 'm wat mij betreft ook gewoon gegund om z'n droom na te jagen.
- These users thanked the author ziege maar ook zagge for the post (total 2):
- Armada • LeandroBonfim
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Veelbelovend talent
Ik denk dat 20 miljoen ook een topbedrag is voor een speler met een een-jarig contract.Vanthaman18 wrote: ↑18 Aug 2024, 21:15En in welke richting moeten we dan denken qua bedrag? 30 miljoen?
-
- Jeugdinternational
Interessant is wat Rik verder zegt. Namelijk dat Boscagli ook niet zomaar zijn contract kan uitdienen. Dan loop je als speler ook een risico, zeker met zijn blessure historie. Dus als PSV na deze window een goed salaris bied en een vaste afkoopsom afspreekt, bv de 15 miljoen dan is er een grote kans dat hij niet gratis de deur uit loopt.
Denk dat 15 miljoen helemaal niet onbespreekbaar is, maar dat het meer gaat om het feit dat nog een belangrijke verdediger missen nu geen optie is
Denk dat 15 miljoen helemaal niet onbespreekbaar is, maar dat het meer gaat om het feit dat nog een belangrijke verdediger missen nu geen optie is
- Armada
15-20mFlabbergast wrote: ↑18 Aug 2024, 21:17Ik denk dat 20 miljoen ook een topbedrag is voor een speler met een een-jarig contract.Vanthaman18 wrote: ↑18 Aug 2024, 21:15
En in welke richting moeten we dan denken qua bedrag? 30 miljoen?
-
- Legende
Als zelfs Obispo na zoveel blessureleed (en blunders) kan bijtekenen, dan kan Oli dat zeker als hij mikt op een transfervrij vertrek en (zwaar) geblesseerd zou raken.LarsKempie wrote: ↑18 Aug 2024, 21:20 Interessant is wat Rik verder zegt. Namelijk dat Boscagli ook niet zomaar zijn contract kan uitdienen. Dan loop je als speler ook een risico, zeker met zijn blessure historie. Dus als PSV na deze window een goed salaris bied en een vaste afkoopsom afspreekt, bv de 15 miljoen dan is er een grote kans dat hij niet gratis de deur uit loopt.
-
- Vedette
Eens!
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Boscagli gaat 100% maar het bedrag bepaalt de markt. Als clubs nu FOMO hebben moeten ze betalen zoals PSV bij Sepp moet doen. Je kunt wachten en hopen dat de kans terug komt met het risico dat ie elders tekent zoals wij bij Sepp hebben.
-
15-20 vind ik geen topbedrag voor een van je belangrijkste spelers die in het spel dat we willen spelen bijna onmisbaar is. Wil je presteren en CL voetbal halen hebben we hem nodig en dat is meer waard dan 15-20 miljoen euro.
- Armada
1 jaar contract. Ik weet niet wat men denkt dat realistisch is. 25m met 1 jaar, staat gelijk aan 40m+ met meerjarig contract.
Zou kunnen hoor, maar benieuwd naar het idee.
-
- Meervoudig international
Als je ongeveer 20 miljoen kunt krijgen voor 10 maanden contract, dan is dat voor PSV toch een top bedrag. Voor 20 miljoen moet je normaal gesproken 2 versterkingen voor de verdediging kunnen krijgen met flinke restwaarde. Dat de verdediging het nu niet toe laat om hem te laten gaan, denk dat iedereen dat snapt, maar als het nu 20 miljoen is vs 0 volgende zomer dan moet je echt enorm hard hopen dat Bosca heel blijft dit seizoen.
-
- Nationale topspeler
Ik denk voornamelijk dat men het hier geen top bedrag vindt omdat Teze, die in mijn ogen minder belangrijk is en niet naar de PL gaat, ook al 12 oplevert. Dan voelt 15 niet als top.
- Armada
-
-
Ja dus? Haal je een vergelijkbare speler die perfect in onze speelwijze past voor 15m? Of eigenlijk minder dan 15m want er blijft altijd een stuk minder over. Daarnaast staat ook Boscagli nog voor noppes bij de afschrijvingen. Je kunt niet zomaar alles weer herinvesteren met ook nog een RB een andere CV en een LB die nog gehaald moeten worden.
Dat denk ik niet. Je gokt dan met CL geld en een kampioenschap Daarnaast vergeet je echt even dat we niet hoeven te verkopen. Waardoor je sterker staat in de onderhandelingen. Dus waarom zouden we?
Ik krijg jeuk van deze houding. En de kortzichtigheid.
- Armada
Zo naïef ben ik niet. Ik vind jouw houding hier zelfs enigszins naïef.Ittot wrote: ↑18 Aug 2024, 21:56Ja dus? Haal je een vergelijkbare speler die perfect in onze speelwijze past voor 15m? Of eigenlijk minder dan 15m want er blijft altijd een stuk minder over. Daarnaast staat ook Boscagli nog voor noppes bij de afschrijvingen. Je kunt niet zomaar alles weer herinvesteren met ook nog een RB een andere CV en een LB die nog gehaald moeten worden.
Dat denk ik niet. Je gokt dan met CL geld en een kampioenschap Daarnaast vergeet je echt even dat we niet hoeven te verkopen. Waardoor je sterker staat in de onderhandelingen. Dus waarom zouden we?
Ik krijg jeuk van deze houding. En de kortzichtigheid.
Ok. Niet verlengen, blijven en gratis weglopen.
Prima. Ook een optie. Dan ga je voor kampioen / CL. Kun je overigens ook halen met een andere speler.
We moeten niet net doen alsof verlengen realistisch is nadat Boscagli openlijk heeft gezegd weg te willen, een perfecte leeftijd heeft en een 1-jarig contract.
Ik denk dat je het mis hebt met jouw inschatting; ik behoud Boscagli ook het liefste echter zie ik in deze situatie Boscagli gaan.
Dan staat er niet dat ik graag heb dat hij gaat. Ik denk dat het het meest realistische is. Dat de druiven zuur kunnen zijn voor PSV…. Tja, dan heeft PSV haar zaken ook niet helemaal op orde.
- trouwepsvfan
- Vedette