We weten toch ook niet of we de inkomende transfers ineens volledig betaald hebben?trouwepsvfan wrote: ↑18 Aug 2024, 19:54 We weten niet of het geld voor Lozano al binnen is. Daarnaast hebben we inderdaad een transferpotje maar we hebben dus ook al 23 miljoen uitgegeven.
Uiteindelijk is een grote verkoop van 30 miljoen euro voor PSV gewoon belangrijk om financieel stabiel te blijven, wat reserve op te bouwen en spelers van het kaliber Van der Berg te kunnen blijven halen.
Transferwindow 2024/25
-
- Nationale topspeler
- These users thanked the author DeEintovenaar for the post (total 2):
- Smeets14 • Johann Vogelaar
- Boktor
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Misschien kan die Duitser van jou ff een half maandje als adviseur aan de slag?Josef Dettelbacher wrote: ↑18 Aug 2024, 19:59 Zo, nog 15 dagen. Ik ken een Duitser die daarbinnen nog hendig 12 spelers weet te fixen
-
- Legende
Idd. Wat mij betreft meldt hij zich morgenochtend meteen bij de Kuip.Boktor wrote: ↑18 Aug 2024, 20:01Misschien kan die Duitser van jou ff een half maandje als adviseur aan de slag?Josef Dettelbacher wrote: ↑18 Aug 2024, 19:59 Zo, nog 15 dagen. Ik ken een Duitser die daarbinnen nog hendig 12 spelers weet te fixen
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Er is minimaal geld voor 1 grote aankoop, getuigde de biedingen die op Van den Berg zijn gedaan. Van het geld van Teze kun je een nieuwe RB halen. Als Boscagli gaat heb je ook daarmee gelijk een mooi potje voor een vervanger. De nieuwe linksback kun je eventueel huren, mogelijk met optie tot koop. Dat is immers een overbruggingsproject terwijl we op Dest wachten.trouwepsvfan wrote: ↑18 Aug 2024, 19:54 We weten niet of het geld voor Lozano al binnen is. Daarnaast hebben we inderdaad een transferpotje maar we hebben dus ook al 23 miljoen uitgegeven.
Uiteindelijk is een grote verkoop van 30 miljoen euro voor PSV gewoon belangrijk om financieel stabiel te blijven, wat reserve op te bouwen en spelers van het kaliber Van der Berg te kunnen blijven halen.
Op deze manier zou het mogelijk moeten zijn.
- These users thanked the author Buitenspelgoal for the post (total 2):
- floss0182 • Doperwt11
-
- Vaste waarde in elftal
Ik weet niet hoeveel jullie er aan hebben maar ik meld het toch maar,
Net een oude vriend gesproken die al een tijdje een seizoenskaart heeft bij BMG en die had het gerucht Elvedi naar PSV daar opgevangen,
hij heeft voor de rest niks met PSV maar denkt wel dat Elvedi een versterking voor ons zal zijn.
Net een oude vriend gesproken die al een tijdje een seizoenskaart heeft bij BMG en die had het gerucht Elvedi naar PSV daar opgevangen,
hij heeft voor de rest niks met PSV maar denkt wel dat Elvedi een versterking voor ons zal zijn.
- These users thanked the author Benitez040 for the post (total 5):
- Fc Denzel • FvdhPSV • SKERLA • VanAnkeren • ShovingNE2
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Trixm
- Vedette
Hoelang zijn jij en PsvBmg al vrienden?Benitez040 wrote: ↑18 Aug 2024, 22:14 Ik weet niet hoeveel jullie er aan hebben maar ik meld het toch maar,
Saibari is underrated.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Momenteel geblesseerd dus die past perfect bij ons!Benitez040 wrote: ↑18 Aug 2024, 22:14 Ik weet niet hoeveel jullie er aan hebben maar ik meld het toch maar,
-
- Vaste waarde in elftal
Zo ver ik weet zit hij niet op dit forumTrixm wrote: ↑18 Aug 2024, 22:19Hoelang zijn jij en @PsvBmg al vrienden?Benitez040 wrote: ↑18 Aug 2024, 22:14 Ik weet niet hoeveel jullie er aan hebben maar ik meld het toch maar,
-
- Internationale topspeler
Na Max en Baumi gaan we nu voor Elvedi?
Ik denk overigens dat ze in DL niet echt weten of iets een versterking is voor ons of niet, ze onderschatten ons nogal daar.
Ik denk overigens dat ze in DL niet echt weten of iets een versterking is voor ons of niet, ze onderschatten ons nogal daar.
- These users thanked the author Ittot for the post:
- De Realist
-
- Regelmatige invaller
Is Elvedi niet vrij traag? Zo ja, dan graag een embargo hieropBenitez040 wrote: ↑18 Aug 2024, 22:14 Ik weet niet hoeveel jullie er aan hebben maar ik meld het toch maar,
-
- Regelmatige invaller
Ik denk dat nog 1 grote verkoop doen goed is voor de toekomst van PSV. Als je volgend jaar Schouten, Veerman, Bakayoko, Lang, Saibari en of Tillman kwijtraakt omdat er gwn heel veel geld voor zie jongens wordt betaald loop je het risico wat Ajax meemaakte na hun succesjaar in 2019. Dit hoort erbij, je kunt beter jaar voor jaar 1 van je beste spelers verkopen en doorbouwen dan alles opsparen en ze allemaal
Kwijtraken in 1 zomer.
Kwijtraken in 1 zomer.
- These users thanked the author Paulus1913 for the post:
- DE MADERA 76
- Joenepsv
- Legende
Elvedi is nou niet de eerste naam die in me opkomt als nieuwe cv. Nou moet ik zeggen dat ik hem een jaar of twee niet heb zien spelen maar het ligt me bij dat hij niet de snelste is. In zijn begin periode bij Gladbach was hij rechtsback dacht ik en later is hij naar het centrum verhuisd. Wordt over anderhalve maand 28 dus wel een ervaren jongen, dat hebben we wel nodig nu. We zijn vorig jaar ook aan hem gelinkt.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Mijn gevoel zegt dat de verkoop van Teze en Lozano niet genoeg is om echt te investeren. Wellicht in de beste investering die ze zien maar dan heb je het over 1 positie. Sepp zou dat kunnen zijn. Het streept elke box af die we lijken te zoeken.
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
-
- Talent
- Old name: Mevogoat
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Lozano misschien niet per se, die levert op wat hij kostte in feite. Maar hoezo Teze niet? Volledig zelf opgeleid, dus gevonden vreten lijkt me toch? Kan me juist niet voorstellen dat dit geld niet weer beschikbaar raakt, aangezien de nood hoog is en de vier overige verdedigers die zijn vertrokken ook 0,0 hebben opgeleverd; twee omdat het huurlingen betrof, twee omdat ze uit hun contract liepen.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Er kunnen natuurlijk nog meer verkopen plaatsvinden. En PSV kan ook altijd nog een vroege verkoop aankomende zomer doen. Daarvoor heeft het voldoende kapitaal dan wel potentiële spelers voor.
- These users thanked the author Heruone for the post:
- Eindhovenvoetbal
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Hatseflats
- Vedette
Vandaag dan iets tastbaars qua transfers? Laten we het hopen!
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- LucNilisLegend