Olivier Boscagli

Spelers A-selectie.
Post Reply
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

trouwepsvfan wrote: 18 Aug 2024, 22:07 De kans is levensgroot dat PSV dus eind augustus een volledig nieuwe verdediging moet gaan inpassen.

PSV en Stewart hadden dit echt niet mogen laten gebeuren.
Ja de blessure van Dest is echt hun schuld. Dat Ramalho niet bij wilde tekenen ook. Foei Earnest.
  • These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
    Smeets14
    Ex unitate vires
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ik snap gewoon niet dat mensen zeggen dat PSV Boscagli niet gaat verkopen omdat het de 4e is die vertrekt. Mijn inziens heeft dat amper iets van invloed op het resultaat. Ja PSV wil hem langer aan boord hebben maar het is niet dat PSV ineens 20 miljoen laat liggen. Reacties hier dat ze het niet moeten doen omdat ze al heel de verdediging kwijt zijn is een probleem aan de voorkant, en niet het probleem van nu. De directie heeft deze situatie gecreëerd en of dat uit luxe of armoede is... het kwaad is al geschied.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Armada
    Hatseflats
    Vedette

11 Tinus wrote: 18 Aug 2024, 22:56 Ik snap gewoon niet dat mensen zeggen dat PSV Boscagli niet gaat verkopen omdat het de 4e is die vertrekt. Mijn inziens heeft dat amper iets van invloed op het resultaat. Ja PSV wil hem langer aan boord hebben maar het is niet dat PSV ineens 20 miljoen laat liggen. Reacties hier dat ze het niet moeten doen omdat ze al heel de verdediging kwijt zijn is een probleem aan de voorkant, en niet het probleem van nu. De directie heeft deze situatie gecreëerd en of dat uit luxe of armoede is... het kwaad is al geschied.
    En ik snap niet dat mensen denken dat PSV geen nee kan zeggen.
    Ik weet niet, maar als er al tig keer is aangegeven dat er niet verkocht hoeft te worden, dan hoeft dat ook niet. Bij absurde bedragen ga je natuurlijk nadenken. Het is, naar mijn mening, echt vele malen belangrijker om dit seizoen weer kampioen te worden en die kans is met Boscagli natuurlijk veel hoger.
    Maargoed, zul je zien dat ie dadelijk weg is en er een verdediger komt die toch niet zo goed is. Dan kan daar weer over geklaagd worden op Stewart/Brands.
    Armada
    Internationale topspeler

Hatseflats wrote: 18 Aug 2024, 23:09
    11 Tinus wrote: 18 Aug 2024, 22:56 Ik snap gewoon niet dat mensen zeggen dat PSV Boscagli niet gaat verkopen omdat het de 4e is die vertrekt. Mijn inziens heeft dat amper iets van invloed op het resultaat. Ja PSV wil hem langer aan boord hebben maar het is niet dat PSV ineens 20 miljoen laat liggen. Reacties hier dat ze het niet moeten doen omdat ze al heel de verdediging kwijt zijn is een probleem aan de voorkant, en niet het probleem van nu. De directie heeft deze situatie gecreëerd en of dat uit luxe of armoede is... het kwaad is al geschied.
    Ik weet niet, maar als er al tig keer is aangegeven dat er niet verkocht hoeft te worden, dan hoeft dat ook niet. Bij absurde bedragen ga je natuurlijk nadenken. Het is, naar mijn mening, echt vele malen belangrijker om dit seizoen weer kampioen te worden en die kans is met Boscagli natuurlijk veel hoger.
    Maargoed, zul je zien dat ie dadelijk weg is en er een verdediger komt die toch niet zo goed is. Dan kan daar weer over geklaagd worden op Stewart/Brands.
    Wil wel hier aan toevoegen dat het hier dus een 1-jarig contract betreft. En dat verandert de zaak wel. Na de openlijke “ik wil weg” van Bosca, heb ik nauwelijks vertrouwen in een contractverlenging. Anders was ik het geheel eens geweest hoor.
    Last edited by Armada on 18 Aug 2024, 23:13, edited 1 time in total.
    11 Tinus
    Legende

Ja dat 1 jarig contract is de situatie. Dat verandert alles als je denkt dat je iemand tegen zijn wil aan boord kunt houden.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Armada
    11 Tinus
    Legende

Hatseflats wrote: 18 Aug 2024, 23:09
    Dit jaar kampioen worden is het allllllllerbelangrijkste. Maar zonder Boscagli kunnen we ook kampioen worden. Sterker nog, ik mag hopen dat PSV andere spelers op de lijst heeft die net zoveel kunnen bijdragen als Boscagli waardoor we kampioen worden met een duurzame selectie. En als ze minder zijn dan Boscagli (zeer realistisch) wil niet zeggen dat we er geen kampioen mee kunnen worden. Net als dat we met Boscagli ook niet kampioen kunnen worden.
    DonyellMalen
    Legende

VI:
    Gezien het bod van nog geen tien miljoen euro is het op dit moment aannemelijker dat Boscagli nog een jaar in Eindhoven blijft, waarna hij alsnog zijn (opgewaardeerde) contract verlengt met daarin afspraken over de volgende transferzomer.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    DeefPeef
    TomPSV
    Legende

Het wordt me alleen niet helemaal duidelijk wat precies het voordeel is voor Boscagli om het contract te verlengen met die afspraak. Als transfervrije speler kun je flink wat tekengeld tegemoet zien bij je volgende club. Maar het zou wel mooi zijn als hij dat doet. Ik vraag het me af, blijkbaar wil hij erg graag naar Brighton, dus als dat niet doorgaat kan hij best teleurgesteld zijn en z’n contract ook niet willen verlengen.
    slowflow
    Basisspeler

TomPSV wrote: 19 Aug 2024, 10:47 Het wordt me alleen niet helemaal duidelijk wat precies het voordeel is voor Boscagli om het contract te verlengen met die afspraak. Als transfervrije speler kun je flink wat tekengeld tegemoet zien bij je volgende club. Maar het zou wel mooi zijn als hij dat doet. Ik vraag het me af, blijkbaar wil hij erg graag naar Brighton, dus als dat niet doorgaat kan hij best teleurgesteld zijn en z’n contract ook niet willen verlengen.
    Een contract geeft zekerheid, mocht hij ineens geblesseerd raken en niet meer over een contract bij PSV beschikken komt er in huize Boscagli ook geen brood meer op de plank.
  • These users thanked the author slowflow for the post (total 2):
    TomPSVDe Realist
    DonyellMalen
    Legende

TomPSV wrote: 19 Aug 2024, 10:47Het wordt me alleen niet helemaal duidelijk wat precies het voordeel is voor Boscagli om het contract te verlengen met die afspraak.
    Hij heeft wel een verleden met een kruisbandblessure, dus als hij dit seizoen weer zo’n blessure oploopt en zijn contract loopt af heeft hij tijdelijk niets, denk dat dat de redenatie van Timmer is.

Het zou overigens niet mijn redenatie zijn, maar dat terzijde.
    TomPSV
    bernardo1808
    Ballenjongen

slowflow wrote: 19 Aug 2024, 10:49
    TomPSV wrote: 19 Aug 2024, 10:47 Het wordt me alleen niet helemaal duidelijk wat precies het voordeel is voor Boscagli om het contract te verlengen met die afspraak. Als transfervrije speler kun je flink wat tekengeld tegemoet zien bij je volgende club. Maar het zou wel mooi zijn als hij dat doet. Ik vraag het me af, blijkbaar wil hij erg graag naar Brighton, dus als dat niet doorgaat kan hij best teleurgesteld zijn en z’n contract ook niet willen verlengen.
    Een contract geeft zekerheid, mocht hij ineens geblesseerd raken en niet meer over een contract bij PSV beschikken komt er in huize Boscagli ook geen brood meer op de plank.
    Dan zou hij dus wel zijn contract met meerdere jaren moeten verlengen en niet slechts met een jaar.
    DeEintovenaar
    Nationale topspeler

En je kunt het ook zo zien dat hij dan tekengeld bij PSV en bij zijn volgende club kan krijgen.
    DonyellMalen
    Legende

Vandaag dus hoogstwaarschijnlijk weer een topoverleg over de transfer van Boscagli. Kan wellicht al een doorbraak betekenen, ofwel naar Brighton of meer duidelijkheid over zijn aanblijven.
    Juancho
    Mister PSV

DonyellMalen wrote: 19 Aug 2024, 11:57 Vandaag dus hoogstwaarschijnlijk weer een topoverleg over de transfer van Boscagli. Kan wellicht al een doorbraak betekenen, ofwel naar Brighton of meer duidelijkheid over zijn aanblijven.
    PSV wil dit natuurlijk ook zsm duidelijk hebben. Als ze nu 10 miljoen boden dan is de stap naar 15 miljoen + wat bonussen voor een PL niet zo groot lijkt me. Zou bijzonder pijnlijk zijn en echt een hele vervelende transfer, maar als het dan moet, dan liever vandaag nog. Dan kan PSV ook verder.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    billyboy
    Bankzitter

DonyellMalen wrote: 19 Aug 2024, 11:57 Vandaag dus hoogstwaarschijnlijk weer een topoverleg over de transfer van Boscagli. Kan wellicht al een doorbraak betekenen, ofwel naar Brighton of meer duidelijkheid over zijn aanblijven.
    kunnen we niet ff aansluiten om Bosca duidelijk te maken dat hij gewoon lekker zijn contractje voor 2 seizoenen gaat verlengen bij ons. Van mij part een elektrische fiets er bovenop, dan kan die nog sneller naar het bakkie knallen
    DonyellMalen
    Legende

Juancho wrote: 19 Aug 2024, 11:59Zou bijzonder pijnlijk zijn
    Wat is er zo pijnlijk aan? Je levert als PSV toch een speler af bij een redelijke PL-club? Niets pijnlijks aan. Zeker nier als ze 20 miljoen betalen. Vrij zwaar woord voor de situatie. Tja, zijn contract had verlengd kunnen worden, maar dat heeft Boscagli zelf afgehouden omdat hij zijn opties wilde afwachten.
    VTheMan
    DeEintovenaar
    Nationale topspeler

Juancho wrote: 19 Aug 2024, 11:59
    PSV wil dit natuurlijk ook zsm duidelijk hebben. Als ze nu 10 miljoen boden dan is de stap naar 15 miljoen + wat bonussen voor een PL niet zo groot lijkt me. Zou bijzonder pijnlijk zijn en echt een hele vervelende transfer, maar als het dan moet, dan liever vandaag nog. Dan kan PSV ook verder.
    Uit wat blijkt dat PSV akkoord zou gaan met 15 + wat bonussen? Zelfs Rik schrijft tenminste 20 miljoen euro. Lijkt me dan toch dat het 20 miljoen gaat worden en dan evt 18+ haalbare bonussen of iets dergelijks.
    Juancho
    Mister PSV

DonyellMalen wrote: 19 Aug 2024, 12:02
    Juancho wrote: 19 Aug 2024, 11:59Zou bijzonder pijnlijk zijn
    Wat is er zo pijnlijk aan? Je levert als PSV toch een speler af bij een redelijke PL-club? Niets pijnlijks aan. Zeker nier als ze 20 miljoen betalen. Vrij zwaar woord voor de situatie. Tja, zijn contract had verlengd kunnen worden, maar dat heeft Boscagli zelf afgehouden omdat hij zijn opties wilde afwachten.
    Al eerder gezegd maar ik vind de impact van Boscagli immens groot voor PSV en het spelletje dat we nu willen spelen. Dus ja, super pijnlijk om hem een beetje onverwachts ook te verliezen deze zomer. Te veel van het goede maar als de bedragen naar 15 miljoen vast gaan houd je het helaas niet tegen. Dan gelijk de pleister er nu maar af trekken.
    Robson de Souza
    Vedette

DeEintovenaar wrote: 19 Aug 2024, 12:05
    Juancho wrote: 19 Aug 2024, 11:59

Uit wat blijkt dat PSV akkoord zou gaan met 15 + wat bonussen? Zelfs Rik schrijft tenminste 20 miljoen euro. Lijkt me dan toch dat het 20 miljoen gaat worden en dan evt 18+ haalbare bonussen of iets dergelijks.
    20 miljoen en de huur van Barco met optie tot koop.
    11 Tinus
    Legende

Voor PSV is het best simpel en ik denk dat die mogelijke 'afspraken' in een nieuw contract precies aangeven dat PSV het niet kan veroorloven om 20 miljoen te laten liggen nu.

Prio lijst vanuit PSV:
    1 Boscagli nu verlengen tot 2028/2029 zonder afspraken
    2 Boscagli nu verlengen tot 2028/2029 met afspraken
    3 Boscagli nu verkopen voor 20+ miljoen
    4 Boscagli aan zijn contract houden en hopen dat hij alsnog bijtekent met of zonder afspraken

Op het moment dat optie 1 en 2 niet mogelijk zijn denk ik dat verkopen nog steeds de voorkeur geniet zolang de prijs maar hoog genoeg is. Het is gissen wat PSV voldoende acht maar Rik heeft het over 20 miljoen en ik denk als je naar Teze kijkt (10+2) dan kan een 17+3 miljoen opzich al realistisch zijn maar ik denk dat PSV iets meer wil dan realistisch omdat ze dol zijn op Ollie.

Ik hoop zelf het meeste op de Sangaré route.

https://www.PSV.nl/media/artikel/PSV-br ... te-tekenen
    ‘’Het mag duidelijk zijn dat Ibrahim een interessante speler is voor veel clubs, daarom zijn we blij dat hij heeft gekozen om zijn contract te verlengen. We hebben met PSV de ambitie om ons ten opzichte van vorig seizoen te verbeteren en Ibrahim wil daar graag zijn bijdrage aan leveren. Daarom is het zo goed dat hij vroeg in augustus duidelijkheid geeft aan PSV.’’
    Geef hem tekengeld, topsalaris, reserve aanvoerder status en een gelimiteerde som van pakweg 10 a 15 miljoen (bij voorkeur met deadline 1 augustus). Je bent niet alleen sportief dan gered maar financieel ga je er ook nog flink op verdienen en Ollie heeft de vrijheid om te gaan als er een club komt voor 1 augustus. En laten we wel wezen, 10 a 15 miljoen is echt een fooi voor heel veel teams die aanvallend voetbal proberen te spelen in een topcompetitie.
    Juancho
    Mister PSV

Denk overigens dat je als club ook de juiste plannen moet kunnen aantonen naar hem toe om bij te tekenen. Hij schrikt zich natuurlijk ook rot wat er achterin om hem heen staat. En dat zal natuurlijk tijdelijk zijn, maar als topspeler zal ik dit wel mee laten wegen in je keuze. Wat gaat PSV doen op de markt, welke directe versterkingen komen erbij. Hoe zorg je er voor dat je Europees de volgende stap kan zetten. Zal ongetwijfeld enorm belangrijk voor Boscagli zijn. En terecht.
    Standbeeld
    Mister PSV

11 Tinus wrote: 19 Aug 2024, 12:11Geef hem tekengeld, topsalaris, reserve aanvoerder status en een gelimiteerde som van pakweg 10 a 15 miljoen (bij voorkeur met deadline 1 augustus).
    Hoe rijm je dit met dit:
    11 Tinus wrote: 19 Aug 2024, 12:11maar financieel ga je er ook nog flink op verdienen
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Juancho wrote: 19 Aug 2024, 12:14 Denk overigens dat je als club ook de juiste plannen moet kunnen aantonen naar hem toe om bij te tekenen. Hij schrikt zich natuurlijk ook rot wat er achterin om hem heen staat. En dat zal natuurlijk tijdelijk zijn, maar als topspeler zal ik dit wel mee laten wegen in je keuze. Wat gaat PSV doen op de markt, welke directe versterkingen komen erbij. Hoe zorg je er voor dat je Europees de volgende stap kan zetten. Zal ongetwijfeld enorm belangrijk voor Boscagli zijn. En terecht.
    Jij bent bang dat Boscagli denkt dat we met Oppergard en Ledezma de rest van het seizoen gaan spelen?
    DonyellMalen
    Legende

Juancho wrote: 19 Aug 2024, 12:14Hij schrikt zich natuurlijk ook rot wat er achterin om hem heen staat. En dat zal natuurlijk tijdelijk zijn, maar als topspeler zal ik dit wel mee laten wegen in je keuze.
    Een tijdelijke schrik? Ik denk dat Boscagli mentaal wel wat stabieler is dan dat. ;)
    11 Tinus
    Legende

Standbeeld wrote: 19 Aug 2024, 12:15
    11 Tinus wrote: 19 Aug 2024, 12:11Geef hem tekengeld, topsalaris, reserve aanvoerder status en een gelimiteerde som van pakweg 10 a 15 miljoen (bij voorkeur met deadline 1 augustus).
    Hoe rijm je dit met dit:
    11 Tinus wrote: 19 Aug 2024, 12:11maar financieel ga je er ook nog flink op verdienen
    Sportief omdat je een extra jaar Boscagli hebt, financieel omdat je hem dan niet transfervrij laat gaan maar toch een mooie transfersom over houdt minus de tekengelden/salaris wat je extra geeft. Anders heb je hem een jaar en loopt hij transfervrij de deur uit.
    Post Reply