Transferwindow 2024/25
- Hatseflats
- Vedette
Zal het hier ook ff plaatsen.
https://www.telegraaf.nl/sport/17402710 ... vers-bloed
Dus Sepp is echt een gepasseerd station?
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik eis voor het einde van de week drie nieuwe verdedigers. Anders ga ik een boos berichtje op een voetbalforum typen. Dat zal ze leren!
- These users thanked the author Grasmat for the post:
- TylerDurdn
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Ik las, aangenomen ‘in een lucht zwanger van verwachting’, dat er nog steeds ‘op meerdere borden tegelijk geschaakt’ wordt. En dat men nog steeds hoopt dat Van den Berg op t laatst toch nog gaat lukken en de speler ‘zelf niets liever wil’ [dan naar Eindhoven komen]. In het bericht van VoetbalPrimeur werd niet duidelijk - wat mag je ook verwachten van die hobbyisten - of Nagalo’s komst los stond van die van Van den Berg, een vertrek van Boscagli of überhaupt.Hatseflats wrote: ↑19 Aug 2024, 07:25 Zal het hier ook ff plaatsen.
Had onderhand wel op wat meer vuurwerk op de flanken, want de voorspelbare namen op de flanken vind ik niet echt veelbelovend. Met Gosens en Tete klim je onnodig hoog in het salarishuis en kun je zeker met de transfersom voor Tete ook wel een diepte-investering doen die je sportief hetzelfde en en financieel rendement talloze keren meer brengt.
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
- Armada
-
- Basisspeler
A.d.h.v. Het bericht van de telegraaf lijkt het me dat PSV bij Nagalo meer denkt aan een (toekomstige) opvolger van Boscagli dan iemand die rechts moet komen. Wat opzich ook meer in de lijn ligt van de type spelers. Nagalo tenslotte ook iemand die veel op links speelt en beschikt over de voetballende kwaliteiten.
- These users thanked the author Mvogoat for the post:
- Lorenzo von Matterhorn
Anel Ahmedhodzic komt eraan!
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Je merkt aan alles dat de druk hoger en hoger wordt. Het kan bijna niet dat het deze week niet los komt. We hadden 2,5 concrete vacature (afhankelijk of je Obispo wil upgraden) en daar is nu Teze bij gekomen. Dus er is geld, er zijn 3 a 4 aankopen nodig en er is weinig tijd. De ideale cocktail om deze week minimaal 2 nieuwe spelers klaar te stomen voor zaterdagavond. En kijk naar Heracles uit maar ook NAC uit bij Ajax... het kunnen gewoon hele lastige potjes zijn.
- ShovingNE2
- Site Admin
Inderdaad. Geen idee waarom Søren een clowntje post erbij (iets waarvan hij zegt altijd op tegen te zijn, maar goed). Maar zo is het wel. Maar goed: het had al lang geduurd de discussie of er wel genoeg geld is. De transferbalans is nu 9 miljoen negatief dit seizoen (ja, ik tel Lozano al mee, reken er maar op dat ze dat bij PSV dat ook doen). Met tekengelden erbij een miljoen of 14 negatief. Dat was zo'n beetje onze oorlogskas aan het begin van ieder seizoen zonder dat we twee keer op rij Champions League hebben gehaald.
Waar eerder altijd ook vanuit PSV werd gezegd: grote verkoop, dan verder, daar hoor je dat nu in het geheel niet. Sterker nog: ze melden gewoon dat er dit seizoen geen grote verkoop nodig is. Wenselijk? Jawel. Maar het hoeft niet. Als Teze verkocht wordt komen er gewoon een linksback, een rechtsback, een RCV en waarschijnlijk nog een backup rechtsback. En een opvolger voor achter Lozano (dat proberen ze heeft Stewart meerdere malen aangegeven).
Ja: er is voldoende kapitaal en men accepteert duidelijk de hogere afschrijvingen. Geen probleem ook: Frans Janssen verricht uitstekend werk: aan die kant komt er jaarlijks steeds meer binnen. En er wordt Champions League begroot voor 4 van de 5 jaar. En dat is meer inkomsten dan CL in het verleden, ook recette-wise met een thuiswedstrijd meer. Dat geeft in de begroting ook ruimte.
Of we wel geld hebben voor versterkingen is wel het laatste waar ik mij zorgen om maak. Dat er geen netwerk is waardoor Stewart niet kan bellen is een groter risico.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Moderator
Karsdorp is volgens Elfrink in ieder geval geen optie. Goed nieuws.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Jij noemt 5 aankopen, zonder nog andere uitgaande transfers, dat is wel vrij fors. Zou eigenlijk ook heel onverantwoord zijn om te doen in de laatste 2 weken vind ik zelf. Dat betekent dat je Bosz gewoon een halve selectie hebt gegeven met de boodschap dat ie het maar even moet uitzoeken.ShovingNE2 wrote: ↑19 Aug 2024, 08:18Inderdaad. Geen idee waarom @Søren een clowntje post erbij (iets waarvan hij zegt altijd op tegen te zijn, maar goed). Maar zo is het wel. Maar goed: het had al lang geduurd de discussie of er wel genoeg geld is. De transferbalans is nu 9 miljoen negatief dit seizoen (ja, ik tel Lozano al mee, reken er maar op dat ze dat bij PSV dat ook doen). Met tekengelden erbij een miljoen of 14 negatief. Dat was zo'n beetje onze oorlogskas aan het begin van ieder seizoen zonder dat we twee keer op rij Champions League hebben gehaald.
Waar eerder altijd ook vanuit PSV werd gezegd: grote verkoop, dan verder, daar hoor je dat nu in het geheel niet. Sterker nog: ze melden gewoon dat er dit seizoen geen grote verkoop nodig is. Wenselijk? Jawel. Maar het hoeft niet. Als Teze verkocht wordt komen er gewoon een linksback, een rechtsback, een RCV en waarschijnlijk nog een backup rechtsback. En een opvolger voor achter Lozano (dat proberen ze heeft Stewart meerdere malen aangegeven).
Ja: er is voldoende kapitaal en men accepteert duidelijk de hogere afschrijvingen. Geen probleem ook: Frans Janssen verricht uitstekend werk: aan die kant komt er jaarlijks steeds meer binnen. En er wordt Champions League begroot voor 4 van de 5 jaar. En dat is meer inkomsten dan CL in het verleden, ook recette-wise met een thuiswedstrijd meer. Dat geeft in de begroting ook ruimte.
Of we wel geld hebben voor versterkingen is wel het laatste waar ik mij zorgen om maak. Dat er geen netwerk is waardoor Stewart niet kan bellen is een groter risico.
Ach wellicht hebben ze een 10 rittenkaart bij Topsupport. Alles om een beetje te besparen.
Overigens denk ik dat PSV wel die grote verkoop wenst maar als die niet komt is het niet ineens sale. Wat zoals Heroune terecht zegt zijn er nog escapes.
-
- Legende
Die grote verkoop had het PSV al wel wat makkelijker gemaakt en is uiteindelijk ook wel nodig, al ben je met een eventuele verkoop van Boscagli samen met Lozano en Teze ook al een heel eind. Al beprijp ik PSV dat ze ook eventueel Boscagli niet laten gaan vanwege het sportieve plaatje. PSV kan dit seizoen die keuze maken, al komen in deze casus ook nog wel wat meer aspecten om de hoek kijken.
Vertrekken Veerman en/of Bakayoko niet, dan zit je wel met de volgende spelers qua contractsituatie. Daar wordt dan hopelijk een oplossing voor gevonden.
Vertrekken Veerman en/of Bakayoko niet, dan zit je wel met de volgende spelers qua contractsituatie. Daar wordt dan hopelijk een oplossing voor gevonden.
- ShovingNE2
- Site Admin
Oh, ik telde Teze als uitgaand ook al mee, dat was niet duidelijk inderdaad.11 Tinus wrote: ↑19 Aug 2024, 08:25Jij noemt 5 aankopen, zonder nog andere uitgaande transfers, dat is wel vrij fors. Zou eigenlijk ook heel onverantwoord zijn om te doen in de laatste 2 weken vind ik zelf. Dat betekent dat je Bosz gewoon een halve selectie hebt gegeven met de boodschap dat ie het maar even moet uitzoeken.
Ach wellicht hebben ze een 10 rittenkaart bij Topsupport. Alles om een beetje te besparen.
Overigens denk ik dat PSV wel die grote verkoop wenst maar als die niet komt is het niet ineens sale. Wat zoals Heroune terecht zegt zijn er nog escapes.
Ze zeggen doorlopend dat dit niet het geval is. Ook niet in de winter of einde seizoen voor 1 juli. 'Dit seizoen niet nodig'. Nu kan dat positionering voor onderhandelingen zijn natuurlijk, maar ze waren er altijd open over. Geen noodzaak, wenselijk: ja, dat wel.
-
- Vaste waarde in elftal
- Joenepsv
- Legende
Je moet clubs die op de stoep staan net zo behandelen als Jehova's die op de stoep staan. Wegtrappen en de deur weer sluiten.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat zegt Rik niet.
Dat is wat anders dan 'PSV vraagt 20 miljoen'.PSV kan een ongelimiteerd bedrag vragen, maar lijkt minimaal 20 miljoen euro te willen. Brighton tikt op dit moment nog niet de helft aan.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- SKERLA
-
- Vedette
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- ShovingNE2
- Site Admin
Dit is ook wel een mooie quote in het stuk.
Ik lees het als spelers die in de wachtkamer zitten en daar vooralsnog ook willen blijven zitten en wachten op PSV totdat de prijs beter is of totdat een uitgaande transfer helemaal is afgerond.Stewart heeft meerdere lijnen open kunnen houden en wil toeslaan nu de markt op het punt staat om te ontploffen.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Eindhovenvoetbal
-
- Geselecteerd voor Oranje
-
- Internationale topspeler
Mooi voor ons.
Boscagli zie ik liever niet vertrekken. Heb liever dat hij dit seizoen blijft en daarna (desnoods) transfervrij vertrekt. Of hij moet willen verlengen met een gelimiteerde transfersom. Dat zou nog beter zijn. Een miljoentje of 10. Dat is altijd nog beter dan transfervrij.