Gaat niet gebeuren. Of iemand moet nu nog met een enorme zak geld voor Bakayoko langskomen.
Transferwindow 2024/25
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
ShovingNE2 wrote: ↑19 Aug 2024, 08:54 Dit is ook wel een mooie quote in het stuk.
Ik lees het als spelers die in de wachtkamer zitten en daar vooralsnog ook willen blijven zitten en wachten op PSV totdat de prijs beter is of totdat een uitgaande transfer helemaal is afgerond.Stewart heeft meerdere lijnen open kunnen houden en wil toeslaan nu de markt op het punt staat om te ontploffen.
- DeefPeef
- Veelbelovend talent
- Clubvoorkeur: PSV
Dan gok ik dat het heel snel kan gaan deze week.ShovingNE2 wrote: ↑19 Aug 2024, 08:54 Dit is ook wel een mooie quote in het stuk.
Ik lees het als spelers die in de wachtkamer zitten en daar vooralsnog ook willen blijven zitten en wachten op PSV totdat de prijs beter is of totdat een uitgaande transfer helemaal is afgerond.Stewart heeft meerdere lijnen open kunnen houden en wil toeslaan nu de markt op het punt staat om te ontploffen.
-
- Legende
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Nagalo is zo goed als tweebenig en kan ook met links sterke lange passes geven.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Hey!
► Show Spoiler
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik vind dat er niet zoveel verschil tussen zit.ShovingNE2 wrote: ↑19 Aug 2024, 08:54 Dit is ook wel een mooie quote in het stuk.
-
- Internationale topspeler
Ramos en Pepe deden het ook wel aardig toch. Carvalho en Terry. Van Dijk en Konate. Etc.
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
- Aldwin
- ShovingNE2
- Site Admin
Je quote denk ik het verkeerde en je doelde op de 20 miljoen verwacht ik.
Dat is geen mening natuurlijk.
PSV lijkt minimaal 20 miljoen te vragen
PSV vraagt 20 miljoen
Dat is een verschil. Dat het op hetzelfde uit kan komen eens. Maar jij stelt als feit dat PSV 20 miljoen vraagt. Dat is onjuist.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Basisspeler
Nagalo een rechtspoot noemen is ook niet helemaal eerlijk denk ik. Speelt vaker op links dan rechts.Eindhovenvoetbal wrote: ↑19 Aug 2024, 09:34Ramos en Pepe deden het ook wel aardig toch. Carvalho en Terry. Van Dijk en Konate. Etc.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!
-
- Ballenjongen
Ik hoop nog op 5 ‘nieuwelingen’, waarna Earnie zodra het lukt mag gaan genieten van een welverdiende vakantie.
Achterin hoop ik op een volledige renovatie en ga ik ervanuit dat Boscagli vertrekt;
Tete - … - Nagalo - PvA
Ik denk dat er geen voldoende geldt meer is voor een linksback die beter is als PvA. Ik denk dat PSV gokt op het feit dat zowel Mauro als PvA de plek van Dest kunnen invullen.
Daarnaast denk ik dat Sepp niet meer komt en verwacht ik dat Earnie bezig is met zijn Tillman 2.0 project waardoor er dadelijke een andere, goed aangeschreven centrale verdediger uit de hoed komt.
De laatste ‘nieuweling’ zegt me dat Earnie en Marcel op de achtergrond bezig zijn met een grote naam. Lozano gaat weg en er komt hierdoor wel wat salaris vrij. Memphis?
Heeft nog steeds geen club, is transfervrij dus geen transfersom, kan over 3 jaar als hij 34 is nog steeds naar Amerika of de zandbak, kent Marcel goed (zie situatie Lozano vorig jaar) en wilt zeker nog wat interlands meepakken voor het NL elftal record. Daarnaast denk ik dat hij redelijk beperkt in zijn opties zit. Er wordt veel geschreven over de Top 3 in Turkije maar die hebben op zijn posities al redelijk wat (dure) spelers lopen. Het enige waar hij op wacht misschien is ergens een blessure bij de grote clubs, zodat hij als goedkope optie aan het eind van de window nog wordt binnengehengeld.
Achterin hoop ik op een volledige renovatie en ga ik ervanuit dat Boscagli vertrekt;
Tete - … - Nagalo - PvA
Ik denk dat er geen voldoende geldt meer is voor een linksback die beter is als PvA. Ik denk dat PSV gokt op het feit dat zowel Mauro als PvA de plek van Dest kunnen invullen.
Daarnaast denk ik dat Sepp niet meer komt en verwacht ik dat Earnie bezig is met zijn Tillman 2.0 project waardoor er dadelijke een andere, goed aangeschreven centrale verdediger uit de hoed komt.
De laatste ‘nieuweling’ zegt me dat Earnie en Marcel op de achtergrond bezig zijn met een grote naam. Lozano gaat weg en er komt hierdoor wel wat salaris vrij. Memphis?
Heeft nog steeds geen club, is transfervrij dus geen transfersom, kan over 3 jaar als hij 34 is nog steeds naar Amerika of de zandbak, kent Marcel goed (zie situatie Lozano vorig jaar) en wilt zeker nog wat interlands meepakken voor het NL elftal record. Daarnaast denk ik dat hij redelijk beperkt in zijn opties zit. Er wordt veel geschreven over de Top 3 in Turkije maar die hebben op zijn posities al redelijk wat (dure) spelers lopen. Het enige waar hij op wacht misschien is ergens een blessure bij de grote clubs, zodat hij als goedkope optie aan het eind van de window nog wordt binnengehengeld.
-
- Nationale topspeler
Hoop is uitgestelde teleurstellingJakeWest wrote: ↑19 Aug 2024, 09:46 Ik hoop nog op 5 ‘nieuwelingen’, waarna Earnie zodra het lukt mag gaan genieten van een welverdiende vakantie.
Tete - … - Nagalo - PvA
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey
Memphis halen? En wie gaat er banken dan? Lang, Bakayoko en Luuk staan wel op het wedstrijdformulier lijkt me.
- ShovingNE2
- Site Admin
En toch ging dit afgelopen weekend ook door mijn hoofd. Helemaal eens met je overigens, maar het zou mij niet verbazen. Als er nu nog steeds geen clubs in de subtop van Nederland zijn dan komt het denk ik wel dichterbij.FieseFriedrich wrote: ↑19 Aug 2024, 09:54 Memphis halen? En wie gaat er banken dan? Lang, Bakayoko en Luuk staan wel op het wedstrijdformulier lijkt me.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Ballenjongen
Daar is Bosz verantwoordelijk voor. Toen Lozano kwam toen was dat ook de vraag wie er moest spelen. Het geluk wat er toen ontstond is dat Lang geblesseerd raakte en dat Lozano eigenlijk niet meer de Lozano was als voorheen waardoor de discussie snel voorbij was.FieseFriedrich wrote: ↑19 Aug 2024, 09:54Memphis halen? En wie gaat er banken dan? Lang, Bakayoko en Luuk staan wel op het wedstrijdformulier lijkt me.
Ik denk dat je, net als vorig jaar, 3 goede flankspelers moet hebben voor 2 posities. Wat als Lang weer geblesseerd raakt? Gaan we dan met Driouech tegen Inter, Atletico en PSG spelen?
Tillman op links vindt ik prima maar vindt ik ook geen oplossing aangezien ik hem het beste vindt vanuit de as.
Zo kan je bakayoko ook wat rust geven dan schuif je Lang naar rechts en Memphis op links. Ik durf het wel aan al is dat meer uit het oogpunt van een fan dan van een TD die de lange termijn moet bewaken.
-
- Regelmatige invaller
Memphis is niet nodig, je kan Tillman op links of rechts zetten en zo plekje maken voor Saibari of Til.
Focus moet op verdediging.
Focus moet op verdediging.
- DonyellMalen
- Legende
Subtop van Europa, neem ik aan.ShovingNE2 wrote: ↑19 Aug 2024, 09:58En toch ging dit afgelopen weekend ook door mijn hoofd. Helemaal eens met je overigens, maar het zou mij niet verbazen. Als er nu nog steeds geen clubs in de subtop van Nederland zijn dan komt het denk ik wel dichterbij.
Maar jij kan het weten; je hebt Stewart immers afgelopen weekend de hand geschud.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Memphis op linksback kan toch ook gewoon? Ongetwijfeld beter dan Oppegard hè.
Lijkt me bij uitstek een speler zonder ego die zijn belangen zonder moeite opzij schuift in dienst van het team.
Lijkt me bij uitstek een speler zonder ego die zijn belangen zonder moeite opzij schuift in dienst van het team.
-
- Nationale topspeler
Dit gaat wel een belangrijke week worden vermoed ik. Het is 2 weken voor de deadline en in Engeland (de belangrijkste transferkatalysator) zelfs al over 11 dagen. Dit zijn de momenten dat alles vloeibaar wordt zoals Rik mooi zegt. We hebben al langs niks meer concreets gehoord over Seppie maar ook niks over een alternatief, wat gaat het worden. Teze is de deur uit en minimaal 11 miljoen kan worden bijgeschreven, ook over die vervanger is weinig bekend. We zoeken nog een linksbackie en Boscagli wilt niks liever dan op de Brighton pier lopen met zijn zakken gevuld met premier league geld, wat gaan we daar mee doen? Ook nog in het achterhoofd houdende dat er zomaar een club kan komen met een flinke bak geld voor Veerman, Schouten of Bakayoko en Earnie mag aan de ritalin de komende twee weken. Volledige focus is nodig en het gaan waarschijnlijk twee enorm leuke weken worden met prachtige geruchten.
-
- Talent
- Favoriete speler: Pepi
- SomaQan
- Nationale topspeler
En de backs?DoubleUCoolman wrote: ↑19 Aug 2024, 10:29 Ik droom voorlopig nog even van ons mogelijke nieuwe centraal duo Sepp & Nagalo
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong