Transferwindow 2024/25
- ShovingNE2
- Site Admin
Vergeten te vragen.DonyellMalen wrote: ↑19 Aug 2024, 10:10Maar jij kan het weten; je hebt Stewart immers afgelopen weekend de hand geschud.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Dus deze week komen Sepp, Kenny en Nagalo als ik het artikel van Rikkert mag geloven?
(Pure hoop)
(Pure hoop)
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Ik denk dat het strijdplan wat betreft de aankoop van centrale verdedigers is gewijzigd, sinds Liverpool geduld heeft met de onderhandeling over Sepp, maar tegelijk de tijd voor PSV begint te dringen.
PSV is niet doorgeschakeld, maar heeft de prioriteit verlegd naar Nagalo, waardoor PSV kan wachten met de aankoop van Sepp. Tegen de tijd dat het eind van het window nadert kan opnieuw toegeslagen worden, mits de boden op Boscagli stijgen én de vraagprijs van Sepp zakt. Zo niet speelt PSV volgend seizoen met Boscagli-Nagalo en anders met Nagalo-Sepp.
Dit is absoluut nergens op gebaseerd, maar dit lijkt mij logisch. Wie de backs worden mag Stewart bepalen.
PSV is niet doorgeschakeld, maar heeft de prioriteit verlegd naar Nagalo, waardoor PSV kan wachten met de aankoop van Sepp. Tegen de tijd dat het eind van het window nadert kan opnieuw toegeslagen worden, mits de boden op Boscagli stijgen én de vraagprijs van Sepp zakt. Zo niet speelt PSV volgend seizoen met Boscagli-Nagalo en anders met Nagalo-Sepp.
Dit is absoluut nergens op gebaseerd, maar dit lijkt mij logisch. Wie de backs worden mag Stewart bepalen.
- These users thanked the author Lorenzo von Matterhorn for the post (total 4):
- Koenjo • ShovingNE2 • De Realist • Doperwt11
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Daar ben je alleen aan transfersommen al 40-50 miljoen aan kwijt. Hoezeer ik het ook met je mee hoop, gaat dat lastig worden. Die 35 miljoen voor Teze en Boscagli kan niet volledig terug geïnvesteerd worden.Ontbijtkoek wrote: ↑19 Aug 2024, 10:39 Dus deze week komen Sepp, Kenny en Nagalo als ik het artikel van Rikkert mag geloven?
(Pure hoop)
-
- Basisspeler
Met Nagalo, Sepp en Tete heb je op papier een betere verdediging dan vorig jaar. Dest die daar hopelijk rond januari/februari weer bij aansluit, en je hebt een Champions League waardige verdediging. Ik vrees helaas dat we niet de middelen hebben om deze drie kanonnen op te halen.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Veelbelovend talent
- Favoriete speler: Luuk
Toch hoop ik dat we verrast worden met andere kanonnen. Ook zo saai als we alles vooraf alweer weten.Ontbijtkoek wrote: ↑19 Aug 2024, 10:39 Dus deze week komen Sepp, Kenny en Nagalo als ik het artikel van Rikkert mag geloven?
(Pure hoop)
- DonyellMalen
- Legende
Tete is absoluut CL-waardig. Dat hebben we allemaal afgelopen vrijdag kunnen zien.
- Lorenzo von Matterhorn
Dat ben ik met je eens, dat ga je niet alleen bekostigen met de opbrengst van Teze en Boscagli. Al denk ik dat we van het trio Veerman-Schouten-Bakayoko nog wel iemand zal vertrekken, waarvan de vervangers (Olaru voor Veerman bijv.) natuurlijk een stuk minder kosten dan het geldbedrag dat je vangt. Zie daar je extra spaarpot. Laten we in ieder geval hopen dat Schouten blijft.slowflow wrote: ↑19 Aug 2024, 10:45 Met Nagalo, Sepp en Tete heb je op papier een betere verdediging dan vorig jaar. Dest die daar hopelijk rond januari/februari weer bij aansluit, en je hebt een Champions League waardige verdediging. Ik vrees helaas dat we niet de middelen hebben om deze drie kanonnen op te halen.
-
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Waarom gaan mensen ervan uit dat Tete komt? Die was toch heel duidelijk in t interview vrijdag?
- These users thanked the author Rudie-10 for the post:
- Captain(C)
-
- Basisspeler
Ik denk eigenlijk dat Schouten en Veerman sowieso blijven. Wellicht dat er voor Bakayoko nog een verdwaald bod komt van een PL club, maar het ziet er ook naar uit dat Bakayoko alleen voor de wereldtop PSV zal verlaten. Ik denk, i.t.t. de paniek hier, dat er op 2 september een betere verdediging staat dan vorig seizoen (op papier dan).Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑19 Aug 2024, 10:53Dat ben ik met je eens, dat ga je niet alleen bekostigen met de opbrengst van Teze en Boscagli. Al denk ik dat we van het trio Veerman-Schouten-Bakayoko nog wel iemand zal vertrekken, waarvan de vervangers (Olaru voor Veerman bijv.) natuurlijk een stuk minder kosten dan het geldbedrag dat je vangt. Zie daar je extra spaarpot. Laten we in ieder geval hopen dat Schouten blijft.slowflow wrote: ↑19 Aug 2024, 10:45 Met Nagalo, Sepp en Tete heb je op papier een betere verdediging dan vorig jaar. Dest die daar hopelijk rond januari/februari weer bij aansluit, en je hebt een Champions League waardige verdediging. Ik vrees helaas dat we niet de middelen hebben om deze drie kanonnen op te halen.
- These users thanked the author slowflow for the post:
- Lorenzo von Matterhorn
- Captain(C)
- Vaste waarde in elftal
Wie de backs gaan worden is al duidelijk, door PSV is gecommuniceerd dat er een rechtercentrale verdediger bijkomt (vacature die nog openstond) en nu Teze vertrekt dat daar een vervanger voor wordt gehaald. Als Boscagli alsnog vertrekt zullen ze daar ook een vervanger voor halen.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑19 Aug 2024, 10:42 Dit is absoluut nergens op gebaseerd, maar dit lijkt mij logisch. Wie de backs worden mag Stewart bepalen.
Linksback:
Mauro Jr
Oppegard
Rechtsback:
Vervanger Teze
Ledezma
Koekoek!
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Veelbelovend talent
Ik kon niet direct een bron vinden dat PSV interesse zou hebben in Tete. Is dat ergens bevestigd, anders dan dat het een logische kandidaat zou zijn en een lach van Kenny zelf??
- Koenjo
- Meervoudig international
Ik snap de vergelijking met een CL-waardige verdediging wel, maar wat vaak vergeten wordt, is dat de spelers complementair moeten zijn. Het Nederlands elftal heeft op papier een internationale topverdediging, maar in de praktijk is het zo lek als een mandje. Het is niet zomaar even een paar gevestigde namen kopen en het probleem is opgelost. Maar goed.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
-
- Nationale topspeler
Ik vond teze twee weken geleden ook nog vrij duidelijk met zijn antwoord op de vraag of hij in september op de teamfoto zou staan. Maar deze week staat die toch mooi ergens op het trainingscomplex van Monaco met een ander rood wit shirtje te wapperen.
-
- Talent
Hoezo? Dat was toch tegen een Europa League tegenstander?DonyellMalen wrote: ↑19 Aug 2024, 10:52Tete is absoluut CL-waardig. Dat hebben we allemaal afgelopen vrijdag kunnen zien.
- Lorenzo von Matterhorn
Onzin. Hiermee maak je PSV kleiner dan we zijn. De eredivisie is inderdaad geen Bundesliga, maar bij PSV speel je wel in een Boszmachine die dit seizoen minimaal 8 wedstrijden in de CL gaat spelen. Tel daar de kans op Oranje bij op. Sepp wil liever naar PSV dan naar Mainz, daar ben ik 100% zeker van.
-
- Nationale topspeler
Als we over twee weken toch staan de ballen met Patje, Nagalo, Sepp, Tete dan moeten we toch wel denk ik een diepe buiging maken voor Earnie. Patje zou ik gewoon terughalen voor zijn strijd en persoonlijkheid in de kleedkamer en omdat je op de overige drie posities dan echt al een flinke zak geld gebruikt. Veerman moet denk ik wel verpatst worden om dit allemaal te bekostigen maar dat heb ik er graag voor over.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik denk dat als het om koop gaat dat het Leverkusen of PSV wordt. En anders tekent hij bij en gaat hij op verhuurbasis naar Mainz. Misschien dat PSV ook open staat voor huur, maar dan moet er ook een upside aanzitten met een reëele koopoptie of doorverkoop of zo.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vedette
https://www.vi.nl/nieuws/teze-maakt-ver ... -wijn-doetFlabbergast wrote: ↑19 Aug 2024, 10:59 Ik kon niet direct een bron vinden dat PSV interesse zou hebben in Tete. Is dat ergens bevestigd, anders dan dat het een logische kandidaat zou zijn en een lach van Kenny zelf??
VI
- Hatseflats
- Vedette
Neeeee, veel te laat enzo!Teletubby wrote: ↑19 Aug 2024, 11:07 Als we over twee weken toch staan de ballen met Patje, Nagalo, Sepp, Tete dan moeten we toch wel denk ik een diepe buiging maken voor Earnie. Patje zou ik gewoon terughalen voor zijn strijd en persoonlijkheid in de kleedkamer en omdat je op de overige drie posities dan echt al een flinke zak geld gebruikt. Veerman moet denk ik wel verpatst worden om dit allemaal te bekostigen maar dat heb ik er graag voor over.
Heb je sommige reacties hier niet gelezen? Die moeten naar een psycholoog, zo kut is het gesteld met PSV.
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- Jur1913