Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Madueke
Legende

Concreet gaan we over Sepp ook niks meer horen als Liverpool de prijs niet laat zakken en over het alternatief (Nagalo) horen we juist best veel de afgelopen dagen.
Joenepsv
Legende

TomPSV wrote: 19 Aug 2024, 10:33
SomaQan wrote: 19 Aug 2024, 10:32

En de backs?
Tete en Van Aanholt
Champions League waardig.
ShovingNE2
Site Admin

DonyellMalen wrote: 19 Aug 2024, 10:10Maar jij kan het weten; je hebt Stewart immers afgelopen weekend de hand geschud. ;)
Vergeten te vragen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ontbijtkoek
International
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Dus deze week komen Sepp, Kenny en Nagalo als ik het artikel van Rikkert mag geloven?

(Pure hoop)
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Ik denk dat het strijdplan wat betreft de aankoop van centrale verdedigers is gewijzigd, sinds Liverpool geduld heeft met de onderhandeling over Sepp, maar tegelijk de tijd voor PSV begint te dringen.

PSV is niet doorgeschakeld, maar heeft de prioriteit verlegd naar Nagalo, waardoor PSV kan wachten met de aankoop van Sepp. Tegen de tijd dat het eind van het window nadert kan opnieuw toegeslagen worden, mits de boden op Boscagli stijgen én de vraagprijs van Sepp zakt. Zo niet speelt PSV volgend seizoen met Boscagli-Nagalo en anders met Nagalo-Sepp.

Dit is absoluut nergens op gebaseerd, maar dit lijkt mij logisch. Wie de backs worden mag Stewart bepalen.
  • These users thanked the author Lorenzo von Matterhorn for the post (total 4):
    KoenjoShovingNE2De RealistDoperwt11
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Ontbijtkoek wrote: 19 Aug 2024, 10:39 Dus deze week komen Sepp, Kenny en Nagalo als ik het artikel van Rikkert mag geloven?

(Pure hoop)
    Daar ben je alleen aan transfersommen al 40-50 miljoen aan kwijt. Hoezeer ik het ook met je mee hoop, gaat dat lastig worden. Die 35 miljoen voor Teze en Boscagli kan niet volledig terug geïnvesteerd worden.
    slowflow
    Basisspeler

Met Nagalo, Sepp en Tete heb je op papier een betere verdediging dan vorig jaar. Dest die daar hopelijk rond januari/februari weer bij aansluit, en je hebt een Champions League waardige verdediging. Ik vrees helaas dat we niet de middelen hebben om deze drie kanonnen op te halen.
    Standbeeld
    Mister PSV

Joenepsv wrote: 19 Aug 2024, 10:36
    TomPSV wrote: 19 Aug 2024, 10:33

Tete en Van Aanholt
    Champions League waardig.
    Tete misschien wel, maar Van Aanholt zeker niet. Er is een reden dat PSV niet met hem verder wilden en dat PSV nu dan ook niet happig is op het terughalen.
    Leeuwarden1964
    Veelbelovend talent
    Favoriete speler: Luuk

Ontbijtkoek wrote: 19 Aug 2024, 10:39 Dus deze week komen Sepp, Kenny en Nagalo als ik het artikel van Rikkert mag geloven?

(Pure hoop)
    Toch hoop ik dat we verrast worden met andere kanonnen. Ook zo saai als we alles vooraf alweer weten. :mrgreen:
    DonyellMalen
    Legende

Standbeeld wrote: 19 Aug 2024, 10:46Tete misschien wel
    Tete is absoluut CL-waardig. Dat hebben we allemaal afgelopen vrijdag kunnen zien.
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler

slowflow wrote: 19 Aug 2024, 10:45 Met Nagalo, Sepp en Tete heb je op papier een betere verdediging dan vorig jaar. Dest die daar hopelijk rond januari/februari weer bij aansluit, en je hebt een Champions League waardige verdediging. Ik vrees helaas dat we niet de middelen hebben om deze drie kanonnen op te halen.
    Dat ben ik met je eens, dat ga je niet alleen bekostigen met de opbrengst van Teze en Boscagli. Al denk ik dat we van het trio Veerman-Schouten-Bakayoko nog wel iemand zal vertrekken, waarvan de vervangers (Olaru voor Veerman bijv.) natuurlijk een stuk minder kosten dan het geldbedrag dat je vangt. Zie daar je extra spaarpot. Laten we in ieder geval hopen dat Schouten blijft.
    Rudie-10
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Waarom gaan mensen ervan uit dat Tete komt? Die was toch heel duidelijk in t interview vrijdag?
  • These users thanked the author Rudie-10 for the post:
    Captain(C)
    slowflow
    Basisspeler

Lorenzo von Matterhorn wrote: 19 Aug 2024, 10:53
    slowflow wrote: 19 Aug 2024, 10:45 Met Nagalo, Sepp en Tete heb je op papier een betere verdediging dan vorig jaar. Dest die daar hopelijk rond januari/februari weer bij aansluit, en je hebt een Champions League waardige verdediging. Ik vrees helaas dat we niet de middelen hebben om deze drie kanonnen op te halen.
    Dat ben ik met je eens, dat ga je niet alleen bekostigen met de opbrengst van Teze en Boscagli. Al denk ik dat we van het trio Veerman-Schouten-Bakayoko nog wel iemand zal vertrekken, waarvan de vervangers (Olaru voor Veerman bijv.) natuurlijk een stuk minder kosten dan het geldbedrag dat je vangt. Zie daar je extra spaarpot. Laten we in ieder geval hopen dat Schouten blijft.
    Ik denk eigenlijk dat Schouten en Veerman sowieso blijven. Wellicht dat er voor Bakayoko nog een verdwaald bod komt van een PL club, maar het ziet er ook naar uit dat Bakayoko alleen voor de wereldtop PSV zal verlaten. Ik denk, i.t.t. de paniek hier, dat er op 2 september een betere verdediging staat dan vorig seizoen (op papier dan).
  • These users thanked the author slowflow for the post:
    Lorenzo von Matterhorn
    Lente
    Meervoudig international

Ik ben alleen bang dat we de hoop op Sepp moeten laten varen. Die gaat naar de Bundesliga (in welke constructie dan ook) en lijkt voor ons gewoon een brug te ver.
    Oh PSV wat je met me doet…
    Captain(C)
    Vaste waarde in elftal

Lorenzo von Matterhorn wrote: 19 Aug 2024, 10:42 Dit is absoluut nergens op gebaseerd, maar dit lijkt mij logisch. Wie de backs worden mag Stewart bepalen.
    Wie de backs gaan worden is al duidelijk, door PSV is gecommuniceerd dat er een rechtercentrale verdediger bijkomt (vacature die nog openstond) en nu Teze vertrekt dat daar een vervanger voor wordt gehaald. Als Boscagli alsnog vertrekt zullen ze daar ook een vervanger voor halen.

Linksback:
    Mauro Jr
    Oppegard

Rechtsback:
    Vervanger Teze
    Ledezma
    Koekoek!
    ShovingNE2
    Site Admin

Rudie-10 wrote: 19 Aug 2024, 10:57Waarom gaan mensen ervan uit dat Tete komt? Die was toch heel duidelijk in t interview vrijdag?
    Ik vond dat juist helemaal niet duidelijk. Eerder meer voer voor speculatie.
    Flabbergast
    Veelbelovend talent

Ik kon niet direct een bron vinden dat PSV interesse zou hebben in Tete. Is dat ergens bevestigd, anders dan dat het een logische kandidaat zou zijn en een lach van Kenny zelf??
    Koenjo
    Meervoudig international

Ik snap de vergelijking met een CL-waardige verdediging wel, maar wat vaak vergeten wordt, is dat de spelers complementair moeten zijn. Het Nederlands elftal heeft op papier een internationale topverdediging, maar in de praktijk is het zo lek als een mandje. Het is niet zomaar even een paar gevestigde namen kopen en het probleem is opgelost. Maar goed.
    ''Top level''
    ''1000% penalty''
    ''Give the cup to Ajax!''
    Teletubby
    Nationale topspeler

Rudie-10 wrote: 19 Aug 2024, 10:57 Waarom gaan mensen ervan uit dat Tete komt? Die was toch heel duidelijk in t interview vrijdag?
    Ik vond teze twee weken geleden ook nog vrij duidelijk met zijn antwoord op de vraag of hij in september op de teamfoto zou staan. Maar deze week staat die toch mooi ergens op het trainingscomplex van Monaco met een ander rood wit shirtje te wapperen.
    BoemBoemTheo
    Talent

DonyellMalen wrote: 19 Aug 2024, 10:52
    Standbeeld wrote: 19 Aug 2024, 10:46Tete misschien wel
    Tete is absoluut CL-waardig. Dat hebben we allemaal afgelopen vrijdag kunnen zien.
    Hoezo? Dat was toch tegen een Europa League tegenstander? :neh:
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler

Lente wrote: 19 Aug 2024, 10:57 Ik ben alleen bang dat we de hoop op Sepp moeten laten varen. Die gaat naar de Bundesliga (in welke constructie dan ook) en lijkt voor ons gewoon een brug te ver.
    Onzin. Hiermee maak je PSV kleiner dan we zijn. De eredivisie is inderdaad geen Bundesliga, maar bij PSV speel je wel in een Boszmachine die dit seizoen minimaal 8 wedstrijden in de CL gaat spelen. Tel daar de kans op Oranje bij op. Sepp wil liever naar PSV dan naar Mainz, daar ben ik 100% zeker van.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Als we over twee weken toch staan de ballen met Patje, Nagalo, Sepp, Tete dan moeten we toch wel denk ik een diepe buiging maken voor Earnie. Patje zou ik gewoon terughalen voor zijn strijd en persoonlijkheid in de kleedkamer en omdat je op de overige drie posities dan echt al een flinke zak geld gebruikt. Veerman moet denk ik wel verpatst worden om dit allemaal te bekostigen maar dat heb ik er graag voor over.
    ShovingNE2
    Site Admin

Ik denk dat als het om koop gaat dat het Leverkusen of PSV wordt. En anders tekent hij bij en gaat hij op verhuurbasis naar Mainz. Misschien dat PSV ook open staat voor huur, maar dan moet er ook een upside aanzitten met een reëele koopoptie of doorverkoop of zo.
    Rikkert1234
    Vedette

Flabbergast wrote: 19 Aug 2024, 10:59 Ik kon niet direct een bron vinden dat PSV interesse zou hebben in Tete. Is dat ergens bevestigd, anders dan dat het een logische kandidaat zou zijn en een lach van Kenny zelf??
    https://www.vi.nl/nieuws/teze-maakt-ver ... -wijn-doet

VI
    Hatseflats
    Vedette

Teletubby wrote: 19 Aug 2024, 11:07 Als we over twee weken toch staan de ballen met Patje, Nagalo, Sepp, Tete dan moeten we toch wel denk ik een diepe buiging maken voor Earnie. Patje zou ik gewoon terughalen voor zijn strijd en persoonlijkheid in de kleedkamer en omdat je op de overige drie posities dan echt al een flinke zak geld gebruikt. Veerman moet denk ik wel verpatst worden om dit allemaal te bekostigen maar dat heb ik er graag voor over.
    Neeeee, veel te laat enzo!
    Heb je sommige reacties hier niet gelezen? Die moeten naar een psycholoog, zo kut is het gesteld met PSV.

:fish:
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    Jur1913
    Post Reply