Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Koenjo wrote: 19 Aug 2024, 11:00 Ik snap de vergelijking met een CL-waardige verdediging wel, maar wat vaak vergeten wordt, is dat de spelers complementair moeten zijn. Het Nederlands elftal heeft op papier een internationale topverdediging, maar in de praktijk is het zo lek als een mandje. Het is niet zomaar even een paar gevestigde namen kopen en het probleem is opgelost. Maar goed.
Laten we niet vergeten dat het Nederlands Elftal ook een andere trainer voor de groep heeft staan dan wij. Godzijdank. Oranje speelt zonder enige vorm van tactiek en daarom weet geen enkele speler wat ze moeten doen. Dat is hier wel anders.
Juancho
Mister PSV

Lorenzo von Matterhorn wrote: 19 Aug 2024, 11:10
Koenjo wrote: 19 Aug 2024, 11:00 Ik snap de vergelijking met een CL-waardige verdediging wel, maar wat vaak vergeten wordt, is dat de spelers complementair moeten zijn. Het Nederlands elftal heeft op papier een internationale topverdediging, maar in de praktijk is het zo lek als een mandje. Het is niet zomaar even een paar gevestigde namen kopen en het probleem is opgelost. Maar goed.
Laten we niet vergeten dat het Nederlands Elftal ook een andere trainer voor de groep heeft staan dan wij. Godzijdank. Oranje speelt zonder enige vorm van tactiek en daarom weet geen enkele speler wat ze moeten doen. Dat is hier wel anders.
Nou onze achterhoede is anders ook zo lek als een mandje momenteel :mrgreen: :neh:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Teletubby
Nationale topspeler

Hatseflats wrote: 19 Aug 2024, 11:09
Teletubby wrote: 19 Aug 2024, 11:07 Als we over twee weken toch staan de ballen met Patje, Nagalo, Sepp, Tete dan moeten we toch wel denk ik een diepe buiging maken voor Earnie. Patje zou ik gewoon terughalen voor zijn strijd en persoonlijkheid in de kleedkamer en omdat je op de overige drie posities dan echt al een flinke zak geld gebruikt. Veerman moet denk ik wel verpatst worden om dit allemaal te bekostigen maar dat heb ik er graag voor over.
Neeeee, veel te laat enzo!
Heb je sommige reacties hier niet gelezen? Die moeten naar een psycholoog, zo kut is het gesteld met PSV.

:fish:
Nou ik had ook mijn twijfels en mocht je daadwerkelijk Patje halen dan had je dat ook twee weken geleden kunnen doen en dan had dat je al twee penalties tegen gescheeld bijvoorbeeld maar de inductiekookplaat moet nu wel echt aan. Mocht je nu voor absolute kwaliteit kunnen gaan en daarbij ook geen puntenverlies lijden dan heeft Earnie gewonnen.
  • These users thanked the author Teletubby for the post:
    BarryBanaan
    Standbeeld
    Mister PSV

DonyellMalen wrote: 19 Aug 2024, 10:52
    Standbeeld wrote: 19 Aug 2024, 10:46Tete misschien wel
    Tete is absoluut CL-waardig. Dat hebben we allemaal afgelopen vrijdag kunnen zien.
    Ja, ik had die compilatie bekeken en dat zag er goed uit. Ik weet alleen niet of dit ook zijn gemiddelde niveau is, of dat het toevallig een uitschieter was. Ik kijk eerlijk gezegd nooit naar Fulham.
    Juancho
    Mister PSV

Aanholt alsnog terughalen zou eigenlijk best treurig zijn. Had hem dan lekker na kopen Dest nog een jaartje contract gegeven om daarna iets bij de club te gaan doen ofzo. Had ie nu allang topfit geweest zijn en maak je iig een duidelijke keuze. Je wil als club niet voor niets van hem af of geeft hem niet voor niets geen nieuw contract. Om daar op terug te komen vanwege een falende linkerkant zou wel erg zwak zijn.

Verder lees ik weer eens Depay, aub niet zeg. Daar is amper meer wat van over, fysiek heel zwak geworden en bovendien, waar moet hij in godsnaam spelen? Investeer in een vervanger voor Lozano die onder Bosz vooral rechts speelt. Met het naderende vertrek van Baka heb je ook gewoon een rechtsbuiten nodig. Niet linksvoor nummer zoveel die ook nog eens behoorlijk duur zal zijn in salaris. Zou echt een waanzinnig slechte keuze zijn.
  • These users thanked the author Juancho for the post (total 2):
    DE MADERA 76Doperwt11
    Lente
    Meervoudig international

Lorenzo von Matterhorn wrote: 19 Aug 2024, 11:04
    Lente wrote: 19 Aug 2024, 10:57 Ik ben alleen bang dat we de hoop op Sepp moeten laten varen. Die gaat naar de Bundesliga (in welke constructie dan ook) en lijkt voor ons gewoon een brug te ver.
    Onzin. Hiermee maak je PSV kleiner dan we zijn. De eredivisie is inderdaad geen Bundesliga, maar bij PSV speel je wel in een Boszmachine die dit seizoen minimaal 8 wedstrijden in de CL gaat spelen. Tel daar de kans op Oranje bij op. Sepp wil liever naar PSV dan naar Mainz, daar ben ik 100% zeker van.
    Ik maak PSV helemaal niet kleiner dan dat we zijn. Wij gaan alleen geen 20 miljoen betalen, voor geen enkele speler. Ik zeg niet dat Sepp zelf niet wil, die staat zeker voor ons open en wij hebben sportief ook heel wat te bieden, alleen heb ik niet de verwachting dat Liverpool genoegen neemt met minder dan 20 miljoen. Vandaar dat het een brug te ver is, ik zie het zelfde scenario als vorig jaar met Sanchez, financieel een brug te ver voor ons. Als je op die manier denkt dat ik PSV kleiner maak dan dat we zijn, dat kan, maar dan denk ik dat jij ons groter maakt dan dat we zijn. Onze grootste beperking in onze ambities is toch echt onze financiële situatie (inherent aan het land / competitie waar we in spelen).

(edit: scenario als Ketelaere vorig jaar had ik ook kunnen zeggen, zelfde laken een pak)
    Last edited by Lente on 19 Aug 2024, 11:22, edited 1 time in total.
    Oh PSV wat je met me doet…
    Tjompie
    Internationale topspeler

Ik kan totaal geen Italiaans, maar gaat dit specifiek om Ajax of alleen Nederland?

Paulus1913
    Regelmatige invaller

Kenny Tete is in ieder geval nu in Nederland, voor wat het waard is. Credits naar JoskeBrenet
  • These users thanked the author Paulus1913 for the post (total 4):
    Leeuwarden1964SomaQanDezoonvanAadStandbeeld
    Hatseflats
    Vedette

Tjompie wrote: 19 Aug 2024, 11:17 Ik kan totaal geen Italiaans, maar gaat dit specifiek om Ajax of alleen Nederland?

Heb jij de berichtgeving rondom Ajax en Rugani gemist ofzo?
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    Grasmat
    Ittot
    Internationale topspeler

Tete is van de lange lijst ex Ajacieden die hier genoemd worden (Wijndal jezus christus zeg, Tagliafico, Bakker) de enige die me enigszins kan bekoren omdat hij een beetje hetzelfde type is als Teze. Hoewel Teze voetballend een stuk beter is (hele goede inspeelpass en vroege voorzet, vorig seizoen 9!!! assist in de eredivisie en nog 2 in de CL) kan Tete zo'n rol wel oppakken denk ik.

Als vd Berg nog komt (hoewel ik hem niet heb zien spelen dus ga af op geluiden hier) dan ziet het er een stuk beter uit, indien Boscagli blijft. van Aanholt komt tekort maar zou een "ok" lapmiddel zijn.
  • These users thanked the author Ittot for the post:
    Gerard Karnemelk
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler

Lente wrote: 19 Aug 2024, 11:17
    Lorenzo von Matterhorn wrote: 19 Aug 2024, 11:04

Onzin. Hiermee maak je PSV kleiner dan we zijn. De eredivisie is inderdaad geen Bundesliga, maar bij PSV speel je wel in een Boszmachine die dit seizoen minimaal 8 wedstrijden in de CL gaat spelen. Tel daar de kans op Oranje bij op. Sepp wil liever naar PSV dan naar Mainz, daar ben ik 100% zeker van.
    Ik maak PSV helemaal niet kleiner dan dat we zijn. Wij gaan alleen geen 20 miljoen betalen, voor geen enkele speler. Ik zeg niet dat Sepp zelf niet wil, die staat zeker voor ons open en wij hebben sportief ook heel wat te bieden, alleen heb ik niet de verwachting dat Liverpool genoegen neemt met minder dan 20 miljoen. Vandaar dat het een brug te ver is, ik zie het zelfde scenario als vorig jaar met Sanchez, financieel een brug te ver voor ons. Als je op die manier denkt dat ik PSV kleiner maak dan dat we zijn, dat kan, maar dan denk ik dat jij ons groter maakt dan dat we zijn. Onze grootste beperking in onze ambities is toch echt onze financiële situatie (inherent aan het land / competitie waar we in spelen).
    Denk jij dat clubs in de Bundesliga wél 20 miljoen voor Sepp gaan betalen?
  • These users thanked the author Lorenzo von Matterhorn for the post:
    BoerNr6
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Tjompie wrote: 19 Aug 2024, 11:17 Ik kan totaal geen Italiaans, maar gaat dit specifiek om Ajax of alleen Nederland?

Ajax uiteraard. Maar als hij onderweg in het vliegtuig NAC-ajax kijkt dan zou het me niet verbazen als hij weer linea recta een vlucht terug naar Turijn pakt.
    DonyellMalen
    Legende

Lorenzo von Matterhorn wrote: 19 Aug 2024, 11:21Denk jij dat clubs in de Bundesliga wél 20 miljoen voor Sepp gaan betalen?
    Leverkusen wellicht wel. Tapsoba kan naar de zandbak voor heel veel geld en Tah kan ook nog steeds voor een flinke som vertrekken.
    Robson de Souza
    Vedette

Hatseflats wrote: 19 Aug 2024, 11:18

Heb jij de berichtgeving rondom Ajax en Rugani gemist ofzo?
    Ik snap Tjompie wel. Rugani lacht, dus je zou verwachten dat hij denkt dat hij bij PSV heeft getekend en niet bij Ajax. Gelukkig weten wij beter.
  • These users thanked the author Robson de Souza for the post:
    Tjompie
    Mvogoat
    Basisspeler

DonyellMalen wrote: 19 Aug 2024, 11:23
    Lorenzo von Matterhorn wrote: 19 Aug 2024, 11:21Denk jij dat clubs in de Bundesliga wél 20 miljoen voor Sepp gaan betalen?
    Leverkusen wellicht wel. Tapsoba kan naar de zandbak voor heel veel geld en Tah kan ook nog steeds voor een flinke som vertrekken.
    Volgensmij heeft Leverkusen de ruimte wel om dit te regelen alvorens ze een speler hebben verkocht. Leggen geregeld toch wel dit soort bedragen neer.
    Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
    Wolf
    Talent
    Old name: Mevogoat

Grasmat wrote: 19 Aug 2024, 11:23

Ajax uiteraard. Maar als hij onderweg in het vliegtuig NAC-ajax kijkt dan zou het me niet verbazen als hij weer linea recta een vlucht terug naar Turijn pakt.
    Ik zou als toekomstig speler van PSV ook niet blij worden van wat je te zien kreeg bij PSV-Heracles Almelo 😂
    Lente
    Meervoudig international

Lorenzo von Matterhorn wrote: 19 Aug 2024, 11:21

Vandaar dat ik ook schrijf, in welke constructie dan ook. Leverkussen mogelijk wel, Mainz zal er een constructie opgetuigd worden. Daarnaast wordt er ook steeds gezegd dat er ook vanuit de Premier League veel interesse is en die lappen dat allemaal blindelings. Ik hoop het ook dat hij voor € 15 miljoen onze kant op komt maar ik zie het alleen niet gebeuren en ik zie ons niet verder gaan dan dat.
    Oh PSV wat je met me doet…
    ShovingNE2
    Site Admin

Hooguit Leverkusen.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler

Leverkusen heeft al eerder zulke bedragen voor verdedigers betaald, dat is waar. En ook daar speelt ie CL. We gaan het zien, ik heb nog altijd heel goede hoop.
    Juancho
    Mister PSV

Lorenzo von Matterhorn wrote: 19 Aug 2024, 11:21

Er zullen in de BL wel prima clubs zijn die wel bereid zijn hem te huren zonder koopoptie. Iets wat PSV, hopelijk, niet (meer) gaat doen.
    AlexDeTank4
    Bankzitter

Leverkusen zal dat zeker kunnen betalen, maar ook daar gaat Sepp niet de minuten maken die hij wil. Dan kan hij net zo goed bij Liverpool blijven.
    Robson de Souza
    Vedette

Nu al zin in dat filmpje van PSV van vanmiddag waar Boscagli aan komt fietsen met Sepp achterop en dat ze dan samen een contract tekenen tot 2029.
  • These users thanked the author Robson de Souza for the post (total 12):
    Leeuwarden1964De RealistGarnaalSamwiseFieseFriedrichBossche bolSKERLAShovingNE2Psveindhoven1993WijnaldinhoDoperwt11Bram
    Buitenspelgoal
    Vaste waarde in elftal

Ittot wrote: 19 Aug 2024, 11:21 Tete is van de lange lijst ex Ajacieden die hier genoemd worden (Wijndal jezus christus zeg, Tagliafico, Bakker) de enige die me enigszins kan bekoren omdat hij een beetje hetzelfde type is als Teze. Hoewel Teze voetballend een stuk beter is (hele goede inspeelpass en vroege voorzet, vorig seizoen 9!!! assist in de eredivisie en nog 2 in de CL) kan Tete zo'n rol wel oppakken denk ik.

Als vd Berg nog komt (hoewel ik hem niet heb zien spelen dus ga af op geluiden hier) dan ziet het er een stuk beter uit, indien Boscagli blijft. van Aanholt komt tekort maar zou een "ok" lapmiddel zijn.
    Teze was aanvallend ook nooit geweldig, tot afgelopen seizoen waar hij floreerde. Tete is daarnaast verdedigend echt geweldig. Die zit overal tussen. Speelde tegen United ook echt top.
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Robson de Souza wrote: 19 Aug 2024, 11:38 Nu al zin in dat filmpje van PSV van vanmiddag waar Boscagli aan komt fietsen met Sepp achterop en dat ze dan samen een contract tekenen tot 2029.
    Als dit uitkomt, betaal ik voor 50 man pils bij de volgende thuiswedstrijd
  • These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post (total 6):
    EsselynJbillyboyPsveindhoven1993DeBruyneJordiBram
    Juancho
    Mister PSV

Buitenspelgoal wrote: 19 Aug 2024, 11:43
    Ittot wrote: 19 Aug 2024, 11:21 Tete is van de lange lijst ex Ajacieden die hier genoemd worden (Wijndal jezus christus zeg, Tagliafico, Bakker) de enige die me enigszins kan bekoren omdat hij een beetje hetzelfde type is als Teze. Hoewel Teze voetballend een stuk beter is (hele goede inspeelpass en vroege voorzet, vorig seizoen 9!!! assist in de eredivisie en nog 2 in de CL) kan Tete zo'n rol wel oppakken denk ik.

Teze was aanvallend ook nooit geweldig, tot afgelopen seizoen waar hij floreerde. Tete is daarnaast verdedigend echt geweldig. Die zit overal tussen. Speelde tegen United ook echt top.
    Misschien hebben we dat nog wel harder nodig dan uitstekend spel aan de bal. Op CL niveau bedoel ik dan want daar zal PSV toch ook een volgende stap willen zetten. Tegen Dortmund vloog je er mede uit door matig verdedigen terwijl je voorin niet kon killen. Je mist natuurlijk wel het spel aan de bal van Dest, maar er zal nog een LB komen als het goed is. Die moet dan aan de bal maar meer kunnen brengen icm Lang.
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    Buitenspelgoal
    Post Reply