Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
JoJo
Regelmatige invaller
Favoriete speler: Joey

Juancho wrote: 19 Aug 2024, 15:25 Hooguit Benitez kan je zeggen, transfervrij gekomen, transfervrij vertrekken.
Boscagli is voor 1,5 mln gehaald dus dat valt ook goed mee.
dannyPSV
Jeugdinternational
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Jerdy Schouten

Mike Schoenmakers/Transferfriday heeft weer z'n Twitter naam veranderd :wall:. Dus wees gewaarschuwd. Hij heet nu Jasinta Barmoszovic
  • These users thanked the author dannyPSV for the post:
    Captain(C)
    ShovingNE2
    Site Admin

Heruone wrote: 19 Aug 2024, 15:13Dat vind ik overigens nog steeds een belangrijke prio. Het is daar alleen akelig stil over. De winterse markt is een lastige en Stewart/Brands hebben meermaals aangegeven dan liever geen zaken te willen doen. Als PSV niemand weet te strikken de komende 14 dagen, ligt daar wmb wel een potentieel hoofdpijndossier.
    Mocht het niet lukken dan heb je wel van begin september de tijd om de opvolger te halen.
    Het valt natuurlijk niet uit te sluiten dat 1 van de 2 namen niet alsnog vertrekt. Maar los van de evt. contractsituatie ontstaat er dan ook een probleem waarbij er komende zomer in je middenveld/aanval een grote exodus kan gaan plaatsvinden. Het timen van je verkopen is wmb cruciaal voor het creëren van continuïteit over de lange termijn. Daar is het o.a. mis gegaan bij Ajax.
    Veerman heeft al sinds oktober een aanbod liggen. Benieuwd wat hij doet als hij niet gaat. Bakayoko heeft een opwaardering van zijn contract gekregen heel recent, maar dat was geen verlenging. Ik ben heel benieuwd waar de upside voor PSV ligt in die verlenging. Die zal er ongetwijfeld zijn, maar welke? Een automatische verlenging als hij deze zomer niet vertrekt?
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

JoJo wrote: 19 Aug 2024, 15:29
    Juancho wrote: 19 Aug 2024, 15:25 Hooguit Benitez kan je zeggen, transfervrij gekomen, transfervrij vertrekken.
    Volgens mij was het eerder het dubbele.

Edit: 2 miljoen zei Rik.

https://www.ad.nl/transfer-talk/PSV-leg ... gle.com%2F
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

11 Tinus wrote: 19 Aug 2024, 15:30

Volgens mij was het eerder het dubbele.

Edit: 2 miljoen zei Rik.

https://www.ad.nl/transfer-talk/PSV-leg ... gle.com%2F
    Ach wat weet Rik nou? Is die vent PSV-watcher ofzo?
    Timheu97
    Talent

dannyPSV wrote: 19 Aug 2024, 15:29 Mike Schoenmakers/Transferfriday heeft weer z'n Twitter naam veranderd :wall:. Dus wees gewaarschuwd. Hij heet nu Jasinta Barmoszovic
    Kan nooit Mike zijn. Daarvoor maakt het account te weinig spelfouten. Dit is hooguit zijn broer.
    Massimo
    Legende

Voor het juiste bedrag is Boscagli weg, maar zo niet dan kan PSV het zich wel veroorloven om hem transfervrij volgend seizoen de deur uit laten gaan. Het heeft inmiddels ook wel weer wat kapitaal weten te creëren op het veld en beetje bij beetje worden landurige contracten afgesloten.

Wel kan het een dingetje worden met Bakayoko en/of Veerman als die bij PSV blijven. Daar zal je wel wat mee moeten.
    11 Tinus
    Legende

Vergeet ook niet dat je volgend jaar wellicht ook al Benitez en Luuk moet vervangen zonder dat er een transfersom tegenover staat. En wie weet inderdaad ook Bakakyoko/Veerman met 1 jaar contract. En het kan ook zomaar dat Mauro/Obispo aflopen zonder transfersom. En natuurlijk zullen er weinig mensen slecht slapen als Mauro/Obispo transfervrij vertrekken maar je moet die spelers wel allemaal gaan vervangen zonder dat er geld binnen komt. Je kunt niet spelers van 10+ miljoen blijven kopen en jeugd doorschuiven (als ze kwalitatief niet goed genoeg zijn).
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 2):
    TijnRolano
    Tyyne
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Couhaib Driouech

Wat er ook gebeurd, we winnen de Eredivisie en Champions League. Earnie is aan het 4D onderwater schaken
    grasveld
    Internationale topspeler

11 Tinus wrote: 19 Aug 2024, 16:13 Vergeet ook niet dat je volgend jaar wellicht ook al Benitez en Luuk moet vervangen zonder dat er een transfersom tegenover staat. En wie weet inderdaad ook Bakakyoko/Veerman met 1 jaar contract. En het kan ook zomaar dat Mauro/Obispo aflopen zonder transfersom. En natuurlijk zullen er weinig mensen slecht slapen als Mauro/Obispo transfervrij vertrekken maar je moet die spelers wel allemaal gaan vervangen zonder dat er geld binnen komt. Je kunt niet spelers van 10+ miljoen blijven kopen en jeugd doorschuiven (als ze kwalitatief niet goed genoeg zijn).
    Luuk is vorig jaar toch al op geanticipeerd in de persoon van Pepi? Alleen jammer dat Bosz hem zo weinig minuten geeft. Vind hem vaak redelijk goed invallen. Als basisspeler overtuigt hij wat minder.
    DoelbewustProvoceren
    Regelmatige invaller

Dat je een kampioensjaar geen vervolg kunt geven met je selectie in combinatie met paar plekken die je hebt doorgeselecteerd, is natuurlijk vaak zo. Maar dan hoop je in ieder geval bakken met geld te verdienen waar je nog jaren lang plezier aan hebt, dat lijkt alleen met het vertrek van Benitez, Boscagli, Sambo, v Aanholt, Ramalho en Teze niet het geval te zijn. Je kan het zelfde geld uitgeven aan vervangers en waarbij je blij mag zijn onder aan de streep net zo sterk te zijn.
  • These users thanked the author DoelbewustProvoceren for the post:
    Zuc0
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Maar wat als we Boscagli houden, dan moeten we in de winter of op z'n laatst volgende zomer de hele boel vernieuwen?

Idealiter zou je toch nu al een aantal spelers willen laten gaan, zodat je niet volgend jaar 5 nieuwe spelers op het veld zet?
    (Bakayoko, Lang(?), Schouten, Veerman, Boscagli in 1 jaar)

Boscagli kan goed voetballen maar deel niet dat gevoel dat hij sleutelspeler (á la Schouten) is. En ja, dat is puur mijn gevoel.
  • These users thanked the author Fanatic-U-s for the post (total 2):
    MaaxSjengski
    Ex unitate vires
    11 Tinus
    Legende

grasveld wrote: 19 Aug 2024, 16:17
    11 Tinus wrote: 19 Aug 2024, 16:13 Vergeet ook niet dat je volgend jaar wellicht ook al Benitez en Luuk moet vervangen zonder dat er een transfersom tegenover staat. En wie weet inderdaad ook Bakakyoko/Veerman met 1 jaar contract. En het kan ook zomaar dat Mauro/Obispo aflopen zonder transfersom. En natuurlijk zullen er weinig mensen slecht slapen als Mauro/Obispo transfervrij vertrekken maar je moet die spelers wel allemaal gaan vervangen zonder dat er geld binnen komt. Je kunt niet spelers van 10+ miljoen blijven kopen en jeugd doorschuiven (als ze kwalitatief niet goed genoeg zijn).
    Luuk is vorig jaar toch al op geanticipeerd in de persoon van Pepi? Alleen jammer dat Bosz hem zo weinig minuten geeft. Vind hem vaak redelijk goed invallen. Als basisspeler overtuigt hij wat minder.
    Vorig jaar betaalden we 10 miljoen voor Pepi als 2e spits, dit jaar betaalden we 9 miljoen voor back-up CV... Je kunt moeilijk Uneken doorschuiven.
    Number 8 On Tour
    Bankzitter

Ik zie PSG ook voor Schouten nog aankloppen. Soler en Ugarte staan op de nominatie verkocht te worden.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Number 8 On Tour wrote: 19 Aug 2024, 16:24 Ik zie PSG ook voor Schouten nog aankloppen. Soler en Ugarte staan op de nominatie verkocht te worden.
    Dan moet het echt een megabod zijn. Bovendien vraag ik me af of Schouten zelf nog wil toehappen. Ten eerste zal hij meewegen dat het wel erg prettig is om Hennie, z’n moeder en andere familie op rijafstand te hebben met een kleintje pasgeboren (hoewel Parijs ook nog te overzien is natuurlijk). Daarnaast heeft Schouten helder voor ogen dat hij naar een club wil die zich echt in hem verdiept heeft en niet op opportunisten zit te wachten. Zo’n last-minute transfer waarmee hij lukraak een gat moet opvullen in het slot van het window past niet in dat plaatje naar mijn mening.
  • These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
    FritskePhilips
    Benitez040
    Vaste waarde in elftal

Dumfries is ook in Nederland, Earnie is cooking 😉🙃
    Buitenspelgoal
    Vaste waarde in elftal

Benitez040 wrote: 19 Aug 2024, 16:45 Dumfries is ook in Nederland, Earnie is cooking 😉🙃
    Stel je voor. Ik denk dat de linker vleugels van de overige clubs zich bij voorbaat ziek melden als ze weten dat ze als Eredivisie speler tegenover die stier moeten staan.
    Robson de Souza
    Vedette

Benitez040 wrote: 19 Aug 2024, 16:45 Dumfries is ook in Nederland, Earnie is cooking 😉🙃
    Die is ff naar Nederland gevlogen omdat hij even een hartig woordje wil spreken met Rini de Groot. Kunnen we hem daarna meteen vastleggen. Masterplan gelukt.
  • These users thanked the author Robson de Souza for the post (total 2):
    BalinhoFritskePhilips
    Jur1913
    Internationale topspeler

Image

Kreeg 'm doorgestuurd maar kan goed dat diegene mij in de zeik probeert te nemen :lol: staat er nu niet meer op iig
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Jur1913 wrote: 19 Aug 2024, 16:51 Image

Kreeg 'm doorgestuurd maar kan goed dat diegene mij in de zeik probeert te nemen :lol: staat er nu niet meer op iig
    Dit zijn geen leuke grapjes he... EZ Photoshop ook dus helaas (denk ik).
    Ex unitate vires
    DonyellMalen
    Legende

Ja echt net echt!

Hoe nep wil je het hebben.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Standbeeld
    Cas
    Meervoudig international

Teze staat nog als #3 onder contract, dus dat lijkt me niet
  • These users thanked the author Cas for the post:
    Fc Denzel
    Juancho
    Mister PSV

En wat denk je dat een vervanger kost die behoorlijk bij dat niveau zit? Bij keepers ligt dat vaak toch iets anders, daar zijn de transferbedragen sowieso fors lager. Maar belangrijker, dan spreek je gelijk weer over 2 spelers die evt. transfervrij vertrekken. Waarbij Boscagli dus een waarde van zeker 15 miljoen heeft. Dat kan een club als PSV niet zomaar negeren. En al helemaal niet als het om meerdere spelers gaat.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Jur1913
    Internationale topspeler

DonyellMalen wrote: 19 Aug 2024, 16:53

Ja echt net echt!

Hoe nep wil je het hebben.
    Het ziet er toch gewoon echt uit? Ik ga er ook vanuit dat ik in de zeik word genomen, en dat is ook niet heel lastig met de developer tools in je browser. Maar goed, vond het wel een grappige om te delen

Image

Kijk jij doet ook mee!
    FC Bracke
    Bankzitter

En staat onder Sale% dan Oppegard? T.e.a.b.
  • These users thanked the author FC Bracke for the post:
    LucNilisLegend
    Post Reply