nee, voor Gomez. Want Van den Berg en Philips tellen ze niet meeOntbijtkoek wrote: ↑19 Aug 2024, 21:18 Sepp moet dus eigenlijk vertrekken en daar moet ook nog eens een vervanger voor komen?
Transferwindow 2024/25
- Maikel
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
- These users thanked the author Maikel for the post (total 2):
- Ontbijtkoek • Eindhovenvoetbal
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
- Balinho
- Internationale topspeler
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
Zo’n Arthur Vermeeren, zou dat niks zijn als huur met koopoptie mocht Veerman alsnog weggekocht worden. Komt niet aan de bak bij Atletico en die willen met Galagher nog een middenvelder erbij halen. Weet zo niet voor hoeveel die verleden jaar die kant op ging, zal best een prijskaartje aan zitten.
- These users thanked the author BarryBanaan for the post:
- shu
-
Dat is verre van een zandloper
- These users thanked the author Jur1913 for the post (total 2):
- Armada • Lorenzo von Matterhorn
- Armada
Michael Reiziger. Archie Thompson. Arvid Smit. Lindsay Wilson. Michael Ball. Aziz Behich. Edwin van Ankeren. Teddy Maybank.
Is de situatie nu weer genormaliseerd?
- These users thanked the author Armada for the post:
- ShovingNE2
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Die hebben ze afgelopen winter nog voor krap 20m gekocht. Ga je nooit een (betaalbare) optie tot koop op krijgen. Huur zou best een kans van slagen kunnen hebben, maar echt nodig hebben we hem ook niet.BarryBanaan wrote: ↑19 Aug 2024, 21:28 Zo’n Arthur Vermeeren, zou dat niks zijn als huur met koopoptie mocht Veerman alsnog weggekocht worden. Komt niet aan de bak bij Atletico en die willen met Galagher nog een middenvelder erbij halen. Weet zo niet voor hoeveel die verleden jaar die kant op ging, zal best een prijskaartje aan zitten.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... kopen.html
Marcootje toch! Die identificeert zich toch wel steeds meer met ‘wij’ he, die wereldvreemde wereldburger. Terwijl als er iemand toch niet lekker heeft verkocht met Miralem Sulejmani, Ismaïl Aissati, Darío Cvitanich, Evander Sno, Eyong Enoh en Oleguer…
Lekker dat San Marco na een merkwaardig verloop van zijn postactieve carrière zich weer zonder enig voorbehoud noch voorkennis op de stoel van anderen nestelt en ons Earnie even van ongevraagd advies voorziet. Want wat denkt die man nou dan? Het hangt toch puur af van de hoogte van de deal in verhouding met het sportieve belang? Heeft niets met verkoopdrang te maken. Als het bij €10m blijft gaat Boscagli nergens heen want kunnen we geen waardige vervanger vinden, maar is het €18m dan is het uitzwaaien en trekken we de knip voor zijn opvolger.
Marcootje toch! Die identificeert zich toch wel steeds meer met ‘wij’ he, die wereldvreemde wereldburger. Terwijl als er iemand toch niet lekker heeft verkocht met Miralem Sulejmani, Ismaïl Aissati, Darío Cvitanich, Evander Sno, Eyong Enoh en Oleguer…
Lekker dat San Marco na een merkwaardig verloop van zijn postactieve carrière zich weer zonder enig voorbehoud noch voorkennis op de stoel van anderen nestelt en ons Earnie even van ongevraagd advies voorziet. Want wat denkt die man nou dan? Het hangt toch puur af van de hoogte van de deal in verhouding met het sportieve belang? Heeft niets met verkoopdrang te maken. Als het bij €10m blijft gaat Boscagli nergens heen want kunnen we geen waardige vervanger vinden, maar is het €18m dan is het uitzwaaien en trekken we de knip voor zijn opvolger.
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 2):
- Lorenzo von Matterhorn • Armada
-
- Regelmatige invaller
Package deal met Gomez dan maar?Eindhovenvoetbal wrote: ↑19 Aug 2024, 21:15 Sepp afgeschreven bij Liverpool volgens deze normaal toch best betrouwbare krant.
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... l-29765574
With neither Sepp van den Berg nor Nat Phillips seen as long-term options - Van den Berg hasn't played a senior game for the Reds since February 2020 and Phillips has just eight outings in three years - Gomez's departure can surely only be green-lit once a replacement has been lined up.
- These users thanked the author tezzyunited for the post:
- Jordi
-
- Talent
- Favoriete speler: Pepi
Een van de nieuwe backs moet sowieso verdedigend sterk zijn, snel, goede inspeelpas en kopsterk, want je moet achterin wel drie goede koppers hebben, aangezien koppen niet Dest sterkste punt is. En liefst ook nog aan beide kanten kunnen spelen. Dat zijn vast niet veel opties.
- These users thanked the author DoubleUCoolman for the post (total 2):
- Maria-Franciscus • koetje
-
- Nationale topspeler
Nou als je al die letters door elkaar husselt en wat letters eraf haalt dan kan je gewoon Tete, Nagalo en Van den Berg maken hoor.
- These users thanked the author Teletubby for the post (total 2):
- Wolf • Achterhoekpsv
- DonyellMalen
- Legende
Prima. Is hij een beetje geil voor de goal? Gr. Fred R.
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Op naar de transfer-dinsdag. Als we nu elke dag tot transfer-dag bombarderen komt het vanzelf een keer uit
- These users thanked the author Buitenspelgoal for the post:
- Psvamsterdam1913ab
- TylerDurdn
Bij Caroline moet ik altijd aan ma Flodder denken. Denk ik aan ma Flodder dan denk ik aan Tatjana/Kees, en dan zeg ik weer hallo harde.
En zo dames en heren, is de cirkel weer rond
- mateja
TylerDurdn wrote: ↑19 Aug 2024, 22:23Bij Caroline moet ik altijd aan ma Flodder denken. Denk ik aan ma Flodder dan denk ik aan Tatjana/Kees, en dan zeg ik weer hallo harde.
- TylerDurdn
Ik heb dan toch wat meer met die andere kees, en dan doel ik niet op René van 't Hof (al vond ik die wel beter Kees vertolken dan de Kees van de serie & 3e film)mateja wrote: ↑19 Aug 2024, 22:26TylerDurdn wrote: ↑19 Aug 2024, 22:23
Bij Caroline moet ik altijd aan ma Flodder denken. Denk ik aan ma Flodder dan denk ik aan Tatjana/Kees, en dan zeg ik weer hallo harde.
- DonyellMalen
- Legende
Hmhm
Edit: is waarschijnlijk Rutter, heeft dus weinig met Boscagli te maken.
Edit: is waarschijnlijk Rutter, heeft dus weinig met Boscagli te maken.
Last edited by DonyellMalen on 19 Aug 2024, 22:33, edited 1 time in total.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Ekb83
- Armada
René van ‘t Hof x JiskefetTylerDurdn wrote: ↑19 Aug 2024, 22:30Ik heb dan toch wat meer met die andere kees, en dan doel ik niet op René van 't Hof (al vond ik die wel beter Kees vertolken dan de Kees van de serie & 3e film)
- hondjevandebakker
- DonyellMalen
- Legende
Yes, las het ook net. Grazie.