Ajax - deel III

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
Chucky
Vedette

Kan iemand mij vertellen waarom die Rugani zo wordt aanbeden als de nieuwe Maldini? Enkel omdat hij van Juve komt? Ik zou er in ieder geval niet heel vrolijk van worden als nieuwe RCV, al is het ook geen complete koekenbakker overigens.
Op weg naar nr 26
Vedette

Kroes is een vies, achterbaks mannetje, vraag Brands maar eens. Het riekt, stinkt..
En Ronald de Boer verdedigt Farioli tot het uiterste
Ittot
Internationale topspeler

Op weg naar nr 26 wrote: 19 Aug 2024, 21:21 Kroes is een vies, achterbaks mannetje, vraag Brands maar eens. Het riekt, stinkt..
Kun je dit toelichten?
ComeOnPSV
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Ittot wrote: 19 Aug 2024, 21:26
Op weg naar nr 26 wrote: 19 Aug 2024, 21:21 Kroes is een vies, achterbaks mannetje, vraag Brands maar eens. Het riekt, stinkt..
Kun je dit toelichten?
Ook wel benieuwd naar, al zie je dat aan de buitenkant al. En aan zijn passages in dat boek. Dan weet je hoe die misbaksel in elkaar zit.
Hatseflats
Vedette

Dus Medic verhuurt met een koopoptie van 2 miljoen. 700k salaris + addons worden overgenomen. Die gast is voor 3 mil binnengehaald toch?
:lol:

Nog 95 te gaan om bij 100 te komen?
Massimo
Legende

Ronald de Boer werkt bij Ajax, dus het zou eerder raar zijn als hij dat op dit moment niet zou doen.
  • These users thanked the author Massimo for the post:
    ShovingNE2
    Op weg naar nr 26
    Vedette

ComeOnPSV wrote: 19 Aug 2024, 21:33
    Ittot wrote: 19 Aug 2024, 21:26

Kun je dit toelichten?
    Ook wel benieuwd naar, al zie je dat aan de buitenkant al. En aan zijn passages in dat boek. Dan weet je hoe die misbaksel in elkaar zit.
    Brands heeft in verleden wel eens geclinched met Kroes en vind hem onbetrouwbaar.
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Hatseflats wrote: 19 Aug 2024, 21:37 Dus Medic verhuurt met een koopoptie van 2 miljoen. 700k salaris + addons worden overgenomen. Die gast is voor 3 mil binnengehaald toch?

Het was een mooie goal in zijn eerste wedstrijd.
    Ex unitate vires
    Armada
    Internationale topspeler

Ajax.

Is als een pingel van Brobbey
    …. Hoogmoed verandert in “moet hoog”. En zo is het “weer over”.
  • These users thanked the author Armada for the post (total 3):
    ShovingNE2psvgoudaSkuddem
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Hatseflats wrote: 19 Aug 2024, 21:37 Dus Medic verhuurt met een koopoptie van 2 miljoen. 700k salaris + addons worden overgenomen. Die gast is voor 3 mil binnengehaald toch?

Je moet natuurlijk wel ruimte maken om een speler op leeftijd binnen te kunnen halen voor een jaar zonder enige opties tot koop.
    Zoals menig Ajacied in het verleden riep: "Goed beleid!"
    DonyellMalen
    Legende

Valentijnje :lol:

Fanatic-U-s
    Internationale topspeler

Ik heb zo het gevoel dat dit gewoon een flink stukje framing is, gezien het moment van 'stopzetten' van de video. Wat was Valentijns volledige antwoord?
    Ex unitate vires
    RPSV94
    Geselecteerd voor Oranje

DonyellMalen wrote: 20 Aug 2024, 14:43 Valentijnje :lol:

Ja dat Ajax naar de klote gaat zal vooral aan Valentijntje liggen inderdaad
    Jur1913
    Internationale topspeler

Valentijn is idd een rat die vooral uit is op stennis schoppen
    Teletubby
    Nationale topspeler

Je zit gewoon bij Ajax met die kampen oorlog. Zo heb je kamp nieuw (die Beuker, kroes en Farioli) en kamp oud (alle fossielen daar). Zo zat die klerry ook tot aan zijn elleboog in de anus van Kroes en was alles hosanna wat hij aan het doen was. Die kreeg ook vanuit die hoek wat nieuwtjes doorgespeeld, net zoals een aantal andere van die insiders. Mike en Valentijn zitten in dat andere kamp, het fossielen kamp. Die willen de nieuwe garde zoals een Mislintat of een Farioli er zo snel mogelijk uit hebben. Blijft alleen maar mooi want op deze manier heb je nooit de rust bij een club die er nodig is.
    Josef Dettelbacher
    Legende

Teletubby wrote: 20 Aug 2024, 14:58

Je zit gewoon bij Ajax met die kampen oorlog. Zo heb je kamp nieuw (die Beuker, kroes en Farioli) en kamp oud (alle fossielen daar). Zo zat die klerry ook tot aan zijn elleboog in de anus van Kroes en was alles hosanna wat hij aan het doen was. Die kreeg ook vanuit die hoek wat nieuwtjes doorgespeeld, net zoals een aantal andere van die insiders. Mike en Valentijn zitten in dat andere kamp, het fossielen kamp. Die willen de nieuwe garde zoals een Mislintat of een Farioli er zo snel mogelijk uit hebben. Blijft alleen maar mooi want op deze manier heb je nooit de rust bij een club die er nodig is.
    Zowel kamp oud als nieuw zijn beroerd
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    koetje
    Legende

De verdediging van PSV is kommer en kwel op dit moment en best zorgwekkend. Maar....

Gelukkig hebben we Ajax nog.
    Hatseflats
    Vedette

koetje wrote: 20 Aug 2024, 15:03 De verdediging van PSV is kommer en kwel op dit moment en best zorgwekkend. Maar....

Gelukkig hebben we Ajax nog.
    Zeker! Gaay, hun nieuwe held gaat misschien ook nog wel weg.

Wacht. Die laatste zin komt 100% zeker van Kroes.
    Massimo
    Legende

Ik weet niet hoe ze bij Hoffenheim naar spelers kijken, maar als je alleen al kijkt hoe de 2-1 van NAC gevallen is en waar hij tot drie keer toe alleen daar al in de mist ging dan zou ik degene die zijn naar geopperd heeft echt direct de laan uit sturen. Denken ze bij Hoffenheim dat ze met het halen van Gaaei subsidie krijgen ofzo.
  • These users thanked the author Massimo for the post:
    10. Nilis
    DadOfFour
    Internationale topspeler

Massimo wrote: 20 Aug 2024, 15:13 Ik weet niet hoe ze bij Hoffenheim naar spelers kijken, maar als je alleen al kijkt hoe de 2-1 van NAC gevallen is en waar hij tot drie keer toe alleen daar al in de mist ging dan zou ik degene die zijn naar geopperd heeft echt direct de laan uit sturen. Denken ze bij Hoffenheim dat ze met het halen van Gaaei subsidie krijgen ofzo.
    Penalty Nr. 34, need we say more?
    La vida és massa curta per no fer broma
    Menno1
    Legende

Die Farioli krijgt dus dezelfde behandeling als Schmidt: Gladde Italiaan, keepers trainer en dat soort teksten van heren als Derksen en Valentijn. Die vinden geloof ik alleen Dick Advocaat een geschikte trainer.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Het geld stroomt nog niet echt binnen daar he?
    ShovingNE2
    Site Admin

Fanatic-U-s wrote: 20 Aug 2024, 14:45 Ik heb zo het gevoel dat dit gewoon een flink stukje framing is, gezien het moment van 'stopzetten' van de video. Wat was Valentijns volledige antwoord?
    Ik zat het live te kijken, maar ik ben het eens met de twitteraar. Wat een stuk uitschot zijn ze ook bij de T.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Fanatic-U-s wrote: 20 Aug 2024, 14:45 Ik heb zo het gevoel dat dit gewoon een flink stukje framing is, gezien het moment van 'stopzetten' van de video. Wat was Valentijns volledige antwoord?

het hele filmpje is wel weer leuk maar vanaf 1:40 zie je dit fragment. Valentijn zegt gewoon oprecht ja en voegt ook nog toe 'ja maar ook van Praag verdient dat'. Dus ja, hij is serieus dat ze bij de T wel bezig zijn om even de boel weer kapot te maken.

Mooi man!

Wat ik ook mooi vind; zit Bas Nijhuis op de achtergrond vrolijk mee te lachen, wordt gezellig als hij een potje van Ajax gaat fluiten.
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler

Hij brengt het wel als een gevolg. De oorzaak is de wanorde aldaar en de mensen (Fartioli, Van Praag en Van Gaal) die daar voor verantwoordelijk zijn. Ik zeg goed bezig!
  • These users thanked the author Fanatic-U-s for the post (total 3):
    SensationRazzaaHissenaar
    Ex unitate vires
    Post Reply