Sepp van den Berg

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Armada wrote: 19 Aug 2024, 22:20 Na de Kleine Berg, hopen we nu op de Grote Berg.
Image
Armada
Internationale topspeler

SKERLA wrote: 19 Aug 2024, 22:24
Armada wrote: 19 Aug 2024, 22:20 Na de Kleine Berg, hopen we nu op de Grote Berg.
Image
1.83 maar
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Wat?! Rav al binnen en nu Sepp ook nog?! :alien:
Armada
Internationale topspeler

Mr.Unibet wrote: 19 Aug 2024, 22:24 Wel zorgelijk dat Arne Slot een potentiëel verlengstuk van hemzelf dan zo weer wil laten gaan. Je kunt niet zeggen dat hij geen kijk op verdedigers heeft volgensmij, maar wellicht ben ik te achterdochtig.
Denk dat het veel te maken heeft met zijn contractstatus en het feit dat hij niet bij wilt tekenen. Denk dat Arne hier weinig in te zeggen heeft.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Mr.Unibet wrote: 19 Aug 2024, 22:24 Wel zorgelijk dat Arne Slot een potentiëel verlengstuk van hemzelf dan zo weer wil laten gaan. Je kunt niet zeggen dat hij geen kijk op verdedigers heeft volgensmij, maar wellicht ben ik te achterdochtig.
Het zou wel echt een grap zijn als Sepp straks komt en hij er himmel niks van bakt. Straks 8 weken lang op gewacht en dan Schouten op RCV.
trouwepsvfan
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Kost een berg, scoort een beetje
These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
Lorenzo von Matterhorn
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Tja, dit gaat volgens mij toch echt een heel typische PSV transfer worden. Eentje met veel geduld, maar waar de speler zich uiteindelijk wel heel prettig bij voelt. Wat goed is voor de vorm hier.

Als Teze weg is, 16 mln - final offer.
These users thanked the author Fanatic-U-s for the post (total 2):
ReKuPSVDoperwt11
Ex unitate vires
danko-lazovic
Meervoudig international

Een van de beste vrienden van Bijlow die Jannes. Hoort dus wel vaker dingen uit dat wereldje.
These users thanked the author danko-lazovic for the post (total 2):
VTheManOntbijtkoek
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Image
These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
DeefPeef
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Het kan toch ook zijn dat hij er gewoon nog niet klaar voor is? Als wij een speler zouden kunnen halen die basis kan spelen bij Liverpool is het wel heel bijzonder. Van Dijk speelde ook niet al op zijn 21e bij Liverpool 😉
Rikkert1234
Vedette

Guehi is appreciated by other sides in the Premier League, including Liverpool. They are looking at centre-back options in case both Joe Gomez and Sepp van den Berg leave. They also know Virgil van Dijk has entered the last 12 months of his contract and there has been no fresh news about a renewal.
Liverpool dus ook geintresseerd in Guehi. Aangezien Sepp niet eens bij de selectie zat denk ik nogsteeds dat hij weggaat.
Trixm
Vedette

Rikkert1234 wrote: 20 Aug 2024, 11:58
Guehi is appreciated by other sides in the Premier League, including Liverpool. They are looking at centre-back options in case both Joe Gomez and Sepp van den Berg leave. They also know Virgil van Dijk has entered the last 12 months of his contract and there has been no fresh news about a renewal.
Liverpool dus ook geintresseerd in Guehi. Aangezien Sepp niet eens bij de selectie zat denk ik nogsteeds dat hij weggaat.
Dat hij weg gaat staat al heel lang vast, waarheen is alleen de vraag.
Saibari is underrated.
DonyellMalen
Legende

danko-lazovic wrote: 20 Aug 2024, 11:38

Een van de beste vrienden van Bijlow die Jannes. Hoort dus wel vaker dingen uit dat wereldje.
Wie is Granola Alflen?
Ted Lasso
Bankzitter
Old name: FC Bavaria
Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
Favoriete speler: Olivier Boscagli

DonyellMalen wrote: 20 Aug 2024, 12:09 Wie is Granola Alflen?
De neef van Sven Mueslitat.
These users thanked the author Ted Lasso for the post (total 12):
PSVTOPOssBoszball1913Mr. SpockLorenzo von MatterhornFanatic-U-sPeeJBoemBoemTheoFritskePhilipsVincent VegaWholesomeRené1978Tjompie
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
danko-lazovic
Meervoudig international

DonyellMalen wrote: 20 Aug 2024, 12:09
danko-lazovic wrote: 20 Aug 2024, 11:38

Wie is Granola Alflen?
Ginola Alflen. Videoanalist van PSV en de zoon van Rob Alflen
These users thanked the author danko-lazovic for the post (total 2):
DonyellMalenFritskePhilips
Persepolis
Vedette

Trixm wrote: 20 Aug 2024, 12:00
Rikkert1234 wrote: 20 Aug 2024, 11:58

Klopt, er was vanaf dag 1 al 0,0 perspectief voor Van den Berg, ook onder Slot. Allemaal leuk en aardig dat hij mee mocht op trainingskamp en een goede indruk maakte, maar het is bij dat soort clubs al vele jaren hetzelfde verhaal wb jonge spelers in de voorbereiding. Liverpool wil alleen het maximale bedrag pakken voor hem.
These users thanked the author Persepolis for the post:
Eindhovenvoetbal
Armada
Internationale topspeler

Persepolis wrote: 20 Aug 2024, 12:40
Trixm wrote: 20 Aug 2024, 12:00

Klopt, er was vanaf dag 1 al 0,0 perspectief voor Van den Berg, ook onder Slot. Allemaal leuk en aardig dat hij mee mocht op trainingskamp en een goede indruk maakte, maar het is bij dat soort clubs al vele jaren hetzelfde verhaal wb jonge spelers in de voorbereiding. Liverpool wil alleen het maximale bedrag pakken voor hem.
Jongen kan een gouden stap maken naar PSV, om daarna 3 stappen vooruit te zetten.

Ik zeg het nog maar eens; de PL is kut. Bedorven, verpest.

Ik snap dat het voor velen “het hoogste” is en ooit die stap willen zetten. Toch is het kut rennen, beuken maar dan -inmiddels- met techniek. Toch kut.

Wel veel romantiek, maar die is niet echt meer ergens op gebaseerd buiten de FA Cup en lower leagues.

Ok, waardering snappen ze daar wel veel beter.
These users thanked the author Armada for the post:
Persepolis
DonyellMalen
Legende

danko-lazovic wrote: 20 Aug 2024, 12:39 Ginola Alflen. Videoanalist van PSV en de zoon van Rob Alflen
Okay, dat is wel interessant. En die gozer laat zich tatoeëren bij 'Tattoo Jannes'? Bijzondere link met de 'beste maat' van Bijlow. Mocht het waar zijn; vrij onprofessioneel als hij al meerdere keren zijn mond voorbij heeft gepraat.

Als we puur naar het nieuws kijken, zou het positief zijn als Earnie en mogelijk ook Jaap vandaag in Liverpool aanwezig zijn.
danko-lazovic
Meervoudig international

DonyellMalen wrote: 20 Aug 2024, 13:20
danko-lazovic wrote: 20 Aug 2024, 12:39 Ginola Alflen. Videoanalist van PSV en de zoon van Rob Alflen
Okay, dat is wel interessant. En die gozer laat zich tatoeëren bij 'Tattoo Jannes'? Bijzondere link met de 'beste maat' van Bijlow. Mocht het waar zijn; vrij onprofessioneel als hij al meerdere keren zijn mond voorbij heeft gepraat.

Als we puur naar het nieuws kijken, zou het positief zijn als Earnie en mogelijk ook Jaap vandaag in Liverpool aanwezig zijn.
Nee. Tattoo Jannes heeft volgensmij geen eigen tattooshop maar zit zelf helemaal onder. Vandaar zijn naam denk ik. En is heel goed bevriend met Bijlow. Heeft wel vaker zulke info die dan klopte. Kan ook best dat dit niks met Bijlow te maken heeft maar gaf het meer aan dat hij wel iets van mensen kent in de voetbalwereld.

Verder zie ik ook geen reden waarom hij hier over iets zal verzinnen. Is zelf een Feyenoord supporter. Zijn link met Alfen ken ik verder ook niet hoor.
iam
International
Favoriete speler: 12e man

Ik zit momenteel in Liverpool. Heb bij de Fish & Chips stand nog geen Nederlandse delegatie weten te spotten.
These users thanked the author iam for the post:
Hipster4Life
Fanatic-U-s
Internationale topspeler

iam wrote: 20 Aug 2024, 13:27 Ik zit momenteel in Liverpool. Heb bij de Fish & Chips stand nog geen Nederlandse delegatie weten te spotten.
Die zijn nog aan het bijkomen van het English Breakfast.
Ex unitate vires
Prof_napo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: v.v. UNA

iam wrote: 20 Aug 2024, 13:27 Ik zit momenteel in Liverpool. Heb bij de Fish & Chips stand nog geen Nederlandse delegatie weten te spotten.
Als je zit kan je ook maar één locatie zien. hup hup rondlopen!
DadOfFour
Internationale topspeler

Ik zit momenteel in de regio Barcelona te genieten op 't stand, maar daar is Seppke ook niet....
Wel een hele sloot Nederlanders overigens, die - gezien de kleur van de kop - prima kunnen invallen voor Kale en Kokkie
La vida és massa curta per no fer broma
Fanatic-U-s
Internationale topspeler

DadOfFour wrote: 20 Aug 2024, 15:14 Ik zit momenteel in de regio Barcelona te genieten op 't stand, maar daar is Seppke ook niet....
Wel een hele sloot Nederlanders overigens, die - gezien de kleur van de kop - prima kunnen invallen voor Kale en Kokkie
Kijk, dit is bruikbare informatie! Kun je even een kilometer links en daarna twee kilometer rechts ook eens kijken of hij daar misschien is? Alvast bedankt!
These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
DadOfFour
Ex unitate vires
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Fanatic-U-s wrote: 20 Aug 2024, 15:28
DadOfFour wrote: 20 Aug 2024, 15:14 Ik zit momenteel in de regio Barcelona te genieten op 't stand, maar daar is Seppke ook niet....
Kijk, dit is bruikbare informatie! Kun je even een kilometer links en daarna twee kilometer rechts ook eens kijken of hij daar misschien is? Alvast bedankt!
Op Madeira ook nog niemand waargenomen. Al was St. Juste er zaterdag niet bij toen Sporting hier speelde. Is dat dan een teken? 😨
Overigens is er wel wat oranje in de bergen te zien. Zou Sepp zich hier in de berg verstoppen? 😅
Locked