Transferwindow 2024/25
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
-
- Vedette
Op zich wel logisch dat Boscagli deze kan wil pakken. Speelt hier al de nodige jaren en kan in England ongetwijfeld een veelvoud verdienen van wat hij hier krijgt.
Overigens snap ik de noodzaak van een grote transfer ten opzichte van de afschrijvingen niet helemaal. Bij aankopen wordt de transfersom over de looptijd van het contract uitgesmeerd, dus als we voor twintig miljoen spelers halen en deze hebben een looptijd van hun contract van vijf jaar dan kost dat vier miljoen per seizoen. Als we een speler verkopen zoals nu Teze dan is dat de transfersom min de boekwaarde is de winst in dit boekjaar?
Overigens snap ik de noodzaak van een grote transfer ten opzichte van de afschrijvingen niet helemaal. Bij aankopen wordt de transfersom over de looptijd van het contract uitgesmeerd, dus als we voor twintig miljoen spelers halen en deze hebben een looptijd van hun contract van vijf jaar dan kost dat vier miljoen per seizoen. Als we een speler verkopen zoals nu Teze dan is dat de transfersom min de boekwaarde is de winst in dit boekjaar?
-
- Internationale topspeler
-
- Nationale topspeler
Zijn Veerman/Schouten en Baka al weg dan?AddoCultheld wrote: ↑19 Aug 2024, 23:48 Maar in 2 weken dus een nieuwe:
Keeper 1 en 2
Lb
Lcv
Rcv
Middenvelder(veerman of Schouten vervangen)
Rechtsbuiten 2x ( vervanger Baka en vervanger Lozank zou al gehaald moeten zijn)
Nou, dat moet toch wel een hele goede transferwindow worden nog.
-
- Regelmatige invaller
Denk dat Stewart naast het bellen met agenten inmiddels ook aardig wat tijd kwijt is om de gemoederen intern rustig te houden.Smeets14 wrote: ↑19 Aug 2024, 23:49Zijn Veerman/Schouten en Baka al weg dan?AddoCultheld wrote: ↑19 Aug 2024, 23:48 Maar in 2 weken dus een nieuwe:
Keeper 1 en 2
Lb
Lcv
Rcv
Rechtsbuiten 2x ( vervanger Baka en vervanger Lozank zou al gehaald moeten zijn)
Enkele Windows nodig om het gewenste team te hebben staan, ben zeer benieuwd inmiddels naar 3 september
- Armada
- Internationale topspeler
Bij die laatste zin moest ik even aan Rusland denken.DE MADERA 76 wrote: ↑19 Aug 2024, 23:53Denk dat Stewart naast het bellen met agenten inmiddels ook aardig wat tijd kwijt is om de gemoederen intern rustig te houden.
Enkele Windows nodig om het gewenste team te hebben staan, ben zeer benieuwd inmiddels naar 3 september
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Het mag nu dan nagenoeg stil zijn op inkomend gebied, de laatste dagen van deze transferwindow kun je gerust al als historisch beschrijven. In ieder geval wat betreft het mandaat dat er voor Stewart ligt. Je hele achterhoede moeten vervangen in twee weken tijd. Dat is nog nooit voorgekomen, lijkt mij. Niet bij PSV.
-
- Vaste waarde in elftal
Even de achterban rustig houden door een naam te lekken.
- These users thanked the author Leon77M for the post (total 2):
- danko-lazovic • Heissenberrug
-
- Moderator
Feit is wel dat je zoveel inkomende transfers in een week tijd niet gaat afronden. Zeker niet als het allemaal nog echte versterkingen moeten zijn ook. Dan moet je nu al zoveel mogelijk klaar zijn met hetgeen waar je nu pro-actief op kan doorpakken, voordat het last-minute werk begint en er een niet te weigeren bod binnenkomt. Want dat is bepaald niet onwaarschijnlijk. Anders kan je nu eigenlijk al invullen dat we op bepaalde posities of geen versterking krijgen of dat het een paniekaankoop wordt die niet het gewenste niveau heeft.Smeets14 wrote: ↑19 Aug 2024, 23:49Zijn Veerman/Schouten en Baka al weg dan?AddoCultheld wrote: ↑19 Aug 2024, 23:48 Maar in 2 weken dus een nieuwe:
Keeper 1 en 2
Lb
Lcv
Rcv
- These users thanked the author Jwoeloe for the post (total 2):
- danko-lazovic • PSV_Haarlem
-
- Regelmatige invaller
Zat niet in mijn hoofd toen ik deze zin schreef, sorry dat deze associatie naar boven kwamArmada wrote: ↑19 Aug 2024, 23:54Bij die laatste zin moest ik even aan Rusland denken.DE MADERA 76 wrote: ↑19 Aug 2024, 23:53
Denk dat Stewart naast het bellen met agenten inmiddels ook aardig wat tijd kwijt is om de gemoederen intern rustig te houden.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Hehe eindelijk. Volgens mij proberen Ykhim, Mvogoat en ik die al jaren naar PSV te schrijven.
- These users thanked the author Heruone for the post (total 3):
- Youneedtogotheretocomeback • Smeets14 • Noosa
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Nationale topspeler
Feit is ook dat Veerman, Schouten en Bakayoko hier nog gewoon zijn.Jwoeloe wrote: ↑19 Aug 2024, 23:58Feit is wel dat je zoveel inkomende transfers in een week tijd niet gaat afronden. Zeker niet als het allemaal nog echte versterkingen moeten zijn ook. Dan moet je nu al zoveel mogelijk klaar zijn met hetgeen waar je nu pro-actief op kan doorpakken, voordat het last-minute werk begint en er een niet te weigeren bod binnenkomt. Want dat is bepaald niet onwaarschijnlijk. Anders kan je nu eigenlijk al invullen dat we op bepaalde posities of geen versterking krijgen of dat het een paniekaankoop wordt die niet het gewenste niveau heeft.
-
- Meervoudig international
Even een naam vanuit Brands/Stewart om wat rust te creëren bij de fans. Niet verrassend dat dit na het bericht van Rik over Boscagli komt.
-
- Moderator
Montiel komt dus niet, als PSV die optie deelt om de gemoederen rustig te houden. Had ik dan wel weer een heel interessante gevonden.
Ik vrees dat Stewart verwacht na de internationale deadline nog flink te kunnen shoppen (= huren) bij buitenkansjes die last-minute buiten de boot zijn gevallen maar geen nieuwe club hebben gevonden. Risicovol wel.
Ik vrees dat Stewart verwacht na de internationale deadline nog flink te kunnen shoppen (= huren) bij buitenkansjes die last-minute buiten de boot zijn gevallen maar geen nieuwe club hebben gevonden. Risicovol wel.
- Youneedtogotheretocomeback
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Boscagli
Montiel, yes please! Hele gave speler. Maar zou hij met zijn alure kiezen voor PSV?.. verwacht eerder een N Forrest. Iemand enig idee wat hij moet opleveren?
-
- Nationale topspeler
Ik denk dat de kans best groot is dat Montiel wel komt. Morgen een berichtje over een tweebenige linksback denk ik.Jwoeloe wrote: ↑20 Aug 2024, 00:01 Montiel komt dus niet, als PSV die optie deelt om de gemoederen rustig te houden. Had ik dan wel weer een heel interessante gevonden.
Last edited by Smeets14 on 20 Aug 2024, 00:03, edited 1 time in total.
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Moderator
Regeren is vooruitzien. En niet dalijk met je bek vol tanden staan als je nog 8 spelers moet halen in een paar dagen, terwijl al maanden overal bekend en geschreven wordt dat de markt voor dat soort spelers de laatste dagen pas gaat spelen. Dat noem ik vooral naïef.Smeets14 wrote: ↑20 Aug 2024, 00:00Feit is ook dat Veerman, Schouten en Bakayoko hier nog gewoon zijn.Jwoeloe wrote: ↑19 Aug 2024, 23:58
Feit is wel dat je zoveel inkomende transfers in een week tijd niet gaat afronden. Zeker niet als het allemaal nog echte versterkingen moeten zijn ook. Dan moet je nu al zoveel mogelijk klaar zijn met hetgeen waar je nu pro-actief op kan doorpakken, voordat het last-minute werk begint en er een niet te weigeren bod binnenkomt. Want dat is bepaald niet onwaarschijnlijk. Anders kan je nu eigenlijk al invullen dat we op bepaalde posities of geen versterking krijgen of dat het een paniekaankoop wordt die niet het gewenste niveau heeft.
- These users thanked the author Jwoeloe for the post (total 8):
- Boktor • danko-lazovic • BadShaker • 11 Tinus • AddoCultheld • Joenepsv • milansandro • Heissenberrug
-
- Legende
Her lips said no, but her eyes said read my lips..