Wat een matige transferperiode. Niks op orde, alles lijkt PSV maar te overkomen maar dit scenario (Teze en Boscagli die weg willen) was gewoon uit te tekenen. Al haal je nog 4 nieuwe verdedigers, die zullen allemaal tijd nodig hebben. Maar PSV gaat zelfs met een vertrek van Boscagli geen 4 basiswaardige spelers meer halen, daarvoor is het te laat dag. Hooguit 2 eredivisiewaardige spelers en 2 lastminute gokjes(huur) en dan maar hopen dat Mauro snel fit is en Ledezma went aan 90 minuten op rechts.
Het frappante is dat mensen van de fanclub denken dat er een heel plan achter zit. Dat zat er ook achter, ware het niet dat het een matig plan is wat uitgaat van een wensscenario. De wens was dat Teze en Boscagli zouden toehappen maar dat is niet gelukt. Nu is het nog maar 2 weken voor het sluiten van de transferperiode en moeten alle zeilen worden bijgezet om überhaupt nog iets fatsoenlijks naar Eindhoven te halen. Laten helaas alle clubs waar PSV nu nog aanklopt dit ook weten, dus die plussen meteen 5 miljoen op de marktprijs waardoor een vd Berg bijvoorbeeld onbetaalbaar is. Earnest is cooking maar het is vooralsnog gebakken lucht.
Olivier Boscagli
-
- Jeugdinternational
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Luc Nilis
Last edited by PSV_Haarlem on 19 Aug 2024, 23:47, edited 1 time in total.
- These users thanked the author PSV_Haarlem for the post (total 2):
- Menno1 • Hipster4Life
-
- Nationale topspeler
Als ik jou was zou ik weer lekker naar HFC Haarlem gaan.PSV_Haarlem wrote: ↑19 Aug 2024, 23:43 Wat een matige transferperiode. Niks op orde, alles lijkt PSV maar te overkomen maar dit scenario (Teze en Boscagli die weg willen) was gewoon uit te tekenen. Al haal je nog 4 nieuwe verdedigers, die zullen allemaal tijd nodig hebben. Maar PSV gaat zelfs met een vertrek van Boscagli geen 4 basiswaardige spelers meer halen, daarvoor is het te laat dag. Hooguit 2 en een lastminute gokje (huur) en dan maar hopen dat Mauro snel fit is en Ledezma went aan 90 minuten op rechts.
Het frappante is dat mensen van de fanclub denken dat er een heel plan achter zit. Dat zat er ook achter, ware het niet dat het een matig plan is wat uitgaan van een wensscenario. Earnest hoopte dat Teze en Boscagli zouden toehappen maar dat is niet gelukt. Nu is het nog maar 2 weken voor het sluiten van de transferperiode en moeten alle zeilen worden bijgezet om überhaupt nog iets fatsoenlijks naar Eindhoven te halen. Laten alle clubs waar PSV nu aanklopt dit ook weten, dus die plussen meteen 5 miljoen op de marktprijs waardoor een vd Berg bijvoorbeeld onbetaalbaar is. Earnest is cooking maar het is vooralsnog gebakken lucht.
-
- Moderator
Boscagli zag zijn onderhandelingspositie alleen maar sterker worden gedurende de zomer en speelt dat nu uit. Is alleen maar logisch wat mij betreft, het is niet zijn schuld dat PSV qua verdedigers in de problemen zit. En na 5 jaar en een geweldig seizoen zou deze stap hem ook gewoon gegund zijn. Een verlenging lijk je in ieder geval wel te kunnen vergeten, dus ben benieuwd waar dit op uit gaat draaien.
- These users thanked the author nilssonH for the post (total 3):
- EesEes • Youneedtogotheretocomeback • Juancho
- Linksbuitenadem
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Pepi
Brighton gaat gewoon 15 miljoen aftikken en Boscagli is dan weg. Met een ontevreden speler kan je ook niks.nilssonH wrote: ↑19 Aug 2024, 23:47 Boscagli zag zijn onderhandelingspositie alleen maar sterker worden gedurende de zomer en speelt dat nu uit. Is alleen maar logisch wat mij betreft, het is niet zijn schuld dat PSV qua verdedigers in de problemen zit. En na 5 jaar en een geweldig seizoen zou deze stap hem ook gewoon gegund zijn. Een verlenging lijk je in ieder geval wel te kunnen vergeten, dus ben benieuwd waar dit op uit gaat draaien.
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Ja zijn wel naief he, Brighton is natuurlijk Wel echt een grote naam! Kan er even niet op komen welke jaren ze het goed hebben gedaan in de CL maar het zullen er vast veel zijn! Natuurlijk ook aardig wat Premier league titels op Hun naam staan. Het is dat City het zo goed doet Anders had Brighton er nog wel een paar binnengeharkt!
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Of en welk plan erachter zit gaan we leren de komende twee weken. Het zou me vooral tegenvallen als PSV niet op rechts of op links met een verrassend stuk pure kwaliteit op de proppen komt om mee door te kunnen bouwen. Teleurstelling als die voorspelbare voetbalpers het met duurbetaalde jongens als Tete en Gosend al geraden zouden hebben; die gasten zien PSV gewoon als sociaal gezien handig stapje terug naar Nederland ipv echt een carrière bij PSV te willen voortzetten vanwege de club of de kansen die dat biedt om door te groeien?PSV_Haarlem wrote: ↑19 Aug 2024, 23:43 Wat een matige transferperiode. Niks op orde, alles lijkt PSV maar te overkomen maar dit scenario (Teze en Boscagli die weg willen) was gewoon uit te tekenen. Al haal je nog 4 nieuwe verdedigers, die zullen allemaal tijd nodig hebben. Maar PSV gaat zelfs met een vertrek van Boscagli geen 4 basiswaardige spelers meer halen, daarvoor is het te laat dag. Hooguit 2 eredivisiewaardige spelers en 2 lastminute gokjes(huur) en dan maar hopen dat Mauro snel fit is en Ledezma went aan 90 minuten op rechts.
Het frappante is dat mensen van de fanclub denken dat er een heel plan achter zit. Dat zat er ook achter, ware het niet dat het een matig plan is wat uitgaat van een wensscenario. De wens was dat Teze en Boscagli zouden toehappen maar dat is niet gelukt. Nu is het nog maar 2 weken voor het sluiten van de transferperiode en moeten alle zeilen worden bijgezet om überhaupt nog iets fatsoenlijks naar Eindhoven te halen. Laten helaas alle clubs waar PSV nu nog aanklopt dit ook weten, dus die plussen meteen 5 miljoen op de marktprijs waardoor een vd Berg bijvoorbeeld onbetaalbaar is. Earnest is cooking maar het is vooralsnog gebakken lucht.
Bak me iets exotisch, iets verrassends en iets vol van smaak Earnie!
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
- PSV_Haarlem
- Youneedtogotheretocomeback
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Boscagli
Positieve aan deze kwestie is dat je iig zeker weet dat binnen enkele dagen deze deal zal worden beklonken. Dit is puur het "spel" om heel de onderhandelingen heen. Feit dat dit nodig is vanuit kamp Boscagli is een compliment naar Stewart. 15 mil plus min en hij is weg.
-
- Vedette
Tien miljoen is natuurlijk een fooi. Ik mag hopen dat we een stuk hoger inzetten, inclusief bonussen moet je toch richting het dubbele kunnen gaan.
Neemt niet weg dat we onmogelijk verrast kunnen zijn door dit bericht. Hij wil voor zijn kansen gaan in de Prsmier League wat heel logisch is. Je mag verwachten dat Stewart zijn huiswerk gedaan heeft en zijn lijstjes klaar heeft. Ondertussen mogen de eerste versterkingen best gehaald worden door Stewart. Met alleen van den Berg ga je het niet redden.
Neemt niet weg dat we onmogelijk verrast kunnen zijn door dit bericht. Hij wil voor zijn kansen gaan in de Prsmier League wat heel logisch is. Je mag verwachten dat Stewart zijn huiswerk gedaan heeft en zijn lijstjes klaar heeft. Ondertussen mogen de eerste versterkingen best gehaald worden door Stewart. Met alleen van den Berg ga je het niet redden.
- Armada
- Internationale topspeler
Montiel?O Goleiro Grande wrote: ↑19 Aug 2024, 23:55Of en welk plan erachter zit gaan we leren de komende twee weken. Het zou me vooral tegenvallen als PSV niet op rechts of op links met een verrassend stuk pure kwaliteit op de proppen komt om mee door te kunnen bouwen. Teleurstelling als die voorspelbare voetbalpers het met duurbetaalde jongens als Tete en Gosend al geraden zouden hebben; die gasten zien PSV gewoon als sociaal gezien handig stapje terug naar Nederland ipv echt een carrière bij PSV te willen voortzetten vanwege de club of de kansen die dat biedt om door te groeien?PSV_Haarlem wrote: ↑19 Aug 2024, 23:43 Wat een matige transferperiode. Niks op orde, alles lijkt PSV maar te overkomen maar dit scenario (Teze en Boscagli die weg willen) was gewoon uit te tekenen. Al haal je nog 4 nieuwe verdedigers, die zullen allemaal tijd nodig hebben. Maar PSV gaat zelfs met een vertrek van Boscagli geen 4 basiswaardige spelers meer halen, daarvoor is het te laat dag. Hooguit 2 eredivisiewaardige spelers en 2 lastminute gokjes(huur) en dan maar hopen dat Mauro snel fit is en Ledezma went aan 90 minuten op rechts.
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Hoop het niet. Ik vind het een rukspeler en een griezel.Armada wrote: ↑19 Aug 2024, 23:57Montiel?O Goleiro Grande wrote: ↑19 Aug 2024, 23:55
Of en welk plan erachter zit gaan we leren de komende twee weken. Het zou me vooral tegenvallen als PSV niet op rechts of op links met een verrassend stuk pure kwaliteit op de proppen komt om mee door te kunnen bouwen. Teleurstelling als die voorspelbare voetbalpers het met duurbetaalde jongens als Tete en Gosend al geraden zouden hebben; die gasten zien PSV gewoon als sociaal gezien handig stapje terug naar Nederland ipv echt een carrière bij PSV te willen voortzetten vanwege de club of de kansen die dat biedt om door te groeien?
-
- Legende
Cheapass Brighton legt een bod van 10 miljoen neer op een volwasen speler terwijl ze net een talentje kopen voor 20 miljoen en die eerst nog bij Feyenoord stallen.
PSV moet dit hard spelen. Anders gaan andere spelers de komende jaren hetzelfde flikken. Zie het afslaan van zo'n bod als investering.
PSV moet dit hard spelen. Anders gaan andere spelers de komende jaren hetzelfde flikken. Zie het afslaan van zo'n bod als investering.
- These users thanked the author koetje for the post (total 8):
- BadShaker • Galactico • Ittot • Maria-Franciscus • RIO • Grasmat • Ren Höek • Gestelnaar
-
Dit gaat niet alleen om Boscagli. Volgend jaar gaan Baka en Veerman hetzelfde doen als je nu niet op je strepen gaat staan. Duidelijkheid werkt het beste. Laat het maar ff clashen (wel respectvol blijven vanuitnPSV)
Bij mijn bedrijf heb ik ook wel eens dit soort vervelende situaties gehad. Je kunt dan niet altijd maar meegaan met de medewerker en je moet als club of bedrijf ook aan de lange termijn denken.
Tja dan maar verder met een meningsverschil.
Bij mijn bedrijf heb ik ook wel eens dit soort vervelende situaties gehad. Je kunt dan niet altijd maar meegaan met de medewerker en je moet als club of bedrijf ook aan de lange termijn denken.
Tja dan maar verder met een meningsverschil.
-
- Nationale topspeler
Schept inderdaad een precedent als je (alweer) mee gaat denken met een speler en/of je tegen de muur laat zetten. Ik mag hopen dat onze TD zich in het afgelopen half jaar heeft verdiept in een opvolger want deze aflevering van 'ik vertrek' zat er bij voorbaat in.
Als hetgeen Rik in het ED schreef, klopt, valt het me tegen van Boscagli. De club heeft hem tijdens zijn zware blessure niet laten vallen en hij wordt, ook door supporters, (terecht) op handen gedragen.
Als hetgeen Rik in het ED schreef, klopt, valt het me tegen van Boscagli. De club heeft hem tijdens zijn zware blessure niet laten vallen en hij wordt, ook door supporters, (terecht) op handen gedragen.
-
- Jeugdinternational
- Favoriete speler: Jerdy Schouten
Ik snap ook niet dat Boscagli zo'n laag bod niet als een belediging en gebrek aan vertrouwen vanuit Brighton ziet. Brighton heeft deze zomer al 170 miljoen uitgegeven, maar 20 miljoen voor Boscagli kan er niet vanaf
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Een aantal spelers stellen me toch flink teleur. Het zit momenteel niet lekker in de selectie. De neuzen staan niet dezelfde kant op. Laat deze ondankbare hond dan ook maar gaan, graag alleen spelers die hier graag willen zijn.
-
- Legende
Dit valt me heel erg tegen van Boscagli. Totaal niet verwacht. Uiteindelijk zijn toch alle spelers vrijwel hetzelfde, zie eerder Teze. Als er ergens wat meer valt te verdienen, moeten ze blijkbaar perse weg. Boscagli kan volgend seizoen transfervrij naar iedere club en waarschijnlijk ook nog wel mooiere clubs, maar dat telt allemaal niet.
-
- Vedette
Misschien krijgt hij wel 5 miljoen tekengeld voorgeschoteld…
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
PSV zit niet in een situatie waarin je hard kan spelen. Die gaat voor veel minder dan 20 miljoen gewoon naar Brighton. Dit is geen club die a la Atletico gewoon een bod doet om te pesten ze weten dat Boscagli dit wil en ze bieden al flink wat voor een speler met 1 jaar contract. Dat Boscagli veel meer waard is weten zij ook wel maar wellicht is dit hun strategie om op 15 uit te komen. En zij hebben geen haast want die kunnen op de laatste dag nog met 15 miljoen aan komen en Boscagli zijn gedrag zet je nog veel meer met de rug tegen de muur.
Berichten in dit topic dat hij enkel voor 30 miljoen zou gaan en anders vrolijk bij tekent.... ik zou het bijna stemmingmakerij noemen. Totaal geen realisme.
Berichten in dit topic dat hij enkel voor 30 miljoen zou gaan en anders vrolijk bij tekent.... ik zou het bijna stemmingmakerij noemen. Totaal geen realisme.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post:
- Hipster4Life
- ShovingNE2
- Site Admin
Nu volg ik niet alle spelerstopic op de voet. Maar er is serieus 30 miljoen genoemd? Dan is 'totaal geen realisme' een understatement. 'Clownesk' past daar beter bij.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik moet zeggen dat het gedrag van Teze en Oli mij toch wat tegenvalt. Beiden lijken op de achtergrond een transfer te forceren / hebben geforceerd. Ze brengen PSV daardoor in een lastige onderhandelingspositie. Ik heb er in principe geen problemen mee als de speler intern op een harde manier duidelijk maakt dat hij wil vertrekken, maar als zowel Teze als Oli praktisch gaan eisen dat PSV akkoord moet gaan met een bepaalde som, dan vind ik dat teleurstellend en onprofessioneel.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 4):
- ShovingNE2 • psvgouda • Ren Höek • NotoriousBIG046
- Vanthaman18
Precies dit. Maar Stewart is een Amerikaan, die gaat zich de kaas niet van het brood laten eten. Wil je weg? Dat mag, maar wel voor de juiste prijs.Standbeeld wrote: ↑20 Aug 2024, 07:00 Ik moet zeggen dat het gedrag van Teze en Oli mij toch wat tegenvalt. Beiden lijken op de achtergrond een transfer te forceren / hebben geforceerd. Ze brengen PSV daardoor in een lastige onderhandelingspositie. Ik heb er in principe geen problemen mee als de speler intern op een harde manier duidelijk maakt dat hij wil vertrekken, maar als zowel Teze als Oli praktisch gaan eisen dat PSV akkoord moet gaan met een bepaalde som, dan vind ik dat teleurstellend en onprofessioneel.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik snap verder ook wel dat er voor de speler veel aan gelegen is. Ja, ze zijn na aankomend seizoen transfervrij, maar ze kunnen altijd geblesseerd raken en/of als ze transfervrij cq voor niks willen vertrekken dan krijgen ze weer alle primitieve supporters achter zich aan. Dus dat de speler nu wil vertrekken, dat snap ik. Maar blijft onder aan de streep staan dat je samen een contract aangaat en dat de looptijd nog één jaar is. De manier waarop beide spelers een vertrek eisen bevalt mij totaal niet. Jammer, want het zijn ook twee spelers die ik hoog had zitten. Ik hoop dat het voor veel mensen hier ook een stukje realiteitsbesef oplevert. Dat mensen in gaan zien dat het gros van de spelers PSV direct on zou ruilen voor clubs als Brighton en Monaco.Vanthaman18 wrote: ↑20 Aug 2024, 07:03Precies dit. Maar Stewart is een Amerikaan, die gaat zich de kaas niet van het brood laten eten. Wil je weg? Dat mag, maar wel voor de juiste prijs.Standbeeld wrote: ↑20 Aug 2024, 07:00 Ik moet zeggen dat het gedrag van Teze en Oli mij toch wat tegenvalt. Beiden lijken op de achtergrond een transfer te forceren / hebben geforceerd. Ze brengen PSV daardoor in een lastige onderhandelingspositie. Ik heb er in principe geen problemen mee als de speler intern op een harde manier duidelijk maakt dat hij wil vertrekken, maar als zowel Teze als Oli praktisch gaan eisen dat PSV akkoord moet gaan met een bepaalde som, dan vind ik dat teleurstellend en onprofessioneel.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 6):
- Grasmat • Vanthaman18 • HalveHaan • De Realist • Ren Höek • Maax
- Vanthaman18
Inderdaad. En ik denk dat dit ook deels verklaard waarom de sfeer van vorig jaar nog niet echt in de selectie zit. De neuzen staan niet dezelfde kant op. Dat zie je hoe goals worden gevierd. Lijkt me lastig als coach..Standbeeld wrote: ↑20 Aug 2024, 07:08Ik snap verder ook wel dat er voor de speler veel aan gelegen is. Ja, ze zijn na aankomend seizoen transfervrij, maar ze kunnen altijd geblesseerd raken en/of als ze transfervrij cq voor niks willen vertrekken dan krijgen ze weer alle primitieve supporters achter zich aan. Dus dat de speler nu wil vertrekken, dat snap ik. Maar blijft onder aan de streep staan dat je samen een contract aangaat en dat de looptijd nog één jaar is. De manier waarop beide spelers een vertrek eisen bevalt mij totaal niet. Jammer, want het zijn ook twee spelers die ik hoog had zitten. Ik hoop dat het voor veel mensen hier ook een stukje realiteitsbesef oplevert. Dat mensen in gaan zien dat het gros van de spelers PSV direct on zou ruilen voor clubs als Brighton en Monaco.Vanthaman18 wrote: ↑20 Aug 2024, 07:03
Precies dit. Maar Stewart is een Amerikaan, die gaat zich de kaas niet van het brood laten eten. Wil je weg? Dat mag, maar wel voor de juiste prijs.
- Standbeeld
- Mister PSV
Dat zie ik als inherent aan de nog geopende transferwindow waarbij spelers wel/geen vertrekwens hebben, de selectie nog niet op orde is, etc. Lastig voor Bosz, maar ook iets dat vooraf bekend is. Zoals hij zelf al zei: het liefst is de window dicht als het seizoen begint. Maar dat heb je dus zelf niet in de hand. Geen meerwaarde om je daar dan te druk over te maken.Vanthaman18 wrote: ↑20 Aug 2024, 07:13Inderdaad. En ik denk dat dit ook deels verklaard waarom de sfeer van vorig jaar nog niet echt in de selectie zit. De neuzen staan niet dezelfde kant op. Dat zie je hoe goals worden gevierd. Lijkt me lastig als coach..Standbeeld wrote: ↑20 Aug 2024, 07:08
Ik snap verder ook wel dat er voor de speler veel aan gelegen is. Ja, ze zijn na aankomend seizoen transfervrij, maar ze kunnen altijd geblesseerd raken en/of als ze transfervrij cq voor niks willen vertrekken dan krijgen ze weer alle primitieve supporters achter zich aan. Dus dat de speler nu wil vertrekken, dat snap ik. Maar blijft onder aan de streep staan dat je samen een contract aangaat en dat de looptijd nog één jaar is. De manier waarop beide spelers een vertrek eisen bevalt mij totaal niet. Jammer, want het zijn ook twee spelers die ik hoog had zitten. Ik hoop dat het voor veel mensen hier ook een stukje realiteitsbesef oplevert. Dat mensen in gaan zien dat het gros van de spelers PSV direct on zou ruilen voor clubs als Brighton en Monaco.