Transferwindow 2024/25
- Klapstoel
- Basisspeler
Ik kom er pas vandaag achter dat de transfermarkt in Engeland, Frankrijk, Duitsland en Spanje sluit op 30 augustus. Dat is natuurlijk een zegen voor PSV. Je hebt geen druk meer van uitgaande transfers op de laatste dagen en hebt nog wel de mogelijkheid om zelfs iets te doen voor het geval dat er last minut iemand vertrekt
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Maar dan moet er dus ook rekening mee worden gehouden dat clubs uit Engeland, Frankrijk en Spanje geen vervanger meer voor een speler kunnen halen als clubs na 30 augustus aankloppen. Met andere woorden: de kans is klein dat clubs na die tijd nog meewerken aan een transfer.Klapstoel wrote: ↑20 Aug 2024, 07:23 Ik kom er pas vandaag achter dat de transfermarkt in Engeland, Frankrijk, Duitsland en Spanje sluit op 30 augustus. Dat is natuurlijk een zegen voor PSV. Je hebt geen druk meer van uitgaande transfers op de laatste dagen en hebt nog wel de mogelijkheid om zelfs iets te doen voor het geval dat er last minut iemand vertrekt
-
- Legende
En voor Boscagli halen we maar gewoon niemand?Number 8 On Tour wrote: ↑20 Aug 2024, 07:22 Als Teze en Boscagli vertrekken voor 27-30 miljoen euro dan komt Sepp en een goede rechtsback zeker. Dan huren we waarschijnlijk op het laatste moment een linksback. Sepp zal snel komen verwacht ik. Daar wordt gewoon 18-20 voor gelapt.
- These users thanked the author TomPSV for the post (total 2):
- De Realist • Voormalig KG
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ach joh die clubs hebben toch allemaal een veel te grote selectie, vooral in Engeland. Chelsea kan na de deadline nog een maand lang iedere dag een speler verkopen zonder dat ze erop achteruit gaan.
- Joenepsv
- Legende
Dit dus. Zo'n voordeel is het helemaal niet dat onze window langer open is. Misschien voor die enkele betaalbare speler die buiten de boot valt bij zijn club.Standbeeld wrote: ↑20 Aug 2024, 07:26Maar dan moet er dus ook rekening mee worden gehouden dat clubs uit Engeland, Frankrijk en Spanje geen vervanger meer voor een speler kunnen halen als clubs na 30 augustus aankloppen. Met andere woorden: de kans is klein dat clubs na die tijd nog meewerken aan een transfer.Klapstoel wrote: ↑20 Aug 2024, 07:23 Ik kom er pas vandaag achter dat de transfermarkt in Engeland, Frankrijk, Duitsland en Spanje sluit op 30 augustus. Dat is natuurlijk een zegen voor PSV. Je hebt geen druk meer van uitgaande transfers op de laatste dagen en hebt nog wel de mogelijkheid om zelfs iets te doen voor het geval dat er last minut iemand vertrekt
- Hatseflats
- Vedette
Kan genoeg zijnJoenepsv wrote: ↑20 Aug 2024, 07:28Dit dus. Zo'n voordeel is het helemaal niet dat onze window langer open is. Misschien voor die enkele betaalbare speler die buiten de boot valt bij zijn club.Standbeeld wrote: ↑20 Aug 2024, 07:26
Maar dan moet er dus ook rekening mee worden gehouden dat clubs uit Engeland, Frankrijk en Spanje geen vervanger meer voor een speler kunnen halen als clubs na 30 augustus aankloppen. Met andere woorden: de kans is klein dat clubs na die tijd nog meewerken aan een transfer.
- DeefPeef
- Veelbelovend talent
Ik verwacht dat ze Van Aanholt gewoon terug halen als linksback. Kost geen geld en je hebt een zekerheid voorlopig.Number 8 On Tour wrote: ↑20 Aug 2024, 07:22 Als Teze en Boscagli vertrekken voor 27-30 miljoen euro dan komt Sepp en een goede rechtsback zeker. Dan huren we waarschijnlijk op het laatste moment een linksback. Sepp zal snel komen verwacht ik. Daar wordt gewoon 18-20 voor gelapt.
- Klapstoel
- Basisspeler
Dat is serieus veel geld voor een 27 jarige speler. Is er al bekend of PSV op huur of koop gokt?Mick Jagger wrote: ↑20 Aug 2024, 00:30 9 miljoen + 3 miljoen aan bonussen was het bod van Forest dus. Benieuwd of PSV dat voor Montiel overheeft.
-
- Moderator
Naam lijkt vanuit de club gelekt te zijn naar Rik en Marco, nadat de vertrekeis van Boscagli in de media kwam. Mocht dat het scenario zijn, dan gaat PSV niet de optie noemen waar ze in werkelijkheid mee bezig zijn of een alternatief dat het nog kan worden. Vandaar dat ik zelf dus verwacht dat hij het niet wordt.O Goleiro Grande wrote: ↑20 Aug 2024, 07:22Waarom zou Montiel per definitie niet komen? Omdat @danko-lazovic dat zegt boven jouw post of heb ik iets bestendigers gemist om dat voor waarheid aan te nemen? Zelf hoeven we niet per definitie kansloos te zijn tegen Nottingham Forrest toch? Meer pieken weliswaar, maar niet meer prijzen en geen Europees voetbal. Dan is het gewoon net waar hij meer zin in heeft.Jwoeloe wrote: ↑20 Aug 2024, 00:01 Montiel komt dus niet, als PSV die optie deelt om de gemoederen rustig te houden. Had ik dan wel weer een heel interessante gevonden.
Ik vrees dat Stewart verwacht na de internationale deadline nog flink te kunnen shoppen (= huren) bij buitenkansjes die last-minute buiten de boot zijn gevallen maar geen nieuwe club hebben gevonden. Risicovol wel.
- Standbeeld
- Mister PSV
Normaliter was Turkije altijd wat langer open, maar die hebben dan nog als voordeel dat spelers praktisch geen belasting betalen waardoor spelers daar lekker kunnen verdienen. Dat voordeel hebben wij niet. Daarnaast ga je als speler die buiten de boot valt bij een club in een topland niet het risico nemen dat er in die 2 dagen speling nog een club uit het kleine Nederland voor je komt. Ik verwacht dat zaken doen in die paar dagen speling zeer lastig gaat worden. Daar kan je ook als PSV beter niet op gokken.Joenepsv wrote: ↑20 Aug 2024, 07:28Dit dus. Zo'n voordeel is het helemaal niet dat onze window langer open is. Misschien voor die enkele betaalbare speler die buiten de boot valt bij zijn club.Standbeeld wrote: ↑20 Aug 2024, 07:26
Maar dan moet er dus ook rekening mee worden gehouden dat clubs uit Engeland, Frankrijk en Spanje geen vervanger meer voor een speler kunnen halen als clubs na 30 augustus aankloppen. Met andere woorden: de kans is klein dat clubs na die tijd nog meewerken aan een transfer.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
- De Realist • Joenepsv
-
- Legende
Dus eigenlijk hebben we geen 13 dagen, maar nog 11 dagen. Voor 4 basisspelers achterin. Succes Earnie.Standbeeld wrote: ↑20 Aug 2024, 07:33Normaliter was Turkije altijd wat langer open, maar die hebben dan nog als voordeel dat spelers praktisch geen belasting betalen waardoor spelers daar lekker kunnen verdienen. Dat voordeel hebben wij niet. Daarnaast ga je als speler die buiten de boot valt bij een club in een topland niet het risico nemen dat er in die 2 dagen speling nog een club uit het kleine Nederland voor je komt. Ik verwacht dat zaken doen in die paar dagen speling zeer lastig gaat worden. Daar kan je ook als PSV beter niet op gokken.
- These users thanked the author TomPSV for the post:
- Hipster4Life
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Buiten dat er buitenkansjes komen, denk even wat er beschikbaar komt. Zo'n Sepp speelt nu 3 weken geen minuut. Die zijn niet a la minute inzetbaar en zeker niet voor 90 minuten. En dan moeten ze ook nog in een compleet nieuwe verdediging spelen met een nieuw systeem.
- Standbeeld
- Mister PSV
Sepp heeft de complete voorbereiding meegedraaid. Die is gewoon fit. Hij zal alleen geen wedstrijdritme hebben, dat is wat anders.11 Tinus wrote: ↑20 Aug 2024, 07:37 Buiten dat er buitenkansjes komen, denk even wat er beschikbaar komt. Zo'n Sepp speelt nu 3 weken geen minuut. Die zijn niet a la minute inzetbaar en zeker niet voor 90 minuten. En dan moeten ze ook nog in een compleet nieuwe verdediging spelen met een nieuw systeem.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- EesEes
-
- Legende
Gelukkig kunnen we Ledezma, Flamingo, Dams en Oppegard opstellen achterin met 0 verdedigers op de bank, dus de nieuwe aankopen kunnen rustig wennen. Niet te snel brengen hoor.11 Tinus wrote: ↑20 Aug 2024, 07:37 Buiten dat er buitenkansjes komen, denk even wat er beschikbaar komt. Zo'n Sepp speelt nu 3 weken geen minuut. Die zijn niet a la minute inzetbaar en zeker niet voor 90 minuten. En dan moeten ze ook nog in een compleet nieuwe verdediging spelen met een nieuw systeem.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Ja want anders zouden we wel even een basisspeler losweken uit de PL?Joenepsv wrote: ↑20 Aug 2024, 07:28Dit dus. Zo'n voordeel is het helemaal niet dat onze window langer open is. Misschien voor die enkele betaalbare speler die buiten de boot valt bij zijn club.Standbeeld wrote: ↑20 Aug 2024, 07:26
- These users thanked the author Sparts for the post (total 2):
- LucNilis87 • Maria-Franciscus
- Joenepsv
- Legende
Eensch.Standbeeld wrote: ↑20 Aug 2024, 07:33Normaliter was Turkije altijd wat langer open, maar die hebben dan nog als voordeel dat spelers praktisch geen belasting betalen waardoor spelers daar lekker kunnen verdienen. Dat voordeel hebben wij niet. Daarnaast ga je als speler die buiten de boot valt bij een club in een topland niet het risico nemen dat er in die 2 dagen speling nog een club uit het kleine Nederland voor je komt. Ik verwacht dat zaken doen in die paar dagen speling zeer lastig gaat worden. Daar kan je ook als PSV beter niet op gokken.
Ik snap dat je op een VD Berg wil wachten en dat er aan het einde van een window af en toe een buitenkansje op te pikken is. Maar wat er nu gebeurt heeft weinig met beleid te maken en ik vraag me ook af wat ze het hele jaar doen qua spelers in kaart brengen. 80/90 procent van alle clubs hebben nu hun selectie grotendeels rond terwijl wij maar wat aanmodderen. Met als argument dat kwaliteit boven snelheid gaat. Alsof dat betekend dat je vroeg in een window geen zaken kunt doen.
- These users thanked the author Joenepsv for the post:
- Hipster4Life
-
- Jeugdinternational
Met Sepp zal dat wel meevallen, heeft hele voorbereiding meegedaan met Slotball wat in vrij hoge mate hetzelfde is als Boszball.11 Tinus wrote: ↑20 Aug 2024, 07:37 Buiten dat er buitenkansjes komen, denk even wat er beschikbaar komt. Zo'n Sepp speelt nu 3 weken geen minuut. Die zijn niet a la minute inzetbaar en zeker niet voor 90 minuten. En dan moeten ze ook nog in een compleet nieuwe verdediging spelen met een nieuw systeem.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik vertrouw er zelf wel op dat onze directie zorgvuldig en weloverwogen hun strategie uitvoeren. Soms loopt het precies zoals je wenst en soms niet. Ik wacht rustig af en maak rond de laatste dagen van de window de balans op. Er is nog voldoende tijd, alhoewel de druk met de dag een beetje toeneemt. Maar voor een ervaren TD is dat een gegeven.Joenepsv wrote: ↑20 Aug 2024, 07:44Eensch.Standbeeld wrote: ↑20 Aug 2024, 07:33
Normaliter was Turkije altijd wat langer open, maar die hebben dan nog als voordeel dat spelers praktisch geen belasting betalen waardoor spelers daar lekker kunnen verdienen. Dat voordeel hebben wij niet. Daarnaast ga je als speler die buiten de boot valt bij een club in een topland niet het risico nemen dat er in die 2 dagen speling nog een club uit het kleine Nederland voor je komt. Ik verwacht dat zaken doen in die paar dagen speling zeer lastig gaat worden. Daar kan je ook als PSV beter niet op gokken.
Ik snap dat je op een VD Berg wil wachten en dat er aan het einde van een window af en toe een buitenkansje op te pikken is. Maar wat er nu gebeurt heeft weinig met beleid te maken en ik vraag me ook af wat ze het hele jaar doen qua spelers in kaart brengen. 80/90 procent van alle clubs hebben nu hun selectie grotendeels rond terwijl wij maar wat aanmodderen. Met als argument dat kwaliteit boven snelheid gaat. Alsof dat betekend dat je vroeg in een window geen zaken kunt doen.
- Maria-Franciscus
-
- Bankzitter
ik maak me toch wel steeds meer zorgen.
iedereen roept nu dus om vd berg een speler van 22 jaar om daar alleen een heel seizoen op te gaan lopen gokken ben ik niet zoon fan van. dus buiten vd berg zou er wat mijn betreft echt een ervaren man langs moeten die weet wat er gevraagd word in top wedstrijden als het om de knikkers zou gaan. ik riep van de week om gudelj reden hier voor jaren ervaring 32 jaar Spaanse competitie, cl ervaring, internationaal bij de nationale ploeg en zen transferwaarde is 3.5 miljoen ik vind hem aan de bal goed, opbouwend sterk en heeft goeie lange bal, en heeft de nodige felheid. dan heb je in mijn beleving een goed centrum.
de backs kan je dan verder invullen met een goedkope optie van aanholt als linksback en dan voor de rechtsback positie een montiel of tete of een van ewijk,
natuurlijk is een gudelj niet leidend als naam maar wel zoon type kwa ervaring en kosten
iedereen roept nu dus om vd berg een speler van 22 jaar om daar alleen een heel seizoen op te gaan lopen gokken ben ik niet zoon fan van. dus buiten vd berg zou er wat mijn betreft echt een ervaren man langs moeten die weet wat er gevraagd word in top wedstrijden als het om de knikkers zou gaan. ik riep van de week om gudelj reden hier voor jaren ervaring 32 jaar Spaanse competitie, cl ervaring, internationaal bij de nationale ploeg en zen transferwaarde is 3.5 miljoen ik vind hem aan de bal goed, opbouwend sterk en heeft goeie lange bal, en heeft de nodige felheid. dan heb je in mijn beleving een goed centrum.
de backs kan je dan verder invullen met een goedkope optie van aanholt als linksback en dan voor de rechtsback positie een montiel of tete of een van ewijk,
natuurlijk is een gudelj niet leidend als naam maar wel zoon type kwa ervaring en kosten
-
- Nationale topspeler
Jongens wat is dit kut wakker worden. Niet alleen dat Ollie wilt vertrekken maar ook dat we nog liggen te informeren naar rechtsbacks? Ik dacht dat we er eentje in de coulissen hadden staan omdat we voorover bogen voor Teze en hem voor de prijs die Monaco wilde betalen lieten gaan en niet vasthielden aan 15 miljoen. Earnie zit nog even lekker rond te bellen of er iemand naar PSV wilt komen. Inmiddels is het toch wel code rood, Ollie zal nu wel gaan maar er moet deze week toch wel minimaal 2 van de 4 verdedigers komen. We gaan gewoon dit weekend aantreden met een verdediging van Oppergard-Dams-Flamingo-Ledezma. Wie mij dit eind vorig jaar had verteld had ik rechtstreeks naar het Pieter baan verwezen.
- These users thanked the author Teletubby for the post (total 2):
- Heissenberrug • Hipster4Life
- Armada
- Internationale topspeler
Ongeacht welke topaankopen er nog gaan komen, is mij wel duidelijk dat PSV onvoldoende grip heeft. Die valt wat tegen. Te gemakkelijk gedacht over vroege uitgaande transfers en contractverlengingen? Of gewoon gegokt?
Niet per se erg, er is reeds goed werk verricht. Maar de verdediging is echt een hoofdpijndossier geworden.
Niet per se erg, er is reeds goed werk verricht. Maar de verdediging is echt een hoofdpijndossier geworden.
- These users thanked the author Armada for the post (total 8):
- Eindhovenvoetbal • Joenepsv • Wolf • VakkieVV • 0946351 • Rikkert1234 • Tijn • Hipster4Life
- trouwepsvfan
- Vedette
Van den Berg is inderdaad allemaal leuk en aardig, maar hij heeft nog nooit een Champions League hymne gehoord.
Uiteindelijk zul je toch echt ook een verdediger moeten halen die weet wat er op het allerhoogste niveau gevraagd wordt.
Uiteindelijk zul je toch echt ook een verdediger moeten halen die weet wat er op het allerhoogste niveau gevraagd wordt.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Standbeeld
- Mister PSV
Dat zegt niet alles. Had Schouten al ooit CL gespeeld? Uiteindelijk is kwaliteit leidend.trouwepsvfan wrote: ↑20 Aug 2024, 08:15 Van den Berg is inderdaad allemaal leuk en aardig, maar hij heeft nog nooit een Champions League hymne gehoord.
- Johann Vogelaar
- Armada
- Internationale topspeler
Toch heeft hij een heel seizoen geïmponeerd in de Bundesliga. Wat ik net zo zeer het hoogste niveau vind.trouwepsvfan wrote: ↑20 Aug 2024, 08:15 Van den Berg is inderdaad allemaal leuk en aardig, maar hij heeft nog nooit een Champions League hymne gehoord.
- These users thanked the author Armada for the post:
- Dutch Cowboy
-
- Nationale topspeler
Is hij doof dan?trouwepsvfan wrote: ↑20 Aug 2024, 08:15 Van den Berg is inderdaad allemaal leuk en aardig, maar hij heeft nog nooit een Champions League hymne gehoord.
- These users thanked the author FritskePhilips for the post:
- Wolf