Ajax - deel III
-
- Vedette
Kan iemand mij vertellen waarom die Rugani zo wordt aanbeden als de nieuwe Maldini? Enkel omdat hij van Juve komt? Ik zou er in ieder geval niet heel vrolijk van worden als nieuwe RCV, al is het ook geen complete koekenbakker overigens.
-
- Vedette
Kroes is een vies, achterbaks mannetje, vraag Brands maar eens. Het riekt, stinkt..
En Ronald de Boer verdedigt Farioli tot het uiterste
-
- Internationale topspeler
Kun je dit toelichten?Op weg naar nr 26 wrote: ↑19 Aug 2024, 21:21 Kroes is een vies, achterbaks mannetje, vraag Brands maar eens. Het riekt, stinkt..
- ComeOnPSV
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Ook wel benieuwd naar, al zie je dat aan de buitenkant al. En aan zijn passages in dat boek. Dan weet je hoe die misbaksel in elkaar zit.Ittot wrote: ↑19 Aug 2024, 21:26Kun je dit toelichten?Op weg naar nr 26 wrote: ↑19 Aug 2024, 21:21 Kroes is een vies, achterbaks mannetje, vraag Brands maar eens. Het riekt, stinkt..
- Hatseflats
- Vedette
Dus Medic verhuurt met een koopoptie van 2 miljoen. 700k salaris + addons worden overgenomen. Die gast is voor 3 mil binnengehaald toch?
Nog 95 te gaan om bij 100 te komen?
-
- Legende
Ronald de Boer werkt bij Ajax, dus het zou eerder raar zijn als hij dat op dit moment niet zou doen.Op weg naar nr 26 wrote: ↑19 Aug 2024, 21:21 Kroes is een vies, achterbaks mannetje, vraag Brands maar eens. Het riekt, stinkt..
- These users thanked the author Massimo for the post:
- ShovingNE2
-
- Vedette
Brands heeft in verleden wel eens geclinched met Kroes en vind hem onbetrouwbaar.
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Het was een mooie goal in zijn eerste wedstrijd.Hatseflats wrote: ↑19 Aug 2024, 21:37 Dus Medic verhuurt met een koopoptie van 2 miljoen. 700k salaris + addons worden overgenomen. Die gast is voor 3 mil binnengehaald toch?
Ex unitate vires
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Je moet natuurlijk wel ruimte maken om een speler op leeftijd binnen te kunnen halen voor een jaar zonder enige opties tot koop.Hatseflats wrote: ↑19 Aug 2024, 21:37 Dus Medic verhuurt met een koopoptie van 2 miljoen. 700k salaris + addons worden overgenomen. Die gast is voor 3 mil binnengehaald toch?
Zoals menig Ajacied in het verleden riep: "Goed beleid!"
- DonyellMalen
- Legende
- Fanatic-U-s
Ik heb zo het gevoel dat dit gewoon een flink stukje framing is, gezien het moment van 'stopzetten' van de video. Wat was Valentijns volledige antwoord?
Ex unitate vires
-
- Geselecteerd voor Oranje
Ja dat Ajax naar de klote gaat zal vooral aan Valentijntje liggen inderdaad
-
- Nationale topspeler
Je zit gewoon bij Ajax met die kampen oorlog. Zo heb je kamp nieuw (die Beuker, kroes en Farioli) en kamp oud (alle fossielen daar). Zo zat die klerry ook tot aan zijn elleboog in de anus van Kroes en was alles hosanna wat hij aan het doen was. Die kreeg ook vanuit die hoek wat nieuwtjes doorgespeeld, net zoals een aantal andere van die insiders. Mike en Valentijn zitten in dat andere kamp, het fossielen kamp. Die willen de nieuwe garde zoals een Mislintat of een Farioli er zo snel mogelijk uit hebben. Blijft alleen maar mooi want op deze manier heb je nooit de rust bij een club die er nodig is.
-
- Legende
Zowel kamp oud als nieuw zijn beroerdTeletubby wrote: ↑20 Aug 2024, 14:58Je zit gewoon bij Ajax met die kampen oorlog. Zo heb je kamp nieuw (die Beuker, kroes en Farioli) en kamp oud (alle fossielen daar). Zo zat die klerry ook tot aan zijn elleboog in de anus van Kroes en was alles hosanna wat hij aan het doen was. Die kreeg ook vanuit die hoek wat nieuwtjes doorgespeeld, net zoals een aantal andere van die insiders. Mike en Valentijn zitten in dat andere kamp, het fossielen kamp. Die willen de nieuwe garde zoals een Mislintat of een Farioli er zo snel mogelijk uit hebben. Blijft alleen maar mooi want op deze manier heb je nooit de rust bij een club die er nodig is.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Hatseflats
- Vedette
-
- Legende
Ik weet niet hoe ze bij Hoffenheim naar spelers kijken, maar als je alleen al kijkt hoe de 2-1 van NAC gevallen is en waar hij tot drie keer toe alleen daar al in de mist ging dan zou ik degene die zijn naar geopperd heeft echt direct de laan uit sturen. Denken ze bij Hoffenheim dat ze met het halen van Gaaei subsidie krijgen ofzo.
- DadOfFour
Penalty Nr. 34, need we say more?Massimo wrote: ↑20 Aug 2024, 15:13 Ik weet niet hoe ze bij Hoffenheim naar spelers kijken, maar als je alleen al kijkt hoe de 2-1 van NAC gevallen is en waar hij tot drie keer toe alleen daar al in de mist ging dan zou ik degene die zijn naar geopperd heeft echt direct de laan uit sturen. Denken ze bij Hoffenheim dat ze met het halen van Gaaei subsidie krijgen ofzo.
La vida és massa curta per no fer broma
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik zat het live te kijken, maar ik ben het eens met de twitteraar. Wat een stuk uitschot zijn ze ook bij de T.Fanatic-U-s wrote: ↑20 Aug 2024, 14:45 Ik heb zo het gevoel dat dit gewoon een flink stukje framing is, gezien het moment van 'stopzetten' van de video. Wat was Valentijns volledige antwoord?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Fanatic-U-s wrote: ↑20 Aug 2024, 14:45 Ik heb zo het gevoel dat dit gewoon een flink stukje framing is, gezien het moment van 'stopzetten' van de video. Wat was Valentijns volledige antwoord?
het hele filmpje is wel weer leuk maar vanaf 1:40 zie je dit fragment. Valentijn zegt gewoon oprecht ja en voegt ook nog toe 'ja maar ook van Praag verdient dat'. Dus ja, hij is serieus dat ze bij de T wel bezig zijn om even de boel weer kapot te maken.
Mooi man!
Wat ik ook mooi vind; zit Bas Nijhuis op de achtergrond vrolijk mee te lachen, wordt gezellig als hij een potje van Ajax gaat fluiten.
- Fanatic-U-s
Hij brengt het wel als een gevolg. De oorzaak is de wanorde aldaar en de mensen (Fartioli, Van Praag en Van Gaal) die daar voor verantwoordelijk zijn. Ik zeg goed bezig!
- These users thanked the author Fanatic-U-s for the post (total 3):
- Sensation • Razzaa • Hissenaar
Ex unitate vires