Wat was het gaaf om op teletekst te lezen dat Mateja Kezman naar PSV komt.Prof_napo wrote: ↑20 Aug 2024, 09:20 Wat missen sommige hier toch de tijd dat elk klein gerucht direct in de media kwam, we voor de transferwindow al wisten hoeveel 'top level' spelers waren gepolst en dat we uiteindelijk uitkwamen op spelers als Manolev en Vukovic.
Wellicht kunnen deze personen Stewart verzoeken om elke dag aan het hek bij de gedenksteen voor waar PSV is opgericht een brief met een naam van een transfertarget op te hangen.
Olivier Boscagli
-
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Joey Veerman
- These users thanked the author BarryBanaan for the post (total 3):
- Den Bondskoots • Asterix • BadShaker
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
Eens! Ik kan deze reactie van onze Hatseflats ook wel waarderen. Maaaaar, het lijkt er anders wel verdomd veel op. Komt op mij anders behoorlijk reactief over allemaal. Het hele jaar door hoor je "We hebben de lijstjes klaar, mocht er iets gebeuren kunnen we schakelen". Ik weet niet of hij zijn versnellingen kan vinden maar er word anders nog verdomd weinig geschakeld momenteel. Je mag heel blij zijn met dit programma van de Eredivisie.ShovingNE2 wrote: ↑20 Aug 2024, 09:20Haha. Mooi gesproken, maar zo lijken sommigen echt te denken.Hatseflats wrote: ↑20 Aug 2024, 09:12Dus omdat er eindelijk een naampje uitlekt, is PSV nu pas begonnen met informeren? Met je "feit".
Zie je het zelf al voor je dat een TD/AD/RVC vanmorgen zijn wakker geworden en dachten allemaal KUUUUUUUUUUUUT, vergeten te informeren bij spelers! Eerst een kop koffie, ff met z'n allen bij elkaar zitten om te kijken wat de huidige stand van zaken is. "Wat? Wil Boscagli ook weg!? Godverrrredomme! Hebben we nog ergens lijstjes? Of start FM ff op en laad die ene shortlist en zet dit op groot scherm! Zal 30 augustus naar de spelers bellen of ze wel willen komen. Nu willen ze toch nog niet. Iedereen akkoord? Top! Zie ik jullie 2 september om 19.00u. Neem wat versnaperingen mee, want het wordt een lange avond! 00.00u de lichten uit aub ook al betalen we het daltarief."
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Of in de Telegraaf op vakantie op Mallorca dat ene Kalusha Bwalya van Cercle Brugge naar PSV kwam.BarryBanaan wrote: ↑20 Aug 2024, 09:26Wat was het gaaf om op teletekst te lezen dat Mateja Kezman naar PSV komt.Prof_napo wrote: ↑20 Aug 2024, 09:20 Wat missen sommige hier toch de tijd dat elk klein gerucht direct in de media kwam, we voor de transferwindow al wisten hoeveel 'top level' spelers waren gepolst en dat we uiteindelijk uitkwamen op spelers als Manolev en Vukovic.
Wellicht kunnen deze personen Stewart verzoeken om elke dag aan het hek bij de gedenksteen voor waar PSV is opgericht een brief met een naam van een transfertarget op te hangen.
- These users thanked the author Mr. Spock for the post (total 2):
- BarryBanaan • mr.top
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Götze staat bij mij voorlopig met stip op 1, een van de meest bijzondere transfers ooit, maar dat is al ruim in de interwebs tijd. Romarioooo niet te vergetenMr. Spock wrote: ↑20 Aug 2024, 09:33Of in de Telegraaf op vakantie op Mallorca dat ene Kalusha Bwalya van Cercle Brugge naar PSV kwam.BarryBanaan wrote: ↑20 Aug 2024, 09:26
Wat was het gaaf om op teletekst te lezen dat Mateja Kezman naar PSV komt.
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Qua het hele gebeuren eromheen (de foto van hem in een auto.... plus dat echt niemand dat verwachtte) is Götze met afstand de nummer 1.
Denk ook niet dat dat (snel) overtroffen wordt.
- These users thanked the author Mr. Spock for the post:
- Heissenberrug
- mr.top
Dit valt nogal slecht te rijmen met de post die je hiervoor maakt.trouwepsvfan wrote: ↑20 Aug 2024, 08:13 Ik maak me vooral zorgen over de team dynamiek.
Uit niks blijkt dat dit team bestaat uit spelers die met elkaar zeggen: wij gaan koste wat kost dit seizoen prijzen pakken en het beter doen in de CL dan vorig jaar.
Minstens de helft van de basis selectie zit/zat eigenlijk gewoon te wachten op een trein voor een mooie club.
Zorgelijk.
Ik vond Ernest Stewart ook naïef toen hij enkele weken geleden nog zei dat hij er vanuit ging dat sommige spelers uit loyaliteit misschien een ander contract zouden tekenen.
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Wel enig respect voor deze speler Mr. Spock, het is King Kalu!Mr. Spock wrote: ↑20 Aug 2024, 09:33Of in de Telegraaf op vakantie op Mallorca dat ene Kalusha Bwalya van Cercle Brugge naar PSV kwam.BarryBanaan wrote: ↑20 Aug 2024, 09:26
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Hij staat op dit moment te wachten op de Torenallee in Eindhoven met een vrouw samen. En ik begreep dat je dan een foto moet maken, bij deze;
https://ibb.co/0tmFNGc
Last edited by 29.04.2007 on 20 Aug 2024, 09:51, edited 1 time in total.
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 3):
- TomPSV • SKERLA • Wolf
- Trixm
- Vedette
Wat trouwepsvfan zegt klopt natuurlijk wel. Ervaring in het systeem en in het team zijn weldegelijk van belang voor je resultaat. Je kan dat opvangen met spelers van topkwaliteit, die zijn vaak snel in te passen. Het gevaar ligt vooral bij het halen van spelers die iets minder niveau hebben, waardoor je veel meer in een opbouwproces terecht gaat komen.
Ik vind dat we wel een penibele situatie zijn terecht gekomen, wat wellicht niet helemaal te voorkomen was, maar wel wat meer vraag van Earnest. Haal je op het laatste moment mee voetballers in de verdediging dan kan dat wel eens funest worden voor de titelrace. Dat hoeft uiteraard niet, aangezien de concurrent(en) ook in opbouw zijn, maar je neemt wel een risico.
Ik vind dat we wel een penibele situatie zijn terecht gekomen, wat wellicht niet helemaal te voorkomen was, maar wel wat meer vraag van Earnest. Haal je op het laatste moment mee voetballers in de verdediging dan kan dat wel eens funest worden voor de titelrace. Dat hoeft uiteraard niet, aangezien de concurrent(en) ook in opbouw zijn, maar je neemt wel een risico.
- These users thanked the author Trixm for the post:
- Rikkert1234
Saibari is underrated.
-
De transfer van Kezman is mijn oudste herinnering m.b.t. het fenomeen van de forum insider. Een nieuw tijdperk was aangebroken in 2000.BarryBanaan wrote: ↑20 Aug 2024, 09:26
- These users thanked the author Het Kanon for the post:
- BarryBanaan
- Heissenberrug
Red Bulleke?29.04.2007 wrote: ↑20 Aug 2024, 09:48 Hij staat op dit moment te wachten op de Torenallee in Eindhoven met een vrouw samen. En ik begreep dat je dan een foto moet maken, bij deze;
- Hatseflats
- Vedette
Ach.. Als de aanval altijd 1 goal meer maakt dan de verdediging tegenkrijgen, dan is er niks aan het handje!
-
Hoek hem ff neer. En leg uit dat hij wat meer zelfrespect moet hebben en een bod van 5 a 10 miljoen moet zien als een belediging voor hemzelf, laat staan voor ons.29.04.2007 wrote: ↑20 Aug 2024, 09:48 Hij staat op dit moment te wachten op de Torenallee in Eindhoven met een vrouw samen. En ik begreep dat je dan een foto moet maken, bij deze;
Dank u
(Neer hoeken meen ik uiteraard niet!)
-
- Nationale topspeler
Dit was natuurlijk meer dan te verwachten. Als hij niet die knieblessure had opgelopen was hij dat seizoen al vertrokken. Na het afgelopen goede seizoen is dit voor hem gewoon het beste moment met 1 jaar contract.
Last edited by Mikelvb on 20 Aug 2024, 10:08, edited 1 time in total.
- Koenjo
- Meervoudig international
Hij kan wel een verttek(wens)eis hebben maar je hebt gewoon een contract, als het juiste bedrag niet op tafel komt dan heb je sws niks te wensen en al helemaal niks te eisen. PSV gaat hem gewoon aan zijn contract houden let met maar op.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Natuurlijk. Ik zet mezelf ook altijd ver boven jullie nitwits.Standbeeld wrote: ↑20 Aug 2024, 07:42Maak daar maar 99,9% van. En dat is wel begrijpelijk hoor. Spelers zetten zichzelf op 1.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Maar zou je ons ooit verlaten ten faveure van het Brightonforum?SKERLA wrote: ↑20 Aug 2024, 10:09Natuurlijk. Ik zet mezelf ook altijd ver boven jullie nitwits.Standbeeld wrote: ↑20 Aug 2024, 07:42Maak daar maar 99,9% van. En dat is wel begrijpelijk hoor. Spelers zetten zichzelf op 1.
-
Het is een herhaling van eerdere toestanden. Na een uitstekend seizoen hebben de dienende spelers zichzelf in de etalage geplaatst en maken ze gebruik van het moment. In 2005 knepen Bouma en Lee hem ineens naar de Premier League en een jaar later weigerde Ooijer werk vanwege Blackburn Rovers.
In die tijd werden de gaten gedicht met Ball, Reiziger, Lamey en Addo. We moeten maar afwachten of PSV nu meer duurzame vervangers kan vinden.
- DadOfFour
Oli! Does this rag smell like chloroform to you?Jur1913 wrote: ↑20 Aug 2024, 09:51Geen optie om hem ff tijdelijk mee te nemen in een wit busje? En dan 3 september weer los laten?29.04.2007 wrote: ↑20 Aug 2024, 09:48 Hij staat op dit moment te wachten op de Torenallee in Eindhoven.
- These users thanked the author DadOfFour for the post:
- Boszball1913
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Mr. Spock wrote: ↑20 Aug 2024, 08:33RIO wrote: ↑17 Aug 2024, 10:58 Hoeft het voor het geld niet echt te doen om heel eerlijk te zijn (komt ook uit een goede familie). Het is meer de uitdaging van iets nieuws proberen maar het is gewoon 1 jaar te vroeg. PSV heeft hem nodig en dat weet ie en dus gaat ie verlengen. Dit is allemaal onderdeel van het spel, zeker voor ons, de buitenwacht, is het even schrikken en er is onzekerheid maar ik ga er nog steeds vanuit dat het goedkomt en dat ie bijtekent. Dan mag ie volgend seizoen vertrekken voor 15 miljoen.
Hoe rijmt het artikel van Elfrink met wat je hier zegt.
Allemaal verzonnen, net als die verre bestemmingen waar je zit en de dames die je zogenaamd neemt.
Bij deze geblokkeerd. Het is nog geen 2 sep. En ja, net geland in HK na een weekje Cebu. En de dames zijn een grapje, heb nog nooit betaald voor seks, met m’n looks is dat niet nodig. Wel klein pikkie, maar da’s helaas pindakaas als we al bezig zijn.
Ben nu (on)gelukkig getrouwd met 9 kinderen.
Voeg me aub toe als vijand zodat je mn onzin niet meer hoeft te lezen. Tijdverspilling, neem aan dat je betere dingen te doen hebt met je leven dan mij te entertainen.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- Standbeeld
- Mister PSV
- Juancho
- Mister PSV
Ik lees wel steeds dat PSV zich niet moet laten piepelen maar als je naar het verhaal Teze kijkt dan zag je een beetje hetzelfde. PSV gaat niet akkoord, wil veel meer geld (bedragen van 15 miljoen+ werden genoemd in de serieuze media). Wat bleek? Het kwam hierop uit aldus Rik:
Waarbij het bod van rond de 10 miljoen dus al lag, alleen waren wat haalbare bonussen aangepast. In de marge dus. Als Brighton nu al 8-10 miljoen biedt en Boscagli wil perse weg dan gaat hij ook weg. PSV zal ook echt geen 20 miljoen eisen, misschien willen ze 15 miljoen. En voila, je hebt bijna een kopie van de Teze situatie. Brighton doet er een miljoen of 2 bij, PSV zakt iets en de boel is rond. Dat ga je helaas niet tegenhouden. Zal wel een miljoen of 12 worden met nog wat bonussen.De partijen waren elkaar afgelopen week al genaderd en PSV heeft onder meer een aantal bonussen bedongen die wat makkelijker haalbaar zijn. Daarom is het nu wel gelukt om een akkoord te bereiken. Het bedrag beloopt tien miljoen euro vast, een miljoen aan makkelijk haalbare bonussen en een miljoen aan extra bonussen, zo is eerder gemeld.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Onze kopsterke centrale verdedigers mogen niet meer scoren?!Hatseflats wrote: ↑20 Aug 2024, 09:53 Ach.. Als de aanval altijd 1 goal meer maakt dan de verdediging tegenkrijgen, dan is er niks aan het handje!