Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
grasveld
Internationale topspeler

Het is toch wel teleurstellend hoe deze transferperiode verloopt. Je zou zeggen, na vorig seizoen, dat we eindelijk eens in de situatie zouden zijn om de selectie wat meer tijdig rond te krijgen. Doordat we tegen matige clubjes spelen en geen voorrondes hoeven te spelen, hebben we wel wat meer tijd. Daardoor kan er gegokt worden. Op dit moment valt het ook wel mee hoedanig onze selectie verzwakt is. Teze is nog niet eens officieel verkocht. Boscagli idem.

Maar als je nou 6 maanden vooruit kijkt, dan verschijnen er toch wel wat donkere wolken aan de horizon. Lozano zal vertrekken. Die moet vervangen worden. Boscagli zal (als hij blijft, wat hij dus niet wil) transfervrij vertrekken.

De situatie van nu (met Teze en Bosca) zal zich ook gaan voordoen met Veerman en Bakayoko. Die hebben dan een maar 1-jarig contract. Veerman is op het EK wel een beetje door het ijs gezakt. De vraag is of hij nog het topbedrag gaat opleveren wat wij voor ogen hebben (30+ miljoen). Zeker met een eenjarig contract. Bakayoko heeft dan eveneens nog een eenjarig contract. Baka heeft aangegeven alleen weg te willen naar een topclub uit een topcompetitie die om de prijzen speelt, en waar hij kans maakt op een basisplaats. Met deze ambitie lijkt het me niet waarschijnlijk dat hij zijn contract nog eens gaat verlengen, omdat PSV dan hoog in de boom kan gaan zitten, wat zijn ambities in de weg kan staan. Benitez is een soortgelijk geval. Al zijn keepers niet zo extreem duur.
  • These users thanked the author grasveld for the post:
    Hipster4Life
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Armada wrote: 20 Aug 2024, 09:07
    Madueke wrote: 20 Aug 2024, 09:04 Montiel heeft natuurlijk niks te maken met v/d Berg, eerder Nagalo. En dan nog schat ik in dat Liverpool niet onder de indruk is als één van 32 clubs die interesse heeft in Sepp met andere namen gaat schermen.
    Ik acht de kans aanwezig dat zowel van den Berg als Nagalo als één back gaan komen.
    En dan zou de wereld er toch weer heel anders uitzien, niet? Wij blijven w88888...
    DonyellMalen
    Legende
    Clubvoorkeur: PSV

Van Montiel ben ik ook nog niet kapot. Maar lijkt me ook niet de optie waar Earnie uiteindelijk voor gaat.
    Armada wrote: 20 Aug 2024, 09:07Ik acht de kans aanwezig dat zowel van den Berg als Nagalo als één back gaan komen.
    Dan missen we alsnog een back. Er moet op alle posities in de verdediging een speler bij.
    Armada
    Internationale topspeler

grasveld wrote: 20 Aug 2024, 09:10 Het is toch wel teleurstellend hoe deze transferperiode verloopt. Je zou zeggen, na vorig seizoen, dat we eindelijk eens in de situatie zouden zijn om de selectie wat meer tijdig rond te krijgen. Doordat we tegen matige clubjes spelen en geen voorrondes hoeven te spelen, hebben we wel wat meer tijd. Daardoor kan er gegokt worden. Op dit moment valt het ook wel mee hoedanig onze selectie verzwakt is. Teze is nog niet eens officieel verkocht. Boscagli idem.

Maar als je nou 6 maanden vooruit kijkt, dan verschijnen er toch wel wat donkere wolken aan de horizon. Lozano zal vertrekken. Die moet vervangen worden. Boscagli zal (als hij blijft, wat hij dus niet wil) transfervrij vertrekken.

De situatie van nu (met Teze en Bosca) zal zich ook gaan voordoen met Veerman en Bakayoko. Die hebben dan een maar 1-jarig contract. Veerman is op het EK wel een beetje door het ijs gezakt. De vraag is of hij nog het topbedrag gaat opleveren wat wij voor ogen hebben (30+ miljoen). Zeker met een eenjarig contract. Bakayoko heeft dan eveneens nog een eenjarig contract. Baka heeft aangegeven alleen weg te willen naar een topclub uit een topcompetitie die om de prijzen speelt, en waar hij kans maakt op een basisplaats. Met deze ambitie lijkt het me niet waarschijnlijk dat hij zijn contract nog eens gaat verlengen, omdat PSV dan hoog in de boom kan gaan zitten, wat zijn ambities in de weg kan staan. Benitez is een soortgelijk geval. Al zijn keepers niet zo extreem duur.
    Ho ho. Te makkelijk wordt er hier over het feit gestapt dat Baka en Veerman nog deze window gaan. Laat ik Schouten even buiten beschouwing.

De gekte moet nog loskomen.
    DeefPeef
    Veelbelovend talent

Armada wrote: 20 Aug 2024, 09:12
    Ho ho. Te makkelijk wordt er hier over het feit gestapt dat Baka en Veerman nog deze window gaan. Laat ik Schouten even buiten beschouwing.

ik verwacht ergens dat zowel Baka, Veerman als Schouten blijven dit seizoen. Ik denk dat het echt bij Boscagli blijft.
    Brael
    Vedette

Armada wrote: 20 Aug 2024, 09:12 Ho ho. Te makkelijk wordt er hier over het feit gestapt dat Baka en Veerman nog deze window gaan. Laat ik Schouten even buiten beschouwing.

Feit?
  • These users thanked the author Brael for the post:
    psvgouda
    ShovingNE2
    Site Admin

Zolang er geen presentaties zijn is niets een feit.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Maax
    Meervoudig international

ShovingNE2 wrote: 20 Aug 2024, 09:25 Zolang er geen presentaties zijn is niets een feit.
    Tegeltjesuitspraakje hoor
    Juancho
    Mister PSV

Tis een beetje oorzaak gevolg verhaal zo wat je al langer aan zag komen. Vorige zomer en zeker afgelopen winter had je al deels kunnen voorsorteren op dit seizoen. Niet aleen bij de A kern, ook juist bij de B kern. Vergeet ook niet dat het daar verdomd stil is terwijl voor jong PSV ook mooie verhalen waren over toptalent dat weer naar Eindhoven moest komen.

Ik heb ook meer en meer het gevoel dat PSV de lastige uitgangssituatie enorm overschat heeft. Earnie die riep over vertrouw in het verlengen van contracten. De eerste 3 willen dat al niet. Sta je dan. En buiten die A speler waarop je echt wel even mag wachten was en is er nog altijd enorm veel werk aan de winkel. Dat proces had al veel, veel verder moeten zijn.

Dan had je nu al met wat nieuwe jongens kunnen werken, die konden wennen, je hoeft niet terug te vallen op gasten als Ledezma (als back) en Oppegard waarvan ik toch mag hopen dat het voor Bosz allang duidelijk was dat hij zwaar te kort komt.

Wat Armada terecht aangeeft, de focus lijkt nu volledig op de dramatische bezetting van de defensie te liggen maar ondertussen loert ook nog het grote gevaar dat Bakayoko en/of Veerman vertrekt. Mrt Lozano al als vertrekkende aanvaller over een paar maand.

Het is gewoon te veel verwacht ik, no way dat PSV dit allemaal kan fixen in de hele korte tijd dat de markt nog open is. Want dat is het vind ik, ik las even terug wat er 2 weken geleden gemeld werd hier... "markt is nog een maand open, alle tijd etc.". De dagen en weken vliegen voorbij en het enige wat we zien is dat PSV meer en meer de controle verliest en het elftal meer en meer kwaliteit verliest. En als het allemaal dan. Of wonderbaarlijk wel goed komt qua nieuwe namen zit je nog met aanpassingstjjd, gewenning, tactiek terwijl de serieuze wedstrijden en CL al rap komen.

Ik maak me grote zorgen mocht dat nog niet duidelijk zijn 😁
  • These users thanked the author Juancho for the post (total 2):
    HandballHipster4Life
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Teletubby
    Nationale topspeler

Dat veerman kan vertrekken lijkt mij wel een ding, het lijkt mij niet voor niks dat die geluiden uit Roemenië kwamen dat we olaru wilde hebben. Een soort speler als veerman volgens de beelden. Daar zal ook vast geïnformeerd zijn voor het geval dat en mogelijk ligt die deal al ook gewoon op tafel die in de media kwam maar alleen als iemand doorpakt voor veerman.
    Number 8 On Tour
    Bankzitter

Juancho wrote: 20 Aug 2024, 09:34 Tis een beetje oorzaak gevolg verhaal zo wat je al langer aan zag komen. Vorige zomer en zeker afgelopen winter had je al deels kunnen voorsorteren op dit seizoen. Niet aleen bij de A kern, ook juist bij de B kern. Vergeet ook niet dat het daar verdomd stil is terwijl voor jong PSV ook mooie verhalen waren over toptalent dat weer naar Eindhoven moest komen.
    Je vergeet het feit dat we voor het eerst in jaren kampioen zijn geworden met een geweldig elftal en dito seizoen. Dat de korte termijn het meest belangrijke was vorige zomer lijkt me logisch.

Tussenoordeel vellen mag na 2 September. Als we dit jaar kampioen worden zal het me worst zijn welke spelers gekomen of gegaan zijn. Je kijkt PSV voor het mooie voetbal plus de resultaten. Ik krijg geen harde plasser van het verlengen van contracten tig jaar vooraf.
    Bram
    Nationale topspeler

Armada wrote: 20 Aug 2024, 09:07
    Madueke wrote: 20 Aug 2024, 09:04 Montiel heeft natuurlijk niks te maken met v/d Berg, eerder Nagalo. En dan nog schat ik in dat Liverpool niet onder de indruk is als één van 32 clubs die interesse heeft in Sepp met andere namen gaat schermen.
    Ik acht de kans aanwezig dat zowel van den Berg als Nagalo als één back gaan komen.
    Waar baseer je dit op?
    grasveld
    Internationale topspeler

Armada wrote: 20 Aug 2024, 09:12 Ho ho. Te makkelijk wordt er hier over het feit gestapt dat Baka en Veerman nog deze window gaan. Laat ik Schouten even buiten beschouwing.

Ik zie het niet gebeuren dat Bakayoko deze zomer vertrekt. Hij wilt alleen naar een bepaald profiel club. Spelen om de prijzen, CL, en hij moet zelf hoog in de pikorde staan, dus kans maken op een basisplaats. Daarbij zal PSV een groot bedrag voor hem verlangen (40 of misschien wel 50+ miljoen). Deze combinatie van factoren maakt dat ik niet verwacht dat hij deze zomer zal transfereren. Bovendien heeft hij het erg goed naar zijn zin bij ons, en speelt hij bij ons CL en (bijna gegarandeerd) basis.

Veerman lijkt me wat waarschijnlijker. Maar gezien zijn opmerking over Brighton (in kader Boscagli), denk ik ook niet dat Veerman ons zal verlaten voor clubs van dat kaliber. En een kaliber hoger zie ik niet bij Veerman uitkomen. Misschien een Italiaanse (sub)topper (waar hij denk ik goed zou passen) of een Spaanse subtopper. Maar dat zijn over het algemeen niet de clubs die met tientallen miljoenen smijten.

Beide heren kunnen er ook voor kiezen om nog een jaar te blijven. En ik denk dat dat zal gebeuren, als de juiste clubs niet komen. Volgend seizoen liggen ze nog maar 1 jaar vast, en dan zullen er meer mogelijkheden zijn voor hun beide.
    Kezmania
    Meervoudig international

Iemand de stats van Montiel al eens bekeken? Lijkt erop dat hij erg moeilijk fit blijft.
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Waarom moet die transferwindow überhaupt zolang duren als er toch weken niks gedaan word? Je regelt je shit gedurende het seizoen, 1 weken open en rammen en klaar. Nu is het 8 weken open en gebeurd er 6 weken nauwelijks wat concreets.
  • These users thanked the author Heissenberrug for the post (total 2):
    Jur1913Wolf
    psvgouda
    Vedette

Number 8 On Tour wrote: 20 Aug 2024, 09:44
    Juancho wrote: 20 Aug 2024, 09:34 Tis een beetje oorzaak gevolg verhaal zo wat je al langer aan zag komen. Vorige zomer en zeker afgelopen winter had je al deels kunnen voorsorteren op dit seizoen. Niet aleen bij de A kern, ook juist bij de B kern. Vergeet ook niet dat het daar verdomd stil is terwijl voor jong PSV ook mooie verhalen waren over toptalent dat weer naar Eindhoven moest komen.
    Je vergeet het feit dat we voor het eerst in jaren kampioen zijn geworden met een geweldig elftal en dito seizoen. Dat de korte termijn het meest belangrijke was vorige zomer lijkt me logisch.

Tussenoordeel vellen mag na 2 September. Als we dit jaar kampioen worden zal het me worst zijn welke spelers gekomen of gegaan zijn. Je kijkt PSV voor het mooie voetbal plus de resultaten. Ik krijg geen harde plasser van het verlengen van contracten tig jaar vooraf.
    Jij zit wel erg laag in de stress hè? :mrgreen: Is er wel plaats op dit forum voor mensen zoals jij? :wonder: (Vraagje: waarvan krijg jij wèl een harde plasser? Trouwens... laat maar )
    Buitenspelgoal
    Vaste waarde in elftal

psvgouda wrote: 20 Aug 2024, 09:52
    Number 8 On Tour wrote: 20 Aug 2024, 09:44

Jij zit wel erg laag in de stress hè? :mrgreen: (Vraagje: waarvan krijg jij wèl een harde plasser? Trouwens... laat maar )
    Vraag je dit voor een vriend?
    Mvogoat
    Basisspeler

Op deadlineday ziet de foto studio van PSV eruit alsof de schoolfotograaf is langsgekomen. Hele rij tot buiten.
    Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
    Jur1913
    Internationale topspeler

Heissenberrug wrote: 20 Aug 2024, 09:51 Waarom moet die transferwindow überhaupt zolang duren als er toch weken niks gedaan word? Je regelt je shit gedurende het seizoen, 1 weken open en rammen en klaar. Nu is het 8 weken open en gebeurd er 6 weken nauwelijks wat concreets.
    Zou gewoon dicht moeten zijn voordat de eerste officiële wedstrijden beginnen. Dat loopt toch nagenoeg gelijk voor alle Europese competities (muv Scandinavië, maar die kunnen het op de winter afstemmen). Stoor me er enorm aan dat het zo geregeld is
    Trixm
    Vedette

Ik zie soms wel de zelfde reactie 20X voorbij komen van dezelfde persoon. Prima dat je zorgen hebt, maar je hoeft niet elke keer hetzelfde te plaatsen. Niks plaatsen is ook een optie.
  • These users thanked the author Trixm for the post (total 20):
    matejaUurnieYayaTouréRikkert1234ArdbegHatseflatsNumber 8 On TourNotoriousBIG046DeEintovenaarLeeuwarden1964Ren HöekWolfIl YouriMaaxShovingNE2JandeVakantiemanFieseFriedrichFritskePhilipsDutch CowboyDaveB
    Saibari is underrated.
    Bossche bol
    Meervoudig international

Mvogoat wrote: 20 Aug 2024, 09:53 Op deadlineday ziet de foto studio van PSV eruit alsof de schoolfotograaf is langsgekomen. Hele rij tot buiten.
    En een veel te fanatieke Edwin van Zandvoort.
    psvgouda
    Vedette

Jur1913 wrote: 20 Aug 2024, 09:53
    Heissenberrug wrote: 20 Aug 2024, 09:51 Waarom moet die transferwindow überhaupt zolang duren als er toch weken niks gedaan word? Je regelt je shit gedurende het seizoen, 1 weken open en rammen en klaar. Nu is het 8 weken open en gebeurd er 6 weken nauwelijks wat concreets.
    Zou gewoon dicht moeten zijn voordat de eerste officiële wedstrijden beginnen. Dat loopt toch nagenoeg gelijk voor alle Europese competities (muv Scandinavië, maar die kunnen het op de winter afstemmen). Stoor me er enorm aan dat het zo geregeld is
    Zeker. Laat de clubs het maar aanhangig maken dan bij de UEFA. Doen ze dat?
    Mithras
    Bankzitter

F5-toetsfabrikanten moeten ook blijven draaien.
  • These users thanked the author Mithras for the post:
    OntketendeDuif
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

Las een comment over dat de fans van Nottingham niet zo tevreden waren over Montiel. Mocht iemand geïnteresseerd zijn, ze hoeven hem iig niet terug.

https://www.forestforum.co.uk/index.php ... 76/page-37
    Jur1913
    Internationale topspeler

psvgouda wrote: 20 Aug 2024, 09:54
    Jur1913 wrote: 20 Aug 2024, 09:53

Zeker. Laat de clubs het maar aanhangig maken dan bij de UEFA. Doen ze dat?
    Geen flauw idee
    Post Reply