Dat heeft ons afgelopen jaar toch een aardig elftal opgeleverd danEindhovenvoetbal wrote: ↑20 Aug 2024, 11:29We hebben wel echt volledig schijt aan de scouts inmiddels. Het is echt bord op schoot aankoopbeleid.
Transferwindow 2024/25
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 3):
- Psvamsterdam1913ab • TomV23 • 10. Nilis
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
Malacia zou een droomkandidaar zijn hoor, ik vind hem echt geweldig.
- These users thanked the author Paulus1913 for the post (total 3):
- Psvamsterdam1913ab • Lorenzo von Matterhorn • FritskePhilips
- Hatseflats
- Vedette
Eindhovenvoetbal wrote: ↑20 Aug 2024, 11:29We hebben wel echt volledig schijt aan de scouts inmiddels. Het is echt bord op schoot aankoopbeleid.
-
- Legende
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Je gaat (in ieder geval tijdelijk) een gehele nieuwe achterhoede moeten gaan inpassen. Dan is het logisch dat ze een paar man daar willen hebben die in ieder geval de competitie kennen en/of de taal spreken. Dat lijkt me niet meer dan logisch.Eindhovenvoetbal wrote: ↑20 Aug 2024, 11:29We hebben wel echt volledig schijt aan de scouts inmiddels. Het is echt bord op schoot aankoopbeleid.
Dan weet ik overigens niet of Malacia een hele slimme (en logische) aankoop zou zijn. Heeft al heel lang niet meer gespeeld en zal verre van wedstrijdfit zijn
- DonyellMalen
- Legende
Heeft al twee jaar niet gespeeld. Leuke gozer, maar niet aan beginnen.Paulus1913 wrote: ↑20 Aug 2024, 11:31 Malacia zou een droomkandidaar zijn hoor, ik vind hem echt geweldig.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Rikkert1234
- DezoonvanAad
- Talent
Ja, ik ben een gebruiker 'tTeletubby wrote: ↑20 Aug 2024, 11:00Er is natuurlijk een verschil tussen de twee groepjes jouw groepje heeft een Amerikaan die in Nederland is opgegroeid en volledig Nederlands spreekt en twee spelers die al jaren bij PSV speelden. Mijn groepje bestaat uit louter spelers die tot twee weken nog nooit van elkaar hebben gehoord en dat gaat natuurlijk lastiger met inspelen en communiceren.Hatseflats wrote: ↑20 Aug 2024, 10:53
Een Nederlander - Braziliaan - Fransman - Amerikaan is natuurlijk geen vreemdelingenlegioen ;-)
Pure spul, dus zonder de suiker
Ik giet 't forum goud in een kop
En ik leef weer op.
(Één transfertopic).
En de markt wordt stabieler
De grote maak’laars werken als dealer
Een Burkinees of Braziliaan, ze leveren 't aan.
Het bevat cafeïne
Ik loop erop als was 't benzine
Nagalo, Gosens, een of andere Keniaan
Ik ga er op aan.
(Één transfertopic) (2x).
Over de verzuiling heen
Is er troost voor iedereen
In de uren van nood en ontbering
Vat er nog éne.
- These users thanked the author DezoonvanAad for the post (total 2):
- Mr. Spock • Hipster4Life
- billyboy
- Bankzitter
hahahaha we hebben met Dest en Mauro al lekker fitte gevallen op de linkerflank!
-
- Meervoudig international
Een van de beste vrienden van Bijlow die Jannes. Hij hoort dus wel vaker dingen uit dat wereldje.
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV und der BVB
Buiten wat gerechten kom ik er niet achter wie of wat een Granola Alflen is hahadanko-lazovic wrote: ↑20 Aug 2024, 11:37
Een van de beste vrienden van Bijlow die Jannes. Hij hoort dus wel vaker dingen uit dat wereldje.
-
- Vedette
Ginola Alflen, zoon van Robbie en video analist bij PSV.Manolev25 wrote: ↑20 Aug 2024, 11:40Buiten wat gerechten kom ik er niet achter wie of wat een Granola Alflen is hahadanko-lazovic wrote: ↑20 Aug 2024, 11:37
-
Hmmm . Ik ben vrij positief over Stewart maar ik heb steeds minder vertrouwen in een goede afloop deze window. En dat is zonde. Ipv doorbouwen op het succes gaan we met name goedkoop leeggeroofd worden en voorzie ik dezelfde problemen met Veerman en Baka volgend jaar.
Het is natuurlijk genuanceerd en niet makkelijk maar je volledige verdediging vlak voor het einde van de deadline vervangen is echt verre van ideaal, van de namen die genoemd worden word ik ook echt niet vrolijk. Het lijken nogal wat noodgrepen (bijv. Montiel) ipv echt gescoute spelers. Ik mis wel echt totaal creativiteit. Het is een simpele kaartenbak met oud eredivisiespelers en wat grut dat weg mag en wordt aangeboden.
Het is natuurlijk genuanceerd en niet makkelijk maar je volledige verdediging vlak voor het einde van de deadline vervangen is echt verre van ideaal, van de namen die genoemd worden word ik ook echt niet vrolijk. Het lijken nogal wat noodgrepen (bijv. Montiel) ipv echt gescoute spelers. Ik mis wel echt totaal creativiteit. Het is een simpele kaartenbak met oud eredivisiespelers en wat grut dat weg mag en wordt aangeboden.
- StratumZuid
- Vedette
- Lorenzo von Matterhorn
Betekent Serrano niet letterlijk 'van den Berg'?
- Juancho
- Mister PSV
Helaas werkt het zo niet. Volgens mij is PSV momenteel in zo'n situatie dat het ongeveer 60% van de inkomsten kan herinvesteren. En dat is misschien al iets aan de hoge kant.Teletubby wrote: ↑20 Aug 2024, 10:57Als je Boscagli verkoopt voor minimaal 15 dan heb je toch met Teze (11), duifje (3), Lozano (12). Al voor meer dan 40 miljoen verkocht? Laten we zeggen dat je Sepp haalt voor 15, montiel huurt met aankoop optie, nagalo voor 10 oppikt en nog een linksback huurt dan heb je in totaal 50 miljoen uitgegeven en 41 miljoen gevangen voor spelers.
Het is natuurlijk niet het meest ideale scenario maar door de absolute leegloop moet je nu wel investeren in de defensie.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”